eitaa logo
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
627 دنبال‌کننده
32.4هزار عکس
26هزار ویدیو
355 فایل
دشمنان خارجی،در راس همه🔯اسرائیل غاصب؛ دل به خیانت #نفوذی های داخلی بسته اند و تمام تلاش خودرابرای به تاخیرانداختن ظهور بکارگرفته؛👊اما با #بصیرت و #سواد_رسانه_ای، نقشه های شوم آنان نابودخواهد شد؛ ان شاءالله #اندکی_صبر_طلوع_نزدیکست @SalamAZ3210 کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نکاتی پیرامون دوستان حزب‌اللهی و فضای مجازی: ۱. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، جنگیدن در فضای مجازی متعلق به دشمن است. این‌که تاکنون نتیجهٔ مطلوب را در زمین دشمن نگرفته‌ایم، به دلیل آن است که اصول جنگیدن در زمین دشمن را رعایت نکرده‌ایم. الف) فضای مجازی، مثل توپ و تانک و هواپیما و... نیست. محیطی است که افکارساز است و افکارسوز. وقتی شما با هویت مشخص وارد این بستر می‌شوید، معلوم است از اول به کنترل‌کنندگان محیط گرا می‌دهید که محتوای بنده و خود بنده را مهندسی کن! من را در فیلترینگ حبابی قرار بده! قریب به اتفاق کنش‌گران فضای مجازی متعلق به دشمن، با اصل تقیه در این محیط نامانوسند. لازمهٔ این‌کار، تهیه دستگاه مجزا، بدون وجود کوچک‌ترین نشانه هویتی کاربر و رعایت اصول تقیه، همانند علی بن یقتین در دستگاه خلافت عباسی است (رمز عبور، ادبیاتِ محتوا، مکان استفاده و...) باید متفاوت باشد. ب) بسیاری از افراد، امکان تولید محتوای موثر، متناسب با محیط را ندارند و صرفاً کپی-پیست‌کارند. (اعم از توانِ نگارش متن کوتاه، تولید عکس‌نوشته، کلیپ و... متناسب با محیط، نیاز، زمان و اقتضای مخاطب) ج) بزرگترین معضل لاینحلِ ما تاکنون، توان توزیع مؤثر محتوا است. یعنی جریان‌سازی کنیم واقعاً؛ نه اینکه دل‌مان را به ترند شدن فلان محتوا خوش کنیم. د) شرایط فردی مانند تقوا، نبود احتمال وقوع در گناه، آشنایی با معارف دینی و داشتن تخصص حداقل در یک موضوع لازمه حضور در سرویس دشمن است؛ چقدر از فعالان، این خصوصیات را دارند؟ و مواردی از این دست که باید بدان توجه کرد. ۲. برخی دوستان شرایط را طوری ترسیم می‌کنند که نشان می‌دهد ما بیش از ۲۰ سال است که در حال اضطراریم (اکل میته و...). باید از خودمان سوال کنیم چرا دائم در حال اضطراریم و برای خروج از وضعیت اضطراری، چه کرده‌ایم؟ ۳. اشکال دیگر آن است که نسبت به فرامین حضرت آقا، نومن ببعض و نکفر ببعض‌یم. خوب! بالا بردن سواد رسانه‌ای دینی عموم مردم (البته نه سواد رسانه‌ای یونسکو که وضعیت غالب فعلی است)، نیز از مطالبات آقا از جبههٔ انقلابی است. برای تولید سواد رسانه‌ای دینی و ممانعت از ترویج سواد رسانه‌ای غربی چه کرده‌ایم؟ مهم‌ترین مطالبهٔ حضرت آقا از جبههٔ انقلابی، تبدیل مطالبات حاکمیتی به گفتمان پذیرفته شدهٔ عموم مردم است. حالا گل سرسبدِ همهٔ این‌ها، شبکهٔ ملی اطلاعات است. برای تبدیل مطالبات آقا به گفتمان پذیرفته شده عموم مردم، چه کرده‌ایم؟ ۴. کتاب ضاله را متخصص متعهد بخواند و رد کند. حال اگر کتاب ضاله دست مردم بود باید چه کرد؟ بگوییم دیگر نمی‌شود کاری کرد؟ آیا نباید برای محوِ آن و توجیه مردم نسبت به خطرناک بودنِ آن اقدام کرد؟ ۵. وظیفهٔ ما در قبال تولید و توزیع‌کنندگان کتب ضاله چیست؟ اقدام قضایی، روشنگری، تبیین خیانت‌ها و...، جزو بدیهی‌ترین امور است. ۶. برخی دوستانِ ما به تمام معنا در زمین دشمن تنفس می‌کنند؛ مثلا در واتس‌اپ با دوستان نزدیک و هم‌نظر خود، ارتباط می‌گیرند و... . این خلاف بدیهیات قاعده اضطرار است. ۷. ایجاد انحصار محتوایی هم از دیگر مصائب است؛ بارها با افرادی برخورد کرده‌ام که می‌گویند، صرفاً برای دیدن محتوای فلان طلبه، فلان کانال خبری و...، از تلگرام یا اینستاگرام استفاده می‌کنم. خب برادر عزیز! شما باید محتوای خود را در سرویس بومی قرار بدهید و به نفع دشمن انحصار محتوایی درست نکنید. ۸. باید دستگاه‌ها و مراکز دولتی و انقلابی موازنه‌ای در تخصیص بودجه نسبت به فضای مجازی موجود ایجاد گردد؛ متاسفانه ۹۹ درصد بودجه برای حضور در زمین دشمن هزینه می‌شود و برای سایر موارد، با تخفیف، یک درصد. ۹. حضرت آقا در جلسهٔ قرب بقیه‌الله، اول به دوستان گفتند همت را بر سلب سلطه بگذارید و دشمن را از فضای مجازی بیرون کنید، بعد در ادامه بر حضور در سرویس دشمن با رعایت ضوابط، تصریح کردند. منتها انقلابیون، آن حرف را وانهادند و به این چسبیدند. ۱۰. جنگ در زمین دشمن کَمّی نیست؛ لشکر نمی‌خواهد. کیفی است. مدیریت واحد می‌خواهد و رزمندهٔ توان‌مند و آموزش‌دیده. مطالبه‌سازی و گفتمان‌سازی لشکر می‌خواهد. اما به عکس، آن‌طرف لشکری و با تأکید بر کمیت عمل می‌شود (و واقعاً بدون کیفیت) و این‌طرف، عده‌ای تنها با دستان خالی. ۱۱. اکنون اطلس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و...، به‌دلیل حضور بی‌ضابطه در سرویس دشمن و بی‌توجهی به سایر مطالبات حضرت اقا، در اختیار دشمن است. این اطلس روزبه‌روز، کامل‌تر می‌شود. چقدر این خطر بزرگ را برای مراجع، مدیران حوزه، مسئولان سپاه، اعزه صداوسیما و... تبیین کرده‌ایم؟ ✍ استاد حجةالاسلام محمد کهوند 🇮🇷جبههٔ اسلامی در فضای مجازی🇮🇷 ✊ @jebheh
آشهای طبی ایرانی👇👇👇
آشهای طبی ایرانی👇👇👇
🔴 نکاتی پیرامون دوستان حزب‌اللهی و فضای مجازی: ۱. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، جنگیدن در فضای مجازی متعلق به دشمن است. این‌که تاکنون نتیجهٔ مطلوب را در زمین دشمن نگرفته‌ایم، به دلیل آن است که اصول جنگیدن در زمین دشمن را رعایت نکرده‌ایم. الف) فضای مجازی، مثل توپ و تانک و هواپیما و... نیست. محیطی است که افکارساز است و افکارسوز. وقتی شما با هویت مشخص وارد این بستر می‌شوید، معلوم است از اول به کنترل‌کنندگان محیط گرا می‌دهید که محتوای بنده و خود بنده را مهندسی کن! من را در فیلترینگ حبابی قرار بده! قریب به اتفاق کنش‌گران فضای مجازی متعلق به دشمن، با اصل تقیه در این محیط نامانوسند. لازمهٔ این‌کار، تهیه دستگاه مجزا، بدون وجود کوچک‌ترین نشانه هویتی کاربر و رعایت اصول تقیه، همانند علی بن یقتین در دستگاه خلافت عباسی است (رمز عبور، ادبیاتِ محتوا، مکان استفاده و...) باید متفاوت باشد. ب) بسیاری از افراد، امکان تولید محتوای موثر، متناسب با محیط را ندارند و صرفاً کپی-پیست‌کارند. (اعم از توانِ نگارش متن کوتاه، تولید عکس‌نوشته، کلیپ و... متناسب با محیط، نیاز، زمان و اقتضای مخاطب) ج) بزرگترین معضل لاینحلِ ما تاکنون، توان توزیع مؤثر محتوا است. یعنی جریان‌سازی کنیم واقعاً؛ نه اینکه دل‌مان را به ترند شدن فلان محتوا خوش کنیم. د) شرایط فردی مانند تقوا، نبود احتمال وقوع در گناه، آشنایی با معارف دینی و داشتن تخصص حداقل در یک موضوع لازمه حضور در سرویس دشمن است؛ چقدر از فعالان، این خصوصیات را دارند؟ و مواردی از این دست که باید بدان توجه کرد. ۲. برخی دوستان شرایط را طوری ترسیم می‌کنند که نشان می‌دهد ما بیش از ۲۰ سال است که در حال اضطراریم (اکل میته و...). باید از خودمان سوال کنیم چرا دائم در حال اضطراریم و برای خروج از وضعیت اضطراری، چه کرده‌ایم؟ ۳. اشکال دیگر آن است که نسبت به فرامین حضرت آقا، نومن ببعض و نکفر ببعض‌یم. خوب! بالا بردن سواد رسانه‌ای دینی عموم مردم (البته نه سواد رسانه‌ای یونسکو که وضعیت غالب فعلی است)، نیز از مطالبات آقا از جبههٔ انقلابی است. برای تولید سواد رسانه‌ای دینی و ممانعت از ترویج سواد رسانه‌ای غربی چه کرده‌ایم؟ مهم‌ترین مطالبهٔ حضرت آقا از جبههٔ انقلابی، تبدیل مطالبات حاکمیتی به گفتمان پذیرفته شدهٔ عموم مردم است. حالا گل سرسبدِ همهٔ این‌ها، شبکهٔ ملی اطلاعات است. برای تبدیل مطالبات آقا به گفتمان پذیرفته شده عموم مردم، چه کرده‌ایم؟ ۴. کتاب ضاله را متخصص متعهد بخواند و رد کند. حال اگر کتاب ضاله دست مردم بود باید چه کرد؟ بگوییم دیگر نمی‌شود کاری کرد؟ آیا نباید برای محوِ آن و توجیه مردم نسبت به خطرناک بودنِ آن اقدام کرد؟ ۵. وظیفهٔ ما در قبال تولید و توزیع‌کنندگان کتب ضاله چیست؟ اقدام قضایی، روشنگری، تبیین خیانت‌ها و...، جزو بدیهی‌ترین امور است. ۶. برخی دوستانِ ما به تمام معنا در زمین دشمن تنفس می‌کنند؛ مثلا در واتس‌اپ با دوستان نزدیک و هم‌نظر خود، ارتباط می‌گیرند و... . این خلاف بدیهیات قاعده اضطرار است. ۷. ایجاد انحصار محتوایی هم از دیگر مصائب است؛ بارها با افرادی برخورد کرده‌ام که می‌گویند، صرفاً برای دیدن محتوای فلان طلبه، فلان کانال خبری و...، از تلگرام یا اینستاگرام استفاده می‌کنم. خب برادر عزیز! شما باید محتوای خود را در سرویس بومی قرار بدهید و به نفع دشمن انحصار محتوایی درست نکنید. ۸. باید دستگاه‌ها و مراکز دولتی و انقلابی موازنه‌ای در تخصیص بودجه نسبت به فضای مجازی موجود ایجاد گردد؛ متاسفانه ۹۹ درصد بودجه برای حضور در زمین دشمن هزینه می‌شود و برای سایر موارد، با تخفیف، یک درصد. ۹. حضرت آقا در جلسهٔ قرب بقیه‌الله، اول به دوستان گفتند همت را بر سلب سلطه بگذارید و دشمن را از فضای مجازی بیرون کنید، بعد در ادامه بر حضور در سرویس دشمن با رعایت ضوابط، تصریح کردند. منتها انقلابیون، آن حرف را وانهادند و به این چسبیدند. ۱۰. جنگ در زمین دشمن کَمّی نیست؛ لشکر نمی‌خواهد. کیفی است. مدیریت واحد می‌خواهد و رزمندهٔ توان‌مند و آموزش‌دیده. مطالبه‌سازی و گفتمان‌سازی لشکر می‌خواهد. اما به عکس، آن‌طرف لشکری و با تأکید بر کمیت عمل می‌شود (و واقعاً بدون کیفیت) و این‌طرف، عده‌ای تنها با دستان خالی. ۱۱. اکنون اطلس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و...، به‌دلیل حضور بی‌ضابطه در سرویس دشمن و بی‌توجهی به سایر مطالبات حضرت اقا، در اختیار دشمن است. این اطلس روزبه‌روز، کامل‌تر می‌شود. چقدر این خطر بزرگ را برای مراجع، مدیران حوزه، مسئولان سپاه، اعزه صداوسیما و... تبیین کرده‌ایم؟ ✍ استاد حجةالاسلام محمد کهوند 🇮🇷جبههٔ اسلامی در فضای مجازی🇮🇷 ✊ @jebheh
♦️تاخت و تاز در شبکه‌های اجتماعی 🎤مصاحبه با مهندس روح الله مومن نسب 🔹گاهی تشخیص کذب یا صدق بودن این محتواها برای کارشناسان نیز سخت می‌شود، چراکه این محتواها توسط تیم‌های حرفه‌ای عملیات‌روانی تدوین و طراحی شده‌اند. 🔹باید توجه داشت که پیام‌ها ساده نیستند و برای ساختن هریک از این پیام‌ها چند نفر، مدت زیادی را اختصاص داده‌اند. 🔹لذا حرف به حرف این پیام‌ها حساب‌شده نوشته شده است. این مطالب در نهایت به گونه‌ای منتشر می‌شوند که پاسخ‌ها به این شایعات دیده نشوند. یعنی شایعه منتشر می‌شود، اما پاسخ به این مطالب کذب در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. 🔹در چنین شرایطی باید بیشتر دقت شود که خدای‌ناکرده، به این شایعات دامن نزنیم. بعضاً دیده می‌شود که مدیران صفحات پربازدید برای اینکه از دور کنار نروند، اخبار روز را بازنشر می‌کنند. 🔹از نظر قانونی، جرم بازنشر کننده محتوا و تولید کننده باهم برابر است. از نظر اخلاقی و شرعی نیز انتشار این‌‎گونه مطالب پسندیده نیست. 🔹تصور کنید، پیام، تصویر یا ویدئویی در صفحه‌ای منتشر می‌شود و به فردی می‌رسد که مشکل قلبی دارد. این فرد از ترس اینکه به عارضه موجود در محتوای تولید شده دچار نشود، دچار سکته می‌شود و حتی جان خود را از دست می‌دهد. 🔹به نظر من بیشتر از آموزش مقابله با کرونا، نیازمند آموزش سواد رسانه و سواد فضای مجازی در این روزها هستیم. 🔹بایستی به آموزش داده شود که از محصولات بدِ فناوری اطلاعات استفاده نکنند و بلکه از محصولات خوب نیز به اندازه استفاده کنند. 🇮🇷@jebheh1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اون دنیا هر گناهی که دارید به مانند یک حیوانی در برابرتون حاضر میشه و ازتون سوال میکنه ▪️روایت یک تجربه‌گر مرگ از این موضوع 🆔 @mahdavi_arfae