eitaa logo
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
627 دنبال‌کننده
32.4هزار عکس
26هزار ویدیو
355 فایل
دشمنان خارجی،در راس همه🔯اسرائیل غاصب؛ دل به خیانت #نفوذی های داخلی بسته اند و تمام تلاش خودرابرای به تاخیرانداختن ظهور بکارگرفته؛👊اما با #بصیرت و #سواد_رسانه_ای، نقشه های شوم آنان نابودخواهد شد؛ ان شاءالله #اندکی_صبر_طلوع_نزدیکست @SalamAZ3210 کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 جزئیاتی از دخل و خرج بی‌بی‌سی که نمی‌دانید؛ یارانه ۴ هزار  میلیاردی انگلیس به براندازان ایرانی 🔹مجری‌های بی‌بی‌سی ۲۰ تا ۶۰ میلیارد تومان به جیب می زنند. 🔹۷۱ تا ۷۴ درصد هزینه های BBC از جیب مردم است. 🔹بودجه BBC در سال ۲۰۲۳، ۷ ميليارد دلار بوده است. 🔹براندازان ایرانی ۴ هزار میلیارد تومان از انگلیس یارانه می گیرند. 🔹بی‌بی‌سی ۳ میلیارد پوند برای تولید محتوا هزینه می کند. 🔹در سال ۲۰۲۲ بی بی سی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. 🔹دریافتی مدیران بی‌بی‌سی بالای ۵۰۰ هزار دلار است. 🔹۹۰ میلیون پوند فقط برای تولیدات مربوط به کودکان است. 🔹۲۸۳ میلیون پوند کمک دولتی به سرویس جهانی BBC تا سال ۲۰۲۵، ۲۸۳ میلیون پوند است. 🔹دستمزد کارمندان بی‌بی‌سی ۱.۳ میلیارد دلار است. 🇮🇷 خبــــــــر فــــــــوری 🇮🇷 📡 @khbare_fori_ir http://eitaa.com/joinchat/3544645643C32d64b2b96
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت رستم قاسمی 🔹درگذشت مرحوم آقای رستم قاسمی را به خاندان گرامی و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم. 🔹ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی‌ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روزهای حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند. @Farsna
بخش اول روضه(نه سال مرا هم دم و هم خانه تو بودی).mp3
27.27M
زبان حال امیرالمومنین علی علیه السلام (عاشقانه) زهرا مرو @sheidayehosein
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاشقانه ی امیرالمومنین علی علیه‌السلام با حضرت زهرا سلام الله علیها هیأت حسین جان فاطمیه اول آذرماه ۱۴۰۱ التماس دعا @sheidayehosein
✨﷽✨ ✍️حضرت موسی (ع) در جایی نشسته بود، ناگاه ابلیس که کلاه رنگارنگی بر سر داشت نزد موسی (ع) آمد. وقتی که نزدیک شد کلاه خود را (به عنوان احترام) از سر برداشت و مؤدبانه نزد موسی (ع) ایستاد. حضرت موسی گفت: تو کیستی؟ ابلیس جواب داد: ابلیس هستم. موسی (ع) پرسید: تو ابلیس هستی؟!! خدا تو را از ما و دیگران دور گرداند. ابلیس گفت: من آمده‌ام بخاطر مقامی که در پیشگاه خدا داری، بر تو سلام کنم. موسی (ع) پرسید: این کلاه چیست که بر سر داری؟ ابلیس پاسخ داد: با (رنگ‌ها و زرق و برق‌های) این کلاه، دل انسان‌ها را می‌ربایم. موسی (ع) پرسید: به من از گناهی خبر بده که اگر انسان آن را انجام دهد، تو بر او پیروز می‌شوی و هر کجا که بخواهی افسار او را به آنجا می‌کشی. ابلیس گفت: سه گناه است که اگر انسان گرفتار آن شود، من بر او چیره می‌گردم: (اِذا اَعجَبَتهُ نَفسُهُ، وَاستَکثَرَ عَمَلَهُ، و صَغُرَ فِی عَینِهِ ذَنبُهُ) 🔸1) هنگامی‌ که انسان خودبین شود و از خودش خوشش آید. 🔹2) هنگامی که او عمل خود را بسیار بشمرد. 🔸3) زمانی که انسان گناه در نظرش کوچک گردد. 📖برگرفته از کتاب ارشاد القلوب، ج1، ص50 ‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
51.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ بررسی دو موضوع که توسط بسیاری از افراد پرسیده می‌شود: الف) بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و مدارس؛ ب) واکسن سرخک؛ 💢 توضیح بسیار مهم❗️ 🔶🔹 فاز یکم کرونا (واکسیناسیون)، تقریباً به اتمام رسیده و به‌جای آن دو فاز بسیار دیگر آغاز شده که همگی باید مراقب باشند: 1⃣ تلاش دشمن برای در کشور، جهت اعمال همیشگی انواع پروتکل‌های بیگانه در ایران به‌واسطه‌ی این ستاد؛ 2⃣ پیاده‌سازی نظارت‌ها و کنترل‌های همه‌جانبه‌ توسط «» و «سامانه‌ی ایران من» که از نوع « چین» است؛
چرا مجید رضا رهنورد که بچه مذهبی بود شد: مراقب خود، اطرافیان و مان باشیم. امروز صبح که خبر اعدام را همراه عکسش دیدم یک حس عجیبی بهم ‏دست داد نشدم به چهره اش که نگاه کردم افسوس خوردم که چرا عاقبت این جوان باید این جوری بشه تا این که بعدازظهر به جلسه ای دعوت شدم، سخنرانش فردی بودکه از زندگی او تهیه کرده بود و در جریان باز جویی وی بود این مطلب از زبان ایشان است. مادرش به امام رضا علیه السلام نامش را ‏مجیدرضا گذاشت از کودکی و هیئتی بود همیشه تلاش میکرد صف اول خودش را جاکند حتی برای ثواب بیشتر نماز، عبا بر شانه می انداخت از 15 سالگی که وارد شد کم کم تحت تاثیر قرار گرفت آنچنان شست و شوی شد که نماز را می کند و اعتقادات مذهبی و عشق به امام ‏حسین ع و حضرت فاطمه س را کنار گذاشته و حتی می کند: خودش میگوید ۸ سال رسانه من را تبدیل کرد به یک اتاق گاز که هر لحظه ممکن بود با یک جرقه منفجر شود، روز حادثه با دیدن آن گروه اغتشاش در خیابان آن جرقه زده شد اول در خانه نامه اش را می نویسد که برای من نکنید ‏سر قبرم نخوانید، هر که زده به خاطر کینه ای بوده که از حزب اللهی ها داشته، او میگوید با خودش فکر می کرده بعد از قتل اگر او را بگیرند حتما و تکه تکه اش میکنند برای همین موقع دستگیری میگوید مرا اعدام کنید اما بعد از چند روز که رفتار ماموران اطلاعاتی را می بیند که ‏با دینی با او تعامل می کنند تمام ذهنی اش به هم می ریزد بچه های اطلاعاتی به جای این که او را بزنند و شکنجه ا‌ش بدهند، با او می کنند از زندگیش می پرسند برای اینکه متوجه شود اعتقاداتش اشتباه است به او می دهند بخواند و خلاصه مجرم و بازجو باهم میکنند. آخر تازه ‏فهمیده که این ۸سال چه قدر فضای مجازی مغزش را شستشو داده تا دست به این برند، به مادرش می گوید، با مادران صحبت کن، طلب نکن فقط طلب کن من مثل یک برادرم را کشتم، مجید رضا میگوید چند به دلم مانده، یک بار دیگر دست را ببوسم به مادرم کادو بدهم: بعداز ۸ ‏سال دوباره پایم به حرم امام رضا علیه السلام برسد(این حرف را با گریه و زجه میزند و باز جو هم همراهش گریه و زجه میزند) او بسیار پشیمان و شکسته شده بود. در حقیقت می شود گفت دوتا جوان ما را شهید نکرد بلکه دوتا جوان را شهید کرد ویک جوان را ، دشمن یک جوان را که می توانست سرباز امام زمان عج باشد ‏را تبدیل به یک کرد. مراقب خود، اطرافیان و مان در فضای مجازی باشیم. دکتر اصغری نکاح روانشناس و دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد _______________________ ❌مسئولین دولت روحانی و دبیر شورای عالی فضای مجازی ، هشدار امام جامعه را نادیده گرفتند فضای مجازی ول و رها، نوجوان و جوانان است
⭕️ آیا تؤبه می کنیم؟ این روزها که شریفیِ زارچی (از مسئولین وقت وزارت بهداشت و مسئول نرم افزار ماسک، استاد دانشگاه شریف و سخنران اغتشاشات دانشجویان این دانشگاه در این روزها) اقرار می کند که خودش کشور را قرمز و مشکی می کرده، حالا که روشن شد با کروناهراسی نوجوانان و جوانان رو به قتلگاه مجازی فرستند و راه زندگی مجازی"در متاوِرس" را باز کردند و زمینه ی ورود "رمزارز های فاقد مالیت عرفی" را به اقتصاد کشور باز کردند، آیا از این نحوه"موضوع شناسی" و "اعتماد به تحلیل غربی ها از موضوعات" دست بر می‌داریم؟ تا چه زمانی "فقه شیعه" اینقدر باید "منفعل" باشد؟ آیا وقتش نرسیده است که بعد از تحمیلِ چندین تحلیلِ غلط از موضوعات و حوادث مستحدثه ی کلان و چشیدن این همه آسیب از این تحلیل های غلط(مثل کنترل جمعیت، کرونا، بانک، بورس و...) ساختار فقهی خود را برای تحلیل موضوعات(نظریات و حوادث جدید) عوض کنیم؟ آیا اصلا ساختار منقح شده ای داریم؟تا کی می خواهیم عقب بایستیم و به گزارش و تحلیل نظام کارشناسی غربی(مدرن) از موضوعات و حوادث اعتماد کنیم؟ تا کی می خواهیم بنشینیم و موضوعات را تکه تکه برایمان تعریف و تحلیل کنند؟ تا کی می خواهیم به جای تفقهِ جامع و فقه حداکثری، فقهِ احکام و فقه حداقلی را معیار سنجش مطلوبیت نظریات جدید قرار دهیم؟ تا کی می خواهیم موضوع را بر اساس مخالفت با فقهِ احکام بجای موافقت با حداکثری، مورد سنجش قرار دهیم؟ آیا نباید در تحلیل یک نظریه به خاستگاه و ارزش های حاکم و غایت آن توجه نمود؟ آیا با تجزیه ی فرآیند بانک به مضاربه و.. کار درست می شود؟ آیا شهرت یک نظریه در یک موضوع واحد در دنیای رسانه دلیل بر صحت آن نظریه نسبت به نظریات هم موضوع است؟ و.... چقدر دیگر از نداشتن ساختار برای تحلیل و شناخت موضوعات مستحدثه آسیب ببینیم تا ساختاری تنظیم شود؟
⚠️دوازده سال برای هیچ؟! 🔶از زمان آغاز تحصیلات یک دانش آموز تا گرفتن کمترین مدرک یعنی دیپلم، دوازده سال زمان معمولا نیازست. دوازده سال در بهترین لحظات عمر یک دانش اموز، ذهنش کاملا در اختیار آموزش و پرورش است. 🔶 اما مهمترین وظیفه آموزش و پرورش نظام اسلامی چیست؟ کمترین انتظار این است که در طول تحصیل حداقلیات زندگی و ابتدایی ترین آموزه های دینی را آموخته باشد و بیشترین توقع اینست که یک بی دین را متدین کرده باشد. 🔶اما چرا تحصیلکرده ها، معمولا نمی توانند حتی یک صفحه قرآن را از رو به طور صحیح بخوانند؟! چرا ابتدایی ترین احکام نماز و وضوء را نیاموخته اند؟! اگر آموخته اند پس چرا بعد از اتمام تحصیلات و در دوره سربازی، تازه دوره عقیدتی برای آن ها گذاشته می شود تا قرآن و وضوء و نماز به آنان بیاموزند؟! پس خاصیت آن همه تحصیلات چه بود؟! 🔶چرا دانش آموزان اکثرا در دوره پنج سال اول (همان دوره ابتدایی سابق) اهل نمازند ولی در سه سال بعد (راهنمایی) گاه گاهی نماز می خوانند و اما در دوره بعد تارک الصلاه می شوند و در نهایت در دانشگاه ها منکر الصلاه؟! 🔶کجای کارمی لنگد که وضعیت فرد در ورودی آموزش پرورش به مراتب بهتر از خروجی آنست؟! آموزش و پرورش را برای نابودی اعتقادات و سبک زندگی ساخته ایم؟! اگر برای نابودی ساخته بودیم آیا می توانست از این بهتر برخی از جوان ایرانی را گمراه تر کند؟! 🔶کجای کار می لنگد که عموما جوانان تحصیل کرده، ذهنشان پر از شبهات فراوان و عملشان خالی از اسلام و قرآن و نماز می شود؟! چرا افراد متدین کمتر در آن پرورش می یایند؟! 🔶آقایان دست اندرکار، مسولین حوزه، اساتید، روحانیت مبارز، دیگر دلسوزان اسلام و مسلمین؛ شیعه ده ها قرن آرزوی چنین حکومتی را در سر داشت اما امروز که ما به آن دست یافته ایم، چرا میلیون میلیون جوان تحصیلکرده حتی توانایی ساده قرآن خوانی یا ابتدایی ترین مسایل دین را ندارند!! 🔶ای اساتید! ای بزرگان! ای مرجعیت تشیع! این درد بزرگ را به کجا باید ببریم که بعد از چهل و سه انقلاب، نظام آموزشی و پرورشی ما پوچ می پروراند! ایا نباید دست در هر کاری دیگری داریم برداریم و اول نظام آموزشی و پرورشی را از بیخ اصلاح کنیم؟! 🔶یوم الدین چگونه می توانیم پاسخ هزارن هزاران شهید و جانباز و رزمنده که برای بدست آوردن این حکومت، مجاهدت های گوناکون و بسیار سخت کشیدن، را بدهیم؟! 🤲خداوند بر ما رحم کند... ✍صادق حقگو، زمستان ۱۴٠٠ 👇پی نوشت: 📢 به تذکری که اخیرا امام خامنه ای آن را خطاب به دولت آیت الله دادند، دقت کنیم؛ ایشان فرمودند: 🔹« که در دبیرستان‌ها و دبستان‌ها تدریس می‌شود را شناسایی و حذف کنید... علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. 🔹 الان در دبیرستان های ما و شاید در دبستان های ما، دانش هایی تدریس می شود که هیچ فایده‌ای به حال امروز و آینده‌ی این دانش‌آموز ندارد. 🔹 یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم می رود، در هیچ مسئله‌ی زندگی به این ها کمک نمی کند، در پیشرفت علم به اینها کمک نمی کند، این ها را شناسایی کنید، حذف کنید. 🔹 علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است» ۱۴۰۱/۲/۲۱ 🇮🇷 @Sadegh_haghgoo
18.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 آیا دست نامرئی دشمن در آموزش و پرورش وجود دارد؟ 🔻از وزیر محترم درخواست می‌کنم شخصاً به این موضوع ورود کنند، و به شورای عالی انقلاب فرهنگی و حوزه و دانشگاه هم نسپارند: 🔻اینکه بچه‌‌ها در ۱۲ سال مدرسه این آیۀ قرآن را بفهمند که «اگر بندگی خدا را نکنی، بردگی دیگران را کردی» @Panahian_ir
17.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 مدارسِ تربیّتی احمق پرور ! آیات و روایات رو می خواهند فشار بدن تو گوش و چشم و دهان دانش آموز ! در این مدارس مسائل برای دانش آموزان حل نمی شود! 👤 استاد حسن رحیم پور ازغدی 🇮🇷 @Sadegh_haghgoo