🌅 #پاورپوینت
🔸 ۵۰ روش ساده براى علاقه مند كردن فرزند به مطالعه
🔻محتوای پاورپوینت
▫️بگذارید فرزندتان ببیند مطالعه می کنید
▪️ تقسیم اطلاعات به دست آمده
▫️ با صدای بلند بخوانید
▪️ روزنامه را خانوادگی بخوانید
▫️ خواندن بین نسلی
▪️ با صدای بلند بخوانید
▫️ با خانواده تبادل اطلاعات کنید
▪️و....
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید👇🏻
https://www.balagh.ir/content/9917
🆔 @balagh_ir
🔻🔻🔻
motalee.rar
8.99M
🔺🔺🔺
🌅 #پاورپوینت
🔸 ۵۰ روش ساده براى علاقه مند كردن فرزند به مطالعه
🆔 @balagh_ir
🔸 #حدیث_روز
🌷امام على عليه السلام:
🔴 تولَّوْا مِن أنفسِكُم تأديبَها، واعدِلُوا بها عَن ضَراوةِ عاداتِها
🔵 به تأديب و تربيت نفسهاى خود بپردازيد و آنها را از شيفتگى به عادتهايشان بازداريد.
📚 غررالحكم، ح ۴۵۲۲
🆔 @balagh_ir
📄 #یادداشت_تبلیغی
🔻عوامل حسرت در قیامت؛ ظلم
✍🏻یکی از نامهای قیامت «یوم الحسرة» است. در قرآن کریم به برخی از عوامل حسرت اشاره شده است. در این جلسه به «ظلم» که یکی دیگر از مهمترین عوامل حسرت در روز قیامت از منظر قرآن است، اشاره خواهیم کرد.
ادامه مطلب👇🏻
https://www.balagh.ir/content/13607
🆔 @balagh_ir
10.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #فیلم
🔸سرنوشت جالب کودکی که در پیادهروی اربعین گم شد.
🎤 حجت الاسلام پناهیان
🆔 @balagh_ir
📢 #اطلاعیه
🎁 #اسامی #برگزیدگان #فراخوان #ایده های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه محرم۱۳۹۹🎁
برای مشاهده #اسامی به لینک زیر مراجعه نمایید👇🏻
https://www.balagh.ir/content/13608
🆔 @balagh_ir
🔸 #حدیث_روز
🌷 امام باقر علیه السلام:
🔵علَيْكَ بِالدُّعَاءِ لِإِخْوَانِكَ بِظَهْرِ الْغَيْبِ فَإِنَّهُ يَهِيلُ الرِّزْقَ يَقُولُهَا ثَلَاثاً
🔴«پشت سر برادران دینی ات دعا کن که این کار رزق و روزی را سرازیر می کند» و حضرت این فرمایش را سه بار تکرار کردند.
📚 وسائل الشیعه، ج 7، ص 108
🆔 @balagh_ir
📢 #اطلاعیه
🔸دوره های آموزش مجازی مبلغان(ویژه طلاب و مبلغان خواهر و برادر)
🔻عناوین دوره ها:
▪️خانواده و سبک زندگی.
▫️پاسخ گویی به شبهات دینی.
▪️تربیت مربی کودک و نوجوان.
▫️آسیب های اجتماعی.
▪️فرق و مذاهب.
▫️تبلیغ نوین.
🔻شرایط ثبت نام:
▪️طلاب و مبلغان سطح دو تا چهار
🔻شیوه ثبت نام:
پایگاه اطلاع رسانی رسالت resalaat.ir
🔻شروع ثبت نام:
▪️10 الی 25 مهر ماه
🔻امتیازات:
▪️اعطای گواهی پایان دوره آموزشی
▫️اولویت در اعزام تخصصی و عمومی و....
🆔 @balagh_ir