eitaa logo
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم
1.3هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
417 فایل
ارتباط با مرکز: @ostad_basiji
مشاهده در ایتا
دانلود
__دانشجو.mp3
2.25M
نقش استاد دانشگاه و معلّمِ جوانان  دانشجو، یک نقش کم‌نظیر و بی‌بدیلی است. اگر استاد احساس مسئولیّت داشته باشد، متعهّد باشد، مثبت‌اندیش باشد، امیدوار باشد، عزم و نیّت قاطع برای اقدام در کشور داشته باشد، این در دانشجو اثر می‌گذارد. با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️فرهنگ‌سازی باید موج اجتماعی ایجاد کند/ فرهنگ ایستا محکوم به نابودی است 🔻یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در جلسه با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر آن تاکید داشتند، حفظ و بازسازی روحیه تهاجمی انقلاب و فرهنگ برخاسته از انقلاب بود: ۱. «اینکه ساختار باید بازسازی انقلابی شود به این علت است که انقلاب اسلامی بواسطه رهبری امام(ره) و حرکت مردم، معجزه‌گر بود و با روحیه خود بنیان‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و گزاره‌های غلط حاکم بر اذهان مردم را تغییر داد.» ۲. «با وجود تغییر بسیاری از بنیان‌های غلط اما عوامل مختلف به مرور زمان موجب تضعیف روحیه انقلاب می‌شود که باید این موضوع مورد مراقبت و رصد جدی قرار گیرد تا دوباره آن بنیان‌های غلط سر بر نیاورند.» 🔺این یعنی اینکه فرهنگ‌سازی باید ایجاد کند تا جامعه را با تمام تنوع و گستردگی‌ای که دارد با خود همراه سازد، باید داشته باشد تا بتواند باورهای غلط، مبانی غیر اسلامی و غیر انقلابی و سیستم محاسباتی نادرست افراد و جامعه را اصلاح نماید. 🔺فرهنگ‌سازی بدون ایجاد موج اجتماعی، ضعیف، آرام، خنثی و بی‌رمق خواهد بود و نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت. 🔺فرهنگ خنثی و ایستا محکوم به نابودی است و توان تاب‌آوری در مقابل فرهنگ و بیگانه را ندارد. با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
🔺سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، بسیار مهم و زیربنایی بود، این سخنان هر چند عمدتا ناظر به وظایف این شورا بود اما تصویر کلانی که از عرصه فرهنگ ارائه شد و سیاستهایی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد باید مورد توجه تمامی نهادهای فرهنگی قرار گیرد. 🔺جا دارد نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای به طور ویژه این سخنان مهم و راهبردی را مورد دقت و بررسی قرار دهند و بر اساس آنها سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اجرا کنند. 🔺دوران بی‌عملی و یا عمل بر اساس تشخیص هر نهاد در عرصه فرهنگ به پایان رسیده، باید اهل اقدام بود آن هم بر اساس سیاستها و نقشه راهی که توسط ترسیم می‌شود. با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت‌الله حسینی بوشهری خطاب به مسئولین مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه مهم علی اکبر، حسین و حسن مجتهدزاده در حمایت از و بغض رئیس مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امامزاده انقلاب و تکریم از مادر شهیدان علی اکبر، حسین و حسن مجتهدزاده یکی از توسط مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
تصویر جلد خبرنامه‌نبا 📣📣📣صد و بیست‌ و سومین شماره تحلیلی الکترونیکی نبأ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قمُ منتشر شد. ⚠️تحلیلی کوتاه بر وقایع اخیر⚠️ ⏱مدت زمان مطالعه این شماره، تنها 38 دقیقه طول خواهد کشید. (هفته دوم آذرماه ١۴٠١ ) با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
1401.09.16 خبرنامه تحلیلی 123.pdf
4.24M
📣📣📣صد و بیست‌ و سومین شماره تحلیلی الکترونیکی نبأ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قمُ منتشر شد. ⚠️تحلیلی کوتاه بر وقایع اخیر⚠️ ⏱مدت زمان مطالعه این شماره، تنها 38 دقیقه طول خواهد کشید. (هفته دوم آذرماه ١۴٠١ ) ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در سن ۹۲ سالگی توسط مادر شهیدان علی اکبر، حسین، حسن مجتهدزاده با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی مادر شهیدان علی اکبر، حسین و حسن مجتهدزاده مادر خود را در سن ۱۰ سالگی به خاطر حفظ حجاب از دست میدهد! ریشه ظلم ستیزی و اهدا فرزندان برای حفظ اسلام ناب محمدی با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
چهارمین جلسه دوره یادداشت نویسی با هدف آشنایی اساتید بسیجی با فعالیت در فضای مجازی و شرکت در جهاد تبیین با تدریس استاد آتشین صدف در مرکز بسیج اساتید برگزار گردید. : پاسخ به مشکلات شرکت کننده در هنگام نگارش یادداشت سوژه یابی نگارش یک یادداشت سر کلاس با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
پنجمین جلسه دوره یادداشت نویسی با هدف آشنایی اساتید بسیجی با فعالیت در فضای مجازی و شرکت در جهاد تبیین روز پنجشنبه با تدریس استاد آتشین صدف در مرکز بسیج اساتید برگزار شد. : یادداشت نویسی به صورت کارگاهی و تمرین در کلاس با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
🌷بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ🌷 🏴 مِنَ المُومِنیِنَ رِجَالُُ صَدَقُوا مَاعَاهَدوااللَه عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَمَا بَدَّلُوا تَبدِیلاََ 🏴 بسیجِ اساتید،مدیران ونخبگان حوزه علمیه قم شهادت عالم مجاهد ورزمنده دوران دفاعِ مقدس،دانشمند بصیر وانقلابی،جناب آقای مولوی عبدالواحدریگی(رحمت الله علیه) را به محضرمبارک حضرت ولی الله الاعظم(ارواحنافداه وعجّل الله فرجه) ونایب برحقش حضرت امام خامنه ای(مُدَّ ظِلُّهُ العالی)،علماءاعلام وحوزه های علمیه،مردم غیور ونجیب سیستان وبلوچستان،بویژه خانواده مکرم آن شهیدِ مبارز ومجاهدفی سبیل الله وعموم ارادتمندان واهالی منطقه وشهرخاش صمیمانه تبریک وتسلیت گفته وبرای آن عالم پارسا واستاد گرانقدرِ حوزه علمیه وامام جمعه وجماعت فقیدِمسجدِجامعِ امام حسینِ شهرخاش از خداوندتبارک وتعالی طلب مغفرت وعلو درجات وحشرِ با اولیاء را مسئلت می نماید. بدون شک ترورِ کورِ خُفّاش صفتانِ داعشی مسلک، نه تنها خللی در عزم و اراده پولادینِ امتِ اسلام وارد نکرده بلکه این خونهای پاک،اتحاد وانسجامِ بیش از پیش برادران اهلِ تسنُن وتشیّع،بخصوص وحدت وبرادری علماءِشیعه وسنّی را رقم خواهد زدوموجبات عزّت وشوکتِ ایرانِ سرافرازِ اسلامی رافراهم وتوطئه شومِ دشمنان اسلام ومسلمین راخنثی مینمایدوبه یقین سزای اعمالِ ننگینِ مزدورانِ داخلیِ آنان را دستگاه مقتدرقضائیه باهمکاری سربازانِ گمنام امام زمان باسرعت وباقدرت وبامُرِّقانون خواهد پرداخت. انشاءالله. عَاشَ وَمَاتَ سَعیداََ،طوبی لَهُ وَحُسنُ مَآب مرکزبسیج اساتید،مدیران ونخبگان حوزه علمیه قم
راز این همه خشونت قرون وسطایی در اغتشاشات کشور (یادداشت روز)   آشوب‌های این روزهای ایران، چند تفاوت اساسی با آشوب‌های قبل دارد. یکی از این تفاوت‌ها پررنگ بودن مبحث «خشونت» در آن است، چه کلامی و چه فیزیکی. اصرار عجیب برای دیدن و شنیده شدن این خشونت‌ها، یکی دیگر از این تفاوت‌هاست. با توجه به این که نقش «رسانه» و «فضای مجازی» در بروز این خشونت‌های وحشیانه پُررنگ و برجسته است، در این نوشتار تلاش می‌کنیم ضمن گشتن در لابه‌لای تاریخ برای یافتن موارد مشابه جهت تبیین، پاسخی برای چرایی وجود چنین پدیده‌ای بیابیم. می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقاتی افتاده که عده‌ای برخلاف عقل و تمام استانداردهای انسانیِ پذیرفته شده در دنیا، در قرن بیست و یکم ناگهان این‌طور عیان، وحشی می‌شوند، سلاح می‌کشند و در روز روشن مثلا سر می‌برند، انسانی را آتش می‌زنند، فحش‌های جنسی می‌دهند و وقتی اعتراضی می‌شنوند، در اوج بی‌شرافتی، معترض را «بی شرف» صدا می‌زنند؟ از این مهم‌تر، چرا این خشونت‌هایشان را پنهان نمی‌کنند و اصرار دارند که دیده شود؟ چرا حین انجام خشونت، به خشونت‌های به مراتب کوچک‌تری که از ناحیه مقابل بعضا حتی رخ نداده، حمله می‌کنند؟ با توجه به انزجاری که این مدل مبارزه بین مردم ایجاد می‌کند، چرا نگران تبعات آن نیستند؟ برای یافتن پاسخ‌های این چند سؤال مجبوریم به نکته‌ای تاریخی که پیش از این در همین ستون آورده‌ایم، دوباره ارجاع دهیم. بخوانید: در تاریخ اروپا می‌خوانیم در قدیم الایام- مثلا 2000 سال پیش- وقتی یک جریان قدرتمند و حاکم می‌خواست، مردم ده یا منطقه‌ای را با خود همراه کند، دست به «خشونت» می‌زد. خشونت از جنس شکنجه‌های وحشیانه و قطع عضو و حتی قتل. این شکنجه و جنایت هم به عمد، در میادین اصلی شهر یا روستا و جلوی چشم مردم انجام می‌شد تا «موثر» واقع شود. یعنی همراه کردن مردم با یک جریان، با زور و خشونتی عیان و عُریان صورت می‌گرفت. در مباحث «جامعه‌شناسی علم» هم می‌خوانیم، این طیف علم را هم به خدمت می‌گرفت و مثلا با مطالعه و شناخت بدن انسان، طوری عضو بدن را انتخاب و آن را از تن قربانی جدا می‌کرد که، بیشتر زجر بکشد، بلند‌تر فریاد بزند و دیرتر بمیرد تا همه ببینند و بشنوند و به سمتی بروند که، آن جریان قدرتمند می‌خواهد. با شروع دوران به اصطلاح مدرن و با تغییراتی که در حوزه‌های مختلف از جمله حکومتداری به وجود آمد، تلاش شد، این «کنترل» و «شکنجه» و «تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی» برای «حرکت دادن به یک سمت خاص» با تغییراتی در «روش» همراه شود. مثلا، کمتر دیده شود، یا اصلا دیده نشود یا حتی، بی‌درد و خونریزی باشد چرا که صاحبان قدرت به مرور متوجه شده بودند که روش‌های کم هزینه تری نیز وجود دارد که چه بسا، موثر‌تر هم هستند. ساخت زندان «سراسر بین» یا panopticon در اواخر قرن 18 میلادی، در همین چارچوب قابل تحلیل است. این زندان توسط فیلسوف فایده‌گرای انگلیسی یعنی «جرمی بنتام» طوری طراحی شده بود تا به زندانبان‌ها اجازه دهد که تمامی زندانی‌ها را زیر نظارت خود داشته باشند بدون این‌که آنها بتوانند مطمئن شوند که در کدام لحظه تحت نظارت‌اند! نوعی شکنجه که به ظاهر نه درد داشت نه خونریزی اما به‌اندازه شکنجه جسمی عذاب‌آور و موثر بود و سروصدا و هزینه روش‌های قدیمی را هم نداشت. رفته‌رفته مطالعات دقیق‌تر، ریزتر و جدی‌تری روی ذهن و چگونگی تاثیرگذاری بر آن انجام شد که به‌عنوان فقط یک نمونه، نتیجه آن شد کتاب «تفکر سریع و کُند» نوشته دانیل کانمن یهودی که تکنیک‌های آن امروز از سوی برخی افراد و رسانه‌ها مورد «سوءاستفاده» قرار می‌گیرد. تکنیک‌هایی که بعضا می‌تواند کاربرد همان شکنجه‌های قرون وسطایی را داشته باشد منتهی بدون خون‌ریزی و خشونت فیزیکی. نوعی شکنجه مثلا روحی. می‌خواهیم بگوئیم، امروزه رسانه‌ها می‌توانند با تکنیک‌ها و روش‌های نرم در افکار عمومی، همان‌اندازه تاثیر بگذارند که 2000 سال پیش صاحبان قدرت با شکنجه و قتل به دنبال آن بودند. اما 50 روزی می‌شود که شرایط در ایران به طرز حیرت‌انگیزی تغییر کرده است. با اوباش قمه‌کش و اغتشاشگران اجاره‌ای مواجهیم که دست به خشونت‌هایی می‌زنند که دیدن و شنیدنش، دود از کَلّه آدم بلند می‌کند... اینجا موضوع مورد بحث ما، صرفا این اوباش نیست. چرا که چنین موجوداتی منحصر به تاریخ گذشته‌های دور نیستند و هروقت فرصت بیابند، جنایت می‌کنند. مثلا در دهه 30 میلادی چنین خشونت‌های وحشیانه‌ای در جریان مبارزات فاشیست‌های ایتالیا و آلمان مشهود بود و آنها هم اصرار داشتند، این خشونت‌ها دیده و شنیده شود! یا در جریان حمله داعش به کشورهای منطقه که شاید بتوان گفت، یکی از بدترین خشونت‌ها رواج یافت. یاد‌آوری این نکته هم ضروری است که، مورد بحث ما، صاحبان و گردانندگان این اوباش اجاره‌ای هستند که خط و ربط را به آنها می‌دهند. اوباشی که در کف خیابان است، صرفا یک «مهره» و «سر نخ» است که
به ازای جنایاتش، حقوق می‌گیرد. صاحبان این «پروژه خشونت»، و رد پای آنها را می‌شود در آن چند شبکه فارسی زبان دید که در لندن و واشنگتن مستقر هستند. صاحبان این پروژه یعنی موساد و سیا و... چرا می‌خواهند خشونت‌ها در اوج بوده و اتفاقا دیده شوند؟! «تابوشکنی» یکی از اهداف و دلایل راه‌اندازی این پروژه شوم می‌تواند باشد. وقتی جنایتی غیرقابل باور و پیش‌بینی نشده (مثل سربریدن یا آتش زدن یک پلیس یا سلاخی کردن چند سرباز وظیفه و اهانت‌های شرم‌آور به مقدسات و شکنجه‌های وحشیانه و به شهادت رساندن یک جوان طلبه) در کشوری مثل ایران که تمام دنیا بر امنیتش غبطه می‌خورند به‌صورت ناگهانی انجام و تصاویر آن فورا منتشر می‌شود و حتی برای تکذیب یا توجیه آن نه تنها تلاشی نمی‌شود بلکه در فضای مجازی بر تکرار آن تاکید می‌گردد، یعنی آنها به دنبال تابوشکنی و دستکاری ذهن هستند. این جنایات تکرار می‌شوند، تا از حساسیت‌ها کاسته شود. «ترس» و «ترساندن» را هم چاشنی جنایاتشان می‌کنند تا آن احساس طبیعی «خشم» و «نفرت از خشونت» که با دیدن این جنایات بروز می‌یابند، فرصت بروز نیابند. چه باور کنیم چه نکنیم، امروز با روش‌های شیطانی مواجهیم که به دنبال رسیدن به هدف (مثلاً سوریه‌‌سازی ایران) به هر روش ممکن است. فلذا نباید اجازه این «تابو شکنی» داده شود. باید این «مارپیچ سکوت» را که با استفاده از لشکر سایبری و توئیتری حکمفرما شده را شکست. نباید آتش زدن یک انسان، فحاشی‌های جنسی، بریدن سر، اهانت به قرآن و مقدسات آن‌قدر تکرار شود که در اذهان تبدیل به امری عادی شود، که اگر عادی شد، سراغ سایر مردم هم خواهند آمد. ایرانی نجیب، با فرهنگ و با اصالت است. اینها ایرانی نیستند و صرفا از ایرانی بودن، فارسی حرف زدن را بلدند. ایرانی به ناموسش حمله نمی‌کند و چادر از سرش پایین نمی‌کشد، بسیجی آتش نمی‌زند و به این جنایتش افتخار نمی‌کند. باید فورا، بساطشان جمع شود. هم بساط اراذل اجاره‌ای و هم صاحبان این اراذل. دلیل هجمه سنگین به واکنش‌های پلیس یا اعتراضات مردم به این وحشی بازی‌ها، دلیل برجسته‌‌سازی کوچک‌ترین تخلف پلیسی که 50 روز است دستور مماشات دارد! جلوگیری از جمع شدن بساطشان است. روی بحث ما، اراذل و قمه‌کش‌هایی هستند که آدم می‌کشند نه آن نوجوان هیجان زده‌ای که قربانی فضای بی‌دروپیکر رسانه‌ای است. وقتی ماشین کشتار داعش در عراق و سوریه به راه افتاد و تصاویر جنایات از سوی همین داعش در فضای رسانه‌ای به صورت انبوه منتشر شد، کارشناسان را به این نتیجه رساند که داعش را - برخلاف آنچه گفته می‌شد-برای «ماندن» نیاورده‌اند. داعش که با استفاده از تکنیک «ایجاد وحشت» مقاومت را می‌شکست، در واقع جاده صاف‌کن صاحبانش بود. داعش باید می‌آمد، در کنار نشان دادن یک چهره خشن از اسلام، کشورهای بزرگ مقاومت یعنی عراق و سوریه و حتی ایران را ویران می‌کرد و می‌رفت. بعد نوبت به صاحبان داعش می‌رسید که با تقسیم هر یک از این کشورها به چند کشور کوچک‌تر، برای اسرائیل «حاشیه امن» بسازد. ما فکر می‌کنیم، یکی دیگر از دلایل ورود عریان اراذل اجاره‌ای و صاحبانشان به خشونت و اصرارشان برای دیده شدن این خشونت‌ها، همین نکته است. آنها می‌خواهند مردم را بترسانند و پیشروی کنند. آنها چه بدانند چه ندانند، درست مثل داعش جاده صاف‌کن هستند. ویرانی با آنها، تجزیه با صاحبان آنها. این را می‌شود از هزار پرچمی که در تجمعات برلین آورده بودند فهمید. همین قدر متوهم! شکارچیان با تجربه می‌گویند، وقتی حیوانی وحشی به تله می‌افتد و همه راه‌ها را به روی خود بسته می‌بیند، آن لحظه لحظه‌ای است که باید منتظر خشن‌ترین خشونت‌هایش بود. چنگ و دندان نشان دادن و سر و صدا به‌راه‌انداختن در چنین شرایطی صورت می‌گیرد. چون چاره‌ای ندارد و همه راه‌ها را به روی خود بسته می‌بیند. شاید دلیل این همه وحشی‌گری و سروصدای دشمنان جمهوری اسلامی، وضعیتی است که در آن گرفتار شده‌اند. به‌عنوان فقط یک مثال همین دو روز پیش تلویزیون رژیم صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می‌داد، بسیاری از صهیونیست‌ها به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که، «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.» وضعیت اروپا و آمریکا را هم که می‌بینید. در واقع تمام این اقدامات و خشونت‌ها و آبروریزی‌های دشمن، می‌تواند واکنشی عصبی و از روی ترس و نگرانی به این نتیجه باشد که، راه‌حل دیگری ندارند. به قول استاد کچوئیان نشان‌دهنده آخرین تلاش‌هایشان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است. ایرانی که خودشان می‌گویند، با چند پهپاد ورق را در جنگ اوکراین برگرداند! جعفر بلوری
بسم الله الرحمن الرحیم. امام خمینی(قدس سره): "سلام برحماسه سازانِ حوزه وروحانیت که رساله علمیه وعملیه خودرا به دَمِ شهادت ومرکب خون نوشتند." بسیج اساتید،مدیران ونخبگان حوزه علمیه قم باتبریک وتسلیتِ شهادتِ طلبه بسیجی ومدافع امنیت "حسن مختارزاده"(رحمت الله علیه) که با فیضِ عُظمایِ شهادت به مقامِ "عِندَ رَبّهِم یُرزَقُونَ" نائل آمدبه کوردلانِ سیه روی وغافلانِ جاهل وبد اندیش هشدارمیدهدکه بدانند با این "خباثت وجسارت"،تقاصِ خونِ پاکِ این شهیدانِ مخلص ومجاهدِفی سبیلِ الله، "هَدم و نابودی آنان" در دنیا و "ننگ وعارِ ابدی" و "عذاب الیمِ الهی" درسرایِ آخرت را برای شان رقم خواهدزد والبته لعن ونفرینِ آزادی خواهانِ عالَم رادر طول تاریخ برای اربابان پلید واذناب خبیثِ "عِبری،عربی وغربی" شان به دنبال خواهد داشت. انشاءالله جنایتکاران در کمترین زمان ممکن، باتلاشِ هوشمندانهِ سربازانِ گمنامِ امامِ زمان(ارواحنافداه)به دستگاهِ قدرتمندقضا معرفی وباقاطعیت ومُرِّ قانون به سزایِ عملِ خلافِ شرع وننگین شان خواهندرسید. وصدالبته ثمرهِ خون پاکِ شهیدانِ والامقام، درختِ باطراوتِ انقلابِ شکوهمندِ اسلامی بامحوریتِ اسلامِ نابِ محمدی(صلّی الله علیه وآله) راپربارتر وبرشکل گیری وتحققِ تمدّنِ بزرگِ اسلامی به پرچمداریِ حضرت حجت(عَجّلَ اللهُ فرجه) سرعت خواهد بخشید.انشاءالله. بسیج اساتید،مدیران ونخبگان حوزه علمیه قم با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وای به ملتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد؛ هلاک است هلاک است، طعمه دشمن است... ▪️بمناسبت سالگرد شهادت آیت الله سید عبدالحسین دستغیب با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
🛑 تشییع شهید مختارزاده از مصلای قدس تا حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود جانشین فرمانده سپاه قم از برگزاری مراسم تشییع شهید مختارزاده از مصلای قدس تا حرم حضرت معصومه(س) خبر داد. سرهنگ کبیری پور، با تسلیت شهادت شهید حسن مختارزاده از شهدای مدافع امنیت اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود مراسم تشییع این طلبه شهید از حرم مطهر به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شود که پس از موافقت آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) این شهید در حرم بانوی کرامت خاکسپاری می‌شود. مسیر تشییع شهید حسن مختارزاده نیز از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ آذر از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. از آحاد مردم شهید پرور و ولایی قم دعوت می‌شود در مراسم تشییع این طلبه شهید که دومین شهید مدافع امنیت استان قم  است حضور گسترده داشته باشند. با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیکر در حرم مطهر آرام گرفت مراسم تشییع طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده با حضور گسترده ، طلاب و روحانیون و مردم شهید پرور قم از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار و پس از اقامه نماز توسط آیت الله عابدی، در حرم قدسی بانوی کرامت آرام گرفت. با ما همراه باشید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 🌷اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌷 ✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷 @basij_asatid_qom