4153_1558960947.mp3
10.6M
بغض بابا وسط سفره افطار شکست....
#صلی_علیک_یاعلی❤️
#دعای_روز_نوزدهم_ماه_رمضان
--------------)♡
💠 خدایا بهترین برکات را نصیبم گردان و مسیرم را به سمت خوبی ها هموار کن. 🤲🍃
@ahde_janan_mahdavi☀️💫
@Quran_for_kids جزء19.mp3
4.02M
✨🌙✨🌙✨
تلاوت تحدیر یا تند خوانی قرآن کریم
با صدای.....
#استاد_معتز_آقایی
#جزء19
#۱۲
#فصل_ششم
تربيت ، «سرعت بخشيدن به مراحل رشد» نيست!
اگر پيام های تربيتی با سرعت و تعجيل و بدون در نظر گرفتن فرصت درون سازی از جانب کودک، به
طور دفعی و ناگهانی و از طریق روش های مستقيم و دیکته شده صورت گيرد (هر چند ظاهرا یک انتقال صوری با سرعت انجام گرفته است)
اثر پایدار و ماندنی نخواهد داشت.معلم باید به جای سرعت بخشيدن به مراحل رشد و آموزش، نقش تحریک کننده ی این انگيزه طبيعی را
داشته باشد. حال آنکه اکثر آموزش ها و روش های تربيتی نقش خاموش کننده ی نيروی کنجکاوی را دارد و خود مانع بالندگی و خلاقيت درون
زای دانش آموزان می گردد.این سرعت شتابنده برای انتقال مطالب و تزریق سریع دانش به کودک نه تنها به یادگيری معنی دار و
تربيت درونی او کمکی نمی کند، بلکه خود موجب کندی و یا حتی توقف و رکود نيز می گردد.
#۱۳
#فصل_هفتم
تربيت ، «آموزش دادن» نيست!
در تعليم و تربيت فعال،طرح موقعيت های مبهم تحریک می شود. هر قدر این موقعيت ها جذاب تر و مبهم تر باشد، نيروی کنجکاوی کودک فعال
تر و شدیدتر می شود. هنر یک معلم، ارائه ی پاسخ ها نيست بلکه طرح سوال های چالش انگيز و شوق آور است.
تربيت کردن،
آموزش دادن نيست به این معناست که تفاوت بين اکتساب اطلاعات علمی را با کشف داده های علمی به خوبی روشن سازیم. زیرا در فرایندکشف بيش از آن که به معلوم ها بيندیشيم به مجهول ها توجه داریم در حالی که در جریان تعليم و تربيت کنونی معلمان سخت تلاش می
کنند آنچه را که می دانند به دیگران بياموزند.اما برای بحث درباره ی مجهولات خود علاقه و مجال ندارند و نتيجه این شده است که همه ی ما
آنچه دیگران کشف کرده اند وقوف کامل داریم اما درباره ی چيزهایی که دیگران کشف نکرده اند و ممکن است کشف آنها بسيار هم مطلوب
باشد یا هيچ نمی گویيم و یا بسيار کم بحث می کنيم.
☝به جای کلمه معلم از مادر یا پدر . و به جای کلمه دانش آموز از کلمه کودک استفاده کنیم☝
@Quran_for_kids جزء 20.mp3
3.95M
✨🌙✨🌙✨🌙✨
تلاوت تحدیر یا تند خوانی قرآن کریم
با صدای.....
#استاد_معتز_آقایی
#جزء20
@ahde_janan_mahdavi
@Quran_for_kids جزء23.mp3
9.46M
✨🌙✨🌙✨🌙
تلاوت تحدیر یا تند خوانی قرآن کریم
با صدای......
#استاد_احمد_دباغ
#جزء23
@ahde_janan_mahdavi🏴