درس های رایگان رشته ارتباطات و رسانههای دیجیتال ام آی تی هاروارد شرایط تحصیل و کار رشته رسانه و ارتباطات در ایران و حوزه علمیه قم
عضویت 600 نفر در انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه | خبرگزاری فارس
https://www.farsnews.com/.../عضویت-600-نفر-در-انجمن-ارتباطات-...
Translate this page
Jul 31, 2018 - دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم از عضویت 600 نفر در این انجمن در قالب 400 نفر عضو پیوسته و 200 نفر عضو افتخاری خبر داد.
خلاصه نشست «چیستی و ماهیت شناسی فقه رسانه» - معاونت ...
www.markazfeqhi.ir/research/news/6393/
برگزاری چهل و نهمین نشست تخصصی معاونت پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با موضوع «چیستی وماهیت فقه رسانه» توسط گروه فقه رسانه برگزار شد. اولین نشست ...
kimiahonar-v2n8p59-fa.pdf
366.4K
هنر رسانه پست مدرن رصد محتواهای موجد در ایران پیرامون رسانه هنر و ارتباطات
خلاصه جزوه هنر و رسانه پاورپوینت استاد توکل.pdf
162.4K
باورهای موجود دربین اهالی دانشگاه درباره هنر
مقدمهازبـيشداردسـروكارمجـازيفـضايبـاكـهفـرديهرامروزهعبـارتوواژهچيـزهـر”شبكهاجتماعيهاي“ميراشنود .شبكهاينكـردهاشـغالراوبفضاياعظمبخشهاانـد .پـربازديدكنندهوبترينگاهرتبهطبقاينترنتيهايشبكهالكسا،سايتبنديههـستنداجتمـاعياي .همةدرًتقريبامحيطاطلاعاوخبرهاومحتواهاازصحبتنيزواقعيهايطريـقازكهاستتيشبكهكردهدريافتاجتماعيهاياند .شـبكهايـنراسـتيبـهاماچيـستند؟اجتمـاعيهـايچـهويژگياستفاسمتبهاينترنتكاربرانچرادارند؟هاييشبكهازدهآوردهرواجتمـاعيهايانـد؟قابليتومشخصاتچهشبكهايندرهاييانبوهكهداردوجودمجازياجتماعيهايراكاربرانكردجذبخودبههمةازاست؟همهماينهاروابـطنهادهـايتر،كـارگزارانعنـوانبـهعمـوميرسانهسازماندرارتباطيوايشركتوخصوصيهايدولـتنيـزوهـاوزارتخانـهوهـاوهـاشركتسازمانودولتيهايبهدولتيهاياسـتفادهچـهسـيماوصـداسـازمانويـژهايـنازايشبكهميعملبههاميحدچهتاآورند؟توانمنديوظرفيتازتوانشـبكهايـنهـايبـرايهـامأموريتپيشبردروابطاهدافوهاميآياكرد؟استفادهسيماوصداسازماندرعمومييكتوانقابليتازاستفادهبرايعمليوكاربرديمدلشبكههايروابطدرمجازياجتماعيهايعموميصمحققذهنيسؤالاتاينهاداد؟ارائهسيماودامطالعـةبـهكـردواداررااوكـهبودپيرامـونشبكهآنكاربردونقشومجازياجتماعيهايروابطدرهابپردازدعمومي.بيانمسئلهجهـانوايراندراينترنتنفوذضريبگسترشباگـستردهروزهـرمجـازيفـضاي،وتـرميتأثيرگذارترشواكنوند،2ودنيامردمازنفرميليارد36بهدسترسيايرانمردمازنفرميليوندارنداينترنت).متما،سايت1391(سالدروبابداعازبعد1990اسـتبـودهشـاهدراطلاييدورةدواينترنت، :وبعـصر 1ووبعصر 2وباولعصردر،اساسبرًعمدتاكهداشتندكاربردفناورهايي،ارتباطاتكلاسيكمدلميكارگيرندهوكانالفرستنده،يعنيوبعـصرامـاكردند،2ويژگـيتمـامازراآنكـهداردهـاييرسانهبودهشاهدشتاكنونكههاييميمنفكايموبكند، 2توسـطمحتـواتوليـدبـرمبتنـيًعمدتاآنمشاركتوكاربراناشتراكبهوانتشاربازوانتشاردرهاگذاستمحتواواطلاعاتاري.وب 2فناوريازدستهآنبهمياطلاقهاييومحتواتوليددركاربرمشاركتامكانكهشوداشتراكبهشاملاطلاعاتگذاريمتن،عكس،،فيلمدادةهرگونهوفايللينك،،فـراهمراديگرميآورند.)پديا،ويكي2012(فناوريوبهاي 2گستعاملامكانگـستردوسـريعتبـادلواينترنـتكـاربرانميـانتردهةآنمياناطلاعاتميفراهمراهاآورند .وب 2محـيطدركـاربرانكندوهايدنيايمجـازيهـاياستشبكهو،فنـاوريازبخشياجتماعيهايوبهـاي 2آندرونكـههـستندتعـاملاتهـا،
121شكاربردهايبكهدمجازياجتماعيهايتوسعةر...حلقهايجادامكانوكاربراندوستيهايگروه،هاريأيدهي؛افارتباطاتسفارشـيوقـيشـدنميفراهموبصفحاتشود.)همان،2012(شبكهبهمجازياجتماعيهايوبنمادعنوان 2كردهاشغالرامجازيفضايعمدةبخشميواندتوانشبكهاينكرداذعانگذاشتهبنيانراسايبريارتباطاتازجديدمدلهانداشـسـابقهتـاكنونكهانداسـتته .شبكهفناوريمحصولاجتماعيهايوبهاي 2هستند) .بابايي،وخانيكي1390 :96(شبكهجذابوجديدترينمجازياجتماعيهايحـدودكـههـستنداينترنتـيفنـاوريترين78شبكهاينازيكيعضواينترنتكاربراندرصدهاهستندروابـطنهادوجوداينبادرعمـومياباهنوزايرانپيچيـدهدليلبهكهچرااستبيگانهارتباطيجديدفناوريينناشـناختهوبـودنوبودنحساسيتدربارةامنيتيوسياسيهايشبكهاينمـشخصكـاربرديمـدليـكهنوزهانحوبرايةروابطاستفادهعمومياستنشدهارائهوتعريفشبكهاينازها.)همان :97(ايدراساسيمسئلهبنابراينكهاستاينتحقيقن :شبكهكاربردهـاييچهمجازياجتماعيهايروابطنهادتوسعةدربهوايراندرعموميقابليتدارند؟سيماوصداسازمانويژهشبكهاينهايهـاروابطدراستفادهبرايعموميميچگونهوچيستهاظرفيتازتوانشـبكهاينامكاناتوهادرهـافعاليتمربوطهايروابطبهكرد؟استفادهسيماوصداسازمانعمومياهميتوضرورتانجامپژوهش
*هنر در رسانههاي جهان* مدرس ارتباطات: تلفيق هنر در رسانه تاثير عميقتري بر مخاطب دارد
يك مدرس ارتباطات معتقد است: رسانههاي ارتباط جمعي كاركردهايي را ايفا ميكنند كه اگر با هنر همراه شوند و از آن كمك بگيرند، موثرتر و عميقتر عمل خواهند كرد. دین بهترین نوع ترکیب را در برد رسانه و اثر در آثار الی ارایه کرده است
بعد از ماه ها تلاش آماده شد کانال 👇
@masjedcloob
برای دانلود برنامه اپ شبکه اجتماعی بچه های مسجد
لطفا عدد ۱۱ را به سامانه
10002202220002
ارسال فرمایید
تا لینک دانلود برنامه ارسال شود