eitaa logo
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
627 دنبال‌کننده
32.4هزار عکس
26هزار ویدیو
355 فایل
دشمنان خارجی،در راس همه🔯اسرائیل غاصب؛ دل به خیانت #نفوذی های داخلی بسته اند و تمام تلاش خودرابرای به تاخیرانداختن ظهور بکارگرفته؛👊اما با #بصیرت و #سواد_رسانه_ای، نقشه های شوم آنان نابودخواهد شد؛ ان شاءالله #اندکی_صبر_طلوع_نزدیکست @SalamAZ3210 کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️آخوندی: اگر ما نبودیم، قحطی کل ایران را فراگرفته بود! پی‌نوشت: تصاویر تزئینی است که مربوط به مریخ بوده و ربطی به کارآمدی و دستاوردهای دولت بنفش ندارد... علیرضا گرائی 🌹🌹🌹
حکم تقدیر از 🌹🌹🌹
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 حجت الاسلام و المسلمین نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر: فشارهایی وارد شد و در میانه کار این سریال قطع شد! 🌹🌹🌹
📌 وزارت بهداشت با همکاری رسانه ی ملی برای تطهیرِ مسئولِ مقطوع النسل کردن ایرانیان، مستند می سازند! آن هم با عنوان مسیحا دم!! 📌علیرضا مرندی را که می شناسید وزیر بهداشت دولت های میرحسین موسوی و مرحوم هاشمی رفسنجانی و مجری اصلی پروژه ی ویرانگر کنترل جمعیت در ایران؛ وی در دانشگاه ویرجینیای آمریکا تحصیل کرده است و دانشیار دانشگاه رایت استیت آمریکا بوده. درسال ٢٠٠٠ از سازمان جهانی بهداشت و در سال ١٩٩٩ از سازمان ملل متحد جایزه ی جمعیت دریافت کرده است. 📌علیرضا مرندی در این مستند، ادامه ی روند پروژه کنترل جمعیت را تقصیر سازمان آمار انداخت و با تحریف سخنان امام خمینی (ره)، امام (ره) را مشوق طرح کنترل جمعیت نشان داد. ✅ ادامه دارد... های وزارت بهداشت تطهیر ها! جهان پساکرونا 🌹🌹🌹
⭕️حذف های معنادار از کتاب های فیزیک دوره متوسطه 🔹یک دبیر فیزیک (مصطفی نجاتی زاده) در استان خوزستان مستنداتی از حذف چهره های دانشمندان ایرانی و اسلامی و جایگزینی آنها با دانشمندان غربی و یا حذف ماهواره ها و موشک ها و دستاوردهای علمی ایرانی در کتب فیزیک دوره متوسطه جمع آوری کرده است که جالب و محل توجه است. 🔹از این نمونه ها می توان به: 1️⃣ حذف ابن سنان، ابن هیثم و ابن سهل از مبحث نورشناسی و جایگزینی آن با یک دانشمند اروپایی 2️⃣ حذف ابن شاطر از مبحث انتقال حرارت 3️⃣ حذف تصویر ماهواره ایرانی از روی جلد کتاب فیزیک، حذف تمرین ماهواره امید و موشک ایرانی از کتاب فیزیک متوسطه 4️⃣ حذف ستون مربوط به چهره هایی مثل ابن سینا، ابوریحان، خوارزمی از کتب نظام قدیم منتهی به سال ۹۴ اشاره کرد. 🔸چرا به جای پررنگ کردن چهره ها و مفاخر ایرانی و دستاوردهای ایران برای تهییج و‌امیددهی علمی، تدوین کنندگان کتب درسی اقدام به حذف این نمونه ها کرده است؟/مکتوبات 🌹🌹🌹