eitaa logo
بانوی شاخص 👩‍🏫👩🏻‍🎓💯📉
5.1هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
1.3هزار فایل
مهتاب آسترکی هستم استاد توسعه فردی دارای مدرک بین المللی MPT/کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، بهت کمک میکنم یه بانوی شاخص باشی👩‍🏫 شاخص اینجا یعنی شاد،مستقل،توانمند و ثروت آفرین💴💵💰 ارتباط با ما با آیدی👇 @Moshavere_369
مشاهده در ایتا
دانلود
پیش دبستانی👆👆
موضوع: ابتکار یک بازی برای درس ریاضی با کمترین هزینه هدف:ابتکار یک بازی جدید در کلاسدرس متناسب با موضوع درس(شناخت)توجه به روحیه ی بازی و سرگرمی در فراگیران (عاطفی)درست کردن دست ورزی (حرکتی) توجه به ساحت زیستی حرکتی ، علمی فناوری ،اجتماعی ،اقتصادی مکان :کلاس روش :بازی وسرگرمی وسایل :طلق ،ماژیک
موضوع: تدریس درس ۱۰ از روی کاردستی هدف :شناخت کامل درس وپیاده کردن آن روی کاردستی (شناخت)توجه به روحیه ی یادگیری در فراگیران از هم دیگر(عاطفی)درست کردن کاردستی(حرکتی) توجه به ساحت عبادی و زیبا شناختی مکان :کلاس روش :فعال وفراگیر محور وسایل :کاغذ رنگی و...
موضوع: تحقیق درمورد درس ۱۳ مطالعات توسط فراگیران در کلاس هدف : توجه به موضوع درس وانجام تحقیق وپروژه ی متناسب با آن درس(شناخت)توجه به روحیه ی تحقیق وپروژه ای در فراگیران(عاطفی)درست کردن دست ورزی مناسب با موضوع درس(حرکتی) توجه به ساحت زیستی حرکتی،علمی فناوری ،اجتماعی مکان: کلاس روش: بازی وسرگرمی وسایل :مقوا، گواش...
32.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع:کنفرانس فصل ۹ علوم هدف :توجه به روحیه ی یادگیری در فراگیران (عاطفی)،یادگیری از طریق کنفرانس بعد از مشاهده ی فیلم یادگیری معکوس (شناختی)،توجه به یادگیری مطالب از طریق مشاهده ی مستقیم توجه به ساحت زیستی وحرکتی، زیبا شناختی ،علمی و فناوری، مکان : روش :پروژه ای وکنفرانس وسایل: کاغذ،چکش ،چاقو ،و...
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: پویش بوسه بر دستان مادر هدف :نامه نوشتن ،بوسه بر دستان پدر ،قدر دانی از او،درست کردن کاردستی و.. توجه به ساحت عبادی ،زیباشناختی مکان :منزل روش :فعال وفراگیر وسایل:کاغذ رنگی و...
27.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: خلاقیت برای تدریس ریاضی و علوم(تلفیقی) هدف:توجه به وحیه ی یادگیری در فراگیران (عاطفی)شاد کردن روحیه ی کلاس ،تفهیم مطالب درس به صورت کامل (شناختی)انجام آن به صورت بازی وسرگرمی (حرکتی) توجه به ساحت زیستی و حرکتی ،زیبا شناختی ،علمی وفناوری، اجتماعی مکان: کلاس درس روش: بازی وسرگرمی ، تلفیقی ،مسابقه وسایل :کاغذ ، چکش ،چاقو و...
9.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلاژ به مناسبت ۲۲بهمن ماه ،کلاس اول اموزگار زهرا محسنی.. استان اصفهان،شهرستان شهرضا دبستان دانایان
6.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اموزش همراه با بازی کلاس اول اموزگار زهرا محسنی استان اصفهان شهرستان شهرضا دبستان دانایان اهدف تقویت توجه ،و حافظه ی دیداری با استفاده از الگو
10.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تئاتر درسی ،کلاس اول،اموزش ن ، اموزگار زهرا محسنی.. استان اصفهان،شهرستان شهرضا دبستان دانایان
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺 🌺چرا ارزشیابی کیفی _ توصیفی؟ چون دارای محاسن زیر است : 👇👇 1- افزایش اعتمادبه نفس دانش آموزان . 2- حدف فرهنگ نمره گرایی 3- افزایش پارامترها جهت تشخیص سطح یادگیری هر درس به طور جداگانه و در نتیجه یافتن ضعف دانش آموزان. 4- ایجادرابطه ا ی صمیمی تربین معلّم و دانش آموز. 5- تکیه بر کار و آموزش علمی و عملی. 6- افزایش شور و نشاط و شادابی دانش آموزان و روحیّه ی آنان درکلاس و مدرسه. 7- حذف اضطراب ناشی از امتحان و نمره که به نوعی استرس مانعی جدی برای فرایند یاددهی و یادگیری خواهد بود. 8- توجه به یادگیری عمیق و پایدار . 9- افزایش روحیّه  ی  همیاری ،همکاری،همدلی و ... در دانش آموزان . 10- افزایش حس مسئولیّت پذیری در دانش آموزان. 11- چون دانش آموزان کم کار در کنار دانش آموزان فعّال قرار می گیرند از این جهت آنها نیز به نوعی خود را با محیط تطبیق می دهند. 12- روانی و روایی کار برای معلّم کلاس و دانش آموز. 13- انگیزه هاکه همانا جرقه های ایجادخ خلاقیت در ذهن دانش آموزان است شکل می گیرد. 14- افزایش رفاقت درون گروهی در دانش آموزان . 15- کلّ دانش آموزان در امر یادگیری دخالت دارند و همین باعث ایجاد مهارت های اجتماعی و مهارت های زبان آموزی در سطح عالی می گردد. 16- رفتارهای دانش آموز بهتر مورد مشاهده قرار می گیرد و می توان آن را مورد مطالعه قرار داد. 17- هر دانش آموز با توجّه به فعّالیتش با خودش مقایسه می شود و پیشرفتش مورد ارزشیابی و تقدیر قرار می گیرد.(اصل تفاوتهای فردی). 18- از بین رفتن احساس ناتوانی و ضعف دانش آموزان در حضور دیگر دانش آموزان. 19- ایجاد مهارت و توانایی برای بر طرف کردن نیازهای فردی. 20- این طرح باشرایط و موارد پیشرفت در دنیای جدید همگام است. 21- برای اندازه گیری فرایندهای ذهنی و بازده حاصل از آن مناسب است. 22- دانش آموزان را در موقعیّت های حل مساله قرار می دهد. 23- دانش آموزان را وادار به کارگیری دانش فرا گرفته قرار می دهد. 24- جنبه های مختلف دانش و درک فراگیر را می توان مطالعه نمود. 25- دانش آموز را وادار به عمل کردن ،تولیدکردن و خلق کردن می نماید. 26- ایجادحس موثّر بودن در دانش آموز. 27- برخورداری ازکارنامه توصیفی و تشریح ضعف و قوّت های آموزشی و پرورشی هر دانش آموز. 28- نبود استرس در دانش آموز و خانواده ی ایشان. 29- سهل و آسان نمودن ادامه ی تحصیل و فراهم نمودن زمینه ی مناسب طی کردن آموزش عمومی برای کلیّه ی دانش آموزان. 30- اولیا به طور مستمر در جریان پیشرفت یا افت فرزندشان قرار گرفته و در این مورد بیشتر احساس مسئولیت می نمایند. 31- ایجاد روحیّه ی خود باوری در دانش آموز تا در آینده بتواند گوینده ی خوب، شنونده ی خوب، محقق و منتقد خوبی گردد. 32- انجام فعالیتهای مشابه به فعالیتهای دنیای واقعی در کار روزانه دانش 🔊🔊🔊 سوال مهم: آیا کلاس درس ما و روشهای مورد استفاده منجر به تقویت و ایجاد فرآیندهای بالا می شود ؟ 💢کانال معلم یار💢 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
🔴🔴سوال ۳۵ دانش آموزی در کلاس دارم که بیش فعال هستند و دیر آموز. دوبار در کلاس حالت پرخاشگری به ایشان دست داده که بار دوم خیلی بیشتر بوده البته هردو مواقعی انجام شده که من در کلاس نبودم... اینجور مواقع منِ معلم چیکار کنم؟ افراد دیگه رو از کلاس بیرون کنم و بزارم کار خودشو انجام بده یا نه به اجبار نگهش دارم و سعی کنم بزور جلوشو بگیرم؟ 🔵🔵پاسخ سلام. دانش آموزی که بیش فعال هست حتما باید ارجاع داده شود به روانشناس و روانپزشک تا هم رفتار درمانی کار شود هم اگر نیاز به دارو دارد بگیرد و هم چنین پرخاشگری یک دانش آموز ممکن هست به عوامل متعددی برگردد یکی همین دیر یاد گرفتن که معمولا همراه با سرزنش و ایجاد سرخوردگی توسط خانواده و مدرسه انجام می شود و باید علت یابی شود و ریشه آن پیدا شود و با خانواده صحبت کنید و آنها را در جریان بگذارید و اگر این رفتار شدید هست و آسیب زننده به دیگران باید این هم ارجاع به روانشناس و روانپزشک را داشته باشید. 💢کانال معلم یار💢 https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208