eitaa logo
بانوی مجاهد
10.7هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
2.9هزار ویدیو
110 فایل
برای حرکت جهادی تبیین، زنان به‌ پا می‌خیزند...🇮🇷 #پیشران_جهاد_تبیین ___________________ 📌تبلیغ و تبادل نداریم ارتباط با ادمین: @s_gheitani @mahjobm
مشاهده در ایتا
دانلود
✨ عفاف وحجاب 🔷 نشست روشنگری با موضوع عفت و حیای زینبی به مناسبت هفته عفاف و حجاب همراه با اهدای جوایز به دختران محجبه 🧩 @banoyemojahed
✨ عفاف وحجاب 🔹برپایی موکب زینبی به مناسبت هفته عفاف و حجاب با اهداء بسته های فرهنگی حجاب به دختران نوجوان 🧩 @banoyemojahed
✨ عفاف وحجاب 🔹به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب، گردهمایی بزرگ بانوان زینبی با برنامه های متنوع در جوار مزار شهید گمنام شهر ارداق برگزار شد. 🧩 @banoyemojahed
✨ عفاف وحجاب 🔷 به مناسبت هفته عفاف و حجاب، جشنواره‌ فرهنگی‌ هنری‌ ریحانه ویژه دختران هنرمند در قالب های هنری شعر، خوشنویسی،داستان نویسی،نقاشی رنگ روغن وهنرهای بومی و صنایع دستی به همت حوزه خواهران شال برگزار شد. 🧩 @banoyemojahed
39.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ عفاف و حجاب 🔷 تجمع بانوان زینبی همراه با برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب 🧩 @banoyemojahed
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦋 برگزاری موکب های زینبی ویژه بانوان 🔹با ارائه خدمات: 🍁مشاوره 🍁پاسخ به شبهات 🍁اهدا هدیه 🍁نامه امام زمانی 🍁نذر لباس حضرت علی اصغر (ع) 🍁نذر اهدا جوراب نوزادی با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) 🧩 @banoyemojahed
🏴 قبل از حرکت به کربلا، بزرگانی مثل ابن‌عباس و ابن‌جعفر و چهره‌های نامدار صدر اسلام، که ادعای فقاهت و شهامت و ریاست و آقازادگی و امثال این ها را داشتند، گیج شدند و نفهمیدند چه‌کار باید بکنند؛ ولی زینب کبری سلام الله علیهم گیج نشد و فهمید که باید این راه را برود و امام خود را تنها نگذارد؛ و رفت. نه این‌که نمی فهمید راه سختی است؛ او بهتر از دیگران حس می کرد. او یک زن بود؛ زنی که برای مأموریت، از شوهر و خانواده‌اش جدا می‌شود؛ و به همین دلیل هم بود که بچه‌های خردسال و نوباوگان خود را هم به همراه برد؛ حس می کرد که حادثه چگونه است. در آن ساعت های بحرانی که قوی ترین انسان ها نمی توانند بفهمند چه باید بکنند، او فهمید و امام خود را پشتیبانی کرد و او را برای شهید شدن تجهیز نمود. بعد از شهادت حسین‌بن‌علی هم که دنیا ظلمانی شد و دلها و جان ها و آفاق عالم تاریک گردید، این زن بزرگ یک نوری شد و درخشید. زینب به جایی رسید که فقط والاترین انسان های تاریخ بشریت یعنی پیامبران می توانند به آن‌جا برسند. ۱۳۷۰/۰۸/۲۲ 🌓ما در کدام طرف تاریخ ایستاده ایم🤔 @Qarargah_farhangie_banovan
19.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرده خوانی معرفی زنان جبهه مقاومت در تاریخ توحید .... مبلغه : خانم وحدتی روز عاشورا ۲۶ تیر ۱۴۰۳
🔻آنچه نادیدنی‌ست ... 🖊مهدی جمشیدی ۱. اغلبِ آنچه که ما دربارۀ عاشورا می‌شنویم و می‌خوانیم، معطوف به لایۀ ظاهری و بیرونیِ این واقعه است و نه جوهر و گوهر آن. هم عوام، متوقف در پوستۀ این واقعۀ قدسی و ملکوتی هستند و هم بسیاری از علما. این سخن، حاصل تأمّل من نیست که بسی فروتر و حقیرتر از آنم که بخواهم از لُبّ و مغز این واقعه بگویم و ادعای فهم و فضل نسبت به دیگران داشته باشم؛ بلکه نکته‌ای‌ست که از مطالعۀ پاره‌‌ای از آثار علامه سیّدمحمدحسین طهرانی –رضوان‌الله‌تعالی‌علیه- فراگرفته‌ام و در اینجا، می‌خواهم ضمیر مخاطب را به یافتۀ قلبیِ خویش – که حاصل اقتباس ناشیانه از اشارات مندرج در آثار آن ولیّ الهی است - متوجّه سازم. علامه در بیان مقام برخی علما، تعبیر علمای ظاهری را به کار می‌برد؛ چراکه بر این باور است که فهم حقیقت دین، از معبر عرفان و سلوک و توحید، میسّر است و باقی، در همان علوم دینیِ ظاهری، متوقف می‌مانند و به سر منزلِ مقصود دست نمی‌یابند. باطن دین، ولایت است و وصول به این باطن، مستلزم طی طریقِ عبودیّت است و عبودیّت در مرتبۀ اعلاء و کمال، از رهگذر سلوک توحیدی، ممکن و مقدور است. ازاین‌رو، نگارندۀ این سطور و کسانی همچون او، به قشرِ دیانت بسنده کرده‌اند و از غایت و مغز آن بی‌خبرند. کمالِ صیرورتِ معنویِ انسان، علمی و عقلی نیست، بلکه این شدن، امری‌ست از سنخ حیات باطنی که به تقرّب‌الی‌الله می‌انجامد. استاد شهید، آیت‌الله مطهری -رحمه‌الله‌علیه- نیز در دهۀ پایانی زندگانی‌اش و در اثر قرارگرفتن در مدار سلوک عارفانه‌ای که جناب علامه برای وی در نظر گرفته بود، توانست دیانت را به عمق قلب و ضمیر خویش وارد سازد و طعم فهم و مشاهدۀ ملکوتی را بچشد. این فضلی بود از ناحیۀ خدای متعال به آن متفکّر ربّانی که از این جهت، خام و نارس از دنیا هجرت نکند و مراتب و درجات توحیدی را در جان خویش بنشاند. به‌هرحال، مسأله این است باید بکوشیم در سایۀ مساعدت اولیای الهی، به فهم بصری و مشاهده‌ای از حقیقتِ قدسیِ نهفتۀ عاشورا دست بیابیم و ایمان بیاوریم که هیچ خوانشی همچون خوانش عارفانه، قادر به گشودن حقیقت و ماهیّت این واقعه نیست و بیشترین نصیب از این واقعه را چنین افقی در پی می‌آورد و بس. ۲. از جمله لطایف عارفانه‌ای که در اشارات موجزِ علامه طهرانی به چشم می‌خورد، یکی این است که عالَم کربلا، عالَم اتّحاد ارواح بوده و همۀ اصحاب امام شهید در آن روز، به مقام معیّت با ایشان رسیدند. مقام معیّت، نوعی حیات است که در آن، دل‌ها و جان‌ها، قریب و حتّی مماس به یکدیگر می‌شوند و یکی و متّحد می‌گردند؛ به‌گونه‌ای که همۀ کثرات و تنوّعات در پرتو این وحدت، زائل و برچیده می‌شوند و نور واحد پدید می‌آید. جناب سیّدالشهداء، غلام سیاهی داشتند به نام جَون که در کربلا، همراه حضرت شد. او نیز به مقام معیّت با حضرت رسید؛ حتّی در همین دنیا و در قالب جسم مادّی؛ چنان‌که پس از واقعۀ عاشورا، پیکر وی را دیدند که بوی عطری بی‌مثال از آن پراکنده می‌شد و بدنش نیز همچون نقرۀ خام، می‌درخشید. این وضع، اثرات بیرونی و محسوس آن معیّت باطنی است که اهل دنیا با چشم ظاهر، مشاهده می‌کنند، اما مقامات و مراتب آن‌جهانی، از دیدۀ ما پنهان است. عالَم معنی، سرشار از واقعیّت‌هایی است که در محاسبۀ عقلِ مادّی و جزوی ما نمی‌گنجد. ۳. دیگر این‌که علامه می‌فرماید به‌یقین، جناب علی‌اصغر –علیه‌السلام- با وجود این‌که طفل رضیع بوده‌ است، اما به اراده و اختیار خویش، شهادت را برگزید و در حقیقت، ندای سیّدالشهدا را لبیک گفت. این طفل، دارای ادراک و اختیارِ خاص و قوّۀ جاذبه و دافعۀ معنوی بوده و هرگز چنین نبوده که شهادت ایشان، یک حادثۀ اتّفاقی بوده باشد. او انتخاب کرد که به قافلۀ شهدای کربلا متّصل شود و خونش به خون مبارک و مطهر پدرش، ملحق گردد. هر چند فعلیّت این نفس، به کمال نرسید و در این واقعه، او از حیات دنیوی برید، اما بقیۀ مراتب فعلیّت و ظهور قوّۀ نفسانیِ خویش را در عالَم دیگر، طی خواهد کرد. این‌که سیّدشهداء، این طفل را به معرکه بردند تا شاید دل دشمن به رحم آید، صورت ظاهریِ ماجراست، اما در باطن، آن طفل، به‌طور مستقل، چه طلبیده است، از دسترس نقلیّات تاریخی و پوستۀ مادّی وقایع، خارج است. این اشارت عارفانه و ملکوتی، پرده از این صورت ظاهری برمی‌دارد و نشان می‌دهد که این طفل شیرخوار، تمنّای شهادت و هجرت از عالَم مادّه داشته و نمی‌خواسته مسافر شام باشد... https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از تبیان مازندران
💢 برگزاری پاتوق گفتگو دخترانه با محوریت عفاف و حجاب و تشکیل هیئت دخترانه«نور الهدی» در مسجد امام حسن مجتبی( ع )رسول آباد با حضور خانم حیدرزاده مسئول جمعیت نهضت پیشرفت بانوان شهرستان میاندورود 🗓بیست و پنجم تیرماه ۱۴۰۳ 🔹اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود ✅ با ما همراه شوید... 🔴 کانال ایتا | تبیان مازندران @tebyanmazand
حضور بانوان اهل سنت در مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی و استقبال از عَلَم بندان و اهداء نذورات در دسته روی سینه زنی و زنجیر زنی -اداره تبلیغات اسلامی# شهرستان بندر ترکمن
هدایت شده از تبیان مازندران
دسته عزای بانوان زینبی نهضت پیشرفت بانوان شهرستان فریدونکنار از مسجد امام حسین (ع)تا گلزار شهدای گمنام مصلی قدس عاشورای ۱۴۴۶ 🗓 تیر ۱۴۰۳ 🔻اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار ✅ با ما همراه شوید... 🔴 کانال ایتا | تبیان مازندران @tebyanmazand
هدایت شده از مهدی طاهری
-2070274302_-101893922.aac
33.98M
شب یازدهم: عهد آزادگی بررسی تحلیلی جایگاه زن از طلوع اسلام تا غروب عاشورا و شکل‌گیری الگوی زن مسلمان ایرانی؛ • خطبه حضرت زینب سلام الله علیها در ورودی کوفه: اگر خطبه زینت در دروازه کوفه نبود و اگر خطبه فدکیه حضرت زهرا نبود. فهم نمی‌شد. تعالی جایگاه زن در بستر قرآن کریم؛ • همسر عمران، الگوی زن شرقی: الگوی زن غربی: انقلاب اسلامی و الگوی زن مسلمان ایرانی. https://eitaa.com/MahdiTaheri55
یاحسین ▪️مراسم عزاداری دهه اول محرم خانم صدیقه کیانی به عشق حسین آمده ایم خانم حبیبی مداح ومسئول هیئت حضرت رقیه سلام الله شهرستان‌ نقده۸محرم ۱۴۰۳
▪️محرم‌، ماه عزای مادرم🥀 یاحسین🖤 مراسم عزاداری عاشورا وتاسوعا تهیه ی بسته های معیشتی برای نیازمندان ماهمه به عشق حسین آمده ایم 📬ارسالی از خانم عابدی مسئول هیئت آل یاسین آذربایجان غربی _شهرستان نقده
سلام علیکم گزارش روضه خانگی 🌑هئیت بانوان خ.سربازان گمنام(برق) برنامه روضه سخنرانی،روضه و عزاداری و قرائت زیارت عاشورا و پخش- آش بین عزاداران از مهمترین چیزهایی که در روضه بخوبی دیده میشد پرچم فلسطین در کنار پرچم آقا ابا عبدالله بود سخنران ومداح هم به مسائل فلسطین بخوبی پرداخت کردند. مسئول فضای مجازی به عنوان خبرنگار روضه خانگی معرفی روضه های خوب خانگی 🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷امام خمینی فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است. 🔷🔷🔷🔷🌴🌴