eitaa logo
فاطمه سلام الله علیها بانوی عالمین
55.9هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
2.9هزار ویدیو
604 فایل
تقدیم به مولایمان صاحب الزمان .عج. از طرف تمامی خوبان عالم درجهت تعجیل فرجشان ☀️لینک کانال ج eitaa.com/banoyealam ☀️پل ارتباطی بامدیریت کانال @Ashnagharib20
مشاهده در ایتا
دانلود
مرحوم قاضی که از تجملات دنیا وارسته بود در نجف اشرف به قبرستان وادی السلام می‌رفت و ساعت‌های طولانی به تفکر و مکاشفه می‌پرداخت تا هر چه بهتر بتواند دل از دنیا کنده و به مشاهده دوست نائل شود.
هدیه به پیشگاه تمام گذشتگان و ذو الحقوقین و حق داران فاتحه ای را قرائت نماییم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6012817273662739250.mp3
47.46M
▪️ای که مرا خوانده‌ای... 📖 داستانِ زیارت اربعین سه جوان دانشجو فصل اول: دعوت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صندوق اربعین
فرصت مشارکت باقیست⏫⏫⏫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️ اعمال روزها و شب های آداب ، اعمال ، ادعیه ، استعاذه ، تسبیح و نماز روز ➡️ ytre.ir/tlz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️" صباحاً و مساءً " بشنویم مصیبتی را که او هر صبح و شام می‌بیند و خون می‌گرید! 🎵 روایت بیست و ششم: مجلس یزید (شخصیت شناسی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صندوق اربعین فرصت مشارکت باقیست⏫⏫⏫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: وارد شهرغریب کوفه میشویم بسم الله وبالله وفی سبیل الله وعلی مله رسول الله … اللهم انزلنی منزلا مبارکا وانت خیرالمنزلین نخلستان‌های کوفه آدمی را یاد امام علی علیه السلام و پیگیری امورات یتیمان و نیازمندان می‌اندازد که چگونه در پاسی از شب با دست‌های پینه بسته اش آب و غذا می‌آورد وارد مسجد کوفه می شویم محل ضربت خوردن علی علیه السلام فرد را بیشتر به مظلومیت او و تنهاییش در شهر کوفه می‌اندازد.
به مسجد کوفه میرویم ، مسجد کوفه یکی از چهار مکانی است که حضرت علی(علیه السلام ) آنرا از قصرهای بهشتی در دنیا معرفی کرده اند و همچنین فرموده اند اولین جایی که خدا در آن عبادت شده مسجد کوفه است . وامام رضا فرمودند مسجد کوفه خانه حضرت نوح بوده است .وهرکس واردآن شود مشمول دعای حضرت نوح (در سوره نوح )که می فرماید رب اغفرلی ولوالدی ولمن دخل بیتی مومنا می شود .
اینجا مکانیست که بیشتر انبیا و اولیا عبادت کرده اند … اینجااین مسجد صدای مولا را شنیده است …. صدای سلونی قبل ان تفقدونی مولا را…. اینجا چه عبادتها و مناجاتهایی از علی شنیده شده است …. بوی عطر ایمان و اخلاصش از محراب به جان مینشیند…. کنار محراب میرویم .. محل ضربت … فرق شکافته و فزت ورب الکعبه ی مولا… و ندای جبرییل که در آسمان و زمین میپیچد تهدمت والله ارکان الهدی ..
يكي از مسجدهاي مهم و با فضيلت كوفه مسجد سهله است. اين مسجد منزل گاه و عبادت گاه بسياري از پيامبران از جمله حضرت ابراهيم عليه السلام ، ادريس عليه السلام ، خضر عليه السلام ، و جايگاه برخي از امامان شيعه از جمله مقام امام صادق عليه السلام ، امام سجاد عليه السلام و... بوده است احادیث زیادیست مبنی براینکه این مسجد محل اقامت (خانه)حضرت ولی عصر عج در دوران حکومتشان خواهد بود (انشاالله)
مسجد سهله خانه، قرقگاه و قدمگاه امام‌زمان(عج) است؛ شروع پیاده‌روی زیارت اربعین از خانه امام‌زمان(عج) خیلی قیمت دارد.
ازمسجد سهله پیش به سوی کربلا... پیاده قصد زیارت ارباب داریم ، همسفر بازینب شده ایم وبه دیدار مولا میرویم