eitaa logo
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
627 دنبال‌کننده
32.4هزار عکس
26هزار ویدیو
355 فایل
دشمنان خارجی،در راس همه🔯اسرائیل غاصب؛ دل به خیانت #نفوذی های داخلی بسته اند و تمام تلاش خودرابرای به تاخیرانداختن ظهور بکارگرفته؛👊اما با #بصیرت و #سواد_رسانه_ای، نقشه های شوم آنان نابودخواهد شد؛ ان شاءالله #اندکی_صبر_طلوع_نزدیکست @SalamAZ3210 کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دو واحد صنفی در مجتمع تجاری دیپلمات سنتز به دلیل بی حجابی فروشندگان با دستور دادستان بروجرد شد. امین گودرزی افزود: مجتمع تجاری دیپلمات سنتز بروجرد با توجه به اینکه برخی از فروشندگان اقدام به کشف حجاب کرده بودند با تصمیم شورای تامین از مدیریت این مجتمع که موضوع را بررسی و حل و فصل کند. وی اظهار داشت:در بازدید سرزده از مجتمع تجاری دیپلمات سنتر فروشندگان دو واحد صنفی اقدام به کشف کرده بودند که با دستور دادستان بروجرد پلمب شدند. وی گفت: حجاب در کشور ما یک است و به احترام خون شهدا و عمل به قانون اساسی کشف حجاب در اماکن تجاری و عمومی ممنوع و جرم محسوب می‌باشد که با پدیده برخورد قانونی خواهد شد. تا کنون چند بار به مدیران و صاحبان واحد‌های صنفی این مجتمع و فروشندگان آن در راستای رعایت حجاب داده شده است. 🏴 🏴 🏴 🏴
شبنم توزلو؛ زن دوم مقام امنیتی رژیم تروریست باکو و خواننده فاسد در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دنبال چیست؟! پروژه‌ی فتح نرم خیابان گویا خیلی جدی در حال اجرا شدن است. در ادامه جنگ ترکیبی اخیر گویا برای قم خواب‌های بدی دیده‌اند. هوشیار باشیم! 👤سید علیرضا آل‌داود
وقتی یک کشیش مسیحی رساله دکتری‌اش را به اثبات شهادت حضرت زهرا (س) اختصاص می‌دهد. 1⃣ کتاب فاطیما دختر محمد (ص) حاصل زحمات کریستوفر کلوهسی است. 2⃣ این کشیش کاتولیک می‌گوید: حضرت فاطمه یک شهیده واقعی است.
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌟 🎥 اگه یه عده از این بچه‌ها مدینه بودن، کسی جرأت نمی‌کرد به مادر ما سیلی بزند
🔴 چقدر اسرائیل از شخصیت سیاسی بانو فاطمه سلام الله علیها واهمه دارد 🔶تحلیل یک دانشجوی دکترای صهیونیست از شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها ⬅️ راشل کانتز فیدر، استاد تاریخ عراق و جریان‌های سیاسی آن در مرکز مطالعات آفریقا و خاورمیانه موشِ دایان (مدرس دانشگاه تل‌آویو و محقق دانشگاه حیفا) در مقاله مأخوذ از پایان‌نامه دکترای خود، چنین باوری را دارد. این دختر که بر شخصیت و اندیشه‌های شهید محمد باقر صدر طرح خود را گذرانده بود، مقاله‌ای درباره تأثیر کنش سیاسی حضرت زهرا (س) ویژه خطبه فدکیه و جانشینی پیامبر صلی الله علیه و آله بر پیدایش‌های جریان‌های سیاسی عراق، در مجله بریتانیایی مطالعات خاورمیانه منتشر کرد. او با محوریت قرار دادن کتاب «فدک فی التاریخ» شهید صدر، مفهوم مقاومت را یادگار بزرگ حضرت فاطمه (س) تحلیل می‌کند که موجب تأسیس گروه‌هایی جهت مقابله با صدام و حزب بعث در زمان حیات این شهید و ورود ادبیات جدید سیاسی در حاکمیت این کشور همانند عزت و استقلال شد. این دختر صهیونیست در مقدمه و نتیجه‌گیری خود از پویایی اندیشه و کنش سیاسی بانوی عالی‌قدر اسلام و نفوذ آن بر ملت عراق و حتی ایران (با اشاره به کتاب فاطمه فاطمه است، مرحوم شریعتی) به نوعی ابراز نگرانی کرده است.
🔴 راه رفتن یاران امام مهدی بر روى آب 🌕 امام صادق عليه‌السلام فرمودند: هنگامى كه قائم عجل الله فرجه قيام كند، سپاهى به قسطنطنيّه گسيل مى‌دارد و چون آنان به كنار خليج برسند بر قدم‌هاى خويش چيزى نويسند و بر روى آب روان شوند؛ پس چون روميان ايشان را بنگرند كه بر آب راه مى‌روند گويند: اينان كه اصحاب اويند اين چنين بر آب گام بر مى‌دارند پس او خود چگونه خواهد بود؟ در اين هنگام دروازه‌هاى شهر را براى آنان مى‌گشايند و آنان داخل آن شهر مى‌شوند، و در آنجا آنچه بخواهند دستور مى‌دهند. إِذَا قَامَ اَلْقَائِمُ... وَ يَبْعَثُ جُنْداً إِلَى اَلْقُسْطَنْطِينِيَّةِ فَإِذَا بَلَغُوا اَلْخَلِيجَ كَتَبُوا عَلَى أَقْدَامِهِمْ شَيْئاً وَ مَشَوْا عَلَى اَلْمَاءِ فَإِذَا نَظَرَ إِلَيْهِمُ اَلرُّومُ يَمْشُونَ عَلَى اَلْمَاءِ قَالُوا هَؤُلاَءِ أَصْحَابُهُ يَمْشُونَ عَلَى اَلْمَاءِ فَكَيْفَ هُوَ فَعِنْدَ ذَلِكَ يَفْتَحُونَ لَهُمْ أَبْوَابَ اَلْمَدِينَةِ فَيَدْخُلُونَهَا فَيَحْكُمُونَ فِيهَا مَا يَشَاءُونَ. 📗الغيبة (للنعمانی)،باب ۲۱، ص ۳۱۹ ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
🔺وزیر اقتصاد شهریور به رئیس مجلس نامه می‌زند و از او درخواست میکند مالیات بر عایدی سرمایه را به صحن مجلس ببرد، اجرای این قانون می‌تواند سوداگری در بازارهایی همچون طلا، ارز، ملک و خودرو را کاهش دهد. ♦️از آن موقع تا الان مالیات بر عایدی سرمایه به صحن مجلس نرسیده! ✍برادر ارجمند! جناب دکتر بجای فعالیت برای انتخابات آینده؛ لطفا توضیح بدهید چرا این نامه تاکنون به صحن مجلس نرسیده است⁉️ ♦️آیا اعضای هیئت رئیسه منفعت یا منافعی دارند که در صورت تصویب این طرح به خطر می‌افتد یا اینکه سهل انگاری صورت گرفته است⁉️ 🌹گاھ نوشٺ هاے یڪ طلبھـ ـ ‌ 🍀 @besmellaherrahmanerrahimm
43.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢آیا ویروس کرونا دست ساز است؟ ✨دکتر ران اونز ✍مولف و فعال سیاسی آمریکایی @Abdolhadi_ir
7.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠فنلاند موفقترین سیستم آموزش و پروش دنیا را دارد، مایکل مور کارگردان بزرگ آمریکایی به فنلاند سفر کرده تا راز این موفقیت را کشف کند. راز این موفقیت کاهش ۷۰% از زمان مدرسه است! @AntiSchool124
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۱): مسجدی که نمازخانه شد! 🖊 مهدی جمشیدی ۱. اینک که غبارها فرونشسته‌اند، می‌توان دربارۀ "بازسازیِ انقلابیِ ساختار فرهنگ" سخن گفت و به "کم‌کاری‌های معرفتی" و "بی‌عملی‌های فرهنگی" اشاره کرد. ریشۀ اصلیِ اغتشاش، خطای ما در غفلت از "جهاد تبیین" و "روشنگری" و "روایت‌گری" و "گفتمان‌سازی" بود و همۀ لایه‌های دیگری، فرع بر این امر بودند. مُشت، نمونۀ خروار است؛ می‌خواهم در این مجال مختصر، چند سطر دربارۀ یک "تجربۀ تلخ" بنویسم و گذشته را به کمک فهم و تحلیل امروز، فرابخوانم. تجربۀ "مسجد جامع نارمک". ۲. چند بار و از جمله یک سال پیش، جمعی از "جوانانِ مؤمنِ انقلابی"، در برابر امام جماعت این مسجد شوریدند و پرچم تحوّل‌خواهی را برافراشتند، امّا هر بار، با لطایف‌الحیل، به حاشیه رانده شدند. سخن جوانانِ ناراضی این بود که: اوّلاً، "امامت جماعت" در این مسجد، به "پیش‌نمازی" فروکاهیده شده است و "مسئولیّت‌های اسلامی و انقلابی"، رها شده‌اند و به‌این‌ترتیب، "مسجد" نیز به "نمازخانه" تبدیل شده است. ثانیاً با وجود این‌که ظرفیّت‌های انسانی و مالیِ در این مسجد، گسترده هستند، امّا از این توانمندی‌ها برای فعّالیّت فرهنگی استفاده نمی‌شود و بخش‌های مختلف مسجد، دچار "توقف" یا "کم‌کاریِ محسوس" شده‌اند. ثالثاً، امام جماعت – بخوانید پیش‌نماز – نه اهل "کار فرهنگی در محله" است و از "برنامه‌ریزیِ فرهنگی" خبر دارد و نه "میدان واقعی" در اختیار جوانِ مؤمنِ انقلابی قرار می‌دهد و نه دو دهه‌ "تذکّر" و "امربه‎معروف" نسبت به ایشان اثری داشته است. یک مسجد با "امکان‌ها و قوّه‌های فراوان" از یک سو، و یک محلۀ "تشنه" و "رهاشده" از سوی دیگر. ۳. ما انتقاد خویش را به نزد "نهادهای فرهنگی" بردیم و گزارش دادیم که در این مسجد، چه می‌گذرد، از جمله به "مرکز رسیدگی به امور مساجد" مراجعه کردیم و ماجرای تلخِ "رهاشدگیِ فرهنگیِ محله" را شرح دادیم. رئیس این مرکز با گزارش جمعیِ ما در این مرحله و مراحل بعد، دریافت که امام جماعت این مسجد، سخت گرفتار "سستی" و "بی‌عملی" و "بی‌برنامه‌گی" است و ازاین‌رو، نتوانست از وی دفاع کند و وعدۀ تغییر داد، اما نتوانست به وعدۀ خود عمل کند. بعدها استدلال شد که چنانچه به مطالبۀ شما پاسخ مثبت بدهیم، "موجِ مطالبه‌گری" در مساجد دیگر نیز به راه خواهد افتاد، چنان‌که هم‌اکنون نیز در برخی از مساجد محله، جوانانِ انقلابی، برانگیخته و منتقد شده‌اند و خواهان "تحوّل" هستند. به‌هر‌حال، کار به اینجا رسید که بعد از یک‌سال مبارزه و مطالبه و تحوّل‌خواهیِ جوانانِ انقلابی، دادستان محله، ما را به مسجد فراخواند و جلسه‌ای با حضور دو طرف تشکیل داد و محترمانه و ملایم، جوانان را تهدید کرد که چنانچه به مطالبه‌گریِ خویش در مسجد ادامه بدهید، ناچارم که با شما "برخورد" کنم. در نهایت، جمع ما فروپاشید و پرچم به زمین افتاد. ۴. اغتشاش‌های اخیر، افزون بر سطح‌های خارجی و ملّی، "بافت محلی" نیز داشت و بر فریب‌خوردگیِ عدّه‌ای از "نوجوانان" و "جوانان" تکیه داشت. حال‌آن‌که چنانچه "مساجد"، بافت محله‌ها را در اختیار خویش گرفته بودند و بر محله، تسلّط داشتند و در اثر کار فرهنگیِ در طول دهه‌های گذشته، "هویّت‌سازی" و "مصون‌سازی" کرده بودند، هیچ‌گاه به این حجم از کار امنیتی و نظامی و ... حاجت نبود. اغتشاش اخیر، حاکی از "عفونت‌های فرهنگی" بود که در پیکر محله‌ها، نشست کرده بود. این عفونت‌ها، ریشه‌ در"کم‌کاری و رهاشدگیِ مساجد" نیز دارد. ما "مسجد" را باخته‌ایم و در امتداد آن، "محله" و "مدرسه" و "گروه‌های خودجوشِ فرهنگی" را. مسجد، "قطبِ فرهنگیِ محله" بود و اینک، "نمازخانه" است. و "امام جماعت" نیز "پیش‌نماز". "امام جماعتِ غیرمیدانی"، هرچه که انقلاب به ما داده بود را یک‌جا از ما گرفت. ما دیروز این دردها را دریافتیم و برخاستیم و هشدار دادیم، امّا ملامت و طرد شدیم، و امروز، "دُمل‌های چرکین"، سر بر افراشته‌اند. یک طرف، گیسوپراکنی است و سوی دیگر، عمامه‌پرانی. آن "اهمال‌کاری‌ها" و "سستی‌ها" و "محافظه‌کاری‌ها"، این "ریزش‌ها" و "هنجارشکنی‌ها" و "ارزش‌ستیزی‌ها" را به دنبال داشت. ۵. اغتشاش، تمام شد. آن پیش‌نماز نیز، همچنان در مسجد جامعِ نارمک حضور دارد. نشان داد که قدرتِ سیاسی‌اش از جوانانِ مؤمنِ انقلابی، بسیار بیشتر است و با تکیه بر پشتوانه‌های نامرئیِ خویش، ماندنی‌ست. در عین حال، مسجد جامعِ نارمک نیز همچنان "منفعل" و "بریده از میدان محله" و "غافل از صحنۀ جنگ نرم" است. جالب است بدانید که ایشان در شهرداری تهران در هر سه دورۀ مدیریّت قالیباف و حناچی و زاکانی حضور داشته و اینک نیز رئیس مرکز فعالیّت‌های دینی در آنجاست که بودجه‌های میلیاردی دارد. ❇️نجات تاریخ صدای رسای اُمت 👇👇👇 🆔@nejate_tarikh