بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
اینجا اصلا بحث جلیلی نیست بحث تحریف سخن ولی فقیه است. وفاقیون، به هر طرفند کثیفی دست میزنند تا سخن
.
در روزی که سعید جلیلی درباره #عمیق بودن «علی الاصول» صحبت میکند، خبری جعلی که هیچ نسبتی با گفتمان ایشان ندارد منتشر میشود و با اراده به صورت گسترده پخش میشود.
هنوز مانده تا عمق «علی الاصول» را درک کنند. فکر میکنند با این کارها پیام تاریخی رهبر انقلاب کم رنگ میشود.
✍ مسعود براتی
🆔@awake_vs_reset2
تصوّرش نیز شرم دارد!
که در تاریخ نوشته باشند:
«پس از قتل اباعبدالله الحسین علیهالسلام و واقعۀ عاشورا، مختار بر منبر مسجد مدائن اعلام کرد: به یاد شهدای کربلا، مخصوصاً حنجر پاره شدۀ علی اصغر و دستهای قلمشدۀ عباسبنعلی، میرویم با یزید مذاکره کنیم تا بلکه بتوانیم ارادۀ خود را بر دشمن دیکته کنیم و اموال مسروقۀ خیمهگاه را برگردانیم و چند دیناری برای گذران زندگی شیعیان بگیریم. نام تیم مذاکره را هم میگذاریم #کربلا۷۲ تا دشمن بداند که ما مظلومیتها و خونهای کربلا را از یاد نمیبریم»
شرمآورتر از این کار و صحبتهای مختار، این بود که در ادامه نوشته باشند: «مردمی که یزید امامشان را ارباً اربا به قتل رسانده بود، با تکیه بر سابقۀ موفقِ مختار، دور او را گرفتند و حلوا حلوایش کردند تا برود و دینارها را بیاورد...»
اما مختار، آنقدر شرافت و شجاعت و عقل داشت که چنین سخنانی نگوید و عَلَمِ خونخواهی بلند کند و شعارش یالثاراتالحسین باشد نه #کربلا۷۲!
و مردم، آنقدر از قتل امامشان سوخته بودند که به دینار و درهم حتی فکر هم نمیکردند... و مختار کاری با قتلۀ کربلا کرد که دیگر پس از آن، کسی جرأت نکرد تا امامی را به شمشیر بکشد و تکهتکه کند
✍️ آسِدمیم
🆔@awake_vs_reset2
🔹 بعد از «علی الاصول نظر دیگری داشتم» باید بلندتر و با خشم فریاد میزدیم:
مرگ بر ضد ولایت فقیه
❗️غیرت ما مردم کجا رفته؟؟؟؟؟!!!!!
🆔@awake_vs_reset2
آقایان مداح و منبری!
چهطور شد که بعد از علنی شدن مخالفت رهبری،
ناگهان ناپیدا شدید و حتی ذرهای از آن تلاشهایی که برای تحمیل منطق مذاکره و توجیه #آتشبس داشتید را نسبت به مطالبه شروط اجرای تفاهم و این گفتگوهای خفتبار سوئیس ندارید؟
✍ مولوی
🆔@awake_vs_reset2
غائلهی وفاق به نظرم عقوبت کوتاه آمدن مقابل غائلهی ژیناست..
به نظرم به آن نقطه برگردیم و اصلاح کنیم، خدا علیه این غائله کمکمان خواهد کرد...
✍ علیرضا اکبری
🆔@awake_vs_reset2
صد رحمت به مردم کوفه که امامشان را به سکه های طلا فروختند... !
چرا که سازشگران بی شرف و ملعون ، امامشان را به ذرّت و سویای آمریکایی فروختند.... !!!
✍ لواسانی
🆔@awake_vs_reset2
اجازه ندهید غیرت شما نسبت به مقاومت و لبنان با جملاتی از جنس «شما از شیخ نعیم برای حزبالله دلسوزتر نیستید» خاموش شود
🖌 روایت تلخ حسین پاک خبرنگار مقاومت از اوضاع لبنان:
◀️ برادران و خواهران حسینی!
اجازه ندهید غیرت شما نسبت به مقاومت و لبنان با جملاتی از جنس «شما از شیخ نعیم برای حزبالله دلسوزتر نیستید» خاموش شود.
شیخ مقاومت امروز در محاصره فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد، اما هرگز از مسیر خود عقب ننشسته است. او خود تصریح کرده است: «حتی اگر همه ما کشته شویم، از این راه دست نخواهیم کشید.»
پیام شیخ به ما : «معرکه، کربلایی است.»
🔹 اگر این نبرد کربلای مقاومت است، پس حبیبِ حسینِ زمان خود را تنها نگذارید. به پشتوانه ولیّ خدا، مطالبه تحقق کامل شروط مقاومت را مطالبه کنید؛ تا در پیشگاه مادرش حضرت زهرا سلاماللهعلیها روسفید باشید. از هزینهها نهراسید؛ چرا که تاریخ عاشورا به ما آموخت هر کس به حسین پیوست، به عزت و شهادت رسید و هر کس او را تنها گذاشت، نه دنیا را حفظ کرد و نه آخرت را.
"مَن لَحِقَ بنا استُشهِد، ومَن لم يَلحَق بنا لم يُدرِك الفتح".
پی نوشت: طولانی شد
خون دل زیاد است و فرصت کم.
🆔 @awake_vs_reset2
بعد از ۱۴۰۰ سال از عاشورا
شیعه دوباره امامی دید
که بین شهادت و بیعت
شهادت را انتخاب کردددد
❤️🔥❤️🔥😭
✍🏼علی عبدی
🆔@awake_vs_reset2
طبق اعلام صدا و سیما حجتالاسلام اژهای در شعام جزو کسانی بودند که به تفاهمنامه رای مثبت دادهاند!!
@twitterwatch
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.
🆔@awake_vs_reset2
857.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یه جاتون بر بخوره دیگه
به اندازه یه سر ناخن شرف داشته باشید
یه جو غیرت
خدا ذلیلتون کنه که مردم ایران رو ذلیل کردید
🆔@awake_vs_reset2