eitaa logo
فاطمه سلام الله علیها بانوی عالمین
56هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
2.9هزار ویدیو
604 فایل
تقدیم به مولایمان صاحب الزمان .عج. از طرف تمامی خوبان عالم درجهت تعجیل فرجشان ☀️لینک کانال ج eitaa.com/banoyealam ☀️پل ارتباطی بامدیریت کانال @Ashnagharib20
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به اتاق تدبر درقرآن وصل شوید http://eitaa.com/joinchat/405012492Cc725cc528e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گوش جان میسپاریم به آیات کلام الله مجید.باشد که در زندگی مان موثر افتد. هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به اتاق ترتیل خوانی قرآن وصل شوید @ghorane_karim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ‌ سحــــر آخــــــر ... ✍ تمام شـــد؛ دلبر رعناقد من! تمام شــد، سفره کرامتی، که شاه و گدا را در کنار هم، مهمان کرده بودی. همان سفره ای که کنارش، گداتــرها، برايت عزيزتر بوده اند. ❄️تمام شـــد. همه ثانیه های خیسی، که تو را يكجا به آغوش من، هدیه می کردند. ❄️تمام شــد. تمام جرعه های آبی، که لحظه های افطار، هستیِ حسین را بر لبانمان زنده می کردند. همه زمزمه هایِ أللّهمَّ لَکَ صُمنـــا بهمراه یک قطره اشــک....و اَلـسلام علیک یا أباعَـبداللّه.... ❄️وای دلبـــرم... قلبم، از لرزيدن، دست برنمي دارد. بهانه هایـش، غم انگیزتر شده، اشک هایـش، داغ تر شده، چه کنم، اگر رمضانِ دگر را نبینم؟ دستانم... هنوز خالی اند، و قلبم، هنوز بیمار! ❄️من هنــوز، به اجابت نرسیده ام. من هنـــوز، یوسفم را ندیده ام. من هنــوز، یک نماز عید را، به امامت او، اقامه نکرده ام. ❄️تمام شـــد؛ دلبــرم و چشمان ما همچنان، براه مانده است. چشم براه روزی که، با نوای حیدری آخرین دردانه مادر، بخوانیـــم؛ أللّـــهم أهل الکِبـْــریا و العَظَــــمَه... و أهــلَ الجـــودِ و الْجَبَـــروت... و أهــلَ الْعَفــــوِ و الَّــرحْـــمَه.... یا اهـــل التّـــقوی.... آخرین سحر، و اولین و آخرین دعــا؛ ما را به اشاره ی ظهورش، اجابت کن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠دعای روز سی‌ام ماه رمضان 🔹اللهمَّ اجعَل صِیامی فیهِ بِالشُّکرِ، وَالقَبُولِ عَلی ما تَرضاهُ وَ یَرضاهُ الرَسوُلُ مُحکَمَة فُرُوعُهُ بِالاصُولِ بِحَقّ سَیّد نا مُحَمد وَ الهِ الطاهِرینَ و الحَمدللهِ رَبِ العالمین؛ 🔸خداوندا در این روز روزه مرا با جزای خیر و مقبول حضرتت آن گونه قرار ده که مورد پسند خود و رسولت واقع گردد آن روزه‌ای که فروعش با اصول استوار باشد. به حق سید ما محمد وآل اطهارش وستایش خدای را که پروردگار عالمیان است.
شرح دعای روز سی‌ام ماه مبارک رمضان 🔹اللهمَّ اجعَل صِیامی فیهِ بِالشُّکرِ، وَالقَبُولِ عَلی ما تَرضاهُ وَ یَرضاهُ الرَسوُلُ مُحکَمَة فُرُوعُهُ بِالاصُولِ بِحَقّ سَیّد نا مُحَمد وَ الهِ الطاهِرینَ و الحَمدللهِ رَبِ العالمین؛ 🔸خداوندا در این روز روزه مرا با جزای خیر و مقبول حضرتت آن گونه قرار ده که مورد پسند خود و رسولت واقع گردد آن روزه‌ای که فروعش با اصول استوار باشد. به حق سید ما محمد وآل اطهارش وستایش خدای را که پروردگار عالمیان است. پیام‌های دعا 1- لزوم مقبولیت طاعات نزد خدا و رسول خدا 2- شناخت حقوق اهل بیت. 3- «الحَمدللهِ رَبِ العالمین» بهترین نوع تشکّر از خداوند پیام منتخب آیا تا کنون با خود اندیشیده‌ایم حق پیامبرو اهل بیت. بر گردن ما چه می‌باشد؟ رعایت حقوق اهل بیت. بسیار مهم و ضرورى است که هر شیعه باید در ادای آن کوشش کند. که در ذیل به چند مورد از حقوق مهم اهل بیت اشاره می کنیم: 1- قبول ولایت امیرالمؤمنین و فرزندان حضرت. 2- حفظ آبروى اهل بیت. با مراقبت در اعمال. 3- محبت و دوستی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص). 4- ترک گناه و زشتی، تا به هنگام عرضه اعمال ما به امام، سبب رنجش و ناراحتی ایشان نشویم. 5- شناخت مکتب اهل بیت. 6- اطاعت از دستورات اهل بیت . 7- برائت و بیزاری از دشمنان اهل بیت. 8- زیارت اهل بیت. 9- احیای امر اهل بیت. به معنای ترویج مکتب آنها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«انسان اگر ماه ضيافت را درک نکرده باشد، سلام‌وعليکی با این ماه نداشته که خداحافظی داشته باشد (البته همه مؤمنين معمولاً ورود کرده‌اند و يک انسی گرفته‌اند). خوب است دعای وداع امام سجاد(ع) را همه در شب آخر بخوانند و توجه به مضامينش شود که اين ماه چيست و حضرت چه اوصافی برای اين ماه گفتند و ما چه انس‌هايی بايد در اين ماه بگيريم، تا خداحافظی‌ها معنی‌دار شود. اگر آن درک‌ها و انس‌ها بود، وداع ما وداعی خواهد بود که در آن، مزدهای ماه رمضان را به دست می‌آوريم. يعنی هر چه در سی شب نتوانستيم به دست بياوريم می‌توانيم در وداع با ماه رمضان در شب آخر به دست بیاوريم. خدا کند رزق ما از ماه رمضان همين وداع خوب باشد؛ سلام‌و‌عليکی که نداشتيم، اميدواريم خداحافظی‌ای با ماه رمضان داشته باشيم که در اين خداحافظی، همه برکات ماه به ما برسد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله ): باريختن اوّلين قطره خون قرباني[به زمين]، صاحب قرباني آمرزيده مي‌شود. جهت مشارکت درخیر عظیم قربان اول ماه کلیک کنید http://eitaa.com/joinchat/3548053534C77f6131815 التماس دعای فرج...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تدریس دوره جامع وکامل احکام فطریه توسط استاد دارینی کلیک کنید https://eitaa.com/joinchat/945094766Ccdb9ec1000
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر چه در سي شبِ ماه رمضان نتوانستيم به دست بياوريم، می‌توانيم در وداع با ماه رمضان در شب آخر به دست آوريم. استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری: «در وداع با ماه رمضان، انسان اول بايد اين ماه ضيافت را درک کرده باشد و اگر درک نکرده باشد نداشته که داشته باشد! البته همه مومنين معمولاً ورود کرده‌اند و يک انسي گرفته‌اند. خوب است آن دعاي وداعي که از امام سجاد(ع) است را همه بخوانند. اصلش برای است و اگر نخواندند در روزِ آخر بخوانند. (در روايت دارد دعاها اصلش براي شب است و اگر نشد شب بخوانند، در روز بخوانند اشکال ندارد.) در شب آخر دعاي وداع ماه رمضان را بخوانند و توجه به مضامينش شود که اين ماه چيست و حضرت چه اوصافي براي اين ماه گفتند و ما چه انس‌هايي بايد در اين ماه بگيريم تا خداحافظي‌ها معني‌دار شود. اگر آن درک‌ها و انس‌ها نباشد آن خداحافظي‌ها هم نيست و اگر ان انس و درک بود وداع ما وداعي خواهد بود که در آن مزدهاي ماه رمضان را به دست مي‌آوريم يعني هر چه در سي شب نتوانستيم به دست بياوريم می‌توانيم در وداع با ماه رمضان در شب آخر به دست آوريم. بايد توجه داشت که دعا را امام مي‌خوانند و ما به تبعِ حال امام، به حال دعا مي‌رسيم. حضرت دعا را خواندند تا شايد ما را برسانند؛ در واقع دعاي شفاعتي است و اگر کسي از حال امام سجاد استفاده کند و آن چه در آن دعا است با التماس به امام سجاد به او بدهند، همه برکات ماه را در خداحافظي با ماه به دست مي‌آورد؛ ولو در ماه هيچ چيز به دست نياورده باشد. آن وداع جانسوز موجب مي‌شود همه خيرات ماه به انسان برسد. خدا کند رزق ما از ماه رمضان همين وداع خوب باشد؛ سلام‌و‌عليکي که نداشتيم، اميدواريم خداحافظي با ماه رمضان داشته باشيم که در اين خداحافظي همه برکات ماه به ما برسد. گاهي بعضي‌ها در حرم امام رضا(ع) در وداع همه چيز را مي‌گيرند؛ مثلاً يک ماه آنجا بوده، اما وقتي از امامش جدا مي‌شود يک جوری جدا مي‌شود که همه برکات یک ماه را به او مي‌دهند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای‌وداع ماه‌رمضان .pdf
101.6K
دعای وداع با ماه مبارک رمضان (بدون ترجمه/ رنگی)
دعای وداع .pdf
477.4K
دعای وداع با ماه مبارک رمضان (با ترجمه فارسی)
DoaVedaBaMaheRamazan1397[02].mp3
41.39M
دعای وداع زین العابدین (ع) با ماه مبارک رمضان (دعای ۴۵ صحیفه سجادیه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اللّهُمَّ اَهْلَ الْکبْرِیاءِ وَ الْعَظِمَة حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر همه مسلمین مبارک باد.