💥تشکیلات بهائی با نشر اکاذیب در خصوص رهبران خود، همواره سعی در عوامفریبی دارند در حالی که دیدگاه پیشوایان بهائی نسبت به خلقت برخی انسانها، از جمله سیاهپوستان آفریقایی، بر خلاف این آموزهی به ظاهر بدیع میباشد.
💥نمونه هایی از این نوع نگاه ( که با هدف توجیه وحشی گری های اربابان استعماری در آفریقا صورت گرفته است ) را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید .
👇👇👇
https://eitaa.com/baharoom/2173
💥تشکیلات بهائی با نشر اکاذیب در خصوص رهبران خود، همواره سعی در عوامفریبی دارند در حالی که دیدگاه پیشوایان بهائی نسبت به خلقت برخی انسانها، از جمله سیاهپوستان آفریقایی، بر خلاف این آموزهی به ظاهر بدیع میباشد.
💥نمونه هایی از این نوع نگاه ( که با هدف توجیه وحشی گری های اربابان استعماری در آفریقا صورت گرفته است ) می توانید در ادامه مشاهده نمایید .
💥عبدالبهاء در توصیف مردم آفریقا گفته است: «اهالی مملکتی نظیر آفریقا جمیع مانند وحوش ضاریه (حیوانات وحشی و درنده) و حیوانات بریه (خشکی) بیعقل و دانشند و کلّ متوحش (همگی وحشی هستند). یک نفس دانا و متمدّن در ما بین آنان موجود نه (نیست)».[1]
💥او همچنین با تشبیه انسانهای بیتربیت به حیوان، مردم آفریقا را مصداق این تعریف دانسته است: «اگر انسان را به طبیعت خود ترک کنیم از حیوان بدتر میشود، جاهل و نادان میماند مثل اهالی اواسط آفریقا... در اواسط آفریقا ملاحظه کنید که مثل حیوانات بلکه پستتر از حیوانند».[2]
💥اما ممکن است مبلّغین بهائی در توجیه این گفتار پیشوای خود بگویند که مقصود عبدالبهاء، تذکر به اهمیّت تربیت بوده و لذا اگر آنان تربیت شوند دیگر مصداق گاو نیستند.
💥لذا در پاسخ میگوییم عبدالبهاء، با طرح مسئلهی "خلقت" آفریقاییها به صورت گاوهایی شبیه انسان، عملاً راه هرگونه توجیهی را بسته است؛ همچنان که میخوانیم: «اقوام متوحش به هیچوجه از حیوان امتیازی ندارند. مثلاً چه فرق است میان سیاهان افریک (آفریقا) با سیاهان امریک (آمریکا). اینها (سیاهان آفریقا) "خلق الله" البقر علی صورة البشرند (گاوهایی هستند که خدا با صورت انسانی خلق نمود). آنان (سیاهان آمریکایی) متمدن و باهوش».[3]
⚜آری؛ عبدالبهاء برای توجیه جنایات و استعمارگری اربابانش در آفریقا، مردم این قاره را به مخلوقین گاو صفتِ محتاج به تربیت تشبیه کرده، اما هیچگاه سخنی از زیادهخواهی و خشونتطلبی اربابان گرگصفت و استعمارگرش به میان نیاورده است!
⚜ اگر معترضین علیه نژادپرستی این عقاید نژادپرستانه و متعصبانه ی بهائیت را بدانند چه برخوردی با این فرقه خواهند داشت؟
☘ @BAHAROOM
⚜پینوشت:
[1]. عباس افندی، مکاتیب، ج 1، ص 331.
[2]. عباس افندی، خطابات، ج 2، ص 237-234.
[3]. عباس افندی، خطابات، ج 3، ص
https://eitaa.com/baharoom/2172
#عبدالبهاء
#خلقت
#آفریقا
#گاو
11.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃 مستند "ماجرای نیمروز" کاری از برنامه #ثریا
🍃 روایتی از خدمات ارزنده و زندگی مجاهدانه #شهید_فخری_زاده تا ماجرای شهادت آن دانشمند عزیز
⚜ @baharoom۱ ⚜
🍃 زمان: جمعه ۵ آذرماه همزمان با سالگرد شهادت دانشمند هسته ای ایران
🍃 شبکه یک سیما
🍃 ساعت ۱۶ بازپخش ساعت ۲۳
جشنواره ملی فرهنگی و هنری
#رنگ_ها_و_نیرنگ_ها به ایستگاه پایانی رسید .
آیین اختتامیه :
یک شنبه ۷ آذر ماه
🍃 @baharoom
مکان:
سمنان ، بلوار امیرکبیر ، میدان پدران آسمانی ،
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ، سالن آمفی تئاتر
16.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پای گفته های سرکار خانم ضیایی در مواجهه با بهائیت
💥@baharoom
بانو ضیایی رهیافته از بهائیت در سال ۱۳۹۵ می باشد .
#مستبصرین
#مهشید_ضیایی
#ضیایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حسن روحانی در سفر تبلیغاتی ریاست جمهوری سال 1396 به اصفهان رفته بود که جمعیت زیادی در تایید و حمایت از ایشان شعار دادند که : نه قاضی، نه سردار ، دولت قانون مدار، حالا عده ای که 8 سال تمام در مقابل خیانت ها؛ بی تدبیری ها و فساد دولت لیبرال سکوت و بلکه حمایت کرده بودند ، دولت انقلابی رئیسی را تحت فشار قرار داده اند که ویرانی های به وجود آمده توسط اصلاح طلبان را در این 100 روز فعالیت خود ؛ حل و فصل کند.
🔖شبکه حقیقت بهائیت👇
🌐 eitaa.com/baharoom
✨✨✨✨✨✨
گفتگوی زنده
🔹موضوع: خشونت تشکیلات بهائیت علیه زنان
🔸کارشناس: سرکار خانم مهناز رئوفی (رهیافته از بهائیت)
🔸مجری کارشناس: امیرحسین کامل نواب
▪️زمان سه شنبه 9 آذر 1400
ساعت 21
لینک صفحه:
https://instagram.com/moghadas_nama?utm_medium=copy_link
#دومین_جشنواره_ملی_هنرهای_گرافیکی
#مقدس_نما
#بهائيت_محفل_خيانت
#كاريكاتور_پوستر
#ايران_بدون_نفرت
#ايران_بدون_بهائيت
@moghadas_nama
Www.moghadas-nama.com
👇👇👇
💥 Eitaa.com/baharoom
🔹وبینار تخصصی نقد بهائیت
🍃 موضوع :
شبکه نظامی سازمان بهائیت در حکومت پهلوی
(مطالعه روابط دو سازمان بهائیت و ساواک در حکومت پهلوی دوم )
🍃استاد ارائه دهنده: سرهنگ شاداب عسکری
🍃استاد ناقد: دکتر حجت حیدری چراتی
🍃زمان: سه شنبه 1400/09/09
ساعت: 10:00 الی 12:00
💥لینک ورود به جلسه: 👇
💫 https://b2n.ir/a95618
شبکه حقیقت بهائیت 👇
💫 eitaa.com/baharoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️⛔️⛔️ +۱۸ ⛔️⛔️⛔️
حاوی تصاویر خشن
⛔️⛔️⛔️ +۱۸ ⛔️⛔️⛔️
😔 تصویری خشن از حمله وحشیانه نیروهای انتظامی ایران به کشاورزان اصفهانی
💥@baharoom
#آبان_ادامه_دارد
#اصفهان
#اصفهان_تشنه_است
#زاینده_رود
🍃شبکه های بهایی و سلطنت طلب و اپوزوسیون در کمین بی سوادان رسانه ای هستند .
20.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃 رنگ ها و نیرنگ ها
🍃در شناخت فرقه بهائیت
🍃 بخش اول
🍃 استاد کارشناس : حجت الاسلام روزبهانی
🍃 eitaa.com/baharoom
💥 حقیقت بهائیت در ترازوی اخلاق و انصاف
💥چرا بهائیت و بهائیان دم از اخلاق میزنند
💥 جنایت بهائیت در تاریخ کمتر از داعش نیست
حجتالاسلام عبدالقادر همایون، کارشناس آشنایی و نقد فرقه ضاله بهاییت، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، در پاسخ به این پرسش که نقش اخلاق و انصاف در بهاییت چیست، گفت: یکی از مسائلی که معمولاً در مواجهه با بهاییت از زبان برخی افراد زودباور میشنویم مسأله اخلاق و انصاف در بهاییت است، این مسأله از دو زاویه اخلاق بهاییان و اخلاق در بهاییت قابل بررسی است.
🍃 http://baharoom.ir
وی در ادامه افزود: هر فردی با هر مذهبی میتواند بر مبنای سلایق و فرهنگ شخصی خود انسانی اخلاق محور و دارای محاسن رفتاری باشد و این سلایق میتواند برخاسته از فطرت پاک و اصیل وی باشد و یا زاییده تفکرات مذهبی وی، یا به دلیل اغراض شخصی همچون نیاز به جلب توجه اطرافیان و حتی ریاکاری باشد.
حجتالاسلام همایون اظهار کرد: اما آیا میتوان اخلاق هر فرد بهایی را پای فرقه بهاییت نوشت و بهاییت را فرقهای خوش اخلاق توصیف نمود و یا بداخلاقیهای یک فرد را به حساب بهایی بودن او گذاشت و بهاییت را فرقهای ضد اخلاق توصیف کرد.
💥 eitaa.com/baharoom
وی ادامه داد: هر صاحب عقل سلیمی در برخورد با رذایل اخلاقی اشخاص بهصراحت بیان میکند این صفات رذیله، نباید حمل بر همه فرقه شود مثلاً اگر یک بهایی عمل کثیفی را انجام داد نمیتوان گفت فرقه بهاییت اینگونه است مگر آنکه همراه با قول، فعل و یا تقریر یکی از سران بهاییت باشد.
@baharoom
این کارشناس آشنایی و نقد فرقه ضاله بهاییت ابراز کرد: یا به عبارت دیگر دستوری بر آن عمل در منابع اصلی آن فرقه موجود باشد و یا عملی از سران آن فرقه مطابق این عمل زشت رخداده باشد و یا نهایتاً این عمل زشت در مقابل سران انجام شده و آنها با سکوت خود مهر تأییدی بر آن عمل زشت زدهاند و به اصطلاح آن عمل را تقریر کردهاند.
وی ادامه داد: پس مسأله اخلاق در بهاییت با بررسی اخلاق، رفتار یا گفتار یک یا چند بهایی به سرانجام نمیرسد و باید یک نگاه تحقیقی به گفتار و عملکرد بهاییت در طول بیش از 170 سال تاریخ این فرقه داشت.
حجتالاسلام همایون ابراز کرد: به عنوان مثال با نگاهی اجمالی به کتاب مطالع الانوار از معتبرترین منابع تاریخی بهاییت، بر هر صاحب عقل و خردی روشن میشود مسأله اخلاق در بهاییت صرفاً جنبه شعاری داشته و بهراحتی میتوان گفت چیزی به نام اخلاق در بهاییت، فقط یک تاکتیک و روش در راستای همگرایی و جذب مسلمانها و پیروان سایر ادیان به این فرقه پوشالی است.
وی ادامه داد: عملکرد زشت سران بابی و بهایی منحصر به این کتاب نیست و در منابع مختلف بهاییان داستان آن شرارتها وجود دارد و حتی در برخی از موارد همراه با ایجاد افتخار بوده است.
این کارشناس آشنایی و نقد فرقه ضاله بهاییت بیان کرد: مثلاً درباره یکی از فتنههایی که از سوی آنها در نزدیکی قائمشهر مازندران و در مکانی تحت عنوان قلعه شیخ طبرسی به وقوع پیوسته، میرزا جانی کاشی از بابیان برجسته در کتاب خود با نام نقطه الکاف، زوایای پنهانی از خوی غیر انسانی این فرقه را به صورت ناخواسته بیان و به این عمل بیشرمانه خود افتخار نیز میکند.
وی ادامه داد: وی در صفحه 161 کتاب خود، داستان حمله به روستایی بیپناه در نزدیکی قلعه را آورده و مینویسد «حضرات جمعی رفتند و در شب یورش برده ده را گرفتند و یکصد و سی نفر را به قتل رسانیدند تتمه فرار کردند. ده را نیز حضرات اصحاب حق خراب کردند و آذوقه ایشان را جمعاً به قلعه بردند و یک تا از ایشان[ پیروان فرقه ] هم شهید نشد».
حجتالاسلام همایون خاطر نشان کرد: از این دست مباحث ضد اخلاقی در منابع بهایی به وفور یافت میشود اقداماتی که از سوی سران بابیه و بهاییت شکل گرفت و در طول تاریخ معاصر از امثال داعش، شبیه آنها را شاهد هستیم.
وی با بیان این نکته که چگونه فرقهای که روی تکفیریها را در قتل و خونریزی و جنایت سفید کرده است میتواند دم از اخلاق بزند، تصریح کرد: پس بهراحتی میتوان گفت برای افرادی که دارای علم و روحیه تحقیق هستند نسبت دادن اخلاق به فرقه بهاییت مضحکهای بیش نیست و آنچه ذکر شد نمی از یم جنایات بهاییت به شمار میرود