هدایت شده از مطهره وافی یزدی/یالثارات الخامنهای🚩
در ۲۴ ساعت گذشته در لبنان، حدود ۵۰ نفر از فرط خوشحالی شهید شدند!
راستی آقای مرندی عضو تیم مذاکره کننده، منظورت از اینکه گفتید برخی اینجا رضایت نمی دهند، رهبر انقلاب نبود؟!
#مطهره_وافی_یزدی
https://eitaa.com/joinchat/3079864518Cd597088b47
هدایت شده از مدرسه تشکیلاتی شهید چمران
📣 مدرسه تشکیلاتی شهید چمران با همکاری پژوهشکده مقاومت اسلامی دانشگاه بینالمللی قم دورۀ تخصصی دشمنشناسی «نبرد وجودی»؛ بهصورت حضوری و غیرحضوری برگزار میکند:
📋 سرفصلها: شیعههراسی در سینمای منطقه | بررسی سینمای ضدایرانی اسرائیل | جنگ شناختی | نقش یهود در شکلگیری سینمای هالیوود | جنگ آب و جنگ اقلیمی | جنگ ترکیبی | نقش هوشمصنوعی در جنگ تحمیلی سوم | نقش تکنولوژی در جنگ تحمیلی سوم | جنگ دیپلماسی | نقش محور مقاومت در جنگ با دشمن | ساحات و نزاع نامتقارن | جنگ بیولوژیک و مهار انسان | دشمنشناسی در هندسه علم | درگیری اقتصادی با رژیم | روایت یک کودتا | دارپا | جریانشناسی رسانههای ایران و جهان در جنگ تحمیلی سوم | جنگ سایبری | نقش جامعهشناسی خیابان در جنگ اخیر | جغرافیای سیاسی رژیم صهیونیستی | بازنمایی آخرالزمان یهودی در سینمای هالیوود | دشمنی دیرینه | جنگ دوازده ساله
⏰ مهلت ثبتنام تا ۶ تیر
📌 در مسیر جهاد کبیر استاد محمدحسین فرجنژاد
🌐 جهت ثبتنام ضربه بزنید!
👈 راهنمای ثبتنام؛
ثبتنام برادران: شمارۀ تماس:
۰۹۹۱۱۰۵۳۴۸۴| آیدی: @NabardVojodi ثبتنام خواهران: شمارۀ تماس:
۰۹۰۵۴۵۳۲۱۱۶| آیدی: @ad_raz #نبرد_وجودی 👇در مدرسه تشکیلاتی شهید چمران عضو شوید: https://eitaa.com/joinchat/2454585376Cd54c6315ba
امام خمینی:
اگر من پایم را کج گذاشتم باید هجوم کنید
الآن مکلّفیم ما، مسئولیم همه مان، همه مان مسئولیم، نه مسئول برای کار خودمان؛ مسئول کارهای دیگران هم هستیم «کُلُّکم راعٍ وَ کُلُّکُمْ مَسؤُولٌ عَن رَعِیَّتِه» همه باید نسبت به همه رعایت بکنند. همه باید نسبت به دیگران. مسئولیت من هم گردن شماست؛ شما هم گردن من است. اگر من پایم را کج گذاشتم، شما مسئولید اگر نگویید چرا پایت را کج گذاشتی؟ باید هجوم کنید، نهی کنید که چرا؟
🆔@awake_vs_reset2
واکنش حامد کاشانی به افشاگری حاج آقای نبویان
حاج آقای کاشانی، اما و اگر را کنار بگذارید، به جای انا لله گفتن، کفنپوش شوید و به میدان بیایید و همراه با مردم مبعوث شده، یقهی تحمیلگران را بگیرید
ای کاش شجاعت پروفسور درخشان را داشتید
اگر ۱۰ نفر از شما واعظان و منبریها تعارف و محافظهکاری را کنار میگذاشتید و عدم کفایت سیاسی پزشکیان را فریاد میزدید کار به اینجا نمیکشید که تمام خطوط قرمز رهبری را زیر پا بگذارند
قالیباف هم به پشتوانهی حمایتهای بیچون و چرای امثال شما از او اینچنین طغیان کرده و از دستورات امامش سرپیچی میکند
الان هم دیر نشده، این اعتباری که به این سردار تکنوکرات دادید را پس بگیرید
بگذارید بفهمد حالا که در مقابل امام امت ایستاده و نظر خودش را تحمیل کرده، دیگر هیچ اعتباری در بین شما ندارد
این مردم ۱۱۰ شب فریاد زدند اما صدایشان به جایی نرسید، حالا نوبت شماست
بیایید و جبران کنید
🇮🇷 حسن عباسی 🇮🇷