📩 رهبر انقلاب، امروز: اتفاقات چندهفتهی اخیر یک اغتشاش خیابانی نبود؛ شروع یک جنگ ترکیبی بود
🔻 حضرت آیتالله خامنهای در دیدار دانشآموزان: این اتفاقات این چند هفته صرفاً یک اغتشاش خیابانی نبود. این برنامههای خیلی عمیقتری بود. دشمن یک جنگ ترکیبی را شروع کرد، یک جنگ ترکیبی.
این را بنده از روی اطلاع عرض میکنم به شما. دشمن یعنی آمریکا، اسرائیل، بعضی از قدرتهای اروپایی موذی و خبیث، بعضی از گروهها و گروهکها، همهی امکاناتشان را وارد میدان کردند.
همهی امکانات یعنی چه؟ یعنی دستگاههای اطلاعاتیشان را، دستگاههای رسانهایشان را، ظرفیت فضای مجازیشان را، استفاده از تجربههای گذشتهَشان را، خب اینها در ایران تجربه دارند دیگر، سال ۷۸ تجربه دارند، ۸۸ تجربه دارند، سالهای بعدی تجربه دارند، شکست خوردند آن جاها، از آن تجربهها استفاده میکنند، اینها را هم آوردند در میدان آوردند.
🔺 همهی این ظرفیتها را دشمن وارد میدان کرد در این چند هفته برای اینکه بتواند بر ملت ایران فائق بیاید. عرض کردم ملت به معنای واقعی کلمه توی دهنشان زد، به معنای واقعی کلمه، ناکامشان کرد ملت ایران. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
📩 واکنش رهبر انقلاب به شکنجه شهید طلبه جوان در تهران؛ #آرمان_عزیز چه گناهی کرده بود؟
🔻 حضرت آیتالله خامنهای در دیدار دانشآموزان: ببینید این قضیهی شاهچراغ شیراز این چه جنایت بزرگی بود. آن پسربچهی پایهی دوم یا پایهی ششم یا پایهی دهم، اینها چه گناهی کرده بودند؟ آن طفلک شش سالهای که پدر و مادر و برادرش را از دست داده این کوه سنگین غم را چرا بر دوش او انبار کردند؟ چرا؟ این بچه چکار کند با این غم بزرگ، غیرقابل تحمل، این جنایت این جنایتهای بزرگی است اینها.
🔹آن طلبهی جوان، طلبهِی شهید جوان در تهران ــ آرمان عزیز! ــ او چه گناهی کرده بود؟ طلبهِی جوان، دانشجو بوده آمده طلبه شده، متدیّن، مؤمن، متعبّد، حزباللهی، شکنجه کنند زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان، اینها کارهای کوچکی است؟ اینها کهاند؟ این [را] باید فکر کرد؟ اینها کهاند؟ این بچههای ما که نیستند، این جوانهای ما که نیستند اینها،اینها کهاند؟ از کجا دستور میگیرند؟ چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟ چرا قضیهی شیراز را که یک انفجار بود محکوم نکردند؟ اینها طرفدار حقوق بشرند؟
🔺اینها را بشناسیم، اینها را بشناسید. البته ما یقهی اینها را رها نخواهیم کرد، نظام جمهوری اسلامی به حساب این جنایتکارها خواهد رسید حتماً. هرکس ثابت بشود که همکاری داشته با این جنایتها در این جنایتها دستی داشته مجازات خواهد شد انشاءاللّه بدون تردید. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
📩 سیزده آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا
🔻 رهبر انقلاب، امروز در دیدار دانشآموزان: سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، هم تاریخی است، هم تجربهاندوز و تجربهآموز است.
تاریخی است یعنی اینکه در این روز حوادثی اتفاق افتاده که در تاریخ ماندنی است این حوادث فراموش شدنی نیست، نباید هم فراموش بشود.
تجربهآموز است چون به خاطر همین حوادث، یک واکنشهایی به وجود آمده است که آن واکنشها برای ما، برای آیندهی کشور، برای آیندهی عمرخودتان، برای آیندهی ملتتان درس است. از این تجربهها استفاده کنید. آینده مال شماهاست دیگر. این روز هم تجسم شرارت آمریکاست، هم تجسم ضربه خوردن آمریکاست، هم مغلوب شدن آمریکاست، یعنی این کسانی که خیال میکنند آمریکا یک قدرت دست نخوردنی است، به حوادث این روز که نگاه کنیم، معلوم میشود نه، کاملاً آسیبپذیر است. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
📩 آمریکاییها در تبلیغاتشان، تسخیر لانه جاسوسی را سرآغاز چالش میان ملت ایران و آمریکا معرفی میکنند؛ دروغ میگویند / آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ است / چرا شما علیه یک دولت ملّی که با انتخاب مردم سرِ کار آمده بود کودتا کردید و سرنگونش کردید؟ / حالا سیاستمداران آمریکا با کمال ریاکاری و بیشرمی میگویند ما طرفدار ملّت ایرانیم!
🔻 رهبر انقلاب، امروز در دیدار دانشآموزان: من یک وقتی به آموزش و پرورش گفتم که مضامین اسناد لانه ی جاسوسی را در کتابهای درسی بیاورید، نکردند متأسفانه، نکردند. اینها نشان میدهد که آمریکاییها در این مدتی که در ایران حضور داشتند یعنی از سال حدود مثلاً ۲۹-۲۸ و اینها چه کارهایی در ایران کردند، چه توطئههایی، چه خیانتهایی انجام دادند.
خب یک نکتهای اینجا وجود دارد در این مسئلهی تهاجم به سفارت آمریکا که درواقع گفتند لانهی جاسوسی -که همینجور هم بود-، اینکه آمریکاییها در اظهاراتشان، در تبلیغاتشان، در مصاحبههایشان، در مصاحبهای که با خود من کردند در سفر به نیویورک زمان ریاست جمهوری این حادثه را سرآغاز چالش میان ملت ایران و آمریکا معرفی میکنند. میگویند علت اینکه آمریکاییها در مقابل ملت ایران ایستادند حرکتی بود که شما در سفارت انجام دادید. یعنی حمله کردید به سفارت ما و بین ما و شما اختلاف بوجود آمد، دعوا شد و دشمنی شد. دروغ میگویند مسئله این نیست. آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا ۲۸ مرداد سال ۳۲ است. در ۲۸ مرداد یک حکومت ملّی سر کار بود، حکومت مصدّق یک حکومت ملّی بود. مشکلش هم با غربیها فقط مسئلهی نفت بود. نه حجتالاسلام بود، نه داعیهی اسلامخواهی داشت، فقط مسئلهی نفت بود. نفت دست انگلیسها بود. او گفت نفت دست خودمان باشد، فقط جرمش فقط این بود. آمریکاییها نشستند علیه مصدّق توطئه کردند و کودتا ایجاد کردند؛ یک کودتای عجیب و غریبی. با اینکه مصدّق با آمریکاییها خوشبین بود، نسبت به آنها اعتماد داشت، حتّی علاقه داشت، فکر میکرد دولت آمریکا در مقابل انگلیسها از او حمایت خواهند کرد. ولی اینها از پشت خنجر زدند. مصدّق و اطرافیانش و همه را دستگیر کردند. بعضی را بعدها اعدام کردند، بعضی را هم سالهای متمادی زندان کردند.
اختلاف ملّت ایران با آمریکا از روز بیست و هشت مرداد است. چرا شما علیه یک دولت ملّی که با انتخاب مردم سرِ کار آمده بود کودتا کردید و سرنگونش کردید؟ نفت را که از چنگ انگلیسها درآورده بود، دادید به یک کنسرسیومی، که در آن انگلیس بود، آمریکا بود، چند دولت دیگر بودند.
این دعوای ما با آمریکاییها شروعش از آن روز است. حالا سیاستمداران آمریکا با کمال ریاکاری و بیشرمی میگویند ما طرفدار ملّت ایرانیم! ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان
💻 Farsi.Khamenei.ir
14.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #تماشایی | 😍 نسل دلیران
🎶 برشی از همخوانی خاطرهانگیز دانشآموزان و دانشجویان در دیدار با آقا
➕ برای تماشا و دریافت نسخه کامل این تماشایی به سایت یا #نرمافزار_موبایلی نوجوان مراجعه کنید
🌐 https://nojavan.khamenei.ir/showContent?video&ctyu=18852
♨️فراخوان مجازی حرف آورد(پویش سخن)
ویژه شهدای دانش آموز
🔷ارسال کلیپ۶۰ثانیه ای در قالب گویندگی،شعر،سرود و دل گویه
همراه با اهدای جوایز نفیس و ارزنده
🔷مهلت ارسال اثر:دوشنبه ۱۶آبان
به شماره تماس در ایتا 🔽
09399633839
#اداره_تبلیغات_شوش
#ستاد_نهضت_پیشرفت_بانوان_شوش
#شورای_هیأت_مذهبی_شوش
#کانون_مداحان
💠روابط عمومی و رسانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع)
🍃 دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان #هفتکل 🍃
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔸راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی»
روز جمعه ساعت : ۹:۳۰ صبح
از چهار راه اداره برق #هفتکل تا استادیوم ورزشی ۲۲ بهمن برگزار میشود.
از عموم مردم همیشه در صحنه این شهرستان دعوت می کنیم تا با حضور حماسی خود (بهمراه خانواده) وحدت و همبستگی و پاسخ محکم به یاوهگوییهای استکبار جهانی را در این راهپیمایی به نمایش بگذارند
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#ستادنهضت پیشرفت شهرستان هفتکل
💢 دوره آموزشی نقش انسان شناسی در جهادتبیین و تمدن اسلامی
✅اعطای گواهینامه رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی
🏵 اهداء جوایزنفیس به نفرات برگزیده
📨طلاب، مبلغان و نخبگان تبلیغی
🎁 تخفیف شهریه ویژه ایام ۱۳ آبان
💎 به همراه مشاوره خصوصی و برنامه ریزی فردی توسط استاد شجاعی
♨️ مهلت ثبت نام تا ۱۵ آبان (ظرفیت محدود) (حضوری)
#لبیک_یا_خامنه_ای
🔰ادمین دوره:
🔴 @adm_nab
بانوان گرامی شرکت کننده در مهرواره بانور میتوانند "سفیر بانور" برای انتشار همدلی باشند، به جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه و بر روی قسمت سفیربانور کیلیک کنید.
https://mehrvare-banoor.ir/
دبیرخانه مهرواره ملی بانور
#نهضت پیشرفت بانوان
#اداره کل اموربانوان تبلیغات اسلامی
@nehzat_pishraftbanovan_khuzestan
🔰اداره کل اموربانوان با هدف تقویت طرح های استانی برای پیشبرد نهضت پیشرفت بانوان، "دوره تفکر راهبردی"
برگزار می کند:
بدین منظور "وبینار حل مسأله" با حضور استاد محمد رحمانی برگزار خواهد شد.
🗓تاریخ ۱۵ آبان ماه
⏰ساعت ۱۳ تا ۱۶
لینک وبینار
https://webinar.mobasheran.org/webinar/index/1064
رمز کاربر 1122
اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی-خوزستان
🔰اداره کل اموربانوان با هدف تقویت طرح های استانی برای پیشبرد نهضت پیشرفت بانوان، "دوره تفکر راهبردی"
با عرض سلام
باتوجه به اختلال شبکه مبشران وبینار حل مسئله استاد محمد رحمانی
در بستر آپارات در 15 آبان ماه ساعت 13 تا 16 برگزار خواهد شد.
https://www.aparat.com/nehzatepishraft
🔰وبینار حل مسأله در جهت تقویت طراحی بوم های استانی در نهمین گردهمایی یاران پیشرفت، 15 آبان ماه از سوی اداره کل اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی با حضور استاد محمد رحمانی برگزار شد.
🔹مسأله سازها چه هستند؟
1ـ آرمانها
(گره ذهنی که باعث شد 9 دی مردم به خیابانها بیایند چه بود؟)
مهمترین بخش مسائلی هستند که با آرمانهای مردم گره خورده اند.
2 ـ مبتنی بر نیازهای غریزی فطری خوراک و پوشاک
3 ـ حب و بغض هایی که در درون افراد است
(گرایش نسبت به قومیت، کاندیدای خاص و ...)
4 ـ گروه های مرجع، مسأله سازی
گستره مسائل
منوط کردن مسائل به سطح خاصی توسط کنشگران
برای تمام دغدغه مندان، کار فرهنگی لازم است که در تمام سطوح کنشگری داشته باشند نه فقط در یک سطح و نباید سریع راضی شوند که اگر در یک سطح کار فرهنگی انجام دادند بقیه سطوح را رها کنند.
در رابطه با مسائل مختلف مانند مسأله داعش، چهارشنبه های سفید، قمه زنی در محرم و کنسرتهای خاص، باید ریشه مسائل را پیدا کنیم تا بتوانیم راهکارهای خوبی را ارائه کنیم.
🔹چگونه مسائل را پیدا کنیم؟
○راه های کشف مسأله:
●مستقیم
(کنشگر خودش درگیر مسأله است)
1 ـ مبتنی بر چارچوب فکری پیش می روند
(آنچه چارچوب فکری ما را تشکیل می دهد خط فکری ماست که ریشه در گرایش ما دارد)
2 ـ مشاهده عینی
(کار میدانی و زندگی با افراد)
مدیر موفق باید 50 درصد وقتش درگیر نظارت میدان باشد.
در مشاهده گری باید در بدنه مردم و در کثرت مواجهات عمل کنیم.
●غیر مستقیم
(با واسطه ها) روش پژوهشی برای حل مسأله است.
-روش های چریکی:
سریع ما را به مسائل می رسانند، به نخبگان مراجعه می کنیم، نظراتشان را احصاء می کنیم و نظام مسائل به ما می دهد.
🔹پرسشنامه ها:
1 ـ نظرسنجی درباره گروهی از افراد و درباره موضوعی خاص است.
2 ـ نیازسنجی
(فرآیند گردآوری و واکاوی برای یافتن نیازهای حقیقی مخاطب و شناخت نیازهای مهم و راه های رفع آنها)
3 ـ افکارسنجی
(کشف عقاید مردم نسبت به موضوعی خاص)
• روایی و پایایی پرسشنامه:
وقتی پرسشنامه را در اختیار افراد قرار می دهیم فهم واحدی داشته باشند.
• اولویت شناسی مسأله:
بعد از کشف مسائل قدم بعدی اولویت بندی است که بسیار مورد مناقشه قرار می گیرد.
🔹شاخص های مسأله اولویت دار:
1 ـ به نیازهای واقعی اشاره کند
2 ـ عمق اثرگذاری اش به مردم به چه میزان است؟
3 ـ چه تعدادی از مردم را درگیر می کند؟
4ـ چه میزان توانایی و امکان پرداختن به مسأله وجود دارد؟
5 ـ شبکه ای و علی بودن مسائل
🔹طراحی شبکه مسائل:
1 ـ احصاء مسائل
(شناسایی از طریق یکی از روش های پرسشنامه و یا احصاء مستقیم مثل تحلیل نخبگانی)
2 ـ برقراری ارتباط میان مسأله
3 ـ زیباسازی شبکه مسائل
• مسائل راهبردی:
مسأله ای که با حل آن چند مسأله مهم دیگر حل می شود.
🔹اشکالات تدوین:
1 ـ لازم نیست مسائل فرم واحدی داشته باشد و محتوا را در فرم خاصی بریزیم.
2 ـ جامعیت در مسائل فراموش نشود.
3 ـ شناسایی درست رابطه ها
(منظور از ارتباط صرفا علی و معلولی است)
🔹روش برخورد با اولویت ها:
ـ اصل پارتو
(مسائلتان را ماتریسی درست کنید)
• افقی :
فوریت و غیر فوریت
• عمودی:
مهم و غیر مهم
کارهای غیر مهم و غیر فوری را باید کنار گذاشت.
🔹 مسأله سازی:
گاهی رویکرد منفعلانه داریم و گاهی دنبال مسأله سازی هستیم و می خواهیم مسأله در ذهن مخاطب ایجاد کنیم که برای این کار باید آرمانهای آنها را بیدار کنیم و مسأله را به نیاز گره بزنیم
(اگر حل یک مسأله با نیاز فرد گره خورده باشد، مسأله حل نمی شود)
مانند مسأله جمعیت که در حال حاضر با آن مواجهیم.
🔹ظرفیت شناسی:
طراحی یک عملیات فرهنگی یعنی بهره مندی از ظرفیت ها و توانایی ها در حل مسائل است.
یک مشکلی که داریم این است که چندان روی مردم حساب باز نمی کنیم.
از مهمترین دلایل که نشان می دهد آحاد مردم را می توانیم پای کار انقلاب بیاوریم همین نظام و انقلاب است.
ذهنیت ها این است که باید مردم را کنترل کرد و نگاه های بالا به پایین داریم ولی ادبیات امامین انقلاب کاملا متفاوت است.
شاید ما برای 20 درصد مردم برنامه ریزی می کنیم، بخش قابل اعتنایی از مردم ارتباطی جدی با بدنه حزب الهی ندارند و پای بسیاری از کارها نیستند.
نوجوان دهه هشتادی ما در دنیایی کاملا متفاوت از دنیای ما زیست می کند.
امامین انقلاب مردم را سیاه و سفید نمی بینند و به صورت واقعی می بینند.
🔹 مواجهات حاکمیت و سازمان تبلیغات با مردم:
1 ـ پادگانی:
(ایجاد فضای بسته و یک فضای اجتماعی را رقم زدن)
2 ـ تعدی گرایانه:
(بین تعدی گرایانه و ولنگاری ادبیات تنظیم گری فرهنگی وجود دارد.
🔹تنظیم گری فرهنگی:
حاکمیت باید در جایگاهی باشد که نه خودش کنشگر باشد و نه رفت و آمدهای فرهنگی را رها کند.
🔹ظرفیت های اجتماعی:
1 ـ انسانی (نخبگانی، خبرگان، ذی نفوذان و ...)
2 ـ زمانی / مکانی / رسانه ای
بیشترین تمرکز در سازمان تبلیغات اسلامی بر روی عنصر زمان است.
به عنوان مسئول باید چک لیستی باشد که مدام این چهار ظرفیت را بررسی کنیم و بهترین ظرفیت را برای کارها استفاده کرد.
🔹انتظار:
هرمسئول سازمان در بخش خودش شبکه علی مسائل منطقه را احصاء کند و ظرفیت هایش را شناسایی کند، با توجه به ظرفیت ها راهکار حل مسائل را بدست آورد.
🎙رادیو بانور
روایت گرهگشایی بانوان محله
📌قسمت اول: زنی قویتر از یک دختر 25 ساله
🖌به روایت خدیجه ذوقیپور - استان البرز، روستای چهارباغ
🔖 شما هم میتوانید قصهها و خاطرات خود در سایت مهرواره بانور به آدرس www.mehrvare-banoor.ir ثبت کنید؛
یا اینکه عدد 2 را به شماره 5000175 ارسال کنید تا تیم تحریریه رادیو بانور برای ثبت خاطرات، با شما ارتباط برقرار کنند؛ تا در قسمت های بعد رادیو بانور، راوی قصه شما باشیم.
📍با انتشار «رادیو بانور» در فضای مجازی، ما را در تبیین جهاد زن مسلمان ایرانی، یاری کنید.
www.mehrvare-banoor.ir
@radio_banoor عدد
سلام علیکم
فایلهایی که طرح موضوع آنها درنشست قم، صورت گرفت، جهت بهره برداری بزرگواران ارسال میشود
⬇️ ⬇️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺زنان ونهضت پیشرفت
🌱یک فنجان طرح فرهنگی
#نهضت پیشرفت بانوان
#اداره کل اموربانوان تبلیغات اسلامی
@nehzat_pishraftbanovan_khuzestan
جشنواره رفیقانه.pdf
390.7K
🔺طرح رفیقانه
#نهضت پیشرفت بانوان
#اداره کل اموربانوان تبلیغات اسلامی
@nehzat_pishraftbanovan_khuzestan
1440 امید آفرینی.pdf
570.9K
🔺طرح ایران ۱۴۴۰
#نهضت پیشرفت بانوان
#اداره کل اموربانوان تبلیغات اسلامی
@nehzat_pishraftbanovan_khuzestan
42.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تیزر افتتاحیه همایش سه روزه «بانوان، رهبران پیشرفت» در مجتمع فرهنگی نور قم
با حضور مدیران کل، معاونان و روسای ادارات و مسئولین امور بانوان ۱۰ استان کشور