eitaa logo
بهار رویش
1.6هزار دنبال‌کننده
156 عکس
69 ویدیو
19 فایل
کانون فرهنگی تبلیغی «بهار رویش» ایجاد جامعه‌ای #خانواده_محور و تقویت و تحکیم خانواده و کارکردهای اصلی آن بر پایه الگوی اسلامی خانواده به‌عنوان مرکز نشو و نما و تربیت اسلامی فرزند و کانون آرامش‌بخش! آی دی: @baharerooyesh ادمین: @oliyanejad
مشاهده در ایتا
دانلود
1_0000000012.mp3
37.97M
🔊سلسله آموزش‌های تربیت فرزند 👤#حجت_الاسلام_تراشیون 📚موضوع:#تربیت_فرزند 🔹قسمت دوازدهم 🔻موارد مطرح شده: ▫️ماموریت خانواده در زمان غیبت ▫️جابجایی اولویت ها در آخر زمان ▫️عوامل کِیفی سازی تربیت ▫️ارزش دعای پدر برای فرزند ▫️پیامد برآورده نشدن نیازها ▫️اهمیّت توجه و تکریم بچه ها ▫️نتیجه احترام گذاشتن در روایات #کانون_بهار_رویش 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
⭕️ویژگی‌های مدرسه مطلوب(بخش اول) 👈حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر علیانژاد (فعال حوزه تعلیم‌وتربیت) 🔰تناسب میان سطح دغدغه‌های آموزشی و تربیت والدین و مدرسه این تناسب می‌تواند در زمینه‌های زیر ظهور و بروز پیدا کند: 👈رویکرد و انتظارات 🔹اگر برای خود و خانواده و نسلتان، نظام ارزش‌هایی در نظر دارید توجه داشته باشید که مدرسه فرزندتان باید حتماً با نظام ارزش‌های شما سازگاری داشته باشد. 🔹و الا چندگانگی در امر تربیت نسل، حاصلی جز تباهی در پی نخواهد داشت. 👈ارتباط والدین با مدرسه 🔹به مدرسه‌ای بیندیشید که در آن والدین با کادر آموزشی و تربیتی در ارتباط بوده و همکاری نزدیکی دارند تا بتوانند به افزایش شایستگی‌ها و کاهش مشکلات کمک کنند. 👈رویکرد تربیتی و تحصیلی 🔹مدرسه‌ای را برگزینید که در آن، والدین رویکرد تربیتی و تحصیلی معقولی برای فرزندان خود در نظر دارند و مدرسه را از این رویکردها آگاه می‌سازند. 🔹تا اطمینان پیدا کنند که مدرسه نیز در راستای تحقق آن اهداف قدم بر می‌دارد و حتی خودشان هم در این امر یاری‌رسان اولیای مدرسه هستند. 🔹این تناسب و همکاری بین والدین و مدرسه می‌تواند به ایجاد یک محیط آموزشی و تربیتی مثبت و پشتیبانی‌کننده کمک کند که در نهایت به پیشرفت تحصیلی و شخصیتی دانش‌آموزان منجر می‌شود. 🔹این امر نیازمند تلاش مشترک والدین و مدرسه برای فراهم‌کردن بهترین شرایط آموزشی و پرورشی برای دانش‌آموزان است. ☑️ لینک این مطلب در کانال خبرگزاری یزدرسا ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ ✅ شما هم بپیوندید به ما: https://eitaa.com/joinchat/501350400Caf10d93be6 ⚜️حجت‌الاسلام علیانژاد⚜️
خلق آرامش در خانواده.mp3
24.8M
🎙بشنوید ▪️آرامش، خریدنی نیست، آفریدنی است ▪️گفت‌وگو و ایجاد آرامش ▪️مهارت گفت‌وگو را کسب کنید ▪️برخی قواعد گفت‌وگو در خانواده 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
خلق آرامش در خانواده1718308320519.mp3
25.75M
🎙بشنوید ▪️آرامش، خریدنی نیست، آفریدنی است ▪️ضروریات اخلاقی و رفتاری در خانواده ▪️حد و مرز خوش اخلاقی، گشاده دستی و غیرت ورزی در خانواده ▪️... که هر چیزی به جای خویش نیکوست 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
⭕️ویژگی‌های (بخش دوم) 👈حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر علیانژاد (فعال حوزه تعلیم و تربیت) 🔰توجه به مسائل روحی و روانی دانش‌آموزان توجه به مسائل روحی و روانی دانش‌آموزان یکی از ارکان اصلی مدارس خوب است و شامل موارد زیر می‌شود: 👈فراهم‌کردن محیطی امن و حمایتگر 🔹مدرسه باید محیطی امن و پشتیبانی‌کننده برای دانش‌آموزان فراهم کند تا آن‌ها بتوانند بدون ترس از قضاوت یا تبعیض، خودِ واقعی‌شان باشند. 👈دسترسی به خدمات مشاوره و روان‌شناسی 🔹مدارس باید خدمات مشاوره و روان‌شناسی را برای کمک به دانش‌آموزان در مواجهه با چالش‌های عاطفی و اجتماعی فراهم کنند. 👈توجه به‌سلامت روانی دانش‌آموزان در دوران امتحانات 🔹این دوران می‌تواند استرس‌زا باشد، بنابراین مدارس باید برنامه‌هایی برای کاهش اضطراب و افزایش تمرکز دانش‌آموزان داشته باشند. 👈تقویت اعتماد به نفس و عزت‌نفس 🔹مدرسه باید به دانش‌آموزان کمک کند تا اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس خود را تقویت کنند که این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا در موقعیت‌های مختلف اجتماعی بهتر عمل کنند. 👈توجه به نیازهای فردی دانش‌آموزان 🔹هر دانش‌آموزی نیازهای منحصربه‌فردی دارد و مدرسه باید به این نیازها توجه کند تا هر دانش‌آموز بتواند به بهترین شکل ممکن رشد کند. 👈ارتقای مهارت‌های اجتماعی 🔹مدرسه باید به دانش‌آموزان کمک کند تا مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهند، از جمله نحوه برقراری ارتباط مؤثر و مسئولیت‌پذیری در جامعه. ➕این توجهات نه‌تنها به‌سلامت روانی دانش‌آموزان کمک می‌کنند؛ بلکه به آن‌ها امکان می‌دهند تا در محیط‌های آموزشی بهتر عمل کنند و در نتیجه، پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. منتشر شده در: ☑️یزدرسا 🆔 @yazd_rasa https://eitaa.com/yazd_rasa/10514 ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ ✅ شما هم بپیوندید به ما: https://eitaa.com/joinchat/501350400Caf10d93be6 ⚜️حجت‌الاسلام علیانژاد⚜️
1_0000000013.mp3
35.5M
🔊سلسله آموزش‌های تربیت فرزند 👤 📚موضوع: 🔹قسمت سیزدهم 🔻موارد مطرح شده: ▫️عوامل محیطی موثر بر تربیت ▫️اهمیت مدیریت نگاه ▫️افراد تاثیر گذار در تربیت ▫️مطالبه گری زیاد فرزند کم کار ▫️نکات طلایی در مورد مطالعه 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_0000000014.mp3
31.63M
🔊سلسله آموزش‌های تربیت فرزند 👤 📚موضوع: 🔹قسمت چهاردهم 🔻موارد مطرح شده: ▫️نقش سلامت روان در تربیت ▫️نشانه های سلامت روان ▫️اهمیت قدرت حل مشکل ▫️تفاوت فرد باهوش و هوشمند ▫️ویژگی افراد هوشمند 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
9.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه دانش عباس موزون در یک کلام مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
1_0000000015.mp3
34.83M
🔊سلسله آموزش‌های تربیت فرزند 👤 📚موضوع: 🔹قسمت پانزدهم 🔻موارد مطرح شده: ▫️مباهات به فقر اختیاری ▫️اهمیت مراقبت از سلامت روان ▫️عوامل موثر در سلامت روان ▫️طبع انسان مخالف بیکاری ▫️مهارت واگویه کردن ▫️گفتن بخشی از درمان 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33
✅ چگونه را تبلیغ کنیم؟ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی: بارها شنیده‌ایم که آخرین سفیر الهی در آخرین سفر خود، مهمترین خطابه خود را ایراد کرد و در آن از جانب پروردگارش، حضرت علی علیه السلام را به جانشینی خود برگزید، و نیز شنیده‌ایم در آن مهمترین کلامش، تکلیف امت خود را اینگونه فریاد کرد که: باید همه حاضران به غایبان و نیز همه پدران به فرزندانشان پیام غدیر را تا روز قیامت برسانند. آری غدیر را باید سینه به سینه و نسل به نسل تبلیغ کرد و اینک این مهم بر عهده ماست همچنان که روزگاری بر دوش پدرانمان بوده و فرداها نیز به دست فرزندانمان. اما ۴۰ ایده برای تبلیغ غدیر، تنها بخشی از راهکارهای موجود برای تبلیغ گرامی داشتن جشن بزرگ امامت و ولایت است: ۱- یک دانش آموز می‌تواند با توزیع یک پاکت شکلات مبلّغ غدیر باشد. ۲- یک دانش آموز می‌تواند با تزئین کلاس مدرسه‌اش مبلّغ غدیر باشد. ۳- یک راننده تاکسی می‌تواند با پذیرایی شکلات در ماشینش مبلّغ غدیر باشد. ۴- یک مادر بزرگ می‌تواند با گفتن قصه های غدیری برای نوه‌هایش مبلّغ غدیر باشد. ۵- یک امام جماعت مسجد می‌تواند با صحبت پیرامون غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۶- یک نمازگزار مسجد می‌تواند با پذیرایی از نمازگزاران مبلّغ غدیر باشد. ۷- یک مادر می‌تواند با آماده کردن بهترین لباس‌های فرزندانش در غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۸- یک مادر می‌تواند با پختن غذای مورد علاقه فرزندانش در غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۹- یک مادر می‌تواند با پخش سرودهای شاد در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۱۰- یک مادر می‌تواند با گذشتن از خطاهای فرزندش به مناسب غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۱۱- یک پدر می‌تواند با تهیه هدیه برای فرزندانش مبلّغ غدیر باشد. ۱۲- یک پدربزرگ می تواند با ارسال پیام برای نوه هایش مبلّغ غدیر باشد. ۱۳- یک مادربزرگ می تواند با دادن نذری در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۱۴- یک کاسب می‌تواند با تخفیف ویژه در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۱۵- یک دانشجو می‌تواند با هدیه کتاب و سی دی مرتبط با غدیر به اساتید و دوستان و نزدیکانش مبلّغ غدیر باشد. ۱۶- یک معلم می‌تواند با برگزاری مسابقات مرتبط با غدیر در کلاسش مبلّغ غدیر باشد. ۱۷- یک مدیرِ مدرسه می‌تواند با مسابقه تزئینات بین کلاس‌ها مبلّغ غدیر باشد. ۱۸- یک پدر می‌تواند با تهیه هدیه برای فرزندانش در روز غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۱۹- یک دانش آموز می‌تواند با تهیه روزنامه دیواری با موضوع غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۲۰- یک دانش آموز می‌تواند با آماده کردن دکلمه و قرائت در مجالس مبلّغ غدیر باشد. ۲۱- یک استادِ دانشگاه می‌تواند با اختصاص دادن بخشی از کلاسش به غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۲۲- یک هیأت می‌تواند با برگزاری مراسم جشن با شکوه مبلّغ غدیر باشد. ۲۳- یک هیأت می‌تواند با دیدار از سالمندان و اهدای هدیه مبلّغ غدیر باشد. ۲۴- یک هیأت می‌تواند با ایجاد ایستگاه صلواتی مبلّغ غدیر باشد. ۲۵- یک خانواده می‌تواند با دیدار با اقوام و سادات مبلّغ غدیر باشد. ۲۶- یک پدر می‌تواند با خرید لباسِ نو برای خانواده‌اش مبلّغ غدیر باشد. ۲۷- یک دانش آموز می‌تواند با اجرای مصاحبه با موضوع غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۲۸- یک فرد می‌تواند با عیدی روز غدیر به رفتگر محله‌اش مبلّغ غدیر باشد. ۲۹- یک فرد می‌تواند با دادن هدیه به همسایگان محله اش مبلّغ غدیر باشد. ۳۰- یک فرد می‌تواند با پخش یک جعبه شیرینی میان همسایه‌ها مبلغ غدیر باشد. ۳۱- یک فرد می‌تواند با تزئین ماشینِ خود در ایام غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۳۲- یک فرد می‌تواند با تزئین درب منزل یا آپارتمان خود مبلّغ غدیر باشد. ۳۳- یک فرد می‌تواند با عیادت از بیماران در بیمارستان در روز غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۳۴- یک فرد می تواند با ترویج آداب غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۳۵- یک فرد می تواند با تهیه و گردآوری جدول با موضوع غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۳۶- یک فرد می‌تواند با طراحی کارت پستال با موضوع غدیر و پیام آن مبلّغ غدیر باشد. ۳۷- یک فرد می‌تواند با ترویج فرهنگ عیدی دادن میان اقوام مبلّغ غدیر باشد. ۳۸- یک مادر می‌تواند با پخش سرودهای غدیری در منزل مبلّغ غدیر باشد. ۳۹- یک فرد می‌تواند با یک لبخند و شادباش غدیر مبلّغ غدیر باشد. ۴۰- یک فرد می‌تواند با خواندن خطبه برادری میان دوستانش مبلّغ غدیر باشد. و هر رفتار و کار ساده‌ای که می‌توان برای تبلیغ جشن امامت و ولایت انجام داد... 🆔@baharerooyesh ┄┄┅┅┅❅💠❅┅┅┅┄┄ 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2020147923Cac7f21dd33