eitaa logo
بانوان تمدن ساز استان قم
38 دنبال‌کننده
356 عکس
140 ویدیو
9 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 منتخبی از جوابهای شما عزیزان به پرسش گفتگوی ویژه دیروز 👈شیوه های تبلیغی شما برای جذب رأی کاندیدای اصلح چه میباشد⁉️ @jalili_tollab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
5.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥از سال 1352 تا 1398 نقدینگی کشور چهل و دو هزار برابر شده است! جلیلی: 🔹میزان نقدینگی در سال نود و دو، 600 هزار میلیارد و در حال حاضر به 2400هزار میلیارد رسیده است 🔹وقتی پول زیاد شود و در ازای آن کالا تولید نشود، تورم فعلی رخ میدهد 🔹اولین قدم در کنترل تورم و کاهش آن، کنترل نقدینگی خواهد بود @saeedjalily
کمپین .پیش به سوی جهشی بزرگ.pdf
961.3K
📜شیوه نامه کمپین تبلیغاتی "هرروز صدهزار رای" 📌این کمپین یک حرکت عظیم تبلیغی است که هدفش ایجاد گفتگوهای مستقیم دو نفره بر سر راه‌حل‌های اصولی و صحیح مشکلات کشور است. در این کمپین چنانچه 5000 نفر شرکت کنند و هر کس در روز 3 ساعت وقت گذاشته و اقلاً با 20 نفر به‌صورت تلفنی صحبت کند، روزانه با 100 هزار نفر گفتگو خواهد شد. اجرای این کمپین مانند این است که دکتر جلیلی هر روز در ورزشگاه آزادی که مملو از جمعیت است سخنرانی داشته باشد و راهکار حل مشکلات کشور را هر روز با گروه‌های متفاوتی از مردم متناسب با دغدغه‌ها و مسأله‌های هر فرد در میان بگذارد. پس این کمپین را دست کم نگیرید و با دقت آن را اجرا نمایید. @jalili_tollab https://eitaa.com/joinchat/1460666490Cb6a48418ce 🔰کانال بانوان حامی دکتر سعید جلیلی @banovanhamyjalily
✅ دستورالعمل راه‌اندازی : ۱. برای تشکیل ستاد کافی است یک ۵ نفری شکل بدید. ۲. یک مکان ساده با برای ستاد درنظر بگیرید. ۳. ستاد رو با هسته اولیه شکل بدید و تقسیم کار کنید. ۴. یک ساده آماده کنید و مشخصات افراد و شماره تماس و ... رو توش وارد کنید و سعی کنید به تدریج گسترشش بدید. ۵. ستاد « به همه مردم اون منطقه» است. ۶. در دو حوزه «فضای مجازی» و «کار میدانی» است. ۷. کار فضای مجازی شامل دو بخش اصلی «» و «» است. ۸. درصورت داشتن ظرفیت تولید محتوا (شامل فیلم و کلیپ، عکس و پوستر و متن و تحلیل) اولویت اصلی، «» از مطالب دکتر است. مثلا ستادهای استان خوزستان دررابطه با سفرهای دکتر به این استان و یا مطالب دکتر راجع به اولویت‌های محلی استان خود تولید محتوا کنند. ۹. تمرکز اصلی ستاد باید در توزیع محتوا باشد. «» از مخاطبان خود در شهر و منطقه مورد نظر شکل بدهید تا به محض انتشار محتواهای اصلی یا محلی، آن محتوا به سرعت در این شبکه جاری شود. باید در همه پیام رسان هایی که مردم در فضای مجازی حضور دارند فعال بود. واتساپ، اینستاگرام، تلگرام، توییتر، ایتا، سروش و ... ۱۰. شامل سخنرانی، گفتگوهای چهره به چهره و تلفنی، توزیع اقلام تبلیغی و ... است. ۱۱. برای ستاد هم ازجمله کارهای مهمیه که باید انجام بشه و ... https://eitaa.com/joinchat/1460666490Cb6a48418ce 🔰کانال بانوان حامی دکتر سعید جلیلی @banovanhamyjalily
فقط یکبار برنامه های جلیلی را با بقیه مقایسه کنید
7.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌📽تیزر/ روایت «مسکن»؛ گفتگو با دکتر سعید جلیلی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 🔔پخش؛ امشب ساعت 22، از طریق لایو اینستاگرام، کانال روبیکا، کانال سروش پلاس و صفحه آپارات پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا