25.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📗 درس«دانشخانوادهوجمعیت»👆
✅ مدیریت اقتصادی واهمیت آن
❤️ استاد دکتر«ابوالفضل فیروزی»
🏢 دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره)
📼 ضبط و ارسال؛
«مهدیس فرجیمهیاری»
👨🎓 دانشجوی رشتهٔ«مهندسیکامپیوتر»
🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۰
🆔@banavayeneynava
29.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆 فرازیازدرسدانشخانوادهوجمعیت
🔻عوامل تحکیم خانواده؛
✅ مدیربت اقتصاد خانواده؛
✅ ۱-اشتغال همسران
✅ ۲-کسب و در آمد حلال
✅ ۳- مکاسب محرمه ومکروه
✅ ۴- کسب در آمد
✅ ۵- مدیریت مصرف
❤️ استاد دکتر«ابوالفضل فیروزی»
🏢 دانشگاه آزادواحد یادگار امام(ره)
📼 ضبط وارسال؛
«مهدیسفرجی مهیاری»
🧕دانشجوی رشتهٔ«مهندسی کامپیوتر»
🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۰
🆔@banavayeneynava
6.93M
📗درس؛ دانش خانواده و جمعیت👆
🔻حمایتهای اجتماعی واقتصادی
برای فرزند آوری ؛
☑️ افزایش سقفتسهیلات
برایهزینه زندگی به ویژه مسکن
☑️ افزایش کمک هزینه اولاد
☑️ افزایش یارانه فرزندان
❤استاد دکتر ابوالفضل فیروزس
🏢دانشگاه آزادواحد یادگار امام(ره)
ضبط و ارسال ؛ «عرفان بیداریان»
🙎🏻♂️دانشجوی رشته«حسابداری»
🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۶
🆔@banavayeneynava
«بسمه تعالی»
💐 با سلام و تحیت
قابل توجه
دانشجویان عزیز درس؛
📗« دانش خانواده وجمعیت »
چنانکه قبلا متذکر شدم:
درس دانش خانواده وجمعیت از مهمترین دروس وعلومی هست که دانستن یا ندانستن آن تاثیر بسیار عمیقی وگستردهای در فردی واجتماعی دارد ونیز از مهارتهای مهم ضروری است که باید همه آنرا بیاموزیم ودر زندگی بکارببریم.
چون عدم اطلاع برآن موجب زیان وضرر زیاد وجبران ناپذیری در زندگی دنیا وآخرت ما دارد.
به همین جهت بنده همه سعی وتلاشم براین مسأله معطوف بود که توجه همه دانشجویان عزیز را به این نکته واقف نمایم .ولذا انتظار دارم که دانشجویان عزیزم ورا آزمون ونمره وفراتر از مدرک به این موضوع توجه داشته باشند وبه جای نگرانی از آزمون ونمره وکسب مدرک نگران این باشند که مبادا بدون دانش وکسب این مهارت لازم این درس را گذارنده باشند.
ولی مع الوصف به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند؛
آزمون پایان ترم این تحصیلی براساس کلیّه مطالب کتاب درسی یعنی تمام مفاد سرفصل های کلی و جزیی آخر هر بخش آمده وبنده آنرا تدریس کرده ونیز بیشتر فایلها صوتی یا تصویری آن در کانالمام ( banavayeneynava@ ) بارگذاری شده، میباشد۰
🔹نکته دیگر آنکه سؤالات آزمون مبتنی بر همان مطالبی است که درکلاس بیشتر بر آن تاکید ورزیدهام، یعنی بر اساس هدفهای کلی وجزیی رفتاری که در آغاز هر فصل ونیز تلخیص آن درآخر هرفصل به شکل شاخه درختی آمده وبنده نیز در کلاس رسم وتبیین شده است.
🔸لذا اگر دانشجویان عزیز در کلاس حضورکامل وفعال داشته وهنگام تدریس توجه نموده و یادداشت برداری کردهاند، اصلاً نگران نباشند.
ولی درغیر این صورت مخصوصا به کسانی که غیبت داشته اند ،توصیه میشود ؛
حتما فایلهای صوتی ویاتصویری را که توسط دانشجویان عزیز ضبط و ثبت شده ودر کانالم (در ایتا وتلگرام بارگذاری شده) را به دقت گوش دهید.
واگر مجال پیدا نکردند، لااقل کتاب درسی مربوطه(دانش خانواده که فایل آن هم در همین کانال بارگذاری شده) را مطالعه کنند، تابتوانند، انشا الله به سوالات آزمون پاسخ ولازم وصحیح وکافی بدهند.
به هرحال بخاطر اصرار ونگرانی برخی دانشجویان عزیز علیرغم میل باطنیم ،جهت تسهیل وتبیین تنویر ذهن دانشجویان عزیز ورفع نگرانیشان از کم وکیف سووالات آزمون مربوطه ، بنده وقت زیادی مصروف نمودم و بر اساس محتوا کتاب ونیز طرح درس ومفاد تدریسم ، مهمترین واساسی ترین سؤالات هر فصل را به ترتیب استخراج نموده وبه تفکیک فصول در غالب سووال ذیلا آوردهام.
بنابراین دانشجویان عزیز هنگام مطالعه بیشتر تمرکز خود را به یافتن پاسخ مناسب ولازم وکافی همین سووالات، معطوف دارند ؛👇
🔻فصل اوّل؛
۱- ویژگی مهم آدمی را نام برده وابعاد وجودی آن را از منظر عقل وآیات وروایات تشریح کنید.
۲- انواع نیازها انسان را نام برده وبا ذکر مثال توضیح دهید.
۲- بلوغ چیست ؟ونشانههای مهم آن را نام ببرید؟
۳- انواع رابطه جنسی را در جهان امروز نام برده وتوضیح دهید.
۴- خود ارضایی چه آثار بد و شومی برجسم و روان انسان ودنیا وآخرت دارد.
۵- همجنسگرایی چه آثار شوم نکبت بار و مضرات دنیوی و اخروی دارد و مجازات مرتکبین این عمل شنیع در شرع مقدس اسلام چیست؟
۶- آثارشوم وتکبت بار ارتباط پلید جنسی با جنس مخالف بدون زندگی مشترک را ، به اختصار بیان کنید.
۷-آثار شوم وپلید ارتباط جنسی با جنس مخالف را با زندگی مشترک(به اصطلاح ازدواج سفید) را بیان کنید.
۸-رفتار مطلوب جنسی را، از نگاه دین مقدس ومترفی اسلام وتشیع ونیز سایر ادیان و مکاتب ، توضیح دهید.
۹-انواع مهارت های لازم برای تقویت جنسی را نام برده و توضیح دهید.
۱۰- مدیریت ومهارتهای رفتاری دختران و پسران را بیان کنید.
۱۱- آثار شوم و بد پیامدهای نکبت بار دوستی ورابطه بیش ازحد متعارف وشرعی را باجنسمخالف ، قبل از ازدواج شرعی را بیان کنید.
۱۲- روابط آزاد باجنس مخالف چهعواقبشوم ونکبتباری میتواند داشتهباشد!؟
۱۳- ازنظردین مترقی ومبین اسلام چگونهمیتوان غریزهجنسیرا مدیریت کرد!؟
۱۴- انواع ازدواج شرعی وعرفی را ازمنظر اسلام توضیح دهید.
۱۵- تفاوتهای حقوقی ازدواج موقت با دائم را بیان نمایید.
🔻فصل دوم؛
۱- کار کردهای فردی ازدواج را بیان نمایید.
۲- کارکردهای اجتماعی ازدواج را بیان نمایید.
۳- بهترین زمان مناسب ازدواج دختران و پسران را بیان کنید.
۴- باورهای اشتباه برخی جوانان در امر ازدواج را بیان کنید.
۵- چگونه میتوان در ازدواج دائم بامشکلاتی و موانعی مانند: طلاقوالدین ،سوسابقه، بیماری و.... کنار آمد وآن راحل نمود!؟
۶- معیارهای مهم همسر گزینی وانتخاب،همسر شایسته را ازنظر عقل و دینمقدساسلام بیان کنید؟
۷- اقسام روش ها برای ازدواج ونیز مهارت هالازم وشیوه های شناخت فرد مناسب برای ازدواج را بیان کنید.
⏪ادامه سوالات سایر فصول ....👇
⏪ادامه سووالات آزمون درس«دانش خانواده وجمعیت»👇
🔻فصل سوّم؛
۱- عواملمهم تحکیم خانوده را نام ببرید.
۲-عوامل اعتقادی در تحکیم خانواده را توضیح دهید.
۳- عوامل رفتاری در تحکیم خانواده را نام ببرید.
۴-ازنظر عقل و دین مقدس اسلام ،در تعامل و ارتباط کلامی وعاطفی با همسر چه نکاتی را باید حتما مراقبت و مراعات کرد؟
۵- عوامل و شیوههای صحیح ، برای ارضای نیاز جنسی همسر را بیان کنید.
۶-چگونه می توان اقتصاد خانواده را تامین ومدیریت کرد؟ که در زندگی زناشویی دچار مشکل نشد؟
۷- حقوقمشترک و نیز اختصاصی هریک از همسراننسبت به یکدیگر را نامبرده وآنها را براساسآیات وروایاتو نیز مفادقانونمدنی خانواده تبین نمایید.
۸- تبین نمایید؛ چهمهارتهاییمیتواند باعثتحکیمخانوده
شوند!؟
۹-عوامل مهم تضعیف وتخریب خانواده را بیان کنید.
۱۰- راههای ایمنسازی خانواده را بیان کنید.
۱۲- پیامدهایشوم طلاق را بیان نمایید.
۱۳- براساس موارد قانونمدنی چگونه زن میتواند
حق طلاق را بدون رضایت همسرش بعد ازدواج داشته باشد؟
۱۴-ازنظر شرع مقدس وقانون مدنی اقسام ازدواج را نامبرده واحکام هریک را به تفکیک بیان نمایید.
۱۵- مجازات زنی که بدون نگه داشت، عده طلاق یا مرگ همسر، با مرد دیگر رابطه جنسی پیدا کند ،چیست!؟
🔻فصل چهارم؛
۱- جایگاه فرزند آوری از منطر دین مقدس اسلام بیان نموده وآثار وفواید دنیوی و اخروی آن را توضیح دهید.
۲- تعبیرات دین مبین اسلام را از فرزند ، بیان کنید.
۳- مشوق های فرزند آوری از منظر اسلام را بیان نمایید.
۴- آثار وفواید روحی و روانی فرزند آوری را بیان کنید.
۵- آثار وفواید جسمانی فرزند آوری به ویژه برای زنان را توضیح دهید.
۶- آثار وفواید خانوادگی واجتماعی فرزند آوری را توضیح دهید.
۷- آثار وفواید معنوی واخروی فرزند آوری را بیان کنید.
۸- موانع فرهنگی- اجتماعی فرزند آوری را بیان کنید.
۹- راهکار های رفع موانع فرهنگی و اجتماعی فرزند آوری را بیان کنید.
۱۰-موانع مهم ناباروری را نام برده و علل و عوامل موثر در ناباروری را توضیخ دهید.
۱۱- راهکارها ودرمان ناباروری را نام ببرید.
۱۲- راهکارها ، خدمات و حمایت های قانونی در درمان ناباروری وجوان سازی جامعه را بیان کنید.
۱۳- انواع سقط جنین را نام ببرید.
۱۴- دلایل و علل غیر منطقی عقلی ونیز غیرشرعی سقط جنین را بیان کنید.
۱۵- حرمت حکم سقط جنین از نگاه فقه اسلامی وقانون مدنی ونیز سایر ادیان و مذاهب وقوانین کشورهای مختلف دنیا را تبیین نمایید.
۱۶- در چه شرایط و صورتی سقط جنین منع شرعی و قانونی ندارد.
۱۷- آثار و عوارض وخیم سقط جنین را بیان کنید.
۱۸- عوامل اکتفا به تک فرزندی را بیان کنید.
۱۹- پیامدهای تک فرزندی برای والدین را بیان کنید.
۲۰- پیامدهای تک فرزندی برای فرزند را بیان نمایید.
۲۱- حمایت های اقتصادی برای فرزند آوری را بیان کنید.
۲۲- حمایت عمومی از مادران را برای فرزند آوری بیان کنید.
۲۳- چه حمایت هایی می شود از مادران دانشجو برای فرزند آوری داشت؟
۲۴-چه حمایتهایی می شود برای فرزند آوری از مادران شاغل نمود؟
🔻فصل پنجم؛
۱-دیدگاهایمختلف درباره جمعیت را نامبرده
وبیانکنید، کدام دیدگاهصحیحتراست وچرا؟
۲-«عوامل مؤثر برتحولات جمعیت در ایران را نام ببرید.
۳- وضعیت جمعیتی ایران در آینده با روند کنونی چه پیامدهایی فرا رو خواهد داشت؟ آنها را نام ببرید.
۴- راهکارها برون رفت از بحران جمعیت چیست؟
۵-مخالفان تکثر وافزایش جمعیت در ایران و جهان چه شبهات وبهانه ها واشکالات ودلایلی را می تراشند وبه مردم بناحق وناروا آنرا به جوامع مخصوصا ایران ومسلمین جهان القا می نمایند. واهداف اصلی طراحان چنین مطلبی ومواضغی چیست!؟
♦️تذکرات بسیار مهم:
همانطورکه در کلاس متذکرشدم؛
دانشجویان عزیز توجه داشته باشند؛
این👆 سوالات لزوما وعینا وبدون کم و کاست در بیان عبارت در در آزموننمی آید ، بلکه سوالات آزمون(اعم از تستی یا تشریحی) مبتنی بر این سوالات است
واگر سووالات فقط در قالب تشریحی بیاید ممکن است برخی عبارتهای سؤالات تغییر نماید ولی حتما از این سووالات اقتباس شده وبه صورت جزئیتر مطرح شود.
ودیگر آنکه در مضمون سؤالات دقت کنید و فقط آنچه در سؤال خواستهایم ، پاسخ دهند.
مثلا اگر در سؤالی خواسته شده نام ببرید ،از توضیح پرهیز کنند واگر سؤال کردهایم که توضیح دهید(یا بیان نمایند / یا تبیین ویا تشریح کنند) حتما در حد لزوم و مختصر و مفید به سوالات پاسخ لازم وکافی دهید.
🔹در خاتمه اگر در طول ترم از بنده تقصیر وقصور و تندی وتلخی ناحق و نابجایی شنیدند ، معذورم و امید وارم بنده بحل نموده و آن را بر بنده ببخشایند.
💐وفّقنا ووفّقکم اللّه لما تحبّ وترضیٰ انشا اللّه
🍀 التماس دعا
❤️ دوستدارتان ؛ ابوالفضل فیروزی
🦋💐
💐
🌼🍃«بسمه تعالی»🍃🌼
💐 با سلام وتحیّت!
قابل توجه ؛ دانشجویان عزیز درس؛
📗«اخلاق اسلامی»(معانی ومفاهیم)
چنانکه قبلا متذکر شدم:
درس مهم «اخلاق اسلامی»( معانی و مفاهیم آن)از مهمترین دروس است که دانستن وعمل بدان تاثیربسیار زیادو عمیقی در زندگی دنیا وآخرت ما دارد وعدم اطلاع وعمل بدان موجب خسران وهلاکت وعذاب درآخرت خواهد شد.
به همین جهت بنده تمام سعی واهتمامم براین نکته مهمّ معطوف دارم.
وازاین جهت نیز انتظار دارم که دانشحویان عزیز ، فارغ بحث نمره وآزمون وفراتر از مدرک، به این نکته مهم عنابت داشته وبه جای نگرانی از آزمون ونمره وکسب مدرک دغدغه این را داشته باشند که مبادا بدون علم وعمل بر اساس انچه آموخته اند، این درس را گذارنده باشند.
♦️مع الوصف به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند؛
آزمون پایان ترم این تحصیلی براساس اهمّ مطالب کتاب درسی است که بنده آنرا تدریس کرده ونیز بیشتر فایلها صوتی یا تصویری آن در کانالم ( banavayeneynava@ ) بارگذاری شده.
🔹نکته دیگر آنکه سؤالات آزمون مبتنی بر همان مطالبی است که درکلاس بیشتر بر آن تاکید ورزیدهام
🔸لذا اگر دانشجویان عزیز در کلاس حضورکامل وفعال داشته وهنگام تدریس توجه لازم را نموده و یا یادداشت برداری کردهاند، اصلاً نگران نباشند.
ولی درغیر این صورت مخصوصا به کسانی که غیبت داشته اند ،توصیه میشود
حتما فایلهای صوتی ویاتصویری را که توسط دانشجویان عزیز ضبط و ثبت شده ودر کانالم (در ایتا وتلگرام بارگذاری شده) را به دقت گوش دهید.
به هرحال بخاطر اصرار ونگرانی برخی دانشجویان، علیرغم میل باطنیم ، جهت تسهیل وتبیین و رفع نگرانیشان از کم وکیف سووالات آزمون، بنده براساس محتوا کتاب ونیز مفاد تدریسم در کلاس ، سؤالاتی کلّی مهم را ذیل را مطرح نمایم تا هنگام مطالعه بیشتر تمرکز خود را به یافتن پاسخ همین سووالات، معطوف دارند
در خاتمه متذکر می شود ؛
سوالات آزمون لزوماً عیناوبدون تغییر در آزمون نمی آیند ، بلکه سوالات آزمون(اعم از تستی یا تشریحی) مبتنی بر این سوالات است.
واگر سووالات فقط در قالب تشریحی بیاید ممکن است برخی عبارتهای سؤالات تغییر نماید ولی حتما از این سووالات اقتباس شده وبه صورت جزئیتر مطرح شود.
ودیگر آنکه در مضمون سؤالات دقت کنید و فقط آنچه در سؤال خواستهایم، پاسخ دهند.
مثلا اگر در سؤالی خواسته شده نام ببرند ،از توضیح پرهیز کنند واگر سؤال کردهایم؛ توضیح دهید(بیان /تبیین / تشریح کنید) در حد لزوم ومختصر و مفید به سوالات پاسخ لازم را بدهند.
🔹در خاتمه اگر در طول ترم از بنده تقصیر وقصور وتندی وتلخی ناحق و نابجایی شنیدند، معذورم و امید وارم بنده بخل نموده و بر من ببخشایند.
🍀 التماس دعا
❤️ ارادتمند ؛ ابوالفضل فیروزی
🔻سوالات اخلاق اسلامی؛
۱- راز آفرینش وهدف خلقت چیست!؟
۲- واژه اخلاق به چه معنا و مفهومی است!؟
علم اخلاق چیست؟ ضرروت واهداف ومبانی آن را توضیح کنید.
۳- توضیخ دهید «اخلاق» امری نسبی است یا مطلق !؟
۴- ابعاد وجودی انسان را نام برده وتشریح کنید.
۵- رویکردهای مختلف مکاتب خلاقی را با ذکر آثار مربوطه به تفکیک بیان کنید.
۶- انواع «اخلاق» را نام برده وهریک را با ذکر مثال توضیح دهید.
۷- «ایمان« و«تسلیم»و«رضا» به چه معناست!؟ وچه تفاوتهایی با یکدیگر دارند ؟وعامل آن چیست؟
۸- «اخلاص» یعنی چه؟عامل آن چیست؟
اهمیت و مراتب اخلاص در عبادت را از بیان کنید.
۹- «تولّی» و«تبرّی» به چه معناست!؟
و چه اهمیت وفواید واثاری در دنیا وآخرت دارد؟
۱۰- «خوف» و« رجا» یعنی چه؟ وعامل و نشانه ها وآثار آن چیست!؟
۱۱- اهمیت صبر وعوامل صبر ومراتب آن را توضیح دهید.
۱۲- مفهوم ،اهمیت وآثار دنیوی واخروی ترک فریضهٔ«امر به معروف ونهی از منکر»را بیان نمایید
۱۳- شرایط «امر به معروف ونهی از منکر» را بیان کنید.
۱۴- مراتب وشیوهها«امر به معروف ونهی»را بیان کنید.
۱۵- «توکّل»و«توسّل» هریک به چه معناست!؟ عامل آنها چیست ومراتب آن کدام است.وتبیین کنید که آیا توکل با توسل منافات دارد؟ یا خیر!؟
۱۶- «احسان» به چه معنی است عامل آن چیست وچه آثار وبرکاتی در دنیا وآخرت دارد.
۱۷- «کبر» و«عجب» هریک به چه معنایی است؟عامل آن چیست؟ انواع وآثار آنرا بیان کنید.
۱۸- عامل«حسادت» چیست وآثار بد وشوم آن را در دنیا وآخرت بیان کنید.
۱۹- همیت صبر ،انواع صبر و مراتب آن توضیح دهید؟
۲۰- خوف ورجا به چه معناست وآثارونشانه آن را چیست ؟
۲۱- موانع شناخت ومعرفت وبندگی خدا را نام ببرید؟
۲۲- « اعتدال» به مفهومی است ومعیار وملاک ومصداق آن چیست وچه کسانی هستند!؟
۲۳-«غیبت»با «تهمت»چه تفاوتی باهم دارند!؟وعامل آن چیست؟ آثار شوم ونکبت بار دنیوی واخروی آن را بیان نمایید.
۲۴- انواع «شیاطین»را نام برده وشگرد وشیوه های اغوا وفریب آنها به ویژه «دجّال»درآخرالزمان را توضیح دهید.
🍀موفق باشید.انشا الله
4_5900088237707234783.mp3
44.16M
📗درس؛ «دانش خانواده و جمعیت»
👇درآمدی بر دانش خانواده وجمعیّت
✅ اهمیت شناخت خود وجهان هستی
✅ راز آفرینش و هدف خلقت
❤ استاد دکتر«ابوالفضلفیروزی»
🏢 دانشگاه آزاد اسلامی واحد «سما»
📼 ضبط وارسال؛ «حسین نوروزی»
👨🎓 دانشجوی رشته «مکانیک»🔸
🗓 ۱۴۰۱/۸/۲
🆔 @banavayeneynava
4_5897985464668786949.m4a
44.02M
📗درس«دانش خانواده و جمعیت»
👇عوامل تحکیم خانواده؛
✅ عوامل رفتاری
✅ مدیریت اقتصادی
✅ مدیریت اقتصادی
❤️ استاد دکتر «ابوالفضل فیروزی»
🏫 دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما
📷ضبط وارسال؛«سعید اسماعیللو»
👨🎓دانشجوی رشته حسابداری🔸
🗒۱۴۰۱/۱۰/۱۹
🆔@banavayeneynava
4_5902523071847205899.m4a
48.72M
📗درس؛«دانش خانوادهوجمعیت»
👇 عوامل تحکیم خانواده
✅ اعتقادات اسلامی به ویژه
ایمان ومعرفت به مبدا و معاد
✅ رعایت اخلاق اسلامی به ویژه
عشق ، گذشت ،ادب و احترام
❤️ استاد دکتر«ابوالفضلفیروزی»
🏢 دانشگاه آزاد«واحد یادگارامام»
📼 ضبط وارسال؛ «هوتن نیک پرور»
👨🎓 دانشجویرشتهٔ«معماری داخلی»
🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۲
🆔 @banavayeneynava
🦋
اخلاق اسلامی.aac
41.57M
👆 درس؛ «اخلاق اسلامی»
✅ فضائل اخلاقی ایمانی
✅ ۴- اخلاص مفهوم آن
✅ آثار دنیوی و اخروی اخلاص
✅ مراتب اخلاص
❤️ استاد دکتر«ابوالفضل فیروزی »
🏢 دانشگاه آزاد اسلامی واحد«سما»
📼 ضبط و ارسال؛
۱- «امیر محمدی 🔸
۲- نیما رمضانی» 🔹
👨🎓 دانشجویان رشته«کامپیوتر»
🗓۱۴۰۱/۹/۷
🆔@banavayeneynava
51.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📗درس «اخلاق اسلامی»👆
🔻 موانع شناخت؛
✅ گناه شناسی
✅ عوامل گناه
✅ تاثیر گناه بر زندگی دنیا وآخرت
✅راههای اجتناب از گناهان
❤️ استاد دکتر «ابوالفضل فیروزی»
🏢دانشگاه آزاد واحد «سما»
📼 ساخت وارسال «علی مرادی»
🙎♂ دانشجوی رشتهٔ «کامپیوتر»
🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۹
🆔@banavayeneynava
46.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📗درس «اخلاق اسلامی»👆
🔻«گناه شناسی»
✅ انواع گناه (صغیره و کبیره)
✅ اهمیت و تأثیر زمان و مکان
و جایگاه شخص در بزرگی گناه
❤️ استاد دکتر «ابوالفضل فیروزی»
🏢دانشگاه آزاد واحد« سما»
📼 ساخت و ارسال«علی مرادی»
🙎♂ دانشجوی رشتهٔ «کامپیوتر»
🗓۱۴۰۱/۱۰/۱۹
🆔@banavayeneynava