eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 در بیانیه گام دوم، رهبر شهیدمان فرمود: «علی الاصول ... » 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 جریان خطرناک نو اصلاح طلبی! 🔻نو اصولگرایی یا به عبارت دقیق‌تر نو اصلاح طلبی، جریانی است که سال هاست با تابلوی ولایتمداری، انقلابی گری و عقلانیت جلو آمده است و برخی مواقع ممکن است به شدت علیه اصلاح طلبی و غربگرایی سخن بگوید اما تجربه نشان داده که در مرحله عمل و نتیجه نهایی، نسخه بروز شده و خطرناک تر اصلاح طلبی است. کافی است رفتار این جریان را در موضوعاتی نظیر حجاب، مدیریت فضای مجازی و در این اواخر در موضوع جنگ و مذاکره با آمریکا بررسی کنید؛ به راحتی می توانید چنین نتیجه ای بگیرید. آنچه مایه نگرانی است این است که چنین جریانی حتی در برخی لایه های دستگاه های حساس نظام هم بعضی را با خود همراه کرده است و در بزنگاه ها آنها را با طناب پوسیده خود به چاه می اندازد. 🔴 👇 @bidariymelat
چرا نباید شخص پرست بود؟ یادآوری برخی موضعگیری‌ها: 🔺آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان): "مذاکرات زیر نظر رهبری است. مردم نگران نباشند." 🔺سردار قاآنی: "فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه‌هایی که پای لانچر بودن نیست و جنسشان از جنس مقاومت است." 🔺نماینده ولی فقیه: "این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید." 🔺زاکانی: "کسانی که می‌گویند مذاکرات بر رهبری تحمیل شده است بر ایشان جفا می‌کنند" 🔺قرارگاه خاتم نیز این توافق را "تحمیل اراده مردم ایران بر دشمن" و "پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده" توصیف کرد و آن را تلویحاً تبریک گفت. 🔹امیرالمؤمنین علی علیه السلام: إنّ الحقَّ لا يُعرَفُ بالرِّجالِ، اعْرِفِ الحقَّ تَعرِفْ أهلَهُ. حقّ به شخصيتها شناخته نمى‌شود؛ خودِ حقّ را بشناس تا پيروان آن را بشناسى. [مجمع البيان : ۱/۲۱۱ ، روضة الواعظين : ۳۹ .] 🆔@awake_vs_reset2
‌+پول‌های بلوکه شده‌مون آزاد شده؟! ـ نه +جنایت در لبنان متوقف شده؟! ـ نه +تنگه چی، باز شده؟! ـ بله نتایج توافق متوازن آقای پزشکیان با خوک زرد تا اینجا! ✍ سجاد خادم 🆔@awake_vs_reset2
تنگه را در حالی باز کردند که مردم غریب لبنان را به خاک و خون کشیدند. ⁉️چرا باید ما متعهد به تفاهمی باشیم که دشمن حرامی آن را نقض کرده!؟ ⁉️چرا انگار گرد مرگ پاشیده شده بر صورت امضاکنندگان این قرار داد؟! ⁉️چرا خفه خون گرفتند؟ ⁉️تا کجا چشم خواهندبست بر نقض عهد؟ تا نابودی کامل لبنان ؟! ✍بنیان مرصوص 🆔@awake_vs_reset2
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحلیل‌های مشکوک و غلطِ امثالِ مهدی محمدی در قرار دادن منتقدین مذاکره مقابل رهبری چیز جدیدی نیست و این کار ناشایست رو در حق رهبر شهید هم کردن مهدی محمدی تیر۹۴: برجام توافقی متوازن و مدیریت رهبری از جنس ورود در جزییات بود! رهبر شهید فروردین۹۴: بنده در جزییات دخالتی نکردم و نخواهم کرد. این که کسانی بگویند رهبری در جزییات دخالت دارد حرف دقیقی نیست! نکته مهم و جالب اینکه تحلیل و تاکیدِ اشتباهِ محمدی بعد از تذکر علنی آقا در فروردین ۹۴ بیان شده. ✍️ عـــیّار 🆔@awake_vs_reset2
چقدر فحش خوردیم چقدر خون دل خوردیم چقدر مسخره شدیم ولی دیشب فهمیدیم دلگرمی رهبرمون بودیم و خار تو چشم هرچی وفاقی و اصلاح طلبه ✍لوتوس 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از حمزه شکریان
آغایان! نظر و دستور امام را که اجرا نکردید. به دنبال برنامه خود و سازش با شیطان رفتید. یک قرارداد پرضرر نوشتید. ناراحتی امام را هم که دیدید! آخر بی‌معرفت‌ها! هنگامی که همان شرط اول تفاهم‌نامه منحوس‌تان نقض می‌شود، پاسخ که نمی‌دهید که هیچ، چرا باز هم پیام به دشمن برای شروع دور مذاکرات می‌دهید؟ غیرت‌تان کجا رفته؟ لبنان به صورت مداوم زیر آتش است! می‌فهمید؟ می‌فهمید الان باید پاسخ بدهید؟ می‌فهمید الان نباید مذاکره کنید؟ ای لعنت بر مذاکره و افکار شما که نه امر ولی برای‌تان مهم است و نه حتی تفاهم‌نامه منحوس خودتان! برای شما فقط یک چیز مهم است! خندیدن و چرخیدن و قدم زدن با شیطان! قالیباف محترم! خودت را برای نفس‌های خبیث سوزاندی! به گندم ری نخواهی رسید! 🆔 گروه تحلیلی دادشهر https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
🚨🚨🚨 🇮🇷 ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند ✍️ پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم اللّه الرّحمن الرّحیم 🔹️محضر مبارک حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای( دام الله ظله) رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا سلام علیکم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🔹️خدا را سپاس می‌گذاریم که یک بار دیگر ملت ما را از سرچشمه زلال ولایت سیراب و چشم‌هایمان را به پیام عزت‌مندانه و هدایت‌های نورانی‌تان روشن کرد. پیام حکیمانه‌ای که وحدت صفوف مردم را مستحکم‌تر، مردم بپاخواسته در میدان و رزمندگان جبهه‌های نبرد را به حفظ دستاوردهای پیروزمندانه شان امیدوارتر ساخت و سرمایه گرانسنگی برای سیاست مردان ما، در مسیر احقاق حقوق ملت شد. 🔹️اینک که دشمن متجاوز در مقابل بعثت تاریخ‌ساز ملت ایران و حماسه‌آفرینی‌های‌ درخشان رزمندگان اسلام در میدان جنگ شکست خورده است و از مواضع محو ایران از نقشه و برگرداندن آن به ماقبل تاریخ با استیصال به موضع درخواست و التماس برای تفاهم و مذاکره عقب نشسته و در مقابل عظمت ملت ما زانو زده است، انتظار همه ملت و رزمندگان این است، عرصه سیاست‌ورزی نیز امتداد آن میدان شکوهمند باشد و به احقاق حقوق ملت سربلند ایران بیانجامد. 🔹️ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند و اگر دشمن عهد شکن بخواهد چون گذشته به زیاده‌خواهی ها و تضییع حقوق ملت ایران روی آورد، پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، هوا و تمام عرصه‌های جنگ ترکیبی قدرتمند‌تر از گذشته و با بهره‌گیری از تجارب چندین نبرد آماده‌اند تا با کوچکترین اشاره آن فرمانده شجاع و حکیم شکست تاریخی بسیار بزرگتری را به آنان تحمیل کنند. نصر من الله و فتح قریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🪧 ☆ــــــــــــــــــــ کانال خبر و تحلیل سیاسی و نظامی                                 ــــــــــــــــــــــ☆ 🇮🇷﴾ @Zelzelenews زلزله نیوز ﴿
نعیم قاسم: «ما در خطرناک‌ترین مرحله زندگی در لبنان به سر می‌بریم؛ ولی در نهایت ما تصمیمی حسینی و کربلایی گرفتیم.. ۲۴ ساعت اخیر یکی از سخت‌ترین روزهای لبنان بود💔 دل امام زمان (عج) خونه😔😭 ✍محیصا 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از حمزه شکریان
زمان: حجم: 2.8M
♨️ یک نکته فراموش شده در مورد تصویب تفاهم‌نامه در شعام 🎙حمزه شکریان 👈 ترکیب شعام؛ ۴ نفر دولتی، ۳ نفر رییس قوا ، ۲ نماینده امام و ۳ نظامی 🔹 امام چگونه می‌خواست که این تفاهم‌نامه به جامعه تحمیل نشود؟ 🔸در شعام چه رخ داد که انتظار امام اجرا نشد؟ 💢 علت اینکه امام رشید بر خلاف امام راحل و امام شهید صراحتاً اختلاف نظر خود و مسئولین را علنی کردند، همین اتفاقی است که در شعام رخ داد. 🆔 گروه تحلیلی دادشهر https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
هدایت شده از محمد مهدی
«سپاه پشت دولت به جای امام و امت!» ناراحت‌کننده بود که هیچکدام از مخاطبان پیام رهبری اظهار پشیمانی و ندامت و عذرخواهی نکردند و اتفاقا وعده دادند با قدرت بیشتری مسیر خلاف خود را پیش خواهند رفت اما از همه عجیبتر بیانیه سپاه بود که بدون هیچ اشاره به مخالفت رهبری با توافق، گفته ما مثل کوه پشت دولتمردان هستیم! دقت کنید پشت رهبر و مردم نه؛ پشت دولت! نمیدانم چه کسی و با تایید کدام فرماندهان این بیانیه را نوشته اما محتوای آن «پاسداری از انقلاب اسلامی» نیست. معنای کودتا را نمیدانم و از نیت افراد نیز آگاه نیستم و تهمتی به کسی نمیزنم ولی پیام‌های مسئولان و نهادهای مختلف در واکنش به پیام صریح رهبری خبر از یک تقابل و نافرمانی هماهنگ بسیار جدی به داخل و خارج کشور مخابره نموده است که جای نگرانی زیادی دارد.. ✍سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco