مقام محمود 34.mp3
9.92M
#مقام_محمود ۳۴
※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله.
#استاد_شجاعی | #استاد_فرحزاد
صدقه کاتالیزور است،
صدقه میانبر است،
صدقه، راه طولانی مقام محمود را کوتاه میکند!
اما نه هر صدقهای ....
✘ صدقهی رشد دهنده و وسعت بخش در مسیر مقام محمود چه ویژگیهایی دارد؟
🍂🍃🍂🍃🍂
14.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💓 #استاد_طاهرزاده :
🖌حضرت زینب«سلاماللهعلیها» نماد تواناییهای نهفته «زن» در بستر اسلام☘️
مدیریتی که میتوان در همه ابعاد کربلا با حضرت زینب«سلاماللهعلیها» متوجه شد.☘️
راز درک برکات حضور در تاریخی که با امام حسین«علیهالسلام» شروع شده، همین بس که حضرت زینب«سلاماللهعلیها» با احساس چنین حضوری در هیچ مصیبتی از پای در نیامد تا کربلا به بهترین نحو، ماورای لجنپراکنیهای بوقهای تبلیغاتی امویان معنا و تنیین شود، تا زینب«سلاماللهعلیها» را در همین راستا، نه در مدینه، که در مصر و شام یعنی در حساسترین جهان اسلامِ آن روز حاضر بیابیم و با رازاندیشیِ تمام از خود بپرسیم راستی! چگونه باید امروز زنان خود را وقتی خود را در تاریخی که با انقلاب اسلامی شروع شده، حاضر کردهاند؛ مدّ نظر آورد؟
☑️موضوع #حضرت_ زینب
🏴 وفات حضرت زینب(سلام الله علیها) تسلیت باد 🏴
🍂🍃🍂🍃🍂
1_869775969.mp3
3.03M
▪️دَخَلَتْ زَيْنَبُ عَلَي ابنِ زِيادٍ▪️
🔖منبر کوتاه🔖
#استاد_عالی
💠وقتی که عقیله بنی هاشم #حضرت_زینب سلام الله علیها وارد قصر ابن زیاد شد واکنش میرزای بزرگ شیرازی 💠
🔻شيخ مفيد ره در ارشاد مينويسد: دَخَلَتْ زَيْنَبُ عَلَي ابنِ زِيادٍ وَ عليها اَرْذَلُ ثِيابِها وَ هِيَ مُتَنَکِّرَةٌ [هنگامي که زينب به مجلس پسر زياد در آمد پستترين جامه را پوشيده بود و به طور ناشناس وارد شد.] 😭
🔻 در منتخب طريحي و مقتل ابی مخنف است که: وَ کانَتْ تَتَخَفَّي بَيْنَ النِّساءِ وَ هِيَ تَسْتُرُ وَجْهَها بِکُمِّها لِاَنَّ قِناعَها اُخِذَ مِنْه . [خود را در ميان زنان مخفي ميکرد و صورت خود را با آستين ميپوشانيد چون مقنعه اش را از او گرفته و ربوده بودند.] 😭
#حضرت_زینب_کبری سلام الله علیها
7.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰روایت یک بانوی قهرمان
⭕️ روز آخر اعتکاف است. روزی که معتکفین ارزش و مقام ویژه ای پیدا کرده اند. بخاطر خلوت ها و مناجات ها و توبه هایشان، آنقدر زلال و پاک شده اند که میزبان فرموده «روز آخر باید باید بمانید. پذیرایی ویژه است و دوست ندارم میهمان های من، از سفره بخشش و عنایت من باز بمانند». شاید فلسفه واجب شدن روز آخر اعتکاف این باشد ...
⭕️ حالا این روز آخر، مصادف شده است با سالروز رحلت شهادت گونه یک قهرمان. قهرمانی که یک بانوی عفیف و دانشمند بود. قهرمانی که الگوی نوجوانان و جوانان معتکف می تواند باشد. قهرمانی که قیام و فتح برادرش حسین علیه السلام را کامل کرد.
⭕️ نوجوان های معتکف، از ساعات پایانی این «خلوت قهرمان ساز» استفاده کنید. هر کدام از شما می توانید جزو بهترین ها در سپاه زمینه سازان ظهور امام زمان علیه السلام باشید.
5.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
14.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برشی از سریال "شوق پرواز"
و زندگی" شهید عباس بابایی"
با صدای حاج آقا عالی :خدایا اگر این مرد مسلمان هست بنده از مسلمان بودنم خجالت میکشم
🌹بر روان پاکش صلوات🌹
2_144200951412147768.pdf
16.23M
📚 کتاب انتخابات ۱۱ اسفند گامی برای فتح قله ها
🔍 ویژه هادیان ، روشنگران ، سخنرانان و فعالین عرصه جهاد تبیین
🔖 حتما مطالعه فرمائید
🌀شبکه تربیتی صالحین استان خوزستان
📱eitaa.com/salehinkhoz
7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفسیر ما رایت الا جمیلا
♨️ در نگاه ظاهری به حادثه کربلا، هزاران نفر انسان ظالم صف کشیدهاند و لبها و جگرهای تشنه را تکه تکه میکنند
⁉️ پس فلسفه #زیبایی_دیدن_کربلا در نگاه زینب چیست؟
___________________
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی، به مناسبت سالروز وفات #حضرت_زینب سلاماللهعلیها
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
🌷امامخامنهای حفظهالله:
🔸«زینب کبری شور عاطفهی زنانه را همراه کرده است با عظمت و استقرار و متانت قلب یک انسان مؤمن، و زبان صریح و روشن یک مجاهد فیسبیلاللَّه، و زلال معرفتی که از زبان و دل او بیرون می تراود و شنوندگان و حاضران را مبهوت میکند. عظمت زنانهاش، بزرگان دروغین ظاهری را در مقابل او حقیر و کوچک میکند. عظمت زنانه، یعنی این؛ یعنی مخلوطی از شور و عاطفهی انسانی... همراه با متانت شخصیت و استواری روح که همهی حوادث بزرگ و خطیر را در خود هضم میکند و روی آتشهای گداخته، شجاعانه قدم می گذارد و عبور میکند».۱۳۸۴/۳/۲۵
🔸«اگر فرض میکردیم که حادثهی کربلا اصلاً نبود... باز زینب کبری یک شخصیت برجسته، یک انسان بزرگ و یک زن قابل تبعیّت و پیروی محسوب میشد. از لحاظ علمی، از لحاظ تقوا، از لحاظ پاکدامنی و طهارت، از لحاظ برجستگی اخلاقی، از جهت محور بودن برای همهی کسانی که به مسائل معنوی و اخلاقی و دینی توجّهی دارند و از جهات گوناگون، یک استاد، معلّم معنویّت، معلّم اخلاق و معلّم رفتار اسلامیِ زن محسوب میشد.»۱۳۷۴/۷/۱۲