پاسخی به نفوذی های کاسب خون
#فریدالدینقوچانیباقیآشنایحجاریان
تاملی دیگر..👇👇
پ . ن
این فرومایگان پس مانده همان کینه توزان و خناسانی هستند که سیدٱلشهداء حضرت اباعبدالله ٱلحسین علیه السلام را کشته خشونت أمیرٱلمومنین حضرت امام علی علیهالسلام در جنگ های بدر و احد و حنین می دانند ...
و احقاد ٱلبدریة و حُنینیة و خیبریة ...
بله تفکر جهادی نفرت و خشونت می کارد ، چون در همه جبههها پای رکاب ولایت ایستادهاند و سنگر به سنگر مجاهده میکنند و این مهم نه تنها خوشایند دشمنان اسلام و ایران اسلامی نیست بلکه بزرگترین مانع از #نفوذ_دشمنان است ...
و صد البته اجر مجاهدت ، شهادت است .
#احمد_کریمی
♦️ بحمدالله مرسوله عقیق شماره ۹ و ۱۰ جهت ارسال به نیکوکاران گرامی ارسال شد و به دست خیرین رسید.
خیرین محترم در جریان مزایده این دو عقیق، با تقبل بیش از هزینه ۵ ماه یک فرزند شهید یمنی کار خیر بزرگی را به انجام رساندند.
♦️ از همه عزیزانی که در این مزایده شرکت کردهاند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.
اجرتان با صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س)
#مزایده_عقیق_یمن
🔴 اینجا یمن است.
تنها درگاه رسمی ارتباط با یمن
https://eitaa.com/joinchat/1015808046C4da3eb31ef
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🍃
🌸
🍃
✨برکت اذکار✨
💫حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم فرمودند:
🔸هرکس که خواهد خانه اش به نعمت آبادان باشد، به ذکر شش گانه زیر بپردازد:
① اول آنکه در آغاز هرکار بگوید:
🔸«بسم الله الرحمن الرحیم»
②دوم آنکه چون نعمتی از راه حلال نصیبش شد، بگوید
🔸«الحمدالله رب العالمین»
③سوم آنکه چون خطا و لغزشی کند بگوید:
🔸«استغفرالله ربی و اتوب الیه»
④چهارم آنکه چون غم و اندوه براو هجوم آورد بگوید :
🔸«لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم»
⑤پنجم آنکه چون تدبیرکار کند،گوید
🔸 «ماشاالله»
⑥ششم آنکه چون از ستمگری هراسی کند بگوید:
🔸«حسبناالله و نعم الوکیل»
هوالمحبوب
نامه عرفانی حضرت امام خمینی در افسوس و اندوه از تمام شدن ماه شعبان، و عدم آمادگی برای ضیافت الله ماه مبارک رمضان!
امام خمینی در نامه ای که به درخواست بانو فاطمه طباطبایی- عروس شان- خطاب به ایشان نوشته اند، اندرزهایی عرفانی و اخلاقی را یادآور شدند. در این نامه که به تاریخ اردیبهشت سال ۶۶ مطابق با شعبان ۱۴۰۷ قمری نگارش شده است، به پایان یافتن روزهای ماه شعبان و آماده نبودن برای ورود به ضیافت الهی اشاره شده و این که با همه این اوصاف، نباید از رحمت الهی ناامید بود متن نامه به شرح زیر است:
بسم اللَّه الرحمن الرحیم
فاطى دختر عزیزم!
از من مى خواهى براى تو چیزى بنویسم؛ چه بنویسد کسى که خود، مبتلاىِ به نفسِ امّاره بالسوء است و هرگز نتوانسته، بلکه نخواسته این بت بزرگ را بشکند!
اکنون در آستانه شهر اللَّه، و مقام ضیافت اللَّه هستیم و من خود اقرار دارم که لایق این ضیافت نیستم.
شهر شعبان المعظم- که شهر امامان است- در شُرفِ گذشتن است و ما خود را نتوانستیم مهیا کنیم براى شهر اللَّه!
دعاها را گاهى با لقلقهِ لسان خواندم و از آن ها چیزى حاصل نشد در این آخر شهر عرض مى کنم:
اللَّهُمَّ انْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیِما مَضى مِنْ شَعبانَ فَاغْفِرْ لَنا فِیما بَقِىَ مِنهُ
از رحمت حق تعالى مأیوس نیستم و مباش! در دنیا [مباد] روزى، که گناهان به آن جا رسد که از رحمت حق مأیوس شویم.
دخترم! این چند روز خواهد گذشت، چه با عیش و نوش، و چه با رنج و تعب؛ چه با غفلت از فطرت، و چه با توجه به آن.
عزیزم! خداوند- جل وعلا- نور هدایت را در همه مخلوقات، خصوصاً انسان نهفته است.
فطرت اللَّه، ما را خواهى نخواهى به او متوجه کرده و همه مخلوقات، در هر حدى که هستند و به هر مذهبى که گراییده اند، جز به حق تعالى و کمال مطلق، به حسبِ فطرت به هیچ چیز توجه ندارند، گرچه خود ندانند و معتقد به غیر آن باشند.
انسان کمال مطلق را مىجوید و مىخواهد چه آنان که به توهّم، بت را مىپرستند و چه آن هایى که حق- جل وعلا- را منکرند و به دنبال ریاست. ملحدها گمان مىکنند متوجه به دنیا و خواستار ریاست و زعامت هستند، لکن به حسب واقع، متوجه و خواهان قدرت مطلقه هستند و در جستجوى کمال مطلق، و خود گمان خلاف مى کنند و شاید عذاب و عقاب براى همین جهل و توهّمات باشد.
تو که مثلًا دنبال لباس خوب هستى و زینت بهتر، دنبال حق مىگردى و کاخ نشینان نیز دنبال قدرت مطلق هستند وَ إِنْ مِنْ شَیْءٍ إلّا یُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَ لکِنْ لا تَفْقَهُونَ تَسْبیحَهُمْ، وَ قَضى رَبُّکَ الّا تَعْبُدوا إِلّا إِیَّاهُ،
بنا بر وجهى این کلام، دامنه دارد. بهتر آن که درز بگیرم و تو را و خود و همگان را به خداى تعالى بسپارم.
والسلام علیک و على عباد اللَّه الصالحین.
روح اللَّه الموسوی الخمینى
صحیفه امام؛ ج ۲۰، ص ۲۵۴-۲۵۳
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🍃
🌸
🍃
✨برکت اذکار✨
💫حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم فرمودند:
🔸هرکس که خواهد خانه اش به نعمت آبادان باشد، به ذکر شش گانه زیر بپردازد:
① اول آنکه در آغاز هرکار بگوید:
🔸«بسم الله الرحمن الرحیم»
②دوم آنکه چون نعمتی از راه حلال نصیبش شد، بگوید
🔸«الحمدالله رب العالمین»
③سوم آنکه چون خطا و لغزشی کند بگوید:
🔸«استغفرالله ربی و اتوب الیه»
④چهارم آنکه چون غم و اندوه براو هجوم آورد بگوید :
🔸«لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم»
⑤پنجم آنکه چون تدبیرکار کند،گوید
🔸 «ماشاالله»
⑥ششم آنکه چون از ستمگری هراسی کند بگوید:
🔸«حسبناالله و نعم الوکیل»
هوالمحبوب
نامه عرفانی حضرت امام خمینی در افسوس و اندوه از تمام شدن ماه شعبان، و عدم آمادگی برای ضیافت الله ماه مبارک رمضان!
امام خمینی در نامه ای که به درخواست بانو فاطمه طباطبایی- عروس شان- خطاب به ایشان نوشته اند، اندرزهایی عرفانی و اخلاقی را یادآور شدند. در این نامه که به تاریخ اردیبهشت سال ۶۶ مطابق با شعبان ۱۴۰۷ قمری نگارش شده است، به پایان یافتن روزهای ماه شعبان و آماده نبودن برای ورود به ضیافت الهی اشاره شده و این که با همه این اوصاف، نباید از رحمت الهی ناامید بود متن نامه به شرح زیر است:
بسم اللَّه الرحمن الرحیم
فاطى دختر عزیزم!
از من مى خواهى براى تو چیزى بنویسم؛ چه بنویسد کسى که خود، مبتلاىِ به نفسِ امّاره بالسوء است و هرگز نتوانسته، بلکه نخواسته این بت بزرگ را بشکند!
اکنون در آستانه شهر اللَّه، و مقام ضیافت اللَّه هستیم و من خود اقرار دارم که لایق این ضیافت نیستم.
شهر شعبان المعظم- که شهر امامان است- در شُرفِ گذشتن است و ما خود را نتوانستیم مهیا کنیم براى شهر اللَّه!
دعاها را گاهى با لقلقهِ لسان خواندم و از آن ها چیزى حاصل نشد در این آخر شهر عرض مى کنم:
اللَّهُمَّ انْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیِما مَضى مِنْ شَعبانَ فَاغْفِرْ لَنا فِیما بَقِىَ مِنهُ
از رحمت حق تعالى مأیوس نیستم و مباش! در دنیا [مباد] روزى، که گناهان به آن جا رسد که از رحمت حق مأیوس شویم.
دخترم! این چند روز خواهد گذشت، چه با عیش و نوش، و چه با رنج و تعب؛ چه با غفلت از فطرت، و چه با توجه به آن.
عزیزم! خداوند- جل وعلا- نور هدایت را در همه مخلوقات، خصوصاً انسان نهفته است.
فطرت اللَّه، ما را خواهى نخواهى به او متوجه کرده و همه مخلوقات، در هر حدى که هستند و به هر مذهبى که گراییده اند، جز به حق تعالى و کمال مطلق، به حسبِ فطرت به هیچ چیز توجه ندارند، گرچه خود ندانند و معتقد به غیر آن باشند.
انسان کمال مطلق را مىجوید و مىخواهد چه آنان که به توهّم، بت را مىپرستند و چه آن هایى که حق- جل وعلا- را منکرند و به دنبال ریاست. ملحدها گمان مىکنند متوجه به دنیا و خواستار ریاست و زعامت هستند، لکن به حسب واقع، متوجه و خواهان قدرت مطلقه هستند و در جستجوى کمال مطلق، و خود گمان خلاف مى کنند و شاید عذاب و عقاب براى همین جهل و توهّمات باشد.
تو که مثلًا دنبال لباس خوب هستى و زینت بهتر، دنبال حق مىگردى و کاخ نشینان نیز دنبال قدرت مطلق هستند وَ إِنْ مِنْ شَیْءٍ إلّا یُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَ لکِنْ لا تَفْقَهُونَ تَسْبیحَهُمْ، وَ قَضى رَبُّکَ الّا تَعْبُدوا إِلّا إِیَّاهُ،
بنا بر وجهى این کلام، دامنه دارد. بهتر آن که درز بگیرم و تو را و خود و همگان را به خداى تعالى بسپارم.
والسلام علیک و على عباد اللَّه الصالحین.
روح اللَّه الموسوی الخمینى
صحیفه امام؛ ج ۲۰، ص ۲۵۴-۲۵۳