2.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 #سلام_آقا
هر روز را با سلام بر تو آغاز میکنیم!
سلام بر تو... که صاحباختیار مایی!
«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا غَوثَ المُسْتَغِیثِینَ»
سلام بر شما
ای پناه فریاد کنندگان...
📎 #ایران_مقتدر
https://btid.org/fa
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
23.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 #کلیپ_تصویری
✍️ آیا توسل به اموات جایز است؟
🖇https://www.adyannet.com/fa/news/41100
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
7.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
8️⃣7️⃣3️⃣ قصه شب
💠 ماجراهای حبیب و رحمان، این قسمت «اختراع ممنوع»
✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد
🎤 با اجرای: ناهید هاشمی نژاد و سما سهرابی
🎞 تنظیم: محمدعلی حکیمی و محسن معمار
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: آموزش خودباوری و استقلال ملی
📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید.
https://btid.org/fa/video/235498
📎 #ایران_مقتدر
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
14.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 تجزیه طلبی در شبکه تروریستی ایران اینترنشنال
https://www.adyannet.com/fa/news/41115
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
8️⃣7️⃣3️⃣ قصه شب
💠ماجراهای حبیب و رحمان، این قسمت «اختراع ممنوع»
✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: خودباوری و استقلال ملی
🔶 رحمان، دوست حبیبالله که توی قصه قبل شناختیمش، از اون رفیقهای جونجونی و مهربون بود که همیشه توی هر ماجرایی کنار حبیبالله بود. مدرسه اون و آقاحبیبالله داستان ما با هم فاصله داشت؛ ولی هروقت رحمان زنگ ورزش داشت، هرطوری بود، میرفت مدرسه حبیبالله تا ببیندش؛ چون خیلی زود دلش برای دوستش تنگ میشد.
🔷 توی یکی از همین روزها که رحمان اومده بود تا دوستش رو ببینه، متوجه شد که حبیبالله و بقیه بچهها رفتن کارگاه مدرسه؛ آخه قرار بود هر دانشآموز یه کاردستی درست کنه و نمره بگیره. وقتی رحمان وارد کارگاه شد، حبیبالله رو دید که با بقیه بچهها دور یکی از همکلاسیهاشون جمع شدن و دارن با ذوق و شوق، اونو تشویق میکنن تا کاردستیاش رو آماده کنه. جلوتر که رفت، دید یه دستگاه عجیب و غریب برقی روی میزه که مثل یه ساعت کار میکرد. اصلاً میتونستی بهش دستور بدی تا سر وقت زنگ بزنه و کارهای دیگه رو انجام بده؛ درست شبیه یه ربات دستساز که هیچ بچهای اون موقعها نمیتونست درست کنه.
📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید.
❇️ ادامه قصه در لینک زیر👇👇
https://btid.org/fa/news/231874
📎 #ایران_مقتدر
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
13.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ سخنان نابخردانه کارشناس عربستانی درباره ایران!
https://www.adyannet.com/fa/news/41112
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 عربستان سعودی علیه مردم ایران
https://www.adyannet.com/fa/news/41111
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
👶🏻مانند کودکان رفتار کنید!
📖 مطالعات نشان میدهند که یک روش عالی برای درک نگرشهای متفاوت کودکان این است که همه چیز را از چشم یک کودک مورد بررسی قرار دهید. خیلی ساده است!
🟡 اگر طوری به همه چیز نگاه کنید که انگار با چیزهای جدیدی رو به رو شده اید و اگر همه چیز را مورد سؤال قرار دهید، خیلی زود به نگرشهای جدید، متفاوت و خلاقانهای دست مییابید. پیامبرخدا صلیاللهعلیهوآله در اینباره میفرماید: «مَنْ کانَ عِندَهُ صَبِیٌّ فَلْیَتَصابَ لَهُ»؛ «هرکس کودکی دارد، باید با او کودکانه رفتار کند».
📚وسائل الشیعه، ج21، ص 486.
📎 #ایران_مقتدر
🔸https://btid.org/fa/news/236377
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
13.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 #ببینید
🎥 اهمیت تربیت در کودکی، در کلام امام خمینی(ره)👆
🎙امام خمینی رحمهالله: تربیتها باید از اول باشد، از همان کودکی تحت تربیت انسان قرار بگیرد. و بعد هم در هر جا که هست یک مربّیهایی باشند که تربیت کنند انسان را. تا آخر عمر هم انسان محتاج به این است که تربیت بشود.
✅ انبیا هم که آمدهاند از طرف خدای تبارک و تعالی، برای همین تربیت بشر و برای انسانسازی است.
✅ آیدی دریافت سوالات👇
@pasokhgo313
📎https://btid.org/fa/video/236124
📎 #ایران_مقتدر
🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
🌐 btid.org
⭕️سوال
❓حیّ و زنده بودن خداوند، به چه معناست؟
🔷در آیات قرآن، خداوند متعال به عنوان «حیّ» معرفی شده است.[1] خداوند موجودی است که حیات دارد. سؤالی که به ذهن میآید، این است که منظور از حیات چیست؟ آیا همانگونه که حیات در مورد انسان، گیاهان و حیوانات که رشد و نمو دارند و تولید و مثل میکنند، به کار میرود، در مورد خداوند نیز میتوان به کار برد؟
❌روشن است که این معنا مستلزم نقص است؛ چراکه موجود رشد کننده، تغییرپذیر بوده و با نوعی نقص همراه است، در حالی که خداوند کامل مطلق است؛ یعنی هیچگونه نقصی برایش فرض نمیشود. وقتی خداوند کامل مطلق است، هیچ نقصی ندارد که با رشد کردن، کاملتر شود. پس این معنا از حیات را نمیتوان به خداوند نسبت داد.
✅حیات یک معنا و کاربرد دیگری نیز دارد و برای موجودی به کار میرود که دارای شعور و آگاهی است. موجودی که علم، اختيار و قدرت دارد، «حی» و «زنده» است. این معنا از حیات را میتوان برای خداوند نیز به کار برد؛ چراکه او موجودی است که علم، قدرت و اختیار دارد.[2]
🔸البته باید توجه داشت که این معنا از حیات را برای انسان نیز میتوان به کار برد، ولی چون انسان محدودیت دارد، حیات او نیز با محدودیت همراه است، در حالی که خداوند هیچ محدودیتی ندارد و همواره حی است.
📗پینوشت:
[1]. بقره، آیه 255؛ آلعمران، آیه 2.
[2]. علامه مصباح یزدی، محمدتقی، انتشارات موسسه امام خمینی ره، آموزش عقاید، ص 101.
🌐جهت مطالعهی بیشتر کلیک کنید:
https://btid.org/fa/news/236462
📎 #ایران_مقتدر
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐btid.org