هدایت شده از مدرسه تشکیلاتی شهید چمران
📣 مدرسه تشکیلاتی شهید چمران با همکاری پژوهشکده مقاومت اسلامی دانشگاه بینالمللی قم دورۀ تخصصی دشمنشناسی «نبرد وجودی»؛ بهصورت حضوری و غیرحضوری برگزار میکند:
📋 سرفصلها: شیعههراسی در سینمای منطقه | بررسی سینمای ضدایرانی اسرائیل | جنگ شناختی | نقش یهود در شکلگیری سینمای هالیوود | جنگ آب و جنگ اقلیمی | جنگ ترکیبی | نقش هوشمصنوعی در جنگ تحمیلی سوم | نقش تکنولوژی در جنگ تحمیلی سوم | جنگ دیپلماسی | نقش محور مقاومت در جنگ با دشمن | ساحات و نزاع نامتقارن | جنگ بیولوژیک و مهار انسان | دشمنشناسی در هندسه علم | درگیری اقتصادی با رژیم | روایت یک کودتا | دارپا | جریانشناسی رسانههای ایران و جهان در جنگ تحمیلی سوم | جنگ سایبری | نقش جامعهشناسی خیابان در جنگ اخیر | جغرافیای سیاسی رژیم صهیونیستی | بازنمایی آخرالزمان یهودی در سینمای هالیوود | دشمنی دیرینه | جنگ دوازده ساله
⏰ مهلت ثبتنام تا ۶ تیر
📌 در مسیر جهاد کبیر استاد محمدحسین فرجنژاد
🌐 جهت ثبتنام ضربه بزنید!
👈 راهنمای ثبتنام؛
ثبتنام برادران: شمارۀ تماس:
۰۹۹۱۱۰۵۳۴۸۴| آیدی: @NabardVojodi ثبتنام خواهران: شمارۀ تماس:
۰۹۰۵۴۵۳۲۱۱۶| آیدی: @ad_raz #نبرد_وجودی 👇در مدرسه تشکیلاتی شهید چمران عضو شوید: https://eitaa.com/joinchat/2454585376Cd54c6315ba
امام خمینی:
اگر من پایم را کج گذاشتم باید هجوم کنید
الآن مکلّفیم ما، مسئولیم همه مان، همه مان مسئولیم، نه مسئول برای کار خودمان؛ مسئول کارهای دیگران هم هستیم «کُلُّکم راعٍ وَ کُلُّکُمْ مَسؤُولٌ عَن رَعِیَّتِه» همه باید نسبت به همه رعایت بکنند. همه باید نسبت به دیگران. مسئولیت من هم گردن شماست؛ شما هم گردن من است. اگر من پایم را کج گذاشتم، شما مسئولید اگر نگویید چرا پایت را کج گذاشتی؟ باید هجوم کنید، نهی کنید که چرا؟
🆔@awake_vs_reset2
واکنش حامد کاشانی به افشاگری حاج آقای نبویان
حاج آقای کاشانی، اما و اگر را کنار بگذارید، به جای انا لله گفتن، کفنپوش شوید و به میدان بیایید و همراه با مردم مبعوث شده، یقهی تحمیلگران را بگیرید
ای کاش شجاعت پروفسور درخشان را داشتید
اگر ۱۰ نفر از شما واعظان و منبریها تعارف و محافظهکاری را کنار میگذاشتید و عدم کفایت سیاسی پزشکیان را فریاد میزدید کار به اینجا نمیکشید که تمام خطوط قرمز رهبری را زیر پا بگذارند
قالیباف هم به پشتوانهی حمایتهای بیچون و چرای امثال شما از او اینچنین طغیان کرده و از دستورات امامش سرپیچی میکند
الان هم دیر نشده، این اعتباری که به این سردار تکنوکرات دادید را پس بگیرید
بگذارید بفهمد حالا که در مقابل امام امت ایستاده و نظر خودش را تحمیل کرده، دیگر هیچ اعتباری در بین شما ندارد
این مردم ۱۱۰ شب فریاد زدند اما صدایشان به جایی نرسید، حالا نوبت شماست
بیایید و جبران کنید
🇮🇷 حسن عباسی 🇮🇷
توهین به شعور امت مبعوث شده...!
آیا امریکا با درخواست مذاکرات با طرف ایرانی، به دنبال دادن امتیازاتی بود که در میدان جنگ نمیتوانست بدهد؟!
خطای محاسباتی، جنگ شناختی، کنترل و فریب فرماندهی،
در اوج خودش قرار دارد...
✍ قاسم پروینی
🆔@awake_vs_reset2
1⃣ترور رهبری جدید بقای جمهوری اسلامی را با خطر جدی مواجه میکند.
به بارها تهدید ایشان، حتی یک پاسخ رسمی و جدی از سوی مقامات رده بالا داده نشد، که اگر چنین غلطی کنید چنان خواهیم کرد.....
حتی یکبار یک مقام رده بالای ایرانی پاسخ تهدید را نداد ! انگار نه انگار.
2⃣قالیباف در اقدامی عجیب، خیال دشمن را راحت میکند و در اعتراض به مردمی که خونخواه رهبر هستند میگوید که خونخواهی اصلی فتح قدس است!!! و چند نتانیاهو ارزش بند کفش رهبری را ندارد....
این حرف یعنی: ما میل به پاسخ به منظور هزینهمند کردن ترور برای دشمن نداریم.
3⃣انتقام اصلی فتح قدس است یعنی : تعریف آرزوی دور دست.
پس ای دشمن خیالت از هزینهتراشی ما راحت ! ما آنقدر دور چیدهایم که ...
صدها نتانیاهو بند کفش رهبر نمیشود یعنی :ما قاتل رهبرمان را قصاص نخواهیم کرد .
❌عدم هزینه تراشی برای دشمن، تسهیل در ترور بعدیست.
⁉️آقای قالیباف در حرفهایتان تامل میکنید؟
✍مونا
🆔@awake_vs_reset2
سفر به ژنو
دهن کجی به ولایت
و مردم مبعوث شده است.
✍ مهرداد
🆔@awake_vs_reset2
همین که مجلس تعطیل شده،
مشخص است کودتا از مدتها قبل طرح ریزی شده
و فکر همه جایش را کردهاند!
✍بنیان مرصوص
🆔@awake_vs_reset2
⁉️چرا فرماندهان ارتش و سپاه باید نظر رهبری رو زیر پا بزارن؟
⁉️آیا پزشکیان و قالیباف رهبرشونه که اینجوری عمل کردن ؟!!
✍آوا
🆔@awake_vs_reset2
♨️ فقط چند سوال!
کسی نمیتواند تلاشهای سیدمجید موسوی را انکار نماید! اما سوال که میشود پرسید!
👈 حالا که نظر امام و مخالفت ایشان با اصل مذاکره مشخص شده است؛
1⃣ از نظر ایشان مصداق تبعیت در همه شئون، مخالفت با مذاکره نیست؟
2⃣ آیا اقدام نظامیان در رای مثبت به تفاهمنامهای که امام با آن مخالفت داشت، از مصادیق تبعیت در همه شئون است؟
3⃣ آیا وقتی امام با اصل مذاکره مخالف بوده و آن را خلاف شرع میداند، اصرار کردن بر آن و تضمین دادن، منطبق بر تبعیت در همه شئون است؟
4⃣ آیا با وجود مخالفت امام با مذاکره، هنوز دیپلماسی ادامه میدان است؟
💢 فقط سؤال داریم!
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
هدایت شده از 🏴🇮🇷دکتر محمدعلی صدر
در برابر شکسته شدن قبح بی اعتنایی به امام جامعه بی تفاوت نیستیم. پویش آنفالو کردن ادمینهای مروج مذاکرات بدون رضایت امام جامعه را با هشتک #ترک_کانالهای_عادی_ساز_عبور_از_اوامر_رهبری ترویج کنیم.
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر
@siyasatbrotoush
زمان:
حجم:
6.4M
♨️ پاسخ به شبهات وارد شده توسط آقای عباسی ولدی
🎙 حمزه شکریان
👈 چرا امام فرمودند: «علیالاصول نظری دیگری داشتم.»؟
🔹 این جمله اصلا مجمل نیست. اتفاقاً بسیار قطعی و محکم است.
🔸 یکی از محکمات بیانات امام شهید در مورد اصل مذاکره با شیطان است.
🔹یکی از مصادیق تحمیل، همراهی نکردن مسئولین (اعم از سیاسی و نظامی) است که در تصویب تفاهمنامه رخ داد.
🔸در هنگام تحمیل، هماهنگی با امام وجود ندارد.
🔹 بین اذن و اجازه فرق است.
💢 الان نباید مردم را با شبهات منفعل کرد؛ «وظیفه فعلی فریاد بر سر مسئولین برای اجرای همین تفاهمنامه علیل است.»
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺نکتهی مهم آرا شعام این بود که نظامیون -علی الخصوص پاسداران- گوش به فرمان قالیباف بودند، نه رهبر و امامشان!
این نکته بسیار بیش از حد معمول قابل تامل است!
🔺این وحشتناک است، وحشتناک!
پس چه کسی قرار است قدس را آزاد کند؟!
چه کسی قرار است جانفدای نائب امام زمان و خودِ امام زمان باش؟
بین امام زمان و نائبشون و قالیباف امنیت کدام را اولویت قرار میدهند؟
......
💔همهی رأیها یک طرف
این رأی نظامیها یک طرف!
خیلی دلمان را سوزاند.
خدا رهبر غریبمان را حفظ بفرماید!
✍حسن، آذرخش و بنیان مرصوص
🆔@awake_vs_reset2