eitaa logo
بانوی آب
5.6هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
2.5هزار ویدیو
165 فایل
به آینده امیدواریم! 🦋 آینده بهشتی، در گرو مجاهدت شبانه روزی است مادرانه این جهاد را زیبا کنیم؛ مادرها انسان سازند... @bdayyani
مشاهده در ایتا
دانلود
🪔 ‌همه‌ امامان نور واحد هستند؛ هركدام بنابر موقعيت زمان و مکانی کہ داشتند، وظايف خود را بھ انجام رساندند و اين زحمات در قالب‌هاۍ مختلف مانند: قيام، صلح، سكوتـ‌ و فعاليت‌های سياسی/فرهنگی ظهور نمود. مثلاً در زمان حضرت علی؏، اقتضـا می‌كرد امام خانہ‌نشین شود و در حكومت دخالتۍ نكند. امّا در زماني‌ديگر بہ‌ امر حكومتـ اقدام نمايد. سيدالشهدا براۍ حفظ دين، جان خود و يارانش را نثار كرد. بنابراين تمام امامان؏‌ الگوی‌زندگی‌ما انسان‌ها و شيعيان در اوضاع مختلف هستند و مذهبـ شيعه منتسب‌بہ‌ همه آنھا است. ء ـــــــــ ــ ـ ــــــــــــــــــ ✿══ بــانوی آب ══✿
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
تظاهرات گسترده و بی سابقه علیه نتانیاهو در اسرائیل @BisimchiMedia
✍️ ماهستیم، منتظرتر از دیروز منتقم تر از هرروز، با خیل زنده شهدا، شهدای غزه، شهدای سوریه، شهدای لبنان، شهدای فتنه، باجوانان هسته های مقاومت، با مادران مقاومت، با حاج قاسم های تازه متولد شده جاءالحق و زهق الباطل https://virasty.com/saratalebi/1725220835690857845 ✿══ بــانوی آب ══✿
رحلت پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله) و امام حسن مجتبی (علیه السلام) و آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) تسلیت باد...🏴 ✿══ بــانوی آب ══✿
mansour_arzi_shahre_peyghambar 128.mp3
996.9K
🎧 همراه نوای روضه ماندگار «مدینه شهر پیغمبر» حاج منصور ارضی به سوگ مینشینیم... ✿══ بــانوی آب ══✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اصل مهم تبلیغ در سیره پیامبر(ص) 👈 امید دادن به مردم در سخت‌ترین شرایط ✍️ رهبر انقلاب: پیغمبر اکرم در سخت‌ترین شرایط، میفرماید که من کاخ کسریٰ را میبینم که شما میگیرید؛ من امپراتور روم را -در یک ضربه‌ی دیگر- میبینم که شما شکست میدهید؛ یعنی ، اعتمادبه‌نفس... درس بگیریم. 🗓 ۲۸صفر ✿══ بــانوی آب ══✿
💢 فیلم داستانی «تقاطع» 🎞 پسر جوانی در حال کلنجار رفتن با قفل ماشینی برای دزدیدن آن است که جنس دست به نقدتری را در آن حوالی در دست یک پیرمرد می‌بیند ... 🔷 دانلود اثر جهت اکران: 🌐 B2n.ir/q70141 🎬 سینما انقلاب eitaa.com/joinchat/1112277110C952842dfba ✿══ بــانوی آب ══✿
✍️ امروز مسجد فقط برای مظلومیت امام حسن روضه خواندند، از مظلومیت نبی اکرم حتی در روز شهادتشان خیلی دلم گرفت. «اللهم صل علی محمد و آل محمد ابدا دائما سرمدا» https://virasty.com/saratalebi/1725287118871482214 ✿══ بــانوی آب ══✿
85.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 ماجرای پیامبر و عاشقیِ غلام عاشق! | منبع : شرح زیارت جامعه کبیره ✿══ بــانوی آب ══✿
بانوان اگر بپاخیزند، اتفاقات زیادی می افتد، مادران اگر بخواهند، ناشدنی ها شدنی می شود، دختران اگر آه بکشند، آه فراگیر می شود، برابر این حجم از ظلم و‌سکوت، هیچ آزاده ای نمی تواند، سکوت کند... ما در برابر این سکوت سنگین، بلند فریاد می کشیم... با ما همراه باشید👇 🆔️ https://t.me/khonkhahanghaze ✿══ بــانوی آب ══✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بانوی مجاهد
«گفتگوی موثر» ✔️ راهکارهای ارتقای توان کنشگری در گفتگوی مستقیم با بانوان امروز ✔️ سه شنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت آنلاین 📌لینک حضور در جلسه: https://www.skyroom.online/ch/banooyepishrow/banooyepishrow با گزینه مهمان وارد شوید. جهت اطلاعات دقیقتر: @s_gheitani @bpishroo ✿══ بانــوی مجاهد ══✿
. ✨ خیلۍمواظب چشمهایت باش گاهی یک نگاه حال عبادت را از انسان مےگیرد ؛ من ۱۵سال در خانه ای مستاجر بودم ؛ حتی یکبار هم سهوا زن صاحب خانه را ندیدم... "آیت الله مجتهدی تهرانی" ✿══ بــانوی آب ══✿
میروی‌مشهد‌خیابان‌هاشلوغ شهرقـــم‌کل‌شبستان‌ها‌شلوغ ڪربلا‌که‌کل‌ایـــــوان‌هاشــلوغ اربعیــن‌حتی‌بیـــابان‌ها‌شلوغ هیچ‌کس‌مثل‌تو‌بی‌زوار‌نیست💔 ♥️¦⇠ ♥️¦⇠ ♥️¦⇠ ✿══ بــانوی آب ══✿
امام رضـا؏ خلیفةُاللّٰـہ است؛ مظھر خداست، مثل خودِ خدا همہ‌جا همہ‌جا ‌ و در همہ‌چیز حضور داره ! ‌❲استادشجاعۍ❳ 🍃 ✿══ بــانوی آب ══✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻پشت‌صحنۀ طرح وفاق ملّی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روشن است که آقای پزشکیان با ذهنیّتِ تهی از خلاقیّت و طرح و تدبیر به میدان انتخابات وارد شد و گفتارهای انتخاباتی‌اش، عامه‌پسند و غیرعالمانه بودند؛ همچنان‌که اکنون نیز ایشان داشتۀ نظری و مفهومی ندارد و سخن نو و مبدعانه برای ایشان، در حد امر ممتنع است. چندی که گذشت، اصحاب اصلاحات به صحنه آمدند و کوشیدند از گوشه‌‌وکنار سخنان ایشان، یک معنا را برجسته سازند و متناسب با آن، مفهوم و اصطلاحی را از علوم انسانی برگیرند و آن را بر جایگاه نظریۀ دولت او بنشانند تا قدری از ابهام و خلاء و سرگردانی بکاهند. این اصطلاح، دولت وفاق ملّی بود. در واقع، این اصطلاح در متن مواجهات و کنشگری‌ها متوّلد شد و پیشینی و طراحی‌شده نبود و این خود نشان می‌دهد که تدبیر و تقدیر، به تصادف و اتّفاق وانهاده شده است. ۲. این نظر در نسبت با مفهومی شکل گرفته که پیش از این صورت‌بندی شده بود: یکسان‌سازی و خالص‌سازی و حاکمیّت یکدست. ادعای نیروهای سکولار این بود که نظام به سوی حذف و طرد و انکار رفته و دیگری‌های را از صحنۀ بازیِ سیاسی رانده و روند انتخابات نیز از رقابت، فاصله گرفته است. آنها با تکرار پُربسامد این تفسیر، توانستند ذهنیّت‌ها را وادار به تسلیم در برابر خویش کنند و حس انفعال به وجود بیاورند. واقعیّت سیاسی، این بود که نیروهای اعتدال و اصلاحات در متن بازیِ سیاسیِ مبتنی بر رقابت جدّی و انتخاب مردم، از قدرت سیاسی دور افتادند و نظر مردم به سوی جریان مقابل آنها معطوف شد، اما این تغییر وزن اجتماعی و چرخش مردم، به پای حاکمیّت نوشته شد و از آن به عنوان خالص‌سازی یاد شد. این یعنی شکست اجتماعی‌شان را به صورتی معنا کردند که در این میان، حاکمیّت دچار شرمندگی و انفعال شود؛ چنان‌که گویا حقی از آنها تضییع شده است. ۳. پشت مفهوم وفاق ملّی، این پیش‌فرض نهفته است که جامعۀ ایران، گرفتار پراکندگی و تضاد درونی شده و میان حاکمیّت و مردم نیز، فاصله و گسست رخ داده و این وضع به بحران رسیده و اینک باید برای علاج آن، دولت وفاق ملّی بنا کرد؛ به این معنی که باید همه را بازی وارد کرد و مطرودان و محذوفان را صاحب نقش نمود. براین‌اساس، چند شکاف اجتماعی در نظر گرفته شد: شکاف قومیّتی، شکاف سیاسی، شکاف مذهبی و شکاف جنسیّتی. در این طرح، این‌گونه تصویرسازی شد که این شکاف‌ها در جامعۀ ایران، بسیار فعّال و خطرناک شده‌اند و نظام در حال سقوط اجتماعی است و اگر زودتر دستی نجنباند، آشوب و عصیان دیگری از راه خواهد رسید. این در حالی بود که شکاف‌های یادشده، غیرفعّال بودند و جامعه، چنین حسی نداشت که این شکاف‌ها، آزاردهنده هستند، اما بازی روایت‌پردازیِ وارونه، کار خویش را کرد و ذهنیّت جامعه، دستخوش تغییر شد. به بیان دیگر، روایت توانست حس محرومیّت را در جامعه ایجاد کند و جامعه، حس واقعی و روزمرّۀ خویش را کنار بگذارد و تسلیم روایت‌های روشنفکرمآبانه و سکولار شود. نیروهای پیشرانِ داستانِ روایت، قادرند چنین تأثیری بر جامعه بگذارند و به این واسطه، بسیج اجتماعی ایجاد کنند. جامعه نیز طوطی‌وار و رعیّت‌مآب، تمکین می‌کند و تفکّر مستقل را به کناری می‌اندازد. سیاست، این‌چنین برده و بندۀ روایت شده و جامعه نیز در این حد، مغلوب و مسحور خواصی شده است که فن روایت را می‌دانند و دست تصرّف به سوی واقعیّت دراز می‌کنند. ۴. اتّفاقی که اکنون در عمل رخ داده است، به‌صحنه‌آوردن نیروهایی است که منتقد حاکمیّت بوده‌اند و مخالفت خویش را نیز از جمله در ماجرای اغتشاشات اخیر، نشان داده‌اند. وفاق ملّی، این‌گونه ترجمه شده است که باید دیگریِ حاکمیّت، میدان‌دار و مدّعی شود و به عرصۀ سیاستِ رسمی، پا بگذارد. در واقع، آنچه که رخ داده است، نه وفاق است و نه ملّی. وفاق نیست، چون نیروهای سیاسیِ زاویه‌دار، از جنس گفتمان انقلاب نیستند که وفاق با آنها معنا داشته باشند، بلکه اینان نیروهای هستند متمایل به لیبرالیسمِ مذهبی که می‌خواهند در برابر نظریۀ نظام انقلابی بایستند و نظام را از انقلاب، تهی سازند. وفاق با اینان، به‌حتم عمل‌گرایانه و بی‌سرانجام است و نه فکری و هویّتی. مسأله، سفرۀ قدرت سیاسی است که باید اینان نیز بر سر آن بنشینند و از آن لقه برگیرند. و همچنین این وفاق، ملّی نیز نیست؛ چون از واقعیّت‌های جامعه نیز حکایت نمی‌کند و فقط منافع پاره‌ای از نیروهای سیاسیِ دگراندیش و مسأله‌دار را دربرمی‌گیرد. پس غرض، بازیابی یک لایۀ سیاسی در قدرت رسمی است؛ لایه‌ای که دیروز برای تحریک جامعه در برابر نظام، فتنه‌انگیزی کرد و امروز که طمع مقام و منزلت دارد، از وفاق سخن می‌گوید. 🪩https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60 ✿══ بــانوی آب ══✿
هدایت شده از بانوی مجاهد
InShot_20240903_220043971_03092024(2).mp3
23.67M
🎧 صوت جلسه | «گفتگوی موثر» ✔️ راهکارهای ارتقای توان کنشگری در گفتگوی مستقیم با بانوان امروز 🎙 آقای دکتر حمیدرضا فتحی ✿══ بانــوی مجاهد ══✿
✍️ اى عبدالعظیم! دوستانم را از جانب من سلام برسان و به آنان بگو که شیطان را به خود راه ندهند؛ و ایشان را به راستگویى و امانتدارى سفارش کن. به آنان توصیه کن که خاموشى گزینند و بحث و جدل هاى بیهوده را رها کنند، به یکدیگر روى آورند و به دیدن هم بروند؛ زیرا که این امور، باعث نزدیک شدن به من مى شوند، خود را سرگرم تکه پاره کردن یکدیگر نکنند؛ زیرا من به جان خودم سوگند یاد کرده ام که هرکس چنین کند و دوستى از دوستان مرا خشمگین سازد، از خدا بخواهم که در دنیا، سخت ترین عذاب را به او بچشاند و در آخرت، از زیانکاران باشد. به آنان بگو که خداوند، نیکوکار ایشان را آمرزیده و از بدکارشان گذشت کرده است، مگر کسى که بدو شرک آورد یا دوستى از دوستان مرا آزار دهد و یا نسبت به او قصد بدى داشته باشد؛ زیرا [در این صورت] خداوند او را نمى بخشد تا زمانى که از این کارها [یا از این بداندیشى] دست بردارد و اگر دست برنداشت، روح ایمان از دلش کنده شود و از ولایت و دوستى من خارج گردد و نصیبى در ولایت ما نداشته باشد، پناه مى برم به خدا از این امر. 🔻 مستدرک الوسایل: ج ۹، ص ۱۴۰ ✿══ بــانوی آب ══✿