eitaa logo
فعالان فضای مجازی استان سمنان
287 دنبال‌کننده
756 عکس
224 ویدیو
206 فایل
هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های مردمی پیرامون تولیدات رسانه ای و فضای مجازی لینک گروه پشتیبان در ایتا: https://eitaa.com/joinchat/3355968166C6a9e5f9033
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آرایش جنگی تشکلها
♦️محتوا؛ تبیین؛ مشارکت | تصاویر و طرح‌ها در خصوص مشارکت در انتخابات @khabarnameh1397
هدایت شده از آرایش جنگی تشکلها
♦️محتوا؛ تبیین؛ مشارکت | تصاویر و طرح‌ها در خصوص مشارکت در انتخابات @khabarnameh1397
انتخابات 27 دی.pdf
1.53M
متن آموزشی فایل pdf بررسی آخرین تحولات «انتخابات مجلس و خبرگان رهبری» در فضای مجازی 🗳 | 📊 | 🆔@Activism_ideas
1_8739775312.pptx
9.66M
💻پاورپوینت 📜موضوع: ضرورت‌ها و بایسته‌های مشارکت حد اکثری 📚 | 🔺@Activism_ideas 🔺 @mohtava_tab
هدایت شده از عصر جهاد
🔍الگونمایی|یکشنبه های الگونمایی ۴ الگونمایی فعالین میدانی در موضوع انتخابات 🔹سید یزدان حبیبی ارائه جنبش ازما طراح و مجری ابزارها و فرایندهایی برای بسط عدالت در قدرت با محور قرار دادن سه ارزش شایسته گزینی، شفافیت و پاسخگویی http://azmaa.net/یکشنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۹:۰۰ 📌لینک مجازی: https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam 🔻کانال "عصر جهاد" در فضای مجازی 🆔️https://eitaa.com/asr_jahad 🆔️https://ble.ir/asr_jahad
هدایت شده از م صفا
NMS_Volume 4_Issue 13_Pages 181-214.pdf
444K
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی این پژوهش به بررسی نقش انتخاباتی رسانه‌های اجتماعی پرداخته است. پژوهش حاضر بهروش تلفی انجام شده. بدین‌ترتیب که ابتدا با مصاحبه عمیق با تعدادی از خبرگان گویه‌های پژوهش استخراج شده و سپس در یک پنل خبرگانی، نظر خبرگان در خصوص این گویه‌ها اخذ شده. نهایتا این فرایند تا رسیدن به اشباع ادامه یافته است. خبرگان حاضر در این پژوهش معتقدند که رسانه‌های اجتماعی واجد ویژگی‌های فراهم آوردن فضای چندصدایی، رسمیت پایین‌تر نسبت به رسانه‌های رسمی، تریبون یافتن افراد مختلف، امکان شنیده شدن و دیده شدن نگاه‌های فراوان و متکثر و نیز ماهیت تعاملی هستند و نیز معتقدند رسانه‌های اجتماعی در نقش سیاسی رسانه و در انتخابات بتدریج جایگزین رسانه‌های سنتی خواهند شد. ایشان معتقدند مشکلاتی از قبیل مخدوش بودن اعتبار منبع و یا نقش توزیع‌کنندگی صرف، با ظهور گروه‌ها و افراد ذی‌صلاح که نقش مرجعیت فکری ایفا خواهند کرد، بتدریج حل خواهد شد. همچنین این رسانه‌ها می‌توانند در قامت حوزه عمومی هابرماس ایفای نقش کنند.
هدایت شده از م صفا
SCM_Volume 12_Issue 47_Pages 53-85.pdf
546.5K
نقش رسانه‌ها در مشارکت انتخاباتی مخاطبان: مرورنظام‌مند مطالعات مرتبط در بازه زمانی 1390 تا 1398 هدف این مطالعه، مرور نظام‌مند پژوهش‌های انجام شده در حوزه نقش و اثر رسانه‌ها در مشارکت سیاسی/ انتخاباتی است. چهار پایگاه داده‌ای با استفاده از کلیدواژه‌ها جستجو و تعداد 125 مقاله مناسب شناسایی شدند. مرور با استفاده از پروتوکل مشخصی انجام شد. یافته‌های حاصل از روش پژوهشی مرور نظام‌مند نشان می‌دهند که پژوهش‌ها در این عرصه به سه مقوله مصرف رسانه‌ای، بازاریابی سیاسی و تبلیغات پرداخته‌اند. نتایج نشان می‌دهند که بین میزان مصرف رسانه‌های جمعی به‌طور کل با مشارکت سیاسی، رابطه مثبت وجود دارد ولی فرم یا نوع رسانه مصرفی، این رابطه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تعداد بیشتر مطالعاتی که متمرکز بر شبکه‌های اجتماعی انجام شده‌اند نشان می‌دهند که رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی مثبت است ولی رابطه مصرف شبکه‌های اجتماعی با شرکت در انتخابات، منفی گزارش شده است. رابطه مثبت میان استفاده از روزنامه‌ها، رادیو و تلویزیون با مشارکت سیاسی گزارش شده ولی اثر تماشای برنامه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای بر مشارکت سیاسی، بیشتر منفی ارزیابی شده است. براساس این مطالعات، استفاده از ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی و نقد وضع موجود موجب افزایش مشارکت انتخاباتی می‌شوند. نتایج بی-توجهی نامزدهای انتخاباتی به گروه‌های مطرود اجتماعی و برنامه‌های توسعه‌ای را نیز نشان می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از م صفا
| ۰۲۱۱۰۶ *رصدویژه :* مهمترین کنش های انتخاباتی در فضای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته؛ تلگرام با ۴۴ هزار و ۷۵۱ مطلب، ایتا با ۲۹ هزار و ۶۶۲ مطلب و توییتر با ۲۵ هزار و ۸۵ مطلب، به ترتیب فعالترین سکوها در موضوع انتخابات بوده اند. 🔸کانالهای اینترنشنال، سهام نیوز و بی بی سی برترین سکوهای پربازدید تلگرام در موضوع انتخابات بوده اند. 🔹واکنش به دو موضوع *"ردصلاحیت جناب حسن روحانی و تک نامزد بودن جناب دکتر رئیسی در رقابتهای انتخابات مجلس خبرگان در خراسان جنوبی"* و *"انتشار خبر تغییر حوزه های انتخابیه برخی از نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلبان از تهران به شهرستانها"* ، مهمترین مطالب مطرح شده کاربران می باشد. 🔸موضوعات اقتصادی و معیشتی همچنان در صدر توجه کاربران همه سکوها قرار دارد. *ستاد رسانه ای فضای مجازی کشور*
هدایت شده از بازار محتوا
عکس نوشته و تصویر پروفایل ویژه - شماره ۴ فایل با کیفیت 👇 https://eitaa.com/joinchat/3976659619Cf8c5113b71