25.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 یک روز کاملا عادی! در یک مدرسه مسجدمحور
♦️ اینجا گوشهای از کلاس رباتیک بچههاست. همین قدر خودمانی، همین قدر راحت، همین قدر بانشاط
♦️ یاد میگیرند آینده را بسازند. آن هم با دستان خودشان. ساختن این رباتها تازه آغاز راه است.
♦️ اینجا از آن کلاسهای خشک و بی روح، صندلیهای چوبی و ساعتها نشستن و زل زدن به روبرو خبری نیست.
♦️ اگر کسی قدری سستی کند به او میگویند: دوست داری به همان مدرسه قبلی خود برگردی؟! و این جمله از هر تهدیدی وحشتناکتر است: «هرگز دوست نداریم به آن محیط و آن روزگار برگردیم!»
♦️ آنان که خواب بازگشت ما به گذشته را میبینند خدا بیدارشان کند!
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
از تاسیس دارالفنون تا مدرسه رشدیه.mp3
21.22M
📌 قصه مدرسه؛ روایتی از ورود و تطورات مدرسه در متن تحــولات ایــران معاصـــر
🎙#پادکست | قسمت چهارم
موضــوع:
از تاسیس دارالفنون تا مدرسهی رشدیه
🔺 کارشناس: ابوالفضل رحیمیان؛ پژوهشگر و فعال حوزه تعلیم و تربیت
🔺 میزبان: سید میثم میرتاجالدینی
🔺 تهیه شده در مدرسه تفکر و نوآوری نگاه @sch_negah
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 آهان؛ اینو بگو!
❗️ همیشه برام سوال بود که علیرغم این همه تاکید حضرت آقا بر مسائل مختلف، پس چرا خیلیاش اجرایی نمیشه؟ چرا خیلی اوقات در عملکرد مسئولین و سازمانها تغییری به وجود نمیاد؟
❗️ مثلا تو قضیه همین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کلی مثالهای دیگه.
❗️ تا اینکه این کلیپ رو دیدم و قضیه برام حل شد. یعنی کاملا حل شد ‼️
📣 مسئول محترم، شما راحت باش ✋
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
مدرسه مقلد، ایده روشنفکر ایرانی قاجار.mp3
19.33M
📌 قصه مدرسه؛ روایتی از ورود و تطورات مدرسه در متن تحــولات ایــران معاصـــر
🎙#پادکست | قسمت پنجم
موضــوع:
مدرسه مقلد، ایده روشنفکر ایرانی
🔺 کارشناس: ابوالفضل رحیمیان؛ پژوهشگر و فعال حوزه تعلیم و تربیت
🔺 میزبان: سید میثم میرتاجالدینی
🔺 تهیه شده در مدرسه تفکر و نوآوری نگاه @sch_negah
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
پهلوی اول و الگوی مدرنیته ایرانی برای مدرسه.mp3
19.41M
📌 قصه مدرسه؛ روایتی از ورود و تطورات مدرسه در متن تحــولات ایــران معاصـــر
🎙#پادکست | قسمت ششم
موضــوع:
پهلوی اول و الگوی مدرنیته ایرانی برای مدرسه
🔺 کارشناس: ابوالفضل رحیمیان؛ پژوهشگر و فعال حوزه تعلیم و تربیت
🔺 میزبان: سید میثم میرتاجالدینی
🔺 تهیه شده در مدرسه تفکر و نوآوری نگاه @sch_negah
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
♦️یک قاب زیبا از اعتکاف دانش آموزی😍
✅ بچه های مدرسه القرآن حوزه علمیه نجف آباد و مدرسه مسجد محور فتوت
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
5.05M
🔴 دو سوال اساسی:
۱_ آیا خانوادهها از حق و وظیفه خود نسبت به تربیت فرزندانشان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اطلاع دارند؟
۲_ اگر خانوادهای بخواهد از حق خود استفاده کرده و به وظیفه خود عمل کند آیا وزارت آ و پ پذیرش این مسئله را دارد؟
🔺 یکی از مخاطبان محترم در این پیام صوتی به این دو سوال پاسخ دادهاند:
🔺 مبانی نظری سند (از صفحه ۱۷۴ تا ۱۷۷): «خانواده نه تنها در اجرای طرحهای تربیتی، بلکه باید در سیاستگذاری، برنامهریزی، ارزشیابی از اقدام تعلیم و تربیت باید مشارکت فعال داشته باشد» یعنی حیطه ورود خانواده از هدف گذاری تا اجرا و نظارت و تا اصلاح را در برمیگیرد.
🔺 وقتی در سطح کلان ورود خانواده را در هدفگذاری، سیاستگذاری و... مطرح میکند مسئله فقط یک کتاب درسی نیست. بلکه میگوید خانواده میتواند ساختار تعلیم و تربیت را هم تغییر دهد و باید نقش داشته باشد.در اصل حکومت هم میخواهد به کمک خانواده بیاید.
🔺 خانواده نمیتواند فرزند را به حکومت واگذار کند و برود. بلکه سند میگوید: خانواده در پیشگاه الهی نسبت به عملکرد تربیتی حکومت اسلامی پاسخگو است و نمیتواند از خویش سلب مسئولیت کند!
🔺 مبانی سند تحول (ص۱۷۶) به اعلامیه جهانی حقوق بشر هم استناد میکند که میگوید:
حق تقدم در انتخاب نوع آموزش فرزندان با والدین است.
🔺 سند به اعلامیه حقوق بشر اسلامی استناد میکند:
والدین حق انتخاب نوع تربیت فرزندان خود را دارند.
🔺 آیا خانوادههای تحولی به سند عمل میکنند یا مسئولینی که با آنها مخالفت میکنند؟
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
پهلوی دوم و الگوی توسعه آمریکایی نهاد علم.mp3
21.35M
📌 قصه مدرسه؛ روایتی از ورود و تطورات مدرسه در متن تحــولات ایــران معاصـــر
🎙#پادکست | قسمت هفتم
موضــوع:
پهلوی دوم و الگوی توسعه آمریکایی نهاد علم
🔺 کارشناس: ابوالفضل رحیمیان؛ پژوهشگر و فعال حوزه تعلیم و تربیت
🔺 میزبان: سید میثم میرتاجالدینی
🔺 تهیه شده در مدرسه تفکر و نوآوری نگاه @sch_negah
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
🔴 خدا رحمت کند آقای مشکینی را؛
یکبار قبل از انتخاباتی در خطبه هایش انتخابات را تشبیه می کرد به #کربلا و می فرمود:
🔻صحنه انتخابات #صحنه_کربلا است.
▪️کسی که در انتخابات شرکت نمی کند گویا دارد یزید را #یاری می کند.
▫️کسی که در #انتخابات شرکت می کند ولی رای سفید می دهد انگار در کربلا است ولی تیر به سوی هدف خاصی نمی اندازد.
🔸کسی که به غیر صالح رأی می دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می زند.
🔹کسی که می گردد و اصلح را انتخاب می کند گویا دارد از امام حسین دفاع می کند.
🔺رأی مسئولیت آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم.🙏
🔥 @Moohem
#زیارتامامحسنعسکری علیه السلام درروز پنجشنبه و #صلواتبرایشان
🔹خواندن این زیارت و عرض ارادت به پدر بزرگوار #امام_زمان علیه السلام فقط یک دقیقه زمان میبرد.
♨️حلّ مطالب شیخ انصاری رحمه الله با تشرّف به حضور امام زمان علیه السلام
🔸یکی از شاگردان مرحوم شیخ انصاری درباره ارتباط ایشان با امام عصرعلیه السلام و تشرّف ایشان به منزل آن حضرت، چنین گفته است:
🔸در یکی از زیارات مخصوصه حضرت ابی عبد اللَّه الحسین علیه السلام به کربلا مشرّف شده بودم. بعد از نیمه شب برای رفتن به حمام از منزل بیرون آمدم. چون کوچهها گِل بود چراغی همراه برداشتم. از دور، شخصی را شبیه به شیخ دیدم. چون قدری نزدیک رفتم، دیدم آری، شیخ است. در فکر فرو رفتم که ایشان در این موقع از شب، آن هم در این گل و لای، با چشم ضعیف به کجا میرود؟ من برای این که مبادا کسی او را کمین کرده باشد، آهسته در پی او روان شدم تا بر در خانه مخروبه ای ایستاد و زیارت جامعه را با توجّه خاصّی خواند و سپس داخل آن خانه گردید!
🔸من دیگر چیزی نمی دیدم، ولی صدای شیخ را میشنیدم. گویا با کسی صحبت میکرد. به حمام رفتم و بعد به حرم مطهّر مشرّف گشتم و شیخ را در حرم مطهّر دیدم. بعد از پایان مسافرت، در نجف اشرف خدمت شیخ رسیدم و جریان آن شب را به عرض وی رساندم. اوّل شیخ انکار کرد. پس از اصرار زیاد فرمود:
«گاهی برای رسیدن به خدمت امام عصرعلیه السلام مأذون میگردم و پشت درب آن منزل که تو آن را پیدا نخواهی کرد، میروم و زیارت جامعه را میخوانم. چنانکه اجازه دهند، خدمت آن حضرت شرفیاب میشوم و مطالب لازمه را از آن سرور میپرسم.»
🔸سپس شیخ فرمود: «تا زمانی که در قید حیات میباشم، این مطلب را پنهان دار و به کسی اظهار مکن».
📚زندگانی و شخصیت شیخ انصاری، ص ۱۰۶.
برگرفته از جلوه های پنهانی امام عصر ص۱۳۴ و۱۳۵
#امام_زمان عج
اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَوَالْعافِیَةوَالنَّصر
11.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نوای_مهدوی
❤️روز برگشتن تو دیدینی است...
#امام_زمان
اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَوَالْعافِیَةوَالنَّصر