۵۰ روزه نتونستی نفت بفروشی؟؟
میخواستی دست نظامیان رو باز بگذاری تا محاصره را بشکنند،
نه اینکه له له آتش بس بزنی!
✍وحید
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از { تلخند طب،تمدن و سیاست }🇵🇸🇮🇷
سردار عبداللهی فرمانده فعلی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در فاصله سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ به عنوان جانشین محمدباقر قالیباف در فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران فعالیت میکرد.
همچنین وی از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ معاون هماهنگکننده نیروی انتظامی (قالیباف) بود و در فاصله سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ جانشینی فرمانده نیروی انتظامی (قالیباف) را برعهده داشت و برای مدت کوتاهی در سال ۱۳۸۴ نیز سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی برعهده داشت.
✍🏼 سردار عبداللهی اولین کسی بود که انتخاب ریاست مجلس قالیباف رو بهش تبریک گفته بود ... و الانم رای به خواست آقای قالیباف در شعام داده است .
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
مدیا
وعدالله با اندکی ویرایش
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
تو این دو سال ریاست جمهوری پزشکیان، هیچ بلایی نیست سر ایران و مردمش نیامده باشه؛
از گرانی و تورم توهین و تهدید تا ترور رهبر و جنگ و کودتا و خفقان.
این دو سال باقی مونده چی قراره بشه؟!
✍ساندیس خور
🆔@awake_vs_reset2
خلاصه اتفاقات از فرودگاه بغداد تا به امروز:
هرکس مخالف کودتا بود، شهید شد!
همین!
✍کافه توییتر
🆔@awake_vs_reset2
نیروهای مسلح با ۲۰ میلیون بشکه نفت هیمنهی آمریکای ابرقدرت رو شکستن؟
دمشون گرم!
ولی اون ۲۰ میلیون بشکه نفت ارثیهی پدر جنابعالی نبوده!
✍ساندیس خور
🆔@awake_vs_reset2
مجلس بعد از امضای تفاهم ننگین آقایون و وقتی همه آبها از اسیاب افتاد و کار از کار گذشت،
باز خواهد شد.
بیخودی منتظر نمونید!
نمایندههایی که نمیتونن مجلس خودشونو باز کنن و زورشون به قالیباف نمیرسه، میخوان گره از کار مملکت باز کنن؟؟؟؟
✍ موسوی
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از مسیر بیداری
برادران و خواهران عزیز
کودتایی رقم خورد و امام ما به شهادت رسید. اگر جریان کودتاگری که امامتان را به شهادت رسانده رسوا نشود، در این کشور امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید!
این جریان دست برنداشته ...
شهید دکتر سهیل کیارش 🌷🇮🇷
#شب_ششم_محرم
#حضرت_قاسم
#مداحی
هدایت شده از عصر مطالبه خونخواهی امام شهیدم
🚨🚨نامه اندیشکده به دفتر ریاست جمهوری ارسال گردید
#توافق_ننگین
#خسارت_محض
#خطای_محاسباتی
#بنظر_رهبری_برگردیم
#انتقام_امام_شهید
@AsreMotalebe
هدایت شده از اخبار ویژه
این سخنان از آقای جوانی در شبکه های مختلف در حال انتشار هست
🚨سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه:
🔻در ایران با شروطی که با تدابیر حضرت آقا تنظیم میشوند، ایشان اجازه مذاکره از موضع عزت و قدرت را میدهند
🔻برای این مذاکرات اذن داده شده
اینکه برخی برداشت میکنند «علی الاصول» یعنی با آمریکا مذاکره نکنیم، نظر صائب و درستی نیست.
✍در این خصوص ذکر چند نکته لازم و ضروری هست .
اولا : برادر عزیز شما بر اساس کدام مستندات و اطلاعات از تایید روند مذاکرات توسط مقام معظم رهبری اتقان و یقین حاصل نمودید؟؟! و چگونه به این یقین رسید که علی الاصول ذکر شده بر عدم مذاکره دلالت ندارد؟؟!
ثانیا ؛
یقینا با توجه به شناخت از جنابعالی که در مراحل قبلی هم بر تئوریزه کردن مذاکرات اهتمام داشتید به مخاطبان اجازه بدید فرمایشات شما در این خصوص را نپذیرند.
رهنمود شما در توجیه هادیان سیاسی چند روز قبل از شهادت رهبر فرزانه انقلاب در تاکید بر حمایت از روند مذاکرات گویای آن هست رویکرد شما در اینخصوص کاملا اشتباه و نمیتواند شاخص و ملاک قضاوت برای بقیه ی مردم و... باشد. شما در آن مرقومه در اشتباهی فاحش و آشکار عنوان داشتید که آغاز مذاکرات شکست راهبرد اسرائیل در شروع جنگ هست و باعث ایجاد خطای محاسباتی شدید.(بند۴)
ثالثا :
مردم ما فراموش نکردند سخنان عجیب جانشین شما در بهمن ماه ۱۴۰۳ درحمایت از ظریف بعد از حضور خائنانه اش در اجلاس داووس که با استقبال گسترده شبکه های معاند و اصلاح طلبان تندرو درکشور مواجه شد. وقتی چنین رویکردی در مجموعه حاکم هست اجازه بدید مخاطبان با دید تردید به این سخنان نگاه کنند.
#فواد
@akhbarevijeh1