eitaa logo
من انقلابی ام
637 دنبال‌کننده
44.2هزار عکس
5.5هزار ویدیو
34 فایل
«من دیپلمات نیستم ، من انقلابی ام⁦«
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍آیا اعتراض در ایران ممنوع است؟ 🔹تفاوت اعتراض و اغتشاش رو ببینید.
خدا نادر طالب زاده را رحمت کند. اگر امروز در قید حیات بود با تکیه بر منویات رهبری در خصوص در مساله زن ؛طرح زن ،زندگی و آزادی در غرب را اجرایی می نمود و پرده از چهره بی آبروی غرب با زبان هنر می کشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فواد ایزدی: ایران رسماً فروش پهپاد به روسیه را رد کرده است اما افکار عمومی از این خبر متحیرند دکتر فواد ایزدی استاد دانشگاه و فعال بین الملل در گفتگو با الجزیره: روسیه خود یکی از بزرگ‌ترین سازندگان تسلیحات جهان است. آمریکا تا دیروز معتقد بود که پهپادهای ایران فتوشاپ است، اما امروز آن را عامل پیروزی روسیه می‌داند. آمریکایی‌ها با این ادعا عملا اعتراف می‌کنند که تحریم هایشان اثر نداشته است. این اخبار موجب برانگیخته شدن غرور ملی شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از نشانه های آزاد اندیشان... پرت کردن عمامه‌ی یک پیرمرد روحانی تنها به جرم پیاده روی در کوچه و خیابان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این ویدئو هم توضیحات یک کارشناس فرانسوی در خصوص شاهد است... قیمت را میگوید. توضیحاتِ مبهمی در حدِ درکِ خود از شاهد میگوید و سپس به اینجا میرساند بحث را: مختصات میدهید ، بعد همه چیز تاریک میشود... ده ها ویدئو از توضیحات کارشناسان غربی درباره شاهد دیده ام. تقریبا پس از توضیحات تمام آنها پاسخ شنونده این است : همین چیزِ پیش پا افتاده را روسیه نتوانسته خودش بسازد؟ دفت کردید چه شد؟ کارشناسان هیچ چیز از شاهد نمی دانند. همان توضیحات ناقص را میدهند ، مخاطب برایش سوال میشود که پس چرا خودِ روسیه نمیسازد. در طرف مقابل کارشناس هم برایش سوال است که چطور باید پیچیده بودنِ را توضیح دهد... پرچم بالاست✌️🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آتش‎سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی 🔹منابع رسانه‌ای از آتش سوزی در نزدیکی پادگان سیرکین ارتش صهیونیستی در پتخ تیکواه خبر می‌دهند. 🔹ارتش اسرائیل مدعی است حریق در نتیجه آتش زدن زباله‌ها و شاخ و برگ درختان رخ داده است. 🔹تلاش‌ها برای مهار این آتش سوزی با ۱۱ تیم اطفاء حریق همچنان ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وزیر خارجه: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می شوند و هدایت از همان لحظه شروع می شود 🔹وزیر خارجه در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان:به وزیر خارجه فرانسه گفتم که چطور شما در قائله جلیقه زردها شدیدترین سرکوب ها را به عمل آوردید اما درمورد ایرانی که مطالبات مردم به سمت اقدامات تروریستی گرایش پیدا می کند، ایران را دعوت می کنید که بگذارید هر کس هر کاری می خواهد انجام دهد؟
♦️شهادت پاسدار لرستانی در شمال غرب کشور روابط‎عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان: 🔹پاسدار «رضا خانی چگنی» از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان عصر امروز در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔹این شهید در حین انجام ماموریت در شمال غرب کشور به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 سیرک تن فروشی و وطن فروشی در برلین‼️ 🔻خدایا ما آبرو داریم اینها رو جزء دشمنان ما حساب نکن 🤲 😭
🚨 قیمت هیزم در ایتالیا نجومی شد! ⭕️ در آستانه فصل سرما و کمبود برق و گاز در ایتالیا قیمت یک مترمربع هیزم در این کشور به ۳۵۰ یورو یعنی حدود ۱۱ میلیون تومان رسیده است! 🔰 پ.ن: حواستون هست اینهمه دارن علیه ایران دروغ‌پراکنی و آشوب می‌کنن تا کسی حواسش به زندگی هیزمی تمدن غرب نباشه؟!
💠شب گذشته 30 فروند پهپاد گل شمعدانی به صورت همزمان از شبه‌جزیره کریمه به سمت اهداف خود حرکت کردند... به نقل از کانال اخبار سوریه
💠گفته می‌شود پهپادها در دسته‌های چهار فروندی و در مجموع بین ۷ تا ۸ دسته که شامل ۲۸ تا ۳۲ فروند می‌شوند به اهداف خود اصابت کردند. تا به امروز شاهد پرواز جمع پهپادهای انتحاری گل شمعدانی دو نبودیم و اگر خبر پرواز آنها به این شکل صحیح باشد باید گفت این پهپادها مجهز به هوش مصنوعی هستند که نمونه گرانقیمت‌تر و البته پیشرفته‌تر به شمار می‌روند که ساختار متفاوتی هم به لحاظ بدنه دارند... نقشه ای که مشاهده می‌کنید مناطقی هست که گفته می‌شود پهپادها در آنجا به اهداف خود رسیده‌اند... با توجه به فشار بسیار زیاد بخش امنیتی ارتش اوکراین به نظر ما شاهد انتشار کمتر فیلم‌های این حملات باشیم... / اخبار سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 سیرک تن فروشی و وطن فروشی در برلین‼️ 🔻خدایا ما آبرو داریم اینها رو جزء دشمنان ما حساب نکن 🤲 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دانشجو یا اغتشاشگر 🔹حمله وحشیانه نادانشجوهای شریف به سلف این دانشگاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله به دانشجویان مخالف هنجارشکنی 🔸امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در اعتراض به هتاکی‌ها و حرمت‌شکنی‌های رخ داده در سطح این دانشگاه مقابل دانشکده کامپیوتر که در ضلع جنوبی سلف مرکزی دانشگاه شریف قرار دارد، تجمع کردند. روز گذشته تعدادی از دانشجویان دختر پس از کشف حجاب وارد سلف پسران شده بودند. 🔹همزمان با این تجمع، تجمع دیگری نیز با حضور جمعی از دانشجویان مقابل درب غربی سلف البرز دانشگاه شریف برپا شد و تشکل انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در نامه‌ای به مسئولین دانشگاه خواستار ورود مختلط به سلف مرکزی شریف شدند. 🔸پس از حضور دانشجویان در دو ضلع سلف مرکزی، فضای اطراف سلف ملتهب شده و همزمان به دلیل فشار جمعیتی که قصد ورود به سلف را داشت، شیشه‌ها و در نهایت درب غربی سلف شکسته شد و دانشجویان وارد سلف می‌شوند. 🔹در این میان برخی دانشجویان آشوبگر نیز پس از دادن شعارهای رکیک شروع به خرد کردن شیشه‌های سلف و کندن پنجره‌های آن و پرت کردن به سمت دانشجویان داخل سلف کردند که منجر به زخمی شدن برخی دانشجویان و مسئولان حراست شد.
مسیح علینژاد برای فعالیت‌های ضد ایرانی چقدر پول می‌گیرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیکتاتوری مخفی حاکم در فضای مجازی کشور از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیکتر است!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در دانشگاه شریف چه خبر است؟؟!! هم هم اگر اینجا دانشگاه است، پس چاله میدون کجاست! اگه اینجا چاله میدونه، پس چرا نازشون می‌کشید و اسم دانشگاه و دانشجو روشون میذارید!!؟ بس کنید تو را بخدا حالمون از این داره بهم می‌خوره داریم بالا میاریم 🔸 عزیز! اگر ندارید لااقل یه جو غیرت داشته باشید "اسدنژاد" 🎙
فرمانده در ؛ جنگ تبلیغاتی دشمن مبتنی بر موج شناختی و ادراکی را دید و قبل از فتح ، فرمان را صادر و بارها خود این جهاد را تبیین کردند. اما چه بسیاری که در این مدت بدنبال غنائم رفتند و از جهاد غافل شدند و با نرسیدن به پست خود را از جهاد معاف کردند!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏دانشجویان شریف که هر ساله دولت به ازای هر نفر چندین میلیون تومان خرجشان می‌کند این‌گونه به در و دیوار لگد می زنند. در اروپا شما صبح به یک در دفتر محیط کارتان لگد بزنید فردایش اخراجید. وضعیت این روزها حقیقتا از دایره قانون خارج شده. چرا اینها را از دانشگاه اخراج نمی‌کنید؟
زیبا نیست!!؟ همین محتوا اگر درباره فرانسه منتشر شود، خشونت آمیز به حساب می‌آید و باید حذف شود؛ اما اگر درباره ایران باشد، تصاویری زیبا و رمانتیک از اعتراضات به حساب می‌آید!
خط قرمز پلتفرم‌ها‌ در خبرها آمده بود تعدادی از دستگیرشده های اغتشاش اخیر گفته اند که تحت تاثیر فضای مجازی دست به آشوب زدند. برخی سلبریتی ها نیز با همین روایت اظهار پشیمانی کردند. 👈ولی تنها همین ها گرفتار آشوب ذهنی شدند؟ اینطور نیست. 🔸همه آنها که از مرز نقد وضع موجود به آتش نفرت وخشم کشیده شدند آشوب زده اند. 🔸همه آنها که از مرز اعتراض به اغتشاش رسیدند نیز گرفتار همین آشوب اند. 🔸همه آنها که این اغتشاش را انقلاب دانستند و فروپاشی را باور کردند نیز از آشوب شناختی صدمه دیدند. و اما ماجرا خاتمه یافت؟ خیر. این داستان ادامه دارد. این آشوب ذهنی را کسانی شکل دادند که با بی محلی به نقش پلتفرم ها در جنگ شناختی، دشمن را بر ذهن و قلب مخاطب ایرانی مسلط کردند و حالا...این خلسه رسانه ای ادامه دارد... اگر تدبیر نکنیم. 🔹پلتفرم صرفا یک رسانه نیست؛ صرفا ابزار سرگرمی نیست؛ صرفا محل تعامل مخاطبین نیز نیست. پلتفرم یک جامعه شبکه ای است. یک شبکه حقیقی و انسانی که شناخت می سازد. قدرت ساخت امر ذهنی دارد و نگرش و گرایش و باور ایجاد می کند و اراده و رفتار می سازد. پلتفرم عبور از فضای مجازی به یک زندگی واقعی است. ⛔️و اما خط قرمز پلتفرم ها کجاست؟ کجا باید نگران شویم؟  🔹خط قرمز پلتفرم ترویج اباحه گری نیست، بی قانونی نیست، توسعه اقتصاد زیرزمینی نیست، ابزار پولشویی نیست، ترویج آشوب نیست، حتی حضور رسانه های دشمن نیست. این همه حتما هست اما فقط این نیست. خط قرمز اصلی جایی است که مارپیچ سکوت ساختاری می سازد. یعنی چی؟ هر پلتفرمی که اجازه تقابل با روایت دشمن ندهد، مسخ کننده است و با روایت های یک سویه خلسه رسانه ای می سازد. یک دنیای خیالی که همه را وهم زده می کند.  👈خط قرمز ما در مواجهه با پلتفرم ها باید مارپیچ سکوت ساختاری باشد. مارپیچ سکوت ساختاری یعنی الگوریتم های فنی و قرارنامه های حقوقی نوشته و نانوشته که اجازه فعالیت را از جبهه ای رسانه ای حق می گیرد. مثل سانسور سردار تا فیلتر سپاه و حزب الله تا پاد روایت های مقابل روایت دشمن.... تا نمایش واقعیت. جبهه مردمی ورسانه ای حق با همه قوت و ضعفش قدرت تقابل دارد. قدرت پنجه انداختن در جنگ روایت های اهریمنی دارد. پلتفرمی که اجازه این رویارویی را ندهد زمین جنگ نیست و بلکه جبهه دشمن است. ✅مارپیچ سکوت ساختاری از طریق قدرت شبکه پلتفرم ها، خلق روایت می کند، روایت های موهوم و خیالی که می تواند هر فردی با هر اعتقادی را تخت بند روایت دشمن کند. 🔹عمق ماجرا روشن نیست؟ 🔸این انقلاب هیچ نیست؛ جز ذهن و قلب این مردم. ریشه این انقلاب آفاقی در انقلاب انفسی مردم است. ذهن و قلب این مردم است که 4 دهه با مقاومت از خاک صیانت کرد و دین را بپا داشت. انشالله روشن است درباره چه چیز حرف میزنیم. همین؛ تدبیر کنیم. و صدالبته تدبیر تنها حذف نیست. "همشهری"
و زن ‏زندگی‌اش را داد ‏تا ما آزادی داشته باشیم