7.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
8️⃣7️⃣3️⃣ قصه شب
💠 ماجراهای حبیب و رحمان، این قسمت «اختراع ممنوع»
✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد
🎤 با اجرای: ناهید هاشمی نژاد و سما سهرابی
🎞 تنظیم: محمدعلی حکیمی و محسن معمار
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: آموزش خودباوری و استقلال ملی
📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید.
https://btid.org/fa/video/235498
📎 #ایران_مقتدر
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
14.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 تجزیه طلبی در شبکه تروریستی ایران اینترنشنال
https://www.adyannet.com/fa/news/41115
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
8️⃣7️⃣3️⃣ قصه شب
💠ماجراهای حبیب و رحمان، این قسمت «اختراع ممنوع»
✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: خودباوری و استقلال ملی
🔶 رحمان، دوست حبیبالله که توی قصه قبل شناختیمش، از اون رفیقهای جونجونی و مهربون بود که همیشه توی هر ماجرایی کنار حبیبالله بود. مدرسه اون و آقاحبیبالله داستان ما با هم فاصله داشت؛ ولی هروقت رحمان زنگ ورزش داشت، هرطوری بود، میرفت مدرسه حبیبالله تا ببیندش؛ چون خیلی زود دلش برای دوستش تنگ میشد.
🔷 توی یکی از همین روزها که رحمان اومده بود تا دوستش رو ببینه، متوجه شد که حبیبالله و بقیه بچهها رفتن کارگاه مدرسه؛ آخه قرار بود هر دانشآموز یه کاردستی درست کنه و نمره بگیره. وقتی رحمان وارد کارگاه شد، حبیبالله رو دید که با بقیه بچهها دور یکی از همکلاسیهاشون جمع شدن و دارن با ذوق و شوق، اونو تشویق میکنن تا کاردستیاش رو آماده کنه. جلوتر که رفت، دید یه دستگاه عجیب و غریب برقی روی میزه که مثل یه ساعت کار میکرد. اصلاً میتونستی بهش دستور بدی تا سر وقت زنگ بزنه و کارهای دیگه رو انجام بده؛ درست شبیه یه ربات دستساز که هیچ بچهای اون موقعها نمیتونست درست کنه.
📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید.
❇️ ادامه قصه در لینک زیر👇👇
https://btid.org/fa/news/231874
📎 #ایران_مقتدر
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
13.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ سخنان نابخردانه کارشناس عربستانی درباره ایران!
https://www.adyannet.com/fa/news/41112
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 عربستان سعودی علیه مردم ایران
https://www.adyannet.com/fa/news/41111
📎 #ایران_مقتدر
🌐 adyannet.com
👶🏻مانند کودکان رفتار کنید!
📖 مطالعات نشان میدهند که یک روش عالی برای درک نگرشهای متفاوت کودکان این است که همه چیز را از چشم یک کودک مورد بررسی قرار دهید. خیلی ساده است!
🟡 اگر طوری به همه چیز نگاه کنید که انگار با چیزهای جدیدی رو به رو شده اید و اگر همه چیز را مورد سؤال قرار دهید، خیلی زود به نگرشهای جدید، متفاوت و خلاقانهای دست مییابید. پیامبرخدا صلیاللهعلیهوآله در اینباره میفرماید: «مَنْ کانَ عِندَهُ صَبِیٌّ فَلْیَتَصابَ لَهُ»؛ «هرکس کودکی دارد، باید با او کودکانه رفتار کند».
📚وسائل الشیعه، ج21، ص 486.
📎 #ایران_مقتدر
🔸https://btid.org/fa/news/236377
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
13.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 #ببینید
🎥 اهمیت تربیت در کودکی، در کلام امام خمینی(ره)👆
🎙امام خمینی رحمهالله: تربیتها باید از اول باشد، از همان کودکی تحت تربیت انسان قرار بگیرد. و بعد هم در هر جا که هست یک مربّیهایی باشند که تربیت کنند انسان را. تا آخر عمر هم انسان محتاج به این است که تربیت بشود.
✅ انبیا هم که آمدهاند از طرف خدای تبارک و تعالی، برای همین تربیت بشر و برای انسانسازی است.
✅ آیدی دریافت سوالات👇
@pasokhgo313
📎https://btid.org/fa/video/236124
📎 #ایران_مقتدر
🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
🌐 btid.org
⭕️سوال
❓حیّ و زنده بودن خداوند، به چه معناست؟
🔷در آیات قرآن، خداوند متعال به عنوان «حیّ» معرفی شده است.[1] خداوند موجودی است که حیات دارد. سؤالی که به ذهن میآید، این است که منظور از حیات چیست؟ آیا همانگونه که حیات در مورد انسان، گیاهان و حیوانات که رشد و نمو دارند و تولید و مثل میکنند، به کار میرود، در مورد خداوند نیز میتوان به کار برد؟
❌روشن است که این معنا مستلزم نقص است؛ چراکه موجود رشد کننده، تغییرپذیر بوده و با نوعی نقص همراه است، در حالی که خداوند کامل مطلق است؛ یعنی هیچگونه نقصی برایش فرض نمیشود. وقتی خداوند کامل مطلق است، هیچ نقصی ندارد که با رشد کردن، کاملتر شود. پس این معنا از حیات را نمیتوان به خداوند نسبت داد.
✅حیات یک معنا و کاربرد دیگری نیز دارد و برای موجودی به کار میرود که دارای شعور و آگاهی است. موجودی که علم، اختيار و قدرت دارد، «حی» و «زنده» است. این معنا از حیات را میتوان برای خداوند نیز به کار برد؛ چراکه او موجودی است که علم، قدرت و اختیار دارد.[2]
🔸البته باید توجه داشت که این معنا از حیات را برای انسان نیز میتوان به کار برد، ولی چون انسان محدودیت دارد، حیات او نیز با محدودیت همراه است، در حالی که خداوند هیچ محدودیتی ندارد و همواره حی است.
📗پینوشت:
[1]. بقره، آیه 255؛ آلعمران، آیه 2.
[2]. علامه مصباح یزدی، محمدتقی، انتشارات موسسه امام خمینی ره، آموزش عقاید، ص 101.
🌐جهت مطالعهی بیشتر کلیک کنید:
https://btid.org/fa/news/236462
📎 #ایران_مقتدر
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐btid.org
👈 اینکه بیکاری رو با چت کردن با نامحرم پرکنی
👌 یعنی هنوز ایمانت لنگ میزنه!
📎 #ایران_مقتدر
https://btid.org/fa
🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه
🌐 btid.org
🎮بازی سرآشپز
عنوان یک بازی ایرانی برای سیستم عامل اندروید میباشد که توسط استودیوی بازیسازی کاسپین ساخته و منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نصب فعال فقط در مارکت کافه بازار داشته و توانسته نمره عالی ۴.۸ از ۵ را توسط مخاطبان خود بدست آورد. بازی مورد نظر برای بازیکنان سنین بیش از ۳ سال مناسب عنوان شده است.
👈در بازی آشپزی، بازیکن نقش یک سرآشپز که تازه رستوران باز کرده را دارد و سعی میکند تا پیشرفت چشمگیری داشته باشد. او باید سفارشهای مشتریها را هرچه سریعتر بدون اتلاف وقت تحویل دهد. هرچه در بازی پیشرفت کنید امکانات بیشتری برای شما آزاد شده و غذایهای طبخی شما هم پیچیدهتر و هم دشوارتر میشوند. در هر مرحله از بازی به شما هدفی داده میشود که اگر نتوانید به آن برسید، امتیازی نمیگیرید.
💢 شخصیتها: نمیتوان گفت کاراکترهای بازی بد طراحی شدهاند یا اینکه کیفیت مناسب و تناسب با محیط ندارند ولی زمانی که شما در کشور ایران و برای مردم مسلمان بازی میسازید باید این نکته را نیز رعایت کنید که فرهنگ جامعه در آن رعایت شود ولی در این بازی میتوان شاهد شخصیتهایی بود که لباس مناسب و پوشش کاملی ندارند و برخی شخصیتهای غیر ایرانی هم استفاده شده است.
لینک مطلب: https://b2n.ir/h67368
لینک دانلود: https://b2n.ir/m48995
🖇#بازیهای_موبایلی
🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
🌐btid.org
7.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧 #پادکست_اعتقادی
💢 تشنگی عجیب محدث قمی در عالم برزخ
🔗 لینک
https://btid.org/fa
📎 #ایران_مقتدر
🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
🌐 btid.org