هدایت شده از توییتر انقلابی
⭕️ فکر کنید همتی رئیس جمهور شده بود؛
الان یه عکس خوشگل تر با همین متن، خبر اول هرروز بود و غیر از مرگ و میر و واکسیناسیون و گرونی و ... باید حرصِ مذاکره یِ بیجایِ این واداده هارو میخوردیم
(چه کابوسی!)
👤 انیـــس...☘️
@TWTenghelabi
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️توضیحات سفیر ایران در عراق در خصوص لغو ویزا بین دو کشور ایران و عراق
امیدواریم باز اونروزها دوباره تکرار شود که هر ایرانی با هر وسع مالی از این سفر معنوی بیبهره نباشد
@Afsaran_ir
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 ما و باندبازی
وقتی می شنویم که یکی از مسئولین دولت قبلی که دارای حقوق و فیش نجومی هم بوده در دولت جدید استاندار سیستان و بلوچستان شده است ، چه باید بکنیم؟!
اگر بدلیل اینکه دولت مورد حمایتمان زیر سئوال نرود ساکت بمانیم و دم نزنیم ، پس فرق ما با اصصلاح طلبان باندباز چیست؟!
ما به هر میزان که از زحمات و خدمات و نقاط قوت دولت #رئیسی حمایت می کنیم ، همانقدر هم اشتباهات این دولت را نادیده نمی گیریم و اتفاقا جهت تقویت دولت انقلابی ، خطاها را متذکر می شویم؟!!
✍"قاسم اکبری"
✌️جنبش مستضعفین
@jonbeshmostazafin
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حالا که کلک ۲۰۳۰ کنده شد جا داره یادی کنیم از یقه دریدن روحانی برای ۲۰۳۰ و تو دهنی که از رهبری خورد
روحانی : من از این ۲۰۳۰ نخواهم گذشت، تا آخر دولت دوازدهم دنبال میکنم..
رهبر انقلاب در مشهد:
آنهایی که پشت سند ۲۰۳۰ میایستند «تقیزادههای» امروزند که میخواهند سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی تبدیل شود.
@BisimchiMedia
هدایت شده از طریق السُّلوک
💠عارف بزرگ جناب شیخ نخودکی اصفهانی می گوید:
ای کشاورز اگر می خواهی از تو گندم بخرم و بخورم و نماز بخوانم، به شرطی می خرم که تعهد کنی که گاوی که با آن زمین را شخم می زنی شلاق نزنی، حرکت کند اما به طمع گیاه حرکت کند ؛این ظلم تو بر او بر کیفیت گندمی که تولید خواهد شد اثر می کند.
#سبک_زندگی_اسلامی
@sulook
هدایت شده از رادار انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فردای تلخ نهاد خانواده در غرب
🔺رهبرانقلاب: جامعهی اسلامی، بدون بهرهمندی کشور از نهاد خانوادهی سالم، سرزنده و بانشاط، اصلاً امکان ندارد پیشرفت کند.
🔺بالخصوص در زمینههای فرهنگی و البته در زمینههای غیر فرهنگی، بدون خانوادههای خوب، امکان پیشرفت نیست. پس خانواده لازم است.
🔺حالا نقض نشود که شما میگوئید در غرب خانواده نیست، پیشرفت هم هست. آنچه که امروز در ویرانی بنیاد خانواده در غرب روزبهروز بیشتر دارد نمودارهایش ظاهر میشود، اینها اثرش را خواهد بخشید؛ هیچ عجلهای نباید داشت. حوادث جهانی و حوادث تاریخی اینجور نیست که زودبازده و زوداثر باشد؛ اینها بتدریج اثر خواهد گذاشت؛ کمااینکه تا حالا هم اثر گذاشته.
🔺 آن روزی که غرب به این پیشرفتها دست پیدا کرد، در آنجا هنوز خانواده سر جای خودش بود؛ حتّی مسئلهی جنسیت با همان رعایتهای اخلاقىِ جنسی - البته نه به شکل اسلامی، بلکه به شکل خاص خودش - وجود داشت. اگر کسی با معارف غربی آشنا باشد، هم در اروپا و هم بعداً در آمریکا این را میبیند و مشاهده میکند. ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
✅ به رادار انقلاب بپیوندید:
@Radar_enghelab
هدایت شده از رادار انقلاب
11.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رئیس پیشین موساد:
حمله نظامی به ایران را از فکر خود بیرون کنید
با کشور بسیار بزرگی طرفید که به اندازه نیمی از اروپا است
ایرانی ها ظرفیت یگانهای به اسم حزب الله دارند و از این راه با ما هم مرز شدهاند
مقدار سلاحی که ایران در لبنان ذخیره کرده دیوانه کننده است!
✅ به رادار انقلاب بپیوندید:
@Radar_enghelab
هدایت شده از علیرضا پناهیان
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آمار عجیب کرونای کربلا
🔻از زبان رئیس بزرگترین بیمارستان کرونایی کربلا
➕تحلیل علیرضا پناهیان درباره مصاحبه دکتر صباح الحسینی
🔸از مسئولین تقاضا میکنم تجدید نظر کنند!
#اربعین
@Panahian_ir
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 قوه قضائیه زودتر دست بکار شود تا مرغ از قفس نپریده
محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در توییتی نوشت :
با رسیدن انبوه واکسن از سایر کشورها مشخص شد ما تحریم پرزیدنت روحانی و تیم اقتصادیش بودیم، نه آمریکا. قوه قضائیه زودتر دست بکار شود تا مرغ از قفس نپریده
✍️بیداری ملت
@bidariymelat
هدایت شده از نهج البلاغه و زندگی
با نگاهی به تاریخ زندگانی امام حسن مجبتی(ع) مشاهده میشود درباره تاریخ شهادت آن حضرت، گزارشهای متعدد و پراکندهای وجود دارد که گزارش شهادت امام حسن مجتبی(ع) در تاریخهای هفتم و ۲۸ صفر در میان شیعیان، مشهورتر است. بنابراین لازم است که برای تشخیص دقیق شهادت آن حضرت(ع)، گزارشهای منابع شیعی و اهل سنت درباره این تاریخ مورد بررسی قرار گیرد.با بررسی منابع کهن شیعه و سنی درباره ماه شهادت امام حسن(ع)، مشاهده میشود که نظر یکسانی ندارند. دستهای از این منابع به ماه شهادت آن حضرت(ع) اشارهای نکردند و دستهای دیگر که از آن زمان یاد کردهاند بر دو ماه صفر و ربیعالاول تاکید میکنند. منابع شیعه ماه صفر را ماه شهادت آن حضرت(ع) میدانند و بسیاری از عالمان شیعه همچون سعد بن عبدالله اشعری، نوبختی، کلینی،ابن خزاز، شیخ مفید، شیخ طوسی، طبری امامی، شهید اول، کفعمی و شیخ بهائی در آثارشان به این موضوع اشاره دارند، اما بیشتر منابع اهل سنت و عالمان آنان همچون محمد بن سعد، زبیری، ابن قتیبه، دولابی، ابن ابی الحدید و ابن جوزی ماه ربیع الاول را زمان شهادت امام حسن مجتبی(ع) عنوان میکنند. بررسی اسناد اهل سنت درباره ماه شهادت آن حضرت(ع) نشان میدهد که این اسناد در اینباره پراکندهاند و این نویسندگان منابع و مستندات قابل اعتمادی را در اختیار نداشتند و شنیدههای خود را صرفا ثبت نمودهاند که با توجه به فاصله زمانی که با شهادت امام(ع) داشتند، در خور نقداند.در مقابل، مورخان شیعه در منابع کهن، ماه صفر را به عنوان ماه شهادت پذیرفتهاند که برخی از آنها سند این مطلب را بیان کردهاند. درباره اینکه در کدام روز از ماه صفر، شهادت آن حضرت(ع) اتفاق افتاده است نیز در میان نویسندگان شیعی دارای پراکندگی میباشد. در حالی که پیش از شهید اول، در کتب تاریخی شیعی همچون «فرقالشیعة» اسماعیل نوبختی، «المقالات و الفرق» سعد بن عبدالله اشعری، «اصول کافی» شیخ کلینی، «مسارالشیعة» شیخ مفید، «مصباحالمتجهد» شیخ طوسی، «اعلامالوراء» و «تاجالموالید» مرحوم طبرسی، «روضةالواعظین» فتال نیشابوری و «کشفالغمة» اربلی تاریخ وفات امام حسن مجتبی(ع) را آخر صفر یا ۲۸ صفر ذکر کردند، اما از زمان شهید اول به بعد، هفتم صفر نیز در کنار ۲۸ صفر به عنوان روز شهادت آن حضرت(ع) مطرح شده است و عالمانی از شیعه همچون شیخ بهائی جبل عاملی و پدرش شیخ حسین عاملی، کاشف الغطاء و صاحب جواهر به بیان این تاریخ میپردازند اما با بررسی اسناد مرتبط با این دیدگاه، مشاهده میشود که اینان سخن شهید اول را در این ارتباط پذیرفتهاند؛ ولی در این که مستند سخن شهید چیست، مطلبی در دست نیست. یک احتمال وجود دارد که سخن وی به کتاب قاسم رسی (۲۴۶ ق) مستند باشد که در قسمت پایانی آن کتاب، تاریخ شهادت امام مجتبی(ع) در هفتم صفر ثبت شده است؛ ولی این گزارش از چند جهت در خور نقد است: ۱- کتاب تثبیت الامامة رسی درباره امامت امیرالمومنین(ع) است، نه تاریخ ولادت و شهادت امامان(ع). ۲- مطلبی که در پایان کتابش آمده، تاریخ شهادت دو امام هادی(ع) و عسکری(ع) را هم ثبت کرده است؛ در حالی که قاسم رسی پیش از امام هادی(ع) از دنیا رفت، بنابراین این مطلب پایانی کتابش از او نیست.۳- چون روز شهادت امام مجتبی(ع) به لحاظ تاریخ شمسی، مطابق نهم حَمَل ( فروردین) بوده است و در خط کوفی به گونهی شکسته آن، سابع و تاسع همانند یکدیگر نوشته میشود، احتمالا سابع صفر به جای تاسع حَمَل، ثبت شده و این اشتباه در نسخهای ثبت شده و آن نسخه به دوران شهید راه یافته و مستند گزارش او قرار گرفت.
بنابراین میتوان گفت صحت گزارش هفتم صفر به سبب تردید در انتساب گزارش به راوی و احتمال اشتباه در نسخهبرداری از منابع اولیه، تردیدهای فراوانی وجود دارد و به همین دلیل بسیاری از بزرگان شیعه به این تاریخ یا اشارهای نمیکنند و یا ضمن اشاره به این تاریخ، از تائید و اظهار نظر درباره آن خودداری میکنند. بنابراین گزارش برتر و مورد تائید درباره شهادت امام حسن مجتبی(ع) به جهت استناد به منابع فراوان کهن شیعه، روز بیست و هشتم صفر است.
به نقل از پایگاه پرسمان
✅ کلاس نهج البلاغه و زندگی
🆔https://eitaa.com/nahjolbalaghehvazendegi