موکب هایی که بخشی از فعالیت شان مرتبط با حوزه مادر و کودک است.
اربعین ۱۴۰۱
۱. مرز مهران، خاک عراق بعداز گیت
۲. عمود ۶۶۷ استان زنجان
۳. عمود ۵۶۷ استان فارس
۴. عمود ۸۲۸ استان تهران
۵. عمود ۱۲۲۲ حوزه خواهران
۶. عمود ۱۲۲۲ مجمع شیعه شناسی
۷. عمود ۲۱۸ استان مازندران
۸. عمود ۷۰۷ مادرانه
۹. عمود۱۳۲۰ مادرانه
۱۰. عمود ۱۳۸۷ مادرانه
۱۱. عمود ۵۵۷ مواسات مادری
۱۲. کربلا باب الشهدا روبروی صحن عقیله استان سمنان
۱۳. کربلا مدرسه آل شهید، استان لرستان
حقایق اربعین ۱ - @Ostad_Shojae.mp3
6.9M
🔮اربعین در حال ایجاد یک تحول است
اما نه فقط در سطح زمین،
بلکه اربعین درحال تغییر نظام برزخی و ملکوتیِ عالَم اس
🎙#استاد_شجاعی #آیتالله_میرعابدینی
#حقایق_اربعین ۱
@banowan_semnan_313
🔰 *زیارت اربعین از منظر تاریخ* - 1
⬇️⬇️⬇️
🚩 زیارت جابر: در کتاب «بِشارَهُ المُصطفی» تألیف «محمد بن ابیالقاسم طبری» عالم شیعهی قرن ششم (متوفی۵۲۵) آمده که جابر بن عبدالله انصاری و اصحاب و یارانش (یا جمعی از بنیهاشم) همراه عطیهی عوفی برای زیارت سیدالشهدا وارد کربلا شدند.
جابر پس از سوگواری در عزای سیدالشهدا و خواندن زیارت نامهای با مضامین عالی، کربلا را ترک گفت.(1)
📎شیخ طوسی در «مصباح المتهجّد» ورود جابر را در روز بیستم صفر بیان میدارد.(2) جابر از جمله کسانی است که در مدینه یا مکه قبل از خروج اباعبدالله خدمت امام رسیده (۳) و عاشورا در کربلا حاضر نبوده است. بنابراین از مکه یا مدینه به همراه یاران یا شاگردانش به قصد زیارت حرکت کرده و در کوفه، عطاء یا همان عطیه با ملاقات او برای زیارت اربعین به کربلا رهسپار شده است.
این در حالی است که والی کوفه هنوز عبیدالله بن زیاد است که با قرار حکومت نظامی و ارعاب و تهدید کوفیان، همانهایی را که برای حسینبنعلی (علیهماالسّلام) نامه نوشته بودند، به کربلا فرستاد تا به دست خود پسر رسول خدا (صلّیاللهعلیهوآله) را به شهادت برسانند و جرأت نکنند پیکر چاک چاکش را به خاک بسپرند. در این خفقان دهشتناک جابر و یارانش احتمالاً وارد کوفه شدند و از آنجا برای زیارت حسین (علیهالسّلام) به کربلا میآیند و این یعنی خطشکنی و مخالفت علنی با حکومت خونریز وقت. لذا برخی جابر را اول زائر اباعبدالله بطور ظاهر معرفی کردهاند.(۳۳)
📚📚📚
1) بشاره المصطفی، عماد الدین محمدبن ابی القاسم الطبری، صص۱۲۴-۱۲۶.
2) مصباح المتهجد، شیخ طوسی، ص۷۸۷.
3) الثاقب فی المناقب، ابن حمزه الطوسی، ص۳۲۲.
4) مصباح المتهجد، شیخ طوسی، ص۷۸۷؛ بحارالانوار، علامه مجلسی، ج۹۸، ص۳۳۴.
#اربعین1401
#محتوای_تاریخی
┄┄┅═✧❁✧═┅┄
🏴 #امام_حسین #محرم_الحرام
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
◼️◾️▫️◾️◼️
@banowan_semnan_313
📣 *خبر خوش اربعینی*
🔹خادمان موکب بانوان فاطمی در نظر دارند به نیابت از جاماندگان اربعین حسینی زیارت نیابتی به جای آورند
🔻جهت ثبت نام برای زیارت نیابتی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.
www.b2n.ir/z80348
#اربعین
#زیارت_نیابتی
#موکب_بانوان_فاطمی
#حوزه_های_علمیه_خواهران
#طلاب_خواهر
@banowan_semnan_313
14.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️نماهنگ زیبای "سلام بی همتا"
انگار همه روضه ی تو را می خوانند حسین "علیه السلام" …
🔺کاری از گروه سرود سفیران کریمه اهل بیت "علیهم السلام" وگروه سرود فصل نوجوانی
#کلیپ
🏴 #امام_حسین #محرم_الحرام
🌴سپاسگزاریم که ما را به مهمانی چشمانتان مفتخر کردید . شما را به خدای مهربان می سپاریم و فردایی پرانرژی و بابرکت را در کنارتان آرزومندیم.
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
◼️◾️▫️◾️◼️
@banowan_semnan_313
🔰*زیارت اربعین از منظر تاریخ* - 2
⬇️⬇️⬇️
🚩 زیارت اهل بیت در بازگشت از شام: در «مُثیرالاحزان» تألیف ابن نماء حلی، آمده خاندان اباعبدالله وقتی از کربلا میگذشتند جابر و جماعتی از بنیهاشم را دیدند که برای زیارت به کربلا آمده بودند و این دو رویداد در یک وقت واحد صورت گرفت.(1)
علامهی مجلسی بازگشت حرم حسینی به کربلا در روز اربعین را قول مشهور میخواند.(2)
دور انگاریهایی که برخی بزرگان مثل علامهی مجلسی و سیدبن طاووس و محدث نوری دربارهی عدم امکان حضور اهل بیت سیدالشهدا در کربلا روز اربعین ذکر کردهاند با تحقیقات مبسوط و موشکافانهی علامهی شهید سید محمد علی قاضی طباطبائی، مُهر ابطال بر جریدهی خود دارد. ایشان با آوردن شواهد مختلف، اشکال رفتوآمد خبرها در آن دوران را با استفادهی عرب از کبوتران نامهبر حتی در جاهلیت و چاپارهایی تندرو به نام «بَرید» که مسافتهای طولانی را بسیار سریع طی میکردند، حلّ و فصل مینماید. ایشان نمونههایی میآورد که مسافتهایی طولانیتر از این در زمانهایی کوتاهتر توسط «بَرید» طی شده است. البته این دور انگاریها و استبعادها در این عصر جایگاهی ندارد، چون با سادهترین نرمافزارهای نقشه و راهیابی میتوان زمان طی مسافتهای گوناگون را به دست آورد. چنانچه فاصله کربلا تا دمشق بصورت پیاده حدود ۸ روز تخمین زده میشود و با این احتساب هیچ دور انگاریای برای عدم وصول اهل بیت در اول ماه صفر به دمشق و رسیدن آنها به کربلا در اربعین پذیرفتنی نیست.
📚📚📚
۳۴) مثیرالاحزان، ابن نما الحلی، ص۸۶.
۳۵) ملاذ الاخیار فی فهم تهذیب الاخبار، علامه مجلسی، ج۹، ص۳۰۱.
#اربعین1401
#محتوای_تاریخی
@banowan_semnan_313
استاد رائفي پور :
حرکت اربعين گامي در جهت ظهور است. بياييد گام هاي آخرالزماني خود را نذر امام زمان (عجل ا... فرجه) کنيم.
با صَرف هزينه اي ناچيز، هر کداممان 10 برگه از برگههاي #نذر_ظهور که به 4 زبان مختلف آماده شده را چاپ کرده و براي نصب روي کوله پشتي ها بين زوّار اربعين پخش کنيم. با اين کار ساده، سفرمان را امامزماني کنيم و ياد امام غريبمان را زنده نگه داريم. بهاميدِ ظهور مولايمان که صد البته نزديک است.
لينک دانلود عکس با کيفيت، جهت چاپ و توزيع بين زائران اربعين
https://ahlolbait.com/media/24035/
نشر حداکثري
@banowan_semnan_313
🔻زبانیار اربعین
❗️آموزش فشرده زبان عراقی
▫️شامل: بیشاز ۲۵۰ عبارت مفید و ضروری مخصوص ایام اربعین
🔻لینک دانلود:
yun.ir/fmzno8
#اربعین #زبان_عراقی
@banowan_semnan_313
🖼 چند توصیه به بانوانی که به پیادهروی اربعین میروند.
#اربعین
@banowan_semnan_313
مجموعه اینفوپست های اربعین
استفاده از محتوا و تولیدات بانوگراف با ذکر صلوات آزاد و رایگان است.
برای دانلود تصاویر باکیفیت و استفاده از آن فقط کافی است به سایت بانوگراف مراجعه نمایید.
🌐 دانلود از سایت
📱تلگرام
📱اینستاگرام
@banograph | ببانوگراف
@banowan_semnan_313
🔰 موکبهای تخصصی خدمات دیجیتال اربعینیها در ایران و عراق
📌 خدمات:
▫️تعمیرات تلفن همراه
▫️خدمات دیجیتال تلفن همراه (خروج از رومینگ، نرم افزار، ارسال مداحی، ادعیه،نقشه مسیر، راه اندازی اکانت شبکه اجتماعی زوار و...)
▫️ارائه اینترنت بیسیم یا کافینت
▫️شارژ باتری تلفن همراه (کیوسک و یا قفسه امانات)
▫️گمشدگان ( تماس اینترنتی با ایران و...)
▫️نمایشگاه خیمهگاه بهشت - اردوگاه جهنم
▫️اکران سهبعدی واقعیت مجازی
▫️عینک واقعیت مجازی
▫️خادم خبرنگار جهت پوشش رسانهای
▫️تولید و عرضه اپلیکیشن ویژه اربعین
🌐 https://seraj.ir/news/1283
#اربعین
@banowan_semnan_313