برو ای گدای مسکین در خانهٔ علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را
بهجز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا
بهجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب
که علم کند به عالم شهدای کربلا را
چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان
چو علی که میتواند که بهسر برد وفا را
نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفتمتحیرم چه نامم شه ملک لافتی را
🌱عید سعید غدیر خم مبارک باد🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف به ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و روز غدیر توسط خطیب مشهور سعودی در تلویزیون دولتی عربستان!
🔹مطرح شدن حقانیت غدیر در تلویزیون عربستان سعودی زمانیکه هنوز جلسات بررسی روایات کتب مورد تایید اهل سنت و جریانات سلفی در عربستان تعطیل نشده بود!
🔸فانوس🔸
@faanos313
〰〰〰〰🇮🇷〰〰〰〰
https://eitaa.com/joinchat/1843462178C0f358f7318
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شهادت دکتر لری پالوسکی در دادگاه کنتیکت در مورد عوارض و خطرات آلومینیوم واکسنها
⛔️ این فیلم بشدت در حال سانسور است و از بیشتر سایتها حذف شده است .
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی #حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یکی از هزاران مصداق حکومت فاسد ‼️
حکومتی که از اجرای قوانین مصوب خودش عاجز باشد حکومت فاسد است ‼️
امیرمومنان مولای متقیان امام على(علیه السلام) :
«اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ»
(شباهت مردم به امیران و حکمفرمایانشان بیشتر است از شباهت به پدرانشان!).
تحف العقول، ص ۲۰۸.
وقتی امرا و حاکمان حکومت داری را رها کرده و مشغول کرونابازی صهیونیستی هستند ، از مردم بیچاره چه انتظاری دارید؟!
انتظار دارید با واکسن های یهود در بدن همچنان پای اعتقادات شان بمانند و برای دولت انقلابی نما که با طب و اقتصاد دیکته شده از غرب همه را سرکار گذاشته و کارهای نکرده روحانی و احمدی نژاد را تکمیل میکند ، هورا بکشند⁉️
🔷🔹💠🔹🔷
#عید_غدیر
#غدیر
#حجاب
سه عکس را ببینید
دو عکس راجع به بانک است
سومی وقتی است که کمپانیهای سیگار دانشمندانی را اجیر کردند تا ثابت کنند نیکوتین اعتیاد آور نیست و آنها هم مقاله و کتاب نوشتند و مصاحبه کردند که اصلا هم اعتیاد آور نیست :)
#تجارت_علم #بچههای_شیکاگو
💠 @h_abasifar
💠 محورِ روابطِ اجتماعی ما چیست؟
اخوت یا بازار؟
هر یک از ما علاوه بر روابط فردی، با حضور در جامعه با دیگران ارتباط برقرار می کنیم. حالا سؤال این است که انگیزه و محور در ارتباط با دیگران بایستی چه باشد؟ سه پاسخ برای این سؤال مهم وجود دارد:
- جواب دنیای قدیم( جامعه استیلا): روابط بهینه در این جامعه، رابطه ی ارباب-رعیّتی است. رابطه ی عمودی از بالا به پایین! در این جامعه، حاکم طاغوتی برای برطرف کردن نیازهای خود، زور می گوید و برده ها هم به خاطر ترس از حاکم اطاعت می کنند!
- جواب دنیای مدرن (جامعه بازار): آدام اسمیت می گوید: ما به خیر خواهی قصّاب، نانوا و آبجو فروش نیاز نداریم. نیاز نیست صفات شرّ خود را تهذیب کنیم، کافیست جامعه را بازار کنیم! بازار، مکانیزمِ جادوییِ تبدیل شرّ فردی به خیرِ اجتماعی است. در این جامعه اگر من کالای خود را ارزان تر می فروشم، به طمع فروش بیشتر و پیشی گرفتن در رقابت با مغازه های دیگرست! رابطه ی افقی بین افراد، رابطه ی عرضه و تقاضاست! در این جامعه فقط روابط بازاری بهینه محسوب می شوند! فردِ ورشکسته برای چنین جامعه ای مطلوب نیست و در نظام بانکی اش همه ی اموالش مصادره می شود! در چنین جامعه ای، دولت باید نابازارها را اداره کند و کمک کند تا به بازار تبدیل شود ! غالب پدیده های موجود مثل بانک، بورس، بیمه و... بر اساس این رابطه شکل گرفته اند. در این جامعه روابطی چون خانواده و مادری بهینه نیستند و فهم نمی شوند!
- جواب اسلام (ولایت و اخوت) : در این جامعه، رابطه ی عمودی وجود دارد ولی نه رابطه ای از بالا به پایین! بلکه بر عکس! ولی و امام مهربانی که خود نیازی ندارد فلذا توصیه ها و دستگیری هایش برای شفاعت و رشد تک تک افراد امّت است! (پیامبر (ص): أنا و علی (ع) أبوا هذة الأُمّة.) (رابطه ولایت!)
در این جامعه رابطه ی افقی بین افراد هم بر اساس برادری(أخوّت) شکل می گیرد! مصداق اتمّ این روابط در خانواده قابل مشاهده است!در این جامعه، فقط ایثار و محبّت بهینه است! نقش مادری در چنین جامعه ای بهینه است! در این جامعه اگر مؤمنی ورشکسته شَود، خانه و مَرکب وی حفظ می شود و مؤمنین دیگر برای خروج از ورشکستگی او کمک می کنند!
متأسفانه بخش عمده روابط ما بر اساس نگاه بازار است و بسیاری از پدیده ها بر این اساس بوجود آمده اند، فلذا بایستی محور روابط را ولایت و اخوت قرار دهیم و بر اساس این نگاه، پدیده ها و ساختارها را بازتعریف کنیم. نیاز داریم شهری بر اساس نگاه ولایت و أخوت بسازیم ان شاء الله.
🌸 #عید_غدیر، عید ولایت و اخوت مبارک.
🖊حجتالاسلام مهران فر
◻️ ١٨ ذی الحجة ١۴۴٣
#علوم_اجتماعی
#جامعه_بازار
#جامعه_استیلا
#جامعه_امام_و_امت
#جامعه_اخوّت
#درآمدی_تاریخی_بر_نظریه_اجتماعی
📌جهانِ پساکرونا👇
https://eitaa.com/joinchat/476184625C62ff62b06
😷کیو کیو بازی کانال اصفهان پرس برای تخریب نماینده شهر اصفهان
http://nedaesfahan.ir/145960
👈 معلوم نیست کانال «اصفهان پرس» با مدیریت مهرداد وطنی تا کی می خواهد به بازی خود ادامه بدهد ولی بیشتر اعتبار خودش را دارد زیر سوال می برد.
اگر گردانندگان اصفهان پرس قصد دشمنی و تخریب هم دارند، راهش ابتذال نویسی مشمئز کننده نیست؛ چراکه با روش استهزاء تیرش نه تنها به مقصد نمی رسد بلکه به سمت صاحبش کمانه خواهد کرد...
(متن کامل در شناخت مدیران و مواضع اصفهان پرس را در ندای اصفهان بخوانید) 👆👆
@shaffaf_esfahan 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یکجایی از شعر «علی ای همای رحمت» ناقص است!
🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
@Iranic_Media 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌸 یا علی نام تو بردم، نه غمی ماند و نه همّی ...بأبي اَنتَ وَ اُمّي
علی ای قبله حاجات... بأبي أنت وأمي
🎙با نوای استاد شهریار
🌹عیداللهالاکبر بر شما مبارک🌹
https://eitaa.com/joinchat/2061434900Cc21bea41cb
بیانات امام المسلمین پیرامون #حوزه_و_روحانیت ۵
🔹حوادث گوناگونی براي انقلاب هست؛ طلّاب بايد حاضر و #آماده باشند؛
طلبه #اول_كسی باشد كه احساس كند مسؤوليتی دارد و آن مسئوليت را استفسار كند، ببيند چيست؟!
🔹هنگامی كه مسؤوليتش مشخص شد، در جای مسئوليت خودش باشد.
اينها با طلبگی میسازد.
🔹تصوّر نشود كه اگر بخواهم اينطور بكنم، پس كِی درس بخوانم؟!
درس را هميشه بخوان. جنگ كه هميشه نيست، راهپيمايی كه هميشه نيست، حضور در صحنههای ضروری كه هرساعت نيست. درس هم بايد بخواند و بیدرس و بیتحقيق و بیمباحثه، طلبه معنای خودش را از دست میدهد.
۱۳۶۹/۱۱/۴ | بیانات در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
#بهانهی_تکلیفگریزی
#اندیشه_ولایت
📍پیشنهاد مطالعه کامل بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله) در دیدار با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
🔸@basij_mebq
هدایت شده از MAX NEWS
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هوش مصنوعی!
🔺اولین نوزاد سیلیکونی فوق واقعی جهان!
▪️یک شرکت پیشرفته نوزادی با هوش مصنوعی طراحی شده برای تقلید از رفتار یک کودک واقعی را برای همه افرادی که اخیراً توسط عوارض واکسن های کووید با ناباروری مواجه شده اند ارائه می دهد!
♦️@max_news
📸 سگهای ولگرد گوش نوجوان اهوازی را بُریدند / سکوت دستگاه قضایی و سازمان بازرسی در مقابل ترک فعل مدیران ضعیف تا چه زمانی ادامه دارد؟
🔻بعد از ظهر روز جمعه ۲۴ تیرماه، سگهای ولگرد به یک نوجوان در شهرک پیام کوی گلستان حمله و او را از ناحیه گوش سمت راست بشدت زخمی میکنند که بدنبال این اتفاق توسط خانواده به اورژانس بیمارستان گلستان جهت انجام کارهای درمانی منتقل و هم اکنون بستری میباشد.
🔻مدت هاست که قرار است سگ های ولگرد در شهر اهواز ساماندهی شوند ولی مسئولین شهرداری اهواز بارها وعده های توخالی به مردم داده اند.
🔻آیا سکوت دستگاه قضایی و سازمان بازرسی استان خوزستان در مقابل ترک فعل مدیران شهری اهواز همچنان ادامه خواهد داشت؟
🔗تعداد سگهای ولگرد در ایران ۸ برابر ترکیه
🔆 @newsrahemardom_ir 🔆
باز هم تصمیم #غیر_قانونی ستاد کرونا🤔🤔🤔
وقتی در مقابلشون عقب نشستید و همهی دستورات به دور از علم، عقل، شرع و اخلاقشان را پذیرفتید؛ نتیجه این خواهد شد که حتی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مرجع قانونگذاری هستند؛ هم تره خرد نکنند و دیکتاتورگونه برای خود فرمان صادر کنند!!!
انقلابیون! بسیجیان! طلاب و علما! ائمهی محترم جمعه و جماعات! ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر!
همچنان میخواهید از ستاد کرونا حمایت کنید؟!
#غیرت_دینی
#بصیرت
#نه_به_واکسن_اجباری
@novaksanejbar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان آمنه نوروزی در مورد موج جدید کرونا
دستگیری ۱۷ نفر از مدیران شهرداری همدان و مرتبطان آنها
🔹روابط عمومی سپاه انصارالحسین: در رصد اطلاعاتی سپاه، شبکه گسترده ارتشا و اعمال نفوذ غیرقانونی مورد شناسایی قرار گرفت و متلاشی شد. ۱۷ نفر از مدیران شهرداری و مرتبطان آنها بازداشت شدند.
@Farsna
🔻ببینید خبرآنلاین دیروز ۲۷ تیر ۱۴۰۱ چی تیتر زده👈چرا #عوارض دوز چهارم #واکسن کرونا بیشتر از سایر دوزها است؟
🔺در ادامه این خبر آمده 👈به نظر میرسد هرچه تعداد واکسنهای یادآور بیشتر میشود، عوارض آنها هم بیشتر میشود.
✍️بازم کسی هست واکسن خطرناک رو بزنه⁉️
#انقلاب_رسانه_ای
#بیداری_ملت
#نه_به_واکسن_خطرناک
#تاجیکستان #آمریکا
🔰 #یادداشت: روابط آمریکا و تاجیکستان؛ ضرورت تغییر نگاه ایران به کشورهای آسیای میانه
روابط آمریکا و تاجیکستان پس از تغییر حکومت در افغانستان و ناآرامیهای اخیر در کشورهای آسیای میانه وارد سطح بالاتری از همکاریهای نظامی و امنیتی شده است. آمریکا با افزایش کمکهای نظامی و امنیتی به دولت امامعلی رحمان و همچنین نفوذ فرهنگی در جامعه تاجیکستان قصد ایجاد پایگاه جدیدی را در آسیای میانه دارد.
👈 مطالعه یادداشت در:
✅ https://iswnews.com/74998
✅ https://eitaa.com/joinchat/134742021C10aa5fa2c9
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
هنوز گرفتار عوارض اون شکست عشقی است که سر ماجرای برجام خورده...
🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻
eitaa.com/rasaee
T.me/www_rasaee_ir
instagram.com/rasaee.ir
twitter.com/hamidrasaee
♻️ گفتگوی خبرگزاری ایسنا با رسایی که حاضر به انتشارش نشد!
چند روز قبل خبرنگار #خبرگزاری_ایسنا طی تماسی، درخواست مصاحبه درباره مقوله حجاب و موضوع گشت ارشاد و ... را داشت. با اینکه به دلیل جهتگیری غرضآلود این خبرگزاری در سالهای اخیر، بنای مصاحبه با آن را نداشتم اما از آنجا که مدیریت آن اخیرا تغییر یافته، با پیگیری خبرنگار محترمش مصاحبه انجام شد اما با گذشت چند روز همچنان منتشر نشده است! علت را از خبرنگار مربوطه جویا شدم گفتند که دبیر سرویس مربوطه حاضر به انتشار آن نشده! ظاهرا دنبال گافی از طرف بنده یا محتوای دیگری بوده و از میان این گفتگو نتوانستهاند به آن برسند! ان شالله مدیریت جدید خبرگزاری با استفاده از خبرنگاران متعهدی که فعالیت دارند، جهتگیری در این رسانه را به ریل اصلی خود یعنی دفاع از انقلاب اسلامی و مطالبه حقوق مردم در راستای آرمانهای انقلاب خمینی(ره) برگرداند.
متن مصاحبه با ایسنا که حاضر به انتشارش نشد:
اجراي طرح عفاف و حجاب را كه در هفتههای اخير كليد خورده است را چگونه ارزيابی میكنيد؟
بنده مواجهای در خصوص نحوه اجرای این طرح نداشتهام و بیشتر شاهد بازتابهای اجرای آن در فضای مجازی بودهام که طبعا مثل سابق شامل موافقان و مخالفینی است. همه مخالفین هم در یک سطح و رده و با یک استدلال نیستند. برخی به نحوه اجرا اشکال دارند و نه اصل اجرا که طبعا باید اشکالات برطرف شود. اما به نظرم با توجه به اینکه اولا مسأله حجاب در حال حاضر فقط یک نماد دینی و فردی نیست بلکه تبدیل به یک نماد سیاسی و اجتماعی هم شده است و ثانیا دشمنان دین خدا و انقلاب اسلامی روی آن تمرکز کرده و عملیات روانی گستردهای از طریق رسانههای مجازی و تصویری برای شکستن و عبور از آن طراحی کردهاند تا به اهداف دیگرشان برسند، طبعا یادآوری و اصل پیگیری اجرای این طرح در اماکن عمومی با رعایت شرایط خاص خودش و نسبت به دسته خاصی از برهمزنندگان نظم اجتماعی، لازم و ضروری است.
چرا در تریبونداران و برخی رسانههاي عمومی و حتی صدا و سیما به منکر حجاب بیش از برخی منکرات دیگر میپردازند؟
البته اینطور نیست که در رسانههای عمومی یا تریبونداران فقط به مقوله حجاب بپردازند و نسبت به منکرات دیگر تذکر ندهند. علت اینکه در رسانههای عمومی برخورد با این موضوع بازتاب بیشتری دارد به دلیل تمرکز بیشتری است که جبهه مقابل انقلاب اسلامی روی این منکر دارد و این تمرکز هم به همان دلیلی است که ذکر کردم، چون حجاب در حال حاضر فقط یک نماد دینی و فردی نیست بلکه یک نماد سیاسی و اجتماعی هم شده است و عبور از آن مثل شکستن یک سد است که خرابیهای اجتماعی دیگری را هم به دنبال دارد. به نظرم یکی از دلایل مهم پرداختن حاکمیت، تریبونداران و رسانههای جبهه انقلاب به موضوع حجاب همین نکته است، چون تمرکز جریان مقابل آنجاست.
تدوين اين طرح اگر چه از دولت پنجم آغاز شده است اما اجرای آن همواره فراز و فرودهايی داشته است، برخی از كارشناسان معتقدند اجراي چنين طرحی نيازمند سياستگذاری و بسترسازی فرهنگی است، نگاه شما به اين نظر چيست آيا شرايط فعلي كشور را برای اجرای اين طرح مناسب میبينيد؟
به عقیده من اکثریت مردم جامعه ما دیندار هستند و الزاما عدم رعایت حجاب شرعی، نشانه بیدینی یا دشمنی با حکم خدا نیست. بنابراین حتما انتخاب حجاب کامل توسط کسانی که حجابشان شرعی نیست، نیاز به کار فرهنگی و بسترسازی لازم و زیرساختهاي فکری و اعتقادی دارد. مثل تسهیل ازدواج، تسهیل دسترسی به البسه مناسب از جهت قیمت و مد موجود در بازار و همچنین انتقال باورهای فکری و اعتقادی در باره چرایی لزوم و وجوب حجاب اما از طرفی ما با طیفی از اقلیت اقل زنان جامعه مواجهایم که اساسا رویکرد آنها تقابل با حکم اسلامی حجاب است و در حال ترویج با برنامه بیبند و باری و بیحیایی هستند. این طیف مشکلش فرهنگی یا اقتصادی نیست بلکه با برنامه و به منظور مقابله با این شعار و نماد دینی، به کشف حجاب یا حضور زننده در اجتماع رو آوردهاند. طبعا اين طیف در صورت حضور در مجامع علنی به دلیل بهم زدم نظم اجتماعی و قانون و اصرار بر حرمتشکنی بايد مثل کسی که از چراغ قرمز عبور کرده دربارهاش اعمال قانون شود. مسأله این طیف، فرهنگی یا اعتقادی نیست بلکه سیاسی و در مواردی به دلیل ارتباط با معاندین براندازان خارجی، امنیتی است.
ادامه در پست بعدی
ادامه از پست قبلی
منتقدان طرح بر اين باورند كه اين طرح و برخوردهای گشت ارشاد با شماری از زنان كم حجاب، مسئولان مربوطه را به دوگانگی در قبال زنان متهم میكند چون همين زنان كم حجاب در بزنگاههای سياسی همچون انتخابات و راهپيمايیها محل توجه برخی رسانهها از جمله صدا و سیما قرار میگيرند و نگاه نظام به آنها حمايتی است. منتقدان تاكيد میكنند كه حتی مقام معظم رهبری هم در سفر سال 91 شان به خراسان شمالي در مواجهه با زنان بدحجاب، خواستار جلوگيری از نفرت پراكنی و تخريب شخصيت ميان زنان شدند.
در اینجا کمی مغالطه صورت میگیرد. همانطور که گفتم ما در موضوع عدم رعایت حجاب شرعی در جامعه با چند دسته مواجهایم. دسته اول خانمهایی که شل حجاب هستند. یعنی حجابشان شرعی نیست اما حضور اجتماعی آنها شکل زننده و همراه با بیحیایی ندارد. دسته دوم خانمهایی که بدحجابیشان به شکل زنندهای است و حضور اجتماعی آنها کاملا متفاوت با اکثریت زنان جامعه است و دسته سوم خانمهایی که با برنامه بیحجابند و اساسا در این رفتار خود، غرض و مرض دارند. بله وقتی ما در راهپیماییهای سياسی یا مراسمهای مذهبی با خانمهای دسته اول مواجه میشویم که حجاب شرعی ندارند، از آنها استقبال میکنیم و در برخورد رسانهای خود هم به شکل تبعیضآمیز با آنها برخورد نمیکنیم بلکه آنها را از خودمان میدانیم چون امید داریم که حضور آنها در این اجتماعات در گامهای بعدی ان شالله حضوری با حجاب بهتری خواهد شد. مصداق آنچه رهبر انقلاب فرمودند شامل اين دسته از خانمها بود. اکثریت جامعه زنان را هم همین خانمها باضافه خانمهای محجبه تشکیل میدهند. اما در خصوص خانمهای دسته دوم و سوم به هیچ وجه مقصود رهبر معظم انقلاب اینها نبوده. طبعا از شکل حضور این دو دسته در مجامع عمومی مثل مراسمات مذهبی یا سیاسی نه تنها استقبال نمیشود، بلکه مثل مواقع دیگر در صورت حضور در مناسبتهای ملی یا مذهبی به آنها تذکر هم داده میشود. شما یک مورد نشان دهید که در مراسمهای مذهبی یا ملی مثل ادعیهها، راهپیماییها و انتخاباتها خانمهای بدحجاب زننده و یا بیحجاب حضور یافته باشند و به آنها تذکر داده نشود یا در رسانهها از این شکل حضور به عنوان یک ارزش یاد کنند و به آن افتخار کنند. اتفاقا وظیفه اصلی گشت ارشاد برخورد با همین دسته دوم و سوم است و اساسا گشت ارشاد با دسته اول نباید کاری کاری داشته باشد و حتما هم کاری ندارد. البته با آن دو دسته هم باید با رعایت اصول اخلاقی و قانونی برخورد صورت بگیرد.
بحث ديگری كه در لوای اجرای اين طرح در روزهای اخير مطرح میشود اين است كه در شرايط فعلی كه كشور نيازمند ترميم اعتماد عمومی است، بايد اقداماتی در جهت تقويت اعتماد عمومی صورت بگيرد و حواشی اجرای اين طرح ممكن است به اين مهم خدشه وارد كند، نظر شما در اين باره چيست؟
یکی از اهداف رسانههای بیگانه و مزدورانی مثل مصی پولینژاد همین است که با تحریک یک دسته، مردم را در برابر هم قرار دهند. از این منظر که نگاه کنیم، برخی اقدامات ما یا دستگاههای مسئول، میتواند بازی در زمین دشمن باشد که باید در نوع اظهارنظرها و ابلاغیهها دقت کنند. از طرفی دیگر اتفاقا با توجه به دینداری اکثریت جامعه ایران، حتی همان خانمهایی که حجابشان شرعی نیست و از دسته اول هستند، اکثریت جامعه خواستار اجرای این طرح و برخورد با هنجارشکنان(یعنی دسته دوم و سوم از خانمهایی که ذکر کردم) هستند. اجرای درست اين طرح سیب تقویت اعتماد عمومي خواهد بود.
نقش ضابطان و ماموران اجراي اين طرح را چگونه میبينيد و بايدها و نبايدهای ماموران گشت ارشاد در اين مسير چه بايد باشد؟
به نظرم مهمترین مسأله این است که متولیان و سیاستگذاران و مجریان در تفکیک سه دسته از خانمهایی که مصداق عدم رعایت حجاب هستند، درست عمل کنند و الا این طرح محکوم به شکست خواهد بود و القای رودرویی مردم و شقه کردن جامعه را خواهد داشت. کمترین ویژگی ظابطان و ماموران اجرای اين طرح هم رعایت ادب و اخلاق اسلامی در مواجه با قانونشکنان است خصوصا که طرف مقابل آنها با برنامه و پیوست رسانهای به این شکل حضور پیدا میکند. نباید اجازه دهیم تقابل چادری در مقابل غیرچادری شکل بگیرد. چادر حجاب کاملی است ولی تنها شکل حجاب شرعی نیست. به نظرم خانمهایی که به عنوان ضابط در این گشتها حضور دارند، الزاما نباید فقط چادری باشند تا دوگانه چادری و غیرچادری شکل بگیرد. چه اشکالی دارد که در میان مأمورین و ضابطین خانم، علاوه بر پوشش چادری، خانمهایی با حجاب کامل و مانتو هم حضور داشته باشند.
🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻
eitaa.com/rasaee
T.me/www_rasaee_ir
instagram.com/rasaee.ir
twitter.com/hamidrasaee
26.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅به مناسبت عید بزرگ غدیر ، سرود و نماهنگ تولید شده #خورشید_عدالت کاری مشترک از دختران اردکانی منتشر شد😍
🔰تهیه شده در ستاد غدیر شهرستان اردکان و موسسه فرهنگی هنری افق کویر(چادرملو)
🎶اجرای مشترک
گروه سرود دختران نورالضحی اردکان
گروه سرود دختران شمیم آسمان اردکان
📝شعر و 🎼موسیقی
سید صادق آتشی
🎹تنظیم و 🎧میکس
استدیوروشنا
🎧ضبط
استدیو شمیم آسمان
🎶سرپرستان و مربیان
سرکارخانم مریم حاجی اسماعیلی ، سرکارخانم زکیه شاکری و خانم ها مریم افخمی و فاطمه مختاری
🎥کارگردان
محمدحسین چهارمیرزایی
💠با تشکر از گنجینه شهدای اردکان و همه کسانی که ما را در ساخت این اثر یاری کردند
🔰تشکر ویژه از خانواده های محترم گروه سرود دختران نورالضحی اردکان و گروه سرود دختران شمیم آسمان اردکان
#عید_غدیر #وحدت
#گروهسروددختراننورالضحی
#مجموعه_فرهنگی_هنری_شمیم_آسمان #گروهسروددخترانشمیمآسمان
@shamim_e_aseman
✏️«بسمالله»
❗️نام اثر:
اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید...
@negashteh | نگاشته
🔺پیشنهاد میکنم وزارت خارجه، دیدن فیلم بیانات امروز رهبرانقلاب در دیدار با اردوغان را برای همه دیپلماتهای ایرانی الزامی کند....
راهبردی ترین مسائل فیمابین دو کشور را در کمترین زمان و با گزیده ترین واژگان منتقل میکنند: سلیس، صریح، قاطع، صمیمی و توام با احترام....
اَبَردیپلمات انقلابی!
💬 سیدنظام الدین موسوی
🔴 پویش #بیداری_ملت
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
https://eitaa.com/joinchat/1750990967C9339f325ef
عوامل و محرک های اصلی برای تحقق تمدن نوین اسلامی
برای تحقق تمدن نوین اسلامی ما باید به ابعاد مختلف نگاه کنیم تا تغییرات در الگوهای سبک زندگی کل جامعه و سبک حکمرانی حاکمیت را درک کنیم…
باید بفهمیم برای درک تغییرات الگوهای کل جامعه باید به دنبال چه چیزی در ابعاد مختلف باشیم. شاید بتوان هفت بعد برای آن در نظر گرفت: بعد اول: نگاه به بازیگران است! از نگاه مادی زدایی صرف در تمدن فعلی مبتنی بر مبانی دینی اسلامی باید پرسید که آیا تعداد بازیگرانی مانند مراکز دینی، شرکتهای دانش بنیان، دانشگاهها، نهادهای و سازمان های سیاستگذار و غیره در حال افزایش است؟ چگونه می توانیم از این تعداد بازیگر حمایت کنیم؟ ما برای تحقق تمدن نوین اسلامی به بازیگران بیشتری نیاز داریم که از پیشرفت در راستای نگاه الهی به زندگی حمایت کنند. بنابراین بازیگران یکی از ابعاد کلیدی هستند. بعد دوم: توسعه مفاهیم شناختی جدید است! برای کاهش پیچیدگی در جوامع خود، از مفاهیم شناختی مانند مدل های اکتشافی/ علمی مبتنی بر منابع دینی استفاده می کنیم. بعنوان مثال برای تحقق تمدن نوین اسلامی، ما به نقاط مرجع شناختی جدیدی نیاز داریم که تفکر، منابع و تصمیم گیری تمام اقشار جامعه ما را هدایت کند. من میخواهم در اینجا فقط روی دو مورد از این موارد تمرکز کنم: حلقه های میانی و نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی. بعد سوم: یکپارچه سازی سیاست ها!
ما باید مفاهیم شناختی جدید و اهداف جدید پیشرفت را در الگوهای سیاست گذاری یکپارچه ایجاد نماییم. در کشور ما هنوز ترکیبی از سیاست هایی که به اهداف تمدن مادی و غیرمادی کمک می کند وجود دارد. این یک وضعیت ترکیبی است و هنوز جای برای کار زیاد است. بعد چهارم: دیدگاه های هنجاری جدید برای جامع است. در سال های گذشته مبنای پیشرفت در کشور ما تنها مبتنی بر حوزه اقتصاد بوده است. ولی الان نیاز به هنجارهایی جدید برای ایجاد تعادل بر اساس احکام الهی بین سه حوزه اجتماعی، فناوری و محیط زیستی داریم. و سه بعد بعدی شامل نوآوری، ایجاد بستر در سطح منطقه ای و جهانی و نهایتا تصویرسازی و روایت جدید است.
@raveshetamadoni