eitaa logo
بهاران(ثامن)
93 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
455 فایل
اهداف کانال بهاران: ایجاد شور و شعف و آتش به اختیار بودن آحادجامعه در بصیرت دینی و سیاسی. به امید فتح قدس شریف وآزادی کامل مستضعفین جهان و زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 اگر «دولت سوم روحانی» روی کار بیاید چه بلایی سر مردم می‌آید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جهانگیری (مناظرات 96): اون روزی که ماموران شهرداری (زیر مجموعه وزارت کشور!) به دستفروش شهرستانی سیلی زدن، انگار به من سیلی زدن. جهانگیری (سال 99، وقتی خرش از پل رد شده و رای گرفتن!): در سفر به سیستان، وقتی یک شهروند داشت از مشکلات کشاورزیش می‌گفت، جهانگیری سرش رو انداخت پایین و با بی احترامی رفت! جهانگیری (سال 1400، هنگام ثبت نام در وزارت کشور): ما مدیون کولبران و سوخت هستیم (با بغض فراوان!) اینو بفرستید برای بقیه تا فریب این موجودات رو نخورن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم عزیز ایران به هر کسی که دوست دارید رأی بدید، ولی خواهشاً اینجوری رأی ندید نذاریم 2,3 روز مونده به انتخابات فضا احساسی بشه، 8 ساله داریم چوب همین 2,3 روزها رو میخوریم! 🙏 هرجوری که میتونید این کلیپ رو بازنشر بدید، این یک دقیقه خلاصه‌ای از عامل همه بدبختیامون توی این هشت ساله ...
💥☄💥☄💥☄💥☄💥 ☄ ⭕️جنگ روانی در انتخابات (بخش نخست) 🔶اولین باری که اصطلاح را شنیدید احتمالا حدس زدید که دارای بار منفی است و ارتباط مستقیمی با دارد. همانطور که انتظار می رود در با ذهن و عقاید مردم و تاثیر بر آنها سروکار دارد. جنگ روانی را به نام­های دیگری هم می شناسند. ممکن است جایی بشنوید که از جنگ تبلیغاتی، مبارزه اطلاعاتی، جنگ سیاسی، عملیات روانی، مبارزات کلامی سخن بگویند و البته منظورشان همان جنگ روانی است. 🔷شاید یکی از کامل ترین تعاریف از جنگ روانی در نوشته­ های نصر باشد. او جنگ روانی را این گونه تعریف می­کند: «جنگ روانی یعنی استفاده از هر نوع وسیله ای به منظور تاثیرگذاری بر روحیه و رفتار یک گروه، با هدف نظامی مشخص». [نصر، صلاح، ۱۳۸۰، جنگ روانی، ترجمه محمود حقیقت کاشانی، سروش، چاپ دوم، تهران]. 🔴در چه موضوعاتی مدنظر است؟ 🔷 ۱- اهداف؛ ۲- مخاطبین؛ ۳- تکنیک­ها و تاکتیک ها؛ ۴- ترفندهای انتخاباتی؛ ۵- مدار اطلاعاتی؛ ۶- شیوه های جنگ روانی؛ ۷- ابزارهای عملیات روانی و … پیچیدگی های خود را دارد. تکنیک های جنگ روانی توسط متخصصین و کارشناسان این حوزه عملیاتی می­شوند. 🔷در کانالها و گروه‌های انتخاباتی وابسته به کاندیدا و جناح‌های خاص، برای ایجاد میشوند. این کانالها و گروهها از استفاده میکنند. به این ترتیب احتمال پیروزی خود در انتخابات را افزایش دهند. تکنیکهایی همچون: ؛ - قراردادن یک و جعلی در کنار چند خبر موثق برای افزایش پذیرش از سوی مخاطب؛ - ساختن و کذب و انتشار آنها؛ - ؛ - ؛ - با پر رنگ جلوه دادن خطر شکست؛ - پیش‌­بینی ‌های بی اساس 🔷در این نوع نگاه صرفا رسیدن به هدف مهم است و ابزارهایی که به کار گرفته می شود چندان مورد توجه نیست. سنجشی هم برای درستی یا نادرستی شیوه های تبلیغات انتخاباتی و تکنیک هایی که استفاده می شود وجود ندارد. در واقع در این شیوه ها اهمیت خود را از دست می دهد. صرفا است. ... ✍مرجان‌ساعدی - کارشناس ‌ارشد علوم‌سیاسی منبع: وبسایت‌کانون‌آگهی وتبلیغات‌نبض