eitaa logo
بهاران(ثامن)
93 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
455 فایل
اهداف کانال بهاران: ایجاد شور و شعف و آتش به اختیار بودن آحادجامعه در بصیرت دینی و سیاسی. به امید فتح قدس شریف وآزادی کامل مستضعفین جهان و زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف
مشاهده در ایتا
دانلود
*بنام خدا* ✅ *استانداری که امروز سیلی خورد* ✍🏻 محمد محمودی نورآبادی سردار عابدین خرم را از سال ۹۲ می شناسم. از همان وقتی که مشغول تحقیق و مصاحبه برای کتاب «شام برفی» بودم. سردار هم یکی از شخصیت های شام برفی بود که باید مصاحبه می شد. یکی از همان ۴۸ ایرانی که مرداد ۱۳۹۱ در مسیر فرودگاه دمشق به هتل فرادیس توسط نیروهای تکفیری(عوامل موساد) ربوده شدند و ۱۵۹ شبانه روز در چهارده منزل در ریف دمشق شکنجه شدند. اتفاقا خرم از لحاظ جایگاه سازمانی ارشد ترین فرد آن کاروان بود. در واقع فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی اسیر شده بود که البته در بازجویی های همراه با شکنجه با شوکر و شلاق، خود را معلم جغرافیا و زائر معرفی کرده بود و تا آخر هم پای حرفش ماند. او بارها تحت شدید ترین شکنجه ها قرار گرفت. در منزل ششم دیگر نایی برایش نمانده بود. اما وقتی لب به اعتراف نگشود، *نقیب عبدالناصر شامیر، فرمانده هنگ تکفیری البرا* همه چیز را به شب بعد موکول کرد. تا شب بعد، جماعت اسیر راهی جز دعا و توسل نداشتند. آنها در زیر زمینی که پیشتر باشگاه ورزشی بود، به حضرت زهرا سلام الله علیها متوسل شدند و آنقدر توسل و دعا را ادامه دادند تا شب به نیمه رسید و نقیب هم راه رسید. صدای گوش خراش موتور برق مانع از شنیده شدن صدای پاهای نقیب و جلادهای همراهش می شد. اما اسرا او و سمیر و بقیه را می دیدند که با شوکر و کابل از پله ها پایین می آمدند. هنوز پای نقیب شامیر به آخرین پله نرسیده بود که موتور برق خاموش شد و زیر زمین در تاریکی فرو رفت. فریاد نقیب شامیر بلند بود. همراهانش را ملامت کرد و همزمان چند پله را به عقب برگشت. نور موبایل سمیر اردنی بود که به دادش رسید. نقیب سرش داد کشید و دلیل خاموش شدن موتور برق را جویا شد. سمیر هم مثل او بی اطلاع بود. پشت سر نور ضعیف موبایل، سراغ موتور برق رفتند. سمیر چند بار طناب هندل را کشید اما موتور نفس نکشید. او مهندس کهربا را به کمک طلبید. مهندس کهربا *صادق ادیبی اهل سیمکان جهرم و فرمانده آماد تیپ ۳۳ المهدی* که حالا خود را مهندس کهربا معرفی کرده بود. صادق پاورچین و در حالی که ذکر یا زهرا بر لب داشت، خود را به جمع و موتور برق رساند. خونسرد به چند قطعه ی موتور برق دست کشید و سپس سراغ طناب هندل رفت. خدا خدا می کرد که روشن نشود. کشید و باز موتور نفس نکشید. نقیب عصبی و نگران به سمیر گفت: همه ی برنامه ها به هم ریخت. جمله ی عربی او را سید طاهر افغانی، مترجمی که از قضا با جمع اسیر شده بود، برای دور و بری ها ترجمه کرد. نقیب همه چیز را به شب بعد موکول کرد. از این ستون تا آن ستون فرج بود. تا شب بعد بیست و چهار ساعت فرصت بود. آن هم اگر نقیب شامیر گرفتار عملیات و درگیری نمی شد و می توانست خودش را به زیر زمین برساند... *و امروز عابدین خرم در جلسه ی معارفه سیلی خورد. سیلی نه از دست تکفیری بی شرم که از دست یک خودی. انگیزه هرچه که بوده باشد، خرم او را بخشید و گفت: در سوریه روزی ده ها شلاق می خوردم و حالا تحمل یک سیلی چندان دشوار نیست.* والعاقبه للمتقین شیراز/ یکم آبان ۱۴۰۰
دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ و جمعی از مسئولان نظام با رهبر انقلاب.mp3
6.82M
🎙صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار امروز میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان نظام و مبارکباد💐💐💐 دریا ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍂🍃 ┗╯\╲
@ahlolbasar گاهنامه482.doc
421.4K
گاهنامه سخن هادی شماره482 @samenfalavarjan
103496_553.pdf
571.7K
اخبار و تحلیل روزانه سپاه 3آبان1400دوشنبه 🇮🇷@samenfalavarjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کاپیتولاسیون یعنی اگر مأمور آمریکایی در تهران به یک ایرانی تعدی بکند،کسی حق ندارد او را تحت تعقیب قرار دهدرژیم طاغوتی اين را قبول كردند ♦️هرکس اعتماد کرد به آمریکا،ضربه‌اش را خورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اگر میخواهید بدانید کاپیتولاسیون چه بود این ویدئو را ببینید ♦️۴ آبان: سالروز واکنش امام (ره) به کاپیتولاسیون
🔸شادی ارواح طیبه شهدا ، سه صلوات 📎معاونت بسیج مساجد و محلات استان اصفهان https://eitaa.com/yavaranesf313
هدایت شده از  صراط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فرق دو رئیس جمهور! ❌یکی بنزین رو ۳ برابر کرده بود و به مردم پوزخند میزد! ✅یکی بنزین زدن مردم یک روز مختل شده، نه تنها وزیرش عذرخواهی میکنه، بلکه خودشم شخصا میره به پمپ بنزین‌ها سر میزنه! ✅بله! فرق داره به کی رأی بدیم. 🍃🌹ــــــــــــــــــــــ صــراط @roshangari_samen
سهراب خلیلی: بسمه تعالی ✅یادداشت کوتاه ✅شهید دیالمه میفرماید: «ریشه اصلی همه اختلافات در عدم اعتقاد بعضی ها به ولایت فقیه می باشد. عدم اعتقاد به ولایت فقیه سبب شده است این تصور پیش آید که می توان نوع دیگری از رهبری هم داشت و مردم را در آن جهت سوق داد.....» ✅نکات تحلیلی یادداشت 👈دشمن در هر برهه ای از انقلاب ،بدنبال پروژه ایجاد اختلاف در ارکان نظام و مسئولان بلند پایه و مدیران کل در حوزه های ستادی و استانی بوده و هست،انگلیس در راس و سایر دول استکباری همیشه بدنبال« اختلاف بینداز و حکومت کن » بوده آند مثل اختلاف سنی و شیعه را بلد کردن در دنیای اسلام امروزی!!! اختلاف سن مهلکی است که هر نظام و دولتی را تهدید می کند. همیشه در کلام امامین انقلاب ، وحدت محور و ستون و خمیر مایه بحث بوده و مصداق آن «هفته وحدت »که امام راحل ره بنیان گذاری فرمودند و مقام معظم رهبری در تبعید در ایرانشهر در سخنرانی ها آن دوره بران تاکید موکد داشتند. 👈 در تدوین و تحریر قانون اساسی اولیه انقلاب اسلامی ،اگر تاکید و اصرار شخصیت هایی چون شهید بهشتی و....نبود ،عده ای به دنبال عدم عدم تصویب و حذف بحث ولایت فقیه از قانون اساسی بودند و حتی اعتقادی هم به آن نداشته آند ،اصلی ادوار مختلف انقلاب نشان داده و میدهد و خواهد داد که اگر نبود انقلاب در روند تکاملی خود پدر بزنگاه ها و گردنه های حساس( مثل غائله های اوائل انقلاب مثل آمل و کردستان و فتنه شریعتمداری و فتنه شیخ ساده لوح و فتنه های ۷۸ و ۸۸و ۹۶ و....) دچار انحراف می شد و از مسیر حقیقی و اصولی و آرمانی خود خارج می شد چه در زمان امامت امام خمینی ره و چه در زمان امامت امام خامنه ای مدظله العالی . 👈عده ای دنبال شورایی کردن ولایت فقیه بودند از جمله مرحوم هاشمی و...البته با اهداف خاص جناحی و حزبی و در تبعیت از فرهنگ لیبرالی و سازمانهای اطلاعاتی سیا و موساد و ...(البته شورایی کردن بحث رکن رکین نظام یعنی ولایت فقیه و اختلافات و پیامدهای آن می توانست شورای رهبری را در تصمیم گیری های حیاتی و حساس نظام و انقلاب دچار اختلاف و چند دستگی کند و پیامدهای ناگواری برای نظام و انقلاب بدنبال داشته باشد که قابل جبران نباشد) 🌸🌸🌸 نتیجه گیری: امام خمینی ره فرمودند :« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» 👈پس امروزه میتوان از هجمه های سنگین دشمن و آیادی آنها به ولایت فقیه و نهادهای وابسته به ولی فقیه به عنوان سکاندار انقلاب فهمید دشمن ستون انقلاب را هدف قرارداده و بدنبال بدبین کردن مردم به رهبری است مثل قضیه واکسن کرونا در دولت حسن فریدون و ضعف دولت را به مخالفت رهبری با ورود واکسن از خارج مرتبط دانستن !!!! 👈فوکویاما در اورشلیم در سال۶۵ می گوید: پرنده شیعه در افق تیر های ما قرار نمی گیرد .....این پرنده دو بال دارد یکی قیام سرخ حسینی و پرچم‌ سبز امام زمان عج .....و زره ای به نام ولایت فقیه بر تن این پرنده است ....اگر قرار است حسین ع و مهدی عج را از آنها بگیریم باید این زره یعنی ولایت فقیه را نابود کنیم و از دور خارج کنیم..... 👈پس امروز وظیفه ما دفاع از حریم ولایت و نهادهای وابسته به آن به هر شکل و در هر زمان و مکان است و حول محور ولایت و گوش به فرمان ایشان در عرصه های دفاع از انقلاب و نظام آماده باشیم و بتوانیم نقشه های دشمن را بر اب کرده و یاس و ناامیدی را به اردوگاه دشمن برده و امید به آینده را به اردوگاه انقلاب و دوستان آن برگردانیم . به امید آن روز به خواست خدا . خلیلی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی ۵ ابان. ۱۴۰۰
16.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قطب نما 204 جهت استفاده هادیان سیاسی
⚡️☄⚡️☄⚡️☄⚡️☄⚡️ ☄ ⭕️تفاوت معنای دو واژه «قسط» و «عدل» 🔷دو واژه و گاه به صورت جداگانه به كار مى روند، که تقريباً مفهومى معادل يكديگر دارند، و گاه در برابر هم واقع مى شوند، مانند حديث معروفى كه شيعه و اهل سنّت از پيغمبر اكرم (ص) نقل كرده اند كه فرمود: «لَوْ لَمْ‌يَبْقَ مِنَ الدُّنْيا اِلاّ يَوْمٌ واحِدٌ لَطَوَّلَ اللهُ ذلِكَ الْيَوْمَ حَتّى يَخْرُجَ رَجُلٌ مِنْ وُلْدى فَيَمْلأُها عَدْلا و قِسْطاً كَما مُلِئَتْ جَوْراً وَ ظُلْماً؛ اگر از عمر جهان جز يك روز باقى نماند، خداوند آن روز را طولانى مى كند تا از ، نمايد و زمين را از و داد پر كند آن گونه كه از ظلم و جور پر شده باشد». [۱] در اين روايت و مانند آن و در برابر هم قرار گرفته، همان گونه كه و در برابر يكديگر است. 🔷در اين كه ميان اين دو چه تفاوتى است؟ ممكن است چنين گفته شود: همان گونه كه در معنای لغوى آن آمده به معناى است و نقطه مقابل آن تبعيض است، بنابراين آن است كه حق هركس به او برسد و به ديگرى داده نشود؛ ولى در مقابل جور و تجاوز به حقوق ديگران است، به اين صورت كه فردى حق ديگرى را غضب كرده و براى خود بردارد و مى دانيم در جامعه انسانى آن زمان برقرار مى شود كه نه كسى تجاوز به حقوق ديگرى كند و نه حق كسى را به ديگرى دهد. 🔷از تعبيرى كه در بعضى احاديث آمده تفاوت ديگرى نيز استفاده مى شود و آن اين است كه در مورد و است و در مقابل است. در «لسان العرب» مى خوانيم كه در بعضى از احاديث آمده: «اِذا حَكَمُوا عَدَلُوا وَ اِذا قَسَّمُوا اَقْسَطُوا؛ آنها هنگامى كه مى كنند، پيشه مى كنند و هنگامى كه مى نمايند مى كنند». [۲] اين احتمال نيز وجود دارد كه ، مفهومى وسيعتر و گسترده تر از قسط دارد؛ چرا كه در مورد تقسيم گفته مى شود و هم در آن مورد و هم در موارد ديگر. [۳] پی نوشت: [۱] من لا يحضره الفقيه‏، محقق / مصحح: غفارى، على اكبر، دفتر انتشارات اسلامى وابسته به جامعه مدرسين حوزه علميه قم‏، چ ۲، ج ‏۴، ص ۱۷۷، باب الوصية من لدن آدم؛ [۲] لسان العرب، ابن منظور، دار صادر، بيروت، چ۳، ج ‏۷، ص ۳۷۷، ماده قسط [۳] پيام قرآن‏، مكارم شيرازى، ناصر، با همکاری جمعى از فضلاء، دارالكتب الاسلاميه‏، چ۹، ج ۴ ص ۴۵۵ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)