توضیح خانه سینما درباره حواشی دادگاه «کتایون ریاحی»
🔺مطلع شدیم که روز ۲۱ دی، جلسه رسیدگی به اتهامات انتسابی به کتایون ریاحی بوده است.
🔸خانه سینما مدتها پیش از مقامات قضایی درخواست حضور یک نماینده در جلسات محاکمه اعضای خود را داشته که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.
🔸بنا به اظهار کتایون ریاحی، جلسه رسیدگی با حضور دوربین فیلمبرداری بوده که پس از قرائت اتهامات، ایشان دچار افت شدید فشار خون شده و توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شدهاند، و جلسه رسیدگی با حضور وکلای ایشان ادامه یافته است.
🔸کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما اطمینان یافته که حال عمومی ایشان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است.
🔸کمیته مذکور بهصورت روزانه فهرست هنرمندان نیازمند حمایت حقوقی و قضایی را بهروزرسانی کرده و در جلسات با مقامات قضایی در خصوص تکتک این افراد گفتوگو و رفع اتهام و برائت ایشان را مطالبه میکند.
💢 پن: چرا کمیتهای برای مطالبهٔ رفع اتهام و برائت هنرمندان خاطی و مجرم تشکیل میشود؟ خون هنرمندان رنگینتر از مردم عادی است یا جرمشان کماثرتر؟! برای رفع اتهام و برائت مردم عادی هم کمیته تشکیل میشود؟! عدالت کجای این ماجراست؟!
❌❌❌بزرگترین جنگ شناختی جهان در طول تاریخ علیه ایران در ۳ ماه گذشته
🌗 گوشه ای از اتفاقاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران در طول این مدت انجام دادند؛ و پاسخ هایی که دریافت کردند:
1️⃣ حمایت از اغتشاش گران توسط:
بایدن ، وزیر خارجه، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ، کلینتون، رابرت مالی ، ۳۱ نفر از سیاستمداران مطرح آمریکا و اروپا، ۳۷ نفر از شخصیتهای موسیقی ، و ۶۲ نفر از هنرپیشگان مطرح غرب ، مانند آنجلیناجولی، ۱۵ نفر از فوتبالیست ها و باشگاههای مطرح دنیا، شخصیت های موسیقی ترکیه، هزار سینماگر فرانسوی، که عده ای موهای خود را قیچی کردند؛ و فیلم آن را میلیونها بار نشر دادند؛
وزرای خارجه: کانادا ، سوئد، آلمان ، بلژیک ،اسپانیا، شیلی ، فرانسه ، نویسنده کتاب هری پاتر و یک نماینده زن ایرانی الاصل در بلژیک که در حمایت از آشوب گران موهای خود را کوتاه کرد.
موج شبانه روزی رسانه های انگلیسی و آمریکایی و....
2️⃣ به میدان آمدن بارزانی برای حمله به ایران،
3️⃣ فعالیت رسانه ای سلبریتی های وطن فروش داخلی،
4️⃣ هشتک مهسا امینی ۳۲۰ میلیون بار توئیت و ری توئیت شد؛
درحالی که فارسی زبانان توئیتر ۳ میلیون نفر هستند!
5️⃣ دستگیری یک تبعه خارجی که در کوله پشتی خود یک دست لباس بسیجی،
به همراه چند نارنجک و اسلحه ،
ده ها گلوله و سر نیزه داشت؛
که قرار بود در حین کشتن مردم عده ای از او فیلم بگیرند؛ و بگویند که بسیجی ها مردم را میکشند.
6️⃣ در چند شهر کردستان، از جمله:
اشنویه که مهمترین شهر بود، ۱۷ هزار نیرو در حالت آماده باش بودند؛ برای شروع جنگ داخلی.
7️⃣ بمباران رسانه ای در چابهار با این تیتر که یکی از فرماندهان نیروی انتظامی به یک دختر ۱۴ ساله سنی تجاوز کرده!
و بعد از آن کشتار مسجد مکی اتفاق افتاد؛
و انفجار و آتش زدن بازار و حمله به پاسگاه ها بطور همزمان شروع ؛ ورود گروهک ریگی و جیش الظلم به کشور آغاز شد.
8️⃣ باز کردن ریل راه آهن تهران به تبریز در قزوین به طول یک کیلومتر که به لطف خدا با گزارش یک دامدار خنثی شد؛ و از کشتار صد ها نفر جلوگیری شد؛ این اتفاق همراه با اعتراضات تبریز قرار بود رخ دهد.
9️⃣ در تهران از یک خانه، مردم را با تفنگ لیزری میزدند.
خانه محاصره شد؛
ناگهان یک زن جوان لخت مادرزاد از خانه خارج شد؛
که وای مردم ؛
کمک کنید که اینها میخواهند به من تجاوز کنند. این خانه مرکز هدایت عملیات بود؛
و کلی سلاح و بیسیم پیشرفته کشف شد.
پس از بازجوئی هائی که از وی صورت گرفت؛
این زن ۱۱ پایگاه موساد را در شهرهای مختلف ایران لو داد؛ که همه دستگیر شدند؛
فقط از یک پایگاه ۱۳۷ قبضه سلاح کشف شد؛
که قرار بود آنشب عملیات مسلحانه انجام شود.(با توجه به حادثه شاهچراغ توسط یک نفر تروریست ، معلوم میشود که چه کشتار عظیمی قرار بود رخ دهد.)
🔟 کشف تعداد زیاد مسلسل یوزی از داخل صندلی های شش خودروی بدون پلاک،
1️⃣1️⃣ دستگیری یک خانم در اصفهان با ۵۲ کیلو مواد منفجره ، که قرار بود بازار تاریخی اصفهان را منفجر کند.
2️⃣1️⃣ دستگیری یک مهره ی یهودی در شیراز که به بیمارستان منتقل شد؛ و عدهای از اغتشاش گران به بیمارستان حمله کردند؛ که این مهره رایا فراری دهند یابکشند؛ که به دست نیروهای امنیتی نیفتد.
3️⃣1️⃣ دستگیری راننده یک پراید، که ۱۷ نفر از نیروهای انتظامی را زیر گرفت .
4️⃣1️⃣ دستگیری دو خودرو که با پلاک و آرم و لباس سپاه که به مردم حمله میکردند؛ و زنان رو میزدند وعده ای هم فیلم میگرفتند.
5️⃣1️⃣ در منطقه دانشگاه شریف یک خودرو مگان، تعدادی از نیروهای انتظامی رو زیر گرفت ؛
و بعد تعقیب و گریز به ماموران تیراندازی کرد؛
که در آخر دستگیر شد.
6️⃣1️⃣ حمله به پاسگاه شهید مدرس جهت خلع سلاح کردن ماموران،
7️⃣1️⃣ ضرب و شتم شدید یک زن محجبه و کودک سه ساله اش، به نیت ترساندن چادری ها که با چادر در جامعه حاضر شوند.
8️⃣1️⃣ چندین حمله در شهرهای مختلف به ماشین خانواده های مذهبی با مواد منفجره،
9️⃣1️⃣ زدن ۳۲نقطه توسط سپاه درکردستان عراق، و نابود شدن مقرهای نظامی و افراد حاضر که منافقین و تجزیه طلبان در ان حضور داشتن
0️⃣2️⃣ انهدام یک جلسه سری در ترکیه با پهپاد انتحاری از ایران، که در آن سران ۵ حزب از
سلطنت طلبان ، منافقین، کومله، پژاک ، پاک و
نماینده آمریکا و فرانسه حضور داشتند .
1️⃣2️⃣ برنامه بعدی هم در آذربایجان و ارمنستان بود؛که با تصرف منطقه زنگزور ارتباط ایران با ارمنستان قطع شود؛
و به تبع آن راه ایران با اروپا قطع شود؛
و از آنطریق تجزیه ایران را شروع کنند؛
که به لطف خدا ناکام ماند.
🔴 پی نوشت: انسان باید خیلی جاهل باشد یا خودش را به تجاهل بزند؛ که این اتفاقات را ببیند؛ و این حرکتها را اعتراض مردمی بنامند!
🔺این گزارش کوتاه و گویا در راستای تبیین حقایق تلخ این ایام است که ارزش نشر گسترده دارد
#ایلام_قوی
https://eitaa.com/ilameghavi
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف (۱):
حاجقاسمِ لیبرال
🖊 مهدی جمشیدی
۱. واقعیّت این است پارهای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافتهاند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیتالله خامنهای، نشأتگرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدالگرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأیساز» و «مقبولیّتآفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراینمیان، برخی گروهها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و میخواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایهنشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالیباف و یاران و مشاورانش این جهتگیری را برگزیدند.
۲. اینک بهروشنی میدانیم که قالیباف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّتزده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظههای حسّاس، شکننده است. کافیست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراینحال، او سر از پا نخواهد شناخت و بیمحاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را همداستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیمگری فضای مجازی» یا «بیعملی نسبت به حجاب». بیجهت نبود که آیتالله خامنهای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را بهکار برد.
۳. اینبار، او و دیگران از «حاجقاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفتهاند و در جهت «چهرهپردازیِ لیبرال» از حاجقاسم کوشیدهاند. امّا واقعیّت تفکّر حاجقاسم، آن چند جملۀ بریدهشده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرضورزانه، تأمّل کنیم که حاجقاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزباللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از تودهها» و «گسستگی از خُردهفرهنگهای متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند:
«باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بیحجاب است دیگر چه کسی را میخواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزباللهی با کسیکه دینش ضعیفتر است موضوعیّت دارد... اینکه فقط رابطۀ حزباللهی با حزباللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذبکردن به میان مردم برویم.»
این گفتههای او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویشبسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعتهای خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگریهای فرهنگی» بروند. این دیگریها، دچار «ضعف در دینداری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاجقاسم، «نسبیاندیشانه» قضاوت نمیکنند و نمیگوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربهمعروف و نهیازمنکر» میکند.
۴. حاجقاسم در جای دیگری میگوید:
«نباید بهعنوان مسئول و به بهانۀ رقابتهای انتخاباتی، بر محفوظماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بیتوجّه؛ چنانکه کسی جرأت نکند در جامعه، امربهمعروف و نهیازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علفهای هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.»
حاجقاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی:
اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان میدهد که دچار «نسبیگرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزشهای شرعی به سلایق فرهنگی نیست؛
ثانیاً، ارزشها - و از جمله حجاب - را جزو «مسألههای اصلی» میشمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره میکند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار میدهد؛
ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزشها باور دارد، چون میگوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیبهای اجتماعی – یا همان «علفهای هرز» – جامعه را آلوده کنند.
رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمیشمارد.
خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربهمعروف و نهیازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصیانگاریِ کنشهای عمومی» نشود.
بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاجقاسم، آغشته به تحریف است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف (۲):
پیش به سوی سوپر لیبرالیسم
🖊 مهدی جمشیدی
۱. روشن است که جناب قالیباف یک «متفکّر» یا «محقّق» نیست که «گفتگوی معرفتی» با او معنا داشته باشد، بلکه یک مدیر اجرایی و عملیاتی است، امّا اینکه او در قدرت است و اطرافیانی دارد که نجواهای لیبرالیستی به گوش او میخوانند، یک خطر جدّی است. همانطورکه جریان اصلاحات و اعتدال، از انقلاب و امام خمینی– به تعبیر رهبر انقلاب - «روایت لیبرالی» ارائه دادند؛ چنانچه ایشان را نیز به حال خویش وابنهیم، چهبسا با شدّت بیشتری همین مسیر را طی کند و باز هم تفکّر رهبر انقلاب و حاجقاسم تحریف و تفسیربهرأی کند. ازاینرو، بیپروا از برچسب ناروای «سوپرانقلابیبودن» – که رهبر انقلاب آن را دربارۀ جریان چپ که در دهۀ نخست انقلاب، رفتارها و برخوردهای نامشروع داشت بهکار بردند، نه دربارۀ نیروهای انقلابیِ کنونی – به روشنگری و گفتمانسازی و تبیینگری ادامه میدهیم.
۲. رهبر معظّم انقلاب در سخنرانی خویش تصریح کردند که حجاب، یک «ضرورت/ لزوم/ واجبِ شرعیِ غیرقابلتردید/ شبههناپذیر/ خدشهگریز» است که «باید» رعایت شود. در این مجال، فقط به این «بایدِ» پایانی میپردازم؛ این گزارۀ ایشان که «حجاب باید رعایت شود». این «باید»، چه زمینهها و دلالتهایی دارد؟!
۳. دوگانۀ «باید/ شاید». ایشان تصریح میکند که حجاب، «باید» رعایت شود، نه اینکه امری از جنس «شاید» باشد و «انتخاب» و «اختیار» و «احتمال» در آن راه داشته باشد. این «باید» از همان قطعیّتِ حکم برمیخیزد که در منطقۀ «وجوب/ حرمت» است، نه در منطقۀ «استحباب/ کراهت». ازاینرو، ما با یک «بایدِ سخت» مواجه هستیم که بههیچرو نمیتوان آن را نادیده انگاشت یا فروکاست. هیچ مفرّ و گریزگاهی وجود ندارد و هیچ توجیهی، کارساز و مطّهِر نیست.
۴. دوگانۀ «شرع/ سلیقه». حجاب، «حکم شرعی» است، نه سلیقۀ ملّی یا محلّی یا سیاسی. ازاینجهت، حجاب یک «ارزش الهی» است نه یک «پسندِ عرفی». نظام جمهوری اسلامی نیز به سبب اینکه «تابعِ» شرع و «مجریِ» آن است، باید به این حکم الهی گردن بنهد، نه اینکه از سوی خویش، به جعل و وضع بپردازد و در حکم الهی، تصرّف کند. بهبیاندیگر، اینگونه نیست که حجاب، «مخلوقِ فرهنگیِ نظام جمهوری اسلامی» باشد و برساختۀ عالم سیاست. منشأ این حکم، شرع است و بدینجهت، «چانهزنی» معنا ندارد.
۵. دوگانۀ «حقیقت/ مصلحت». شرایط اجتماعی نیز چنان نیست که بتوان ذیل عنوان «مصلحت»، به رهاسازیِ حکم حجاب، تن در داد و استدلال کرد چون در اثر این اصرار و پافشاری، اختلال نظام پدید میآید یا جامعه دچار تضاد درونی میشود باید آن را فروگذاشت. چنانچه اهتمام نهادهای فرهنگی به «زمینهسازیِ فکریِ حداکثری» معطوف شود و نهادهای مجری نیز «هوشمندانه» و «حسابشده» عمل کنند، نه شکاف در جامعه رخ خواهد داد و نه دشمن، طعمهای برای جوّسازی به چنگ خواهد آورد. کسانیکه منفعل و واداده هستند، همواره سادهترین راه را انتخاب میکنند که همان «پاککردن صورت مسأله» است؛ یعنی میگویند مواجهه به مسألۀ حجاب، خودش مسألهساز است و ازاینرو، باید از آن عقبنشینی کرد.
۶. دوگانۀ «قانون/ توصیه». «باید»ی که رهبر انقلاب از آن سخن به میان آورده است، «بایدِ حقوقی» است، نهفقط «بایدِ اخلاقی»؛ یعنی اینگونه نیست که حاکمیّت باید فقط «موعظه» و «نصیحت» کند و انتخاب نهایی را به خود افراد واگذارد. آری، چنانچه حجاب به «قلمرو خصوصیِ افراد»، منحصر بود، حاکمیّت نباید به این حریم وارد میشد و با الزام، آن را اجرا میکرد، ولی وقتی به تعبیر رهبر انقلاب، مسأله عبارت از «حرامِ اجتماعی»، روشن است که در اینجا، حاکمیّت اسلامی نمیتواند نتیجۀ نهایی را به «وجدان اشخاص» وابنهد تا هر که خواست انتخاب کند و هر که نخواست انتخاب نکند. پس قدم دوّم که همان «الزام قانونی» است، از این جهت موضوعیّت مییابد حجاب، «دلالت اجتماعی» دارد و بیتعهدی به آن، «مصالحِ معنویِ دیگران» را به خطر میافکند. پس چنانچه کسی از دعوت فرهنگی، اثر نپذیرفت و اصرار به ولنگاری و بیبندوباری کرد، حاکمیّت باید او را «وادار» کند. چنین الزامی به تعبیر فلسفۀ سیاسی، از نوع «زورِ مشروع» است.
۷. دوگانۀ «تنبیه/ رهاشدگی». از آنچه که در بند پیشین آمد میتوان نتیجه گرفت که چون حجاب، جنبۀ «قانونی» نیز دارد و قانون نیز خواهناخواه، «ضمانت اجرا» دارد، باید برای قانونشکنان، «مجازات» نیز در نظر گرفت. در غیر این صورت، قانونیبودنِ آن معنا ندارد. قانونی که برای شکستنش مجازات لحاظ نشود، یک «دعوتِ اخلاقیِ محض» است. پس هرچه که قانونی شود، بهطور ذاتی، «سازوکار سلبی» نیز داشت.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🇮🇷مطالبه شماره ١🇮🇷
آیا می خواهید جلوی یکی از بزرگترین خطرهایی که ایران را تهدید می کند، بگیرید؟
هم #آگاه شوید و هم دیگران را #آگاه کنید.
#رمزریال خطری بزرگ برای مردم و انقلاب اسلامی از نظر امنیت، استقلال و اقتصاد دارد.(اسناد👇) این برنامه حساب شده ای از سمت صهیونیست ها برای همه کشورهاست.
#مطالبه_گری رافراموش نکنید.(در قسمت آخر متن)
همه اعمال نیک در برابر مطالبه گری(امر به معروف و نهی از منکر سیاسی و اجتماعی) مانند قطره ای در برابر دریاست.
✅خطرات رمز ریال(CBDC) به زبان ساده در صوتی از استاد شکوهیان راد
my.uupload.ir/dl/v9pKwm0W
✅مهدی عسگری نماینده مجلس در دیدار با رئیسجمهور:
پروژه رمزریال ممکن است تبعات متعدد راهبردی، امنیتی، اجتماعی، و اقتصادی داشته باشد.
yun.ir/73dn36
✅نماینده مجلس آقای میرزایی:طرح رمزارز ها در قانون بانکداری بانک مرکزی ایرادات متعدد شرعی و اقتصادی دارد!
aparat.com/v/BXsgx
✅سخنان حجت الاسلام حسین میرزایی(نماینده مردم شریف اصفهان) درباره رمزارز داخلی(رمزریال)
aparat.com/v/kFI4X
✅ابهامات درباره رمزارزها در مجلس که از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس بی پاسخ ماند.
aparat.com/v/j6wbu
✅سخنان کاترین آستین فیتس مقام دولتی سابق آمریکا درباره خطرات رمزارز داخلی(CBDC)
aparat.com/v/TDivE
✅فایل پیش نویس سند بانک مرکزی درباره رمزریال و اشاره به مخاطرات امنیتی، نوظهور بودن، پولشویی، حریم خصوصی در سند(در صفحات 44 تا 45)
cbi.ir/page/24583.aspx
✅عجله ایران در جدول حرکت کشورها به سمت CBDC نسبت به دیگر کشورها
yun.ir/a1wi94
✅مستندی همراه با اسنادی درباره اینکه رمز ریال، بر پایه نرم افزار آمریکایی و زمینه ساز سند 2030 است
aparat.com/v/yW3Xm
✅معاون ارزی اسبق بانک مرکزی، رمز ریال فاجعه ای در انتظار اقتصاد ایران است.
aparat.com/v/erxL0
✅۳۰ ایراد اصلی و مخاطرات رمز ریال در ۵ سطح
۱_مشکلات راهبردی
۲_مشکلات امنیتی
۳_مشکلات اقتصادی
۴_مشکلات سیاستگذاری
۵_مشکلات فنی
(کاری از اندیشکده یقین)
my.uupload.ir/dl/0j5L90Kj
آقای آصفری نماینده مجلس: رمزریال مغایرت باقانون اساسی، شرع و امنیت ملی دارد.
yun.ir/d4tsg2
✅حمایت انجمن بهاییان از اجرای رمز ریال در ایران
yun.ir/7c48ac
✅مقاله ای درباره مخاطرات مالی، اقتصادی و حقوق بشر رمز ریال
my.uupload.ir/dl/mbGExDWn
✅بستر فنی و اسناد پشتیبان رمز ریال متعلق به دشمن است
https://aparat.com/v/vfEzA
✅کتاب "چرا ارز دیجیتال با تاریخ انقضاء(CBDC) یک راهکار بسیار خطرناک است؟" نوشتهی رافال گانوفسکی (2022)
my.uupload.ir/dl/JgyYWKBN
✅ابهامات رمزریال در طرح بانکداری جمهوری اسلامی با توجه به قوانین سازمان های بین المللی و مصونیت های قضایی
my.uupload.ir/dl/6E4aQ9mW
✅تحلیل حقوقی رمز ریال: اختیار صدور مجوز رمزریال با کیست؟
my.uupload.ir/dl/zbRvLmMA
✅سند ارتباط رمزریال با سند 2030
my.uupload.ir/dl/wZ2OLK8W
✅حاکمیت بین المللی و سامانه اعتبار اجتماعی و ارتباط آن با رمزریال
my.uupload.ir/dl/aGXRm5Je
✅مستندی کوتاه درباره تحلیل اجتماعی رمزریال
https://aparat.com/v/zMAZY
🔎در این لینک ها👆 اسنادی درباره خطر رمز ریال و فلج کردن ایران توسط نظم نوین جهانی صهیونیست ها به طور کامل مباحثی مطرح شده است.
✅برای جلوگیری از این اتفاق نیاز به کمک شما داریم تا موضوع به مطالبه عمومی تبدیل و پیگیری زیرساختی و اجرایی آن توسط بانک مرکزی متوقف شود.
🚩لطفا برای همه بفرستید. وقت زیادی نداریم
حداقل اولین لینک را گوش دهید تا بتوانید به دیگران هم حضوری توضیح دهید.
از مسیرهای زیر مطالبه گری خود را انجام دهید.👇
شماره مجلس ۰۲۱۳۹۹۳۱
سامانه ارتباط مردمی مجلس(قسمت ورود رو بزنید)
zrm.parliran.ir/default
_ دفتر مقام معظم رهبری شماره 02166460074
_ پیام به دفتر مقام معظم رهبری
leader.ir/fa/letter
_ ارتباط مردمی دولت شماره 111
111.ir/
تلفن سامانه روابط عمومی بانک مرکزی: 0212706
_ روابط عمومی سازمان صدا وسیما با شماره 162
_ شماره تماس 113 وزارت اطلاعات
_ شماره تماس 114 اطلاعات سپاه
🇮🇷ارتباط با ادمین:
@nazar124
🇮🇷آدرس کانال مطالبه گری:
@mot110
🎉🎉قرعه کشی🎉🎉
#کد_00898
۱۸ عدد جایزه به مناسبت ولادت
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن 💚💝
🎁 جوایز :
۶ عدد قطعه سنگ از حرم مطهر سیدالشهدا علیهالسلام
۶ عدد قطعه سنگ از حرم مطهر ابالفضل العباس علیهالسلام
۶ عدد قطعه فرش از حرم مطهر سیدالشهدا علیهالسلام
🔰 اطلاع از روند و قوانین مسابقه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1058930833C50b06517c7
📢جمعی از فعالان فرهنگی دانشگاهی و حوزوی در تبیین راهبرد مقام معظم رهبری و مکتب #حاج_قاسم، خطاب به مسئولین، بیانیهای ارائه کردند و بیش از یک هزار نفر به امضای بیانیه پرداختند.
در این بیانیه آمده است:
«استقلال» انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مان از نظام استعماری جهانی، برآمده از اراده الهی مردم ایران است. نه انقلاب با میلیشیا پیروز شد و نه نظام مان با توتالیتر، خود را در مقابل غائلههای دست ساز استعمار صیانت بخشید. نظام مان به مانند دموکراسی الیگارشیک غربی متظاهرانه شعار آزادی نمیدهد بلکه حقیقتاً استوار بر «آزادی» و «اراده» مردم است.
نظام مان خلاف به ظاهر دموکراتیکترین کشورهای غربی، حاضر است هزینه این آزادی را با تحمل ماهها آشوب و هنجار شکنی در خیابان و #شهادت عزیزان بسیجی و انتظامی اش تحمل کند. بسیجی اگر توتالیتر بود، سلاح در دست داشت و یک مزدور آشوبگر نمیتوانست با چاقو بدن مطهرش را پاره پاره کند. این همه برای آن بود که صف برادران و خواهران غافل خودمان را از همان اقلیت مزدور هنجار شکن و آشوبگر جدا کنیم. این صبر انقلابی این بار نیز با پیروزی چشمگیری به نتیجه رسید. به تعبیر رهبر عزیزمان، آنها امیدشان به همین دختر و زن بدحجاب (به تعبیر ایشان ضعیف در #حجاب) بود که «کشف حجاب» کند.
اتفاقاً او «ایستادگی کرد» و «تو دهن آنها زد» تا اثبات شود در صف ما و در کنار رهبر عزیزمان اصل حجاب را هم به عنوان یک «ضرورت شرعی» و هم «ضرورت هنجاری اجتماعی» پذیرفته است و با این حجم پر فشار هم حاضر به قرار گرفتن در صف جماعت «کشف کننده حجاب» قرار نمیگیرند.
اساساً این هنر مکتب امام خمینی و شاگردان آن مکتب همچون حاج قاسم سلیمانی است که با تمام وجود تلاش میکنند همه مردم ایران را در کنار «مدافعان حرم در عراق و سوریه» در صف واحد قرار داده و صف آنان را از پروژه اجنبی «نه غزه نه لبنان» جدا سازد.
برخی از برادران انقلابی عمق این راهبرد و اعتقاد انقلاب اسلامی به «آزادی» و «اراده مردم» را درک نمیکنند. اقلیتی از این عزیزان در زبان هم آزادی را نفی میکنند. برخی دیگر گرفتار در سیاست بازی اند. این دسته در زبان تظاهر به آزادی میکنند اما هیچ درکی از عمق راهبردی آن ندارند. رهبر عزیزمان فرمودند کسانی که ضعف در حجاب دارند را «نباید متهم به ضد انقلابی کرد». عدهای این فرمایش رهبر انقلاب را در کنار مهربانی و رحمت حاج قاسم بر اسلام لیبرال، منفعل و التقاطی حمل کردند. به این معنا که ما برای «حفظ نظام» باید «کشف حجاب» را بپذیریم و حق هیچ برخوردی با هنجارشکنان «کشف حجاب» نداشته باشیم.
رمز گشایی از فرمایش رهبر عزیزمان و مهربانی حاج قاسم عزیز بر مماشات و معامله کردن روی ارزش-های «ضروری» و عقب نشینی در مقابل «پروژه استعمار» برای «حفظ نظام» #توهمی_محض است. استعمار به کمتر از فتح سنگر به سنگر راضی نمیشود و در نهایت «استقلال» ما را هدف گرفته است و ما را همانند قبل انقلاب «گاو شیرده ایالات متحده» میپسندد.
هدف اساسی ما در جمهوری اسلامی از «آزادی»، رسیدن به «استقلال» بر پایه اراده الهی مردم است. از این رو دلالتهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب نه تنها مماشات در مقابل هنجار شکنی «کشف حجاب» نیست بلکه اساساً هدف از این صف آرایی، آشکار ساختن عدم مشروعیت هنجار شکنی «کشف حجاب» است. این مهمترین مقدمه #برخورد_با_کشف_حجاب است. البته برخورد با کشف حجاب الزاماً منحصر در روش «گشت ارشاد» نیست. حاکمیت ابزارهای هوشمندانه و کریمانه تری برای برخورد جدی با پروژه استعماری و هنجار شکن «کشف حجاب» دارد.
ما امضا کنندگان این بیانیه #تحریف_گفتمان رهبر عزیزمان و مکتب حاج قاسم را #کاملاً_مردود دانسته و به فعالان سیاسی و رسانهای توجه میدهیم که در اظهار نظر جانب تقوا و بصیرت را رعایت کنند. به مسؤولان نیز متذکر میشویم که به تکلیف خود عمل کرده و با هجوم ساختارشکنانه «کشف حجاب» به شکل هوشمندانه ای مقابله کنند.
در انتها به عده اندکی که هوس رقصیدن به ساز پروژه استعمار برای کسب قدرت سیاسی دارند نیز متذکر میشویم از سابقه «کسانی که به هوس کسب قدرت، ضرورتهای شریعت الهی را به بازی گرفتند، #عبرت_بگیرید و گرنه با سیلی همین مردم در زمره بدنامان تاریخ جای خواهید گرفت».
#اجرای_قانون_عفاف_حجاب
#غیرت_دینی
#لبیک_یا_خامنه_ای
🌍ببینید درگیری بین مردم به خاطر احکام الهی و قانون جمهوری اسلامی!
👈اما آخرش دختره با ترس و فرار #حجاب خود را درست کرد و این نشان می دهد که اگر مردم اعتراض کنند و پیگیر باشند آنها تسلیم خواهند شد!
◀️ما این دختران رو خواهران خودمان میدانیم ولی نمی توانیم نسبت به واجب خدا بی تفاوت باشیم و آنها هستند که #بی_قانونی میکنند و در آخر به #مردم_با_غیرت حمله می کنند!
⚠️آقایان مسئول در جمهوری اسلامی!
اگر با کسانی که به قانون حجاب پایبند نیستند و به مسئله ی کشف حجاب و هنجارشکنی برنخیزید!
⚠️بزودی هر روز شاهد زدوخورد بین مردم خواهیم بود!
🔰طبق فرمایش مقام معظم رهبری #قانون_فصل_الخطاب است و حجاب #واجب_شرعی و باید رعایت شود و همینطور حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام اجتماعی بایستد!
#اجرای_قانون_عفاف_وحجاب
#غیرت_دینی
#لبیک_یا_خامنه_ای
📢ارسالی از هموطن محترم و درخواست از مردم ایران اسلامی!
📣سلام وقت بخیر . یه خواهش از شما بزرگواران دارم لطفا در نمازتون و مراسم هایی که شرکت می کنید بعد فرج آقا #امام_زمان (عج) و شفای بیماران و...!
👈برای #محمد_علی ما هم دعا کنید خیلی خیلی ممنونم.🤲
◀️این بچه هم سندروم داره هم قلبش سوراخه😭
حال کودک از دیشب بدتر شده است و محتاج دعای شما عزیزان است
التماس دعا🤲😭
📖برای شفای همه بیماران به خصوص این کودک عزیز یک بار #سوره_حمد رو تلاوت کنید
با تشکر
✨اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ✨
✨بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (۱)✨
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (۲) الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ (۳) مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ (۴) إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ (۵) اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ (۶) صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ (۷)
☘اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌼اللهم عجل لولیک الفرج
🔴 نامه وزارت ارتباطات به اپراتورها
برای رعایت حجاب پرسنل به دلیل گزارش مبنی بر عادی انگاشتن بدحجابی
🔸نامه وزارت ارتباطات (معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری) به اپراتورها ثابت و همراه برای رعایت حجاب پرسنل به دلیل دریافت گزارش مبنی بر «عدم رعایت شئونات اسلامی و عادی انگاشتن بدحجابی»
#مطالبه_اثر_دارد
#هستهملی_مطالبه_عفاف_حجاب
🌐 بـزرگترین کانال مطالبـهی حجاب
💠کانال یازهــرا | رسانهی حجـاب
https://eitaa.com/joinchat/1303511048C5d8930b351