هدایت شده از محمدمهدی دستورانی
سلام علیکم
عالی است
متشکرم
ولی خب بعضیها میگن،خود رهبریهم ۸ سال رئیسجمهور(نخستوزیر)بودند و....
اینجا چه جوابی بهتره؟!
هدایت شده از یاسریع الرضا
سلام علیکم بزرگوار
شما بگین ۲۰سال، اینکه فردی
رئیس جمهور هست پس باید
در هر زمینه تخصص داشته باشه
درست نیست ،اما اگه کاری انجام داد
و یا با مشاورین اقتصادی طرحی را
ارائه داد و پای آن ایستاد و عملی کرد
باید پاسخگو باشه، رهبری در زمان
خودش در مورد فعالیت های خود
پاسخگو بوده، تازه بیشتر سازو کارها
اعم از اقتصادی و غیره توسط
نخست وزیر وقت (میرحسین موسوی)
انجام میشده که خود رهبری هم
گاها مخالف عملکرد ایشون بودند...،
رهبری خارج از تخصص کاری
نکردند، اتفاقا در زمینه هسته ای و موشکی و مقاومتی و غیره، با توجه
به مشورت با کارشناسان و نظرات
صاحبان فن و نتیجه گیری از
نظرات ،نظر خودشونو میگننه
اینکه خودشون صاحب فن باشند...،
روحانی مدعی تخصص بوده،
میگفت من حقوقدانم، من آگاه به
مسائل اقتصادی هستم ،در زمینه ارض
و سکه بلای مضاعفی به ملت وارد
کرد اما کار خودرا سالم جلوه میداد...،
تورم را با مدیریت خراب خود بر
ملت تحمیل کرد ولی مدعی ثبات
و کارشناس بودن بود...،
اما آیا رهبری چه در زمان ریاست
جمهوری و چه حال مدعی تخصص
بودند؟؟؟؟
برید نقدهای روحانی در زمان مناظرات
دهه ۹۰ رو ببینید، تمام اتهام ایشون
به رقیبان(رئیسی و غیره) و به
دولت سابق(احمدی نژاد) این بوده
که بگه ما عرضه داریم، ما درس
خوندیم، ما تخصص داریم و همه
کار بلدیم نه شماها...
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
سلام علیکم
جانبداری معقول
با سند و مدرک
و مقایسه با مخالفین،با سندومدرک
به دور از تعصب، هیجان کاذب، توهین و تخریب
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
هدایت شده از خلفی
🔴ماجرای جالب یک انتخابات مهم در زمان مولا علی (علیه السلام)
همانطور که میدانید انتخاب خلیفه سوم در شورایی ۶نفره بود و در واقع رأی گیری شد وبنا براین بود که اگر آرا مساوی شد ، ختم کلام و نقش تعیین کننده برعهده عبدالرحمان بن عوف باشد یعنی او حق «وتو» داشت وبه هرکسی رای داد، همون شخص خلیفه میشد...
♦️عبدالرحمن ابتدا نزد مولا امیرالمومنین آمد و گفت به شرط ((عمل به قرآن)) و ((سنت پیامبر)) و ((سیره شیخین)) به تو رای می دهم و تو خلیفه خواهی شد
♦️امیرالمومنین فقط عمل به قرآن و سنت پیامبر(ص) را قبول کرد اما هرگز عمل به سیره شیخین (ابابکر وعمر) را نپذیرفت پس عبدالرحمن به سراغ عثمان رفت و او هر ۳شرط را بی درنگ پذیرفت.
♦️بعد از آنکه عثمان خلیفه شد فورا بنی امیه را بر امور مسلمانان مسلط کرد به گونه ای که حضرت امیر در تعبیری می فرمایند: «بنی امیه چونان شتران گرسنه که به علفهای بهاری رو می آورند بر بیت المال مسلمین چیره گشتند...» در نتیجه در زمان خلافت عثمان خیلی مشکلات و بلاها به سر جامعه پهناور اسلام آمد تا جایی که مردم علیه او شورش کردند و به رغم مخالفت و حتی مقابله امیرالمومنین، عثمان در آن شورش کشته شد.
🔴نکته:👇🏻
♦️قبل ازشورش عده ای از اصحاب رفتند که عثمان را نصیحت کنند مثل ابوذر، عبدالله بن مسعود و خود عبدالرحمن بن عوف، که خلیفه باهر کدام به نحوی برخورد ناشایست کرد مثلاً ابوذر را تبعید کرد، عبدالرحمن ابن عوف را کتک زد و بیرون کرد و...
♦️بعداً عثمان برای دلجویی به عیادت عبدالرحمن رفت که عبد الرحمن از او روی برگرداند و گفت: «مابه تو رای ندادیم که با جامعه مسلمین این کارها را بکنی، قرار ما این نبود...»
♦️در ادامه امیرالمومنین به عیادت عبدالرحمن رفته وانتخاب غلط او را یادآور شده و فرمودند: ((همه این اتفاقات نتیجه رای تو بود))
♦️عبدالرحمن گفت: من پشیمانم و از رأی خود به خلیفه روی گردانم و راضی به هیچیک از اقدامات وی نیستم
👆مولاعلی(ع) دربیان اینکه پشیمانی دیگر فایده ندارد، فرمودند: «تو در تمام اقدامات او شریکی! چه بخواهی! چه نخواهی!»
عزیزان...
انتخابات مهمی پیش رو داریم
✅ فراموش نکنیم که:
🔸رأی دادن و حتی رأی ندادن ما مسئولیت آور است.
👌پس...درست انتخاب کنیم
هدایت شده از خلفی
شخص محترمی ودوست عزیزی این پیام را فرستاده و بیان دارد که ما همه مسئولیم چون انتخاب احمدی نژاد و فلان و فلان و اینک رئیسی میکنید وبعد میگویید چون پشت رهبر نبود خوب نبود .. وشما طبق فرمایش حضرت علی علیه السلام باید پاسخگو باشید وچه بخواهید وچه نخواهید مسئول هستید...و اینک به رئیسی رای میدهید وبعد عین احمدی نژاد وغیره میگویید نشد....چگونه باید این سوال و شبهه را بررسی کرد وپاسخ درست داد...
ممنون از پاسخگویی 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
هدایت شده از یاسریع الرضا
سلام علیکم بزرگوار
ببینید ما در همه رفتارهایی که در
طول روز و شب انجام میدیم
باید قیامت پاسخگو باشیم.
چون بیهوده خلق نشدیم که
هرکاری انجام بدیم و بیخیال از
کنارش بگذریم...،
در انتخاب باید تحقیق کنیم و از افراد
سالم و #انقلابی و آگاه بپرسیم
که این فرد چگونه هست...
نه اینکه تحقیق کوچه بازاری کنیم
و یا براساس تفکرات و برداشت های خود
یا افراد غیر صالح که ادای افراد عالم
رو درمیارن به کسی رأی بدیم....،
پس اگر با احتیاط کامل برخورد
کردیم، تحقیق سالم و بی عیب کردیم
و از افراد انقلابی و سالم و عالم و آگاه
اطلاعات در مورد فرد گرفتیم، اگر اون
فرد رای آورد ولی بعد مدتی از
اصل خود تغییر کرد ما مقصر نیستیم
چون در انتخاب جوانب را رعایت کردیم
ولی اگر فرد منتخب ما اصلا رای هم نیاورد و فردغیر اصلح رأی آورد،
بازهم ما مقصر نیستیم چون تکلیف
را سالم انجام دادیم...،
اما باید احتیاط کرد، بسیاری از
تحقیق های مردم و اطلاعاتی که بدست
می آورند فقط یک کلاغ و چهل کلاغ و
حرف و قول های زبانی هست،
اطلاعات را از افراد ناسالم و غیر انقلابی
و غیر متعهد میگیرند...،
فریب میخورند و بعد نظام را متهم
به دروغ میکنند.
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از ا.قلندری
سلام پاسخ این رو پیدا نکردم لطف میکنید پاسخ بدید
هدایت شده از یاسریع الرضا
سلام علیکم
همه اینها تأیید این جمله هست
که وظیفه داریم پای صندوق
حاضر بشیم و وظیفه داریم
به #فرداصلح رأی بدیم...
رأی به فرد لیبرال غربزده وابسته به
منافع خود ، میشه همین مشکلاتی
که در،متن هست....،
برای اینکه دچار تجربه این چنینی
نشیم باید اینبار به فرد سالم
انقلابی اعتماد کنیم، مردم تا حال
برای ۳۲سال به افراد خائن و پلید
و بی اعتبار اعتنا کردند که جز،وعده
های پوچالی و غیرمنطقی هیچ کاری
از پیش نبردند، در اسلام اونها هم
شک بود....،
حال باید با دست خود و رأی دادن،
سرنوشت خود را تغییر بدن...
لیست گرفتن از،مشکلات فقط
طرح مشکل هست...
دوای این درد ،رأی به اصلح هست.
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از پیام پیامی
جهت اطلاعتون
همایش مردمی آقای رئیسی ساعت... روز... در استادیوم تختی مشهد برگزارمی شه، کاش ببینید چگونه وبا چه امکاناتی دارن آماده میشن
ضمنا به سوالات من جواب ندادید
تولیت املاک ومستغلات گوهرشاد چه کسی است؟
چه تاریخی منصوب شده؟
درآمد این املاک سالانه چقدر است ودرکجا هزینه می شود؟
مبارزه با فساد که در رسانه میلی ودراختیار صدا وسیما در بوق وکرنا می شودتبلیغاتی است، مبارزه با فساد روازخودمون وخانواده مون شروع کنیم
بدون هیاهو
هدایت شده از پیام پیامی
متن رو کپی کردم
چواب میخوام ممنون
هدایت شده از یاسریع الرضا
سلام علیکم
درمورد مسجد #گوهرشاد
احداث این مسجد در سال ۸۱۸ق برابر ۷۹۴ش با همت گوهرشاد خانم، دختر امیر غیاث الدین ترخان، همسر شاهرخ بن تیمور گورکانی و در دوران استانداری پسرش بایسنقر میرزا، در ضلع جنوبی حرم رضوی آغاز شد و در سال ۸۲۱ ق/۷۹۷ش به اتمام رسید. هرچند اعتمادالسلطنه سال ۸۲۰ق را ذکر کرده[۲] اما در شرح کتیبهها، تاریخ ۸۲۱ق را آورده است. شاید تاریخ اتمام بنا را ۸۲۰ و خاتمه تزئنیات مسجد را ۸۲۱ق دانسته است.
بانو گوهرشاد (۷۸۰-۸۶۱ق) یکی از زنان نامدار عصر تیموری و مورد احترام امیر گورکانی بوده و در امور مملکتی مورد مشورت قرار میگرفته است. وی در هرات به قتل رسید و در مدرسه گوهرشاد هرات در کنار مزار شوهرش شاهرخ میرزا و فرزندش بایسنقر میرزا مدفون گردید. مدرسه و خانقاه هرات نیز از آثار اوست. نام او در دو محل از بنای مسجد، یکی در بالای درِ ورودی ایوان دارالسیاده و دیگری در کتیبه ایوان مقصوره با خط زیبای شاهزاده بایسنقر میرزا با کاشی معرق به عنوان بانی مسجد نگاشته شده و به یادگار مانده است.
مسجد جامع گوهرشاد مشهد از محل موقوفات، دارای درآمد است که صرف تعمیرات و هزینههای جاری مسجد میگردد. علاوه بر موقوفات خاص که توسط گوهرشادبیگم و در هنگام تأسیس (به سال ۸۳۹ ق) مسجد وقف گردیده، چندین فقره املاک مزروعی و باغات و اراضی و مستغلات شهری نیز بعدا توسط افراد نیکوکار وقف شده است که عبارتاند از: که شامل چندین پارچه روستا، زمین، باغ مثمر و مشجر، قنات، دکان، منزل و... در روستاها و شهرهای مختلف است. این موقوفات شامل روشنایی، ترمیم و مرمت مسجد، تلاوت قرآن، روضه خوانی، فرش و... برای مجموعه مسجد بوده است.
موقوفه مسجد گوهرشاد در مشهد پردرآمدترین موقوفه استان و بانوگوهرشاد بزرگترین واقف زن ایرانی است. درآمدهای این موقوفه علاوه بر تامین هزینه های مسجد، صرف سرمایه گذاری در امور دیگر نیز می شود.
مسجد گوهرشاد با وجود اینکه در جوار بارگاه منور رضوی قرار دارد جزو موقوفات حضرت امام رضا (ع) به شمار نمی رود و مسئولیت توسعه و تامین مخارج آن برعهده اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی است.....،
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از 🌼 ال نبی.165 🌼
:
🔴🔴🔴سلام واحترام
اول ازهمه عذرخواهم بابت متن طولانی
ولی به علت اهمیت زیاد قضیه و برای جلوگیری از تفکر غلطی که راه افتاده
لطف کنید جواب هایی مستدل و قانع کننده بدهید چرا که طرفی که جواب داده به این سوالات فردی عادی نیست درسشو خونده و دنیادیدست و درحال حاضر شغل و حایگاه دولتی بسیارمهم داره پس لطف کنید اگه همشو امکان جواب ندارید مهم ترینشونو جواب بدید با تشکر از گروه براهین
خداقوت
اول اینکه اگرهمه.اعتقادات مارفته زیرسوال پس بی هویت وبی معنی شدیم
همه اعتقادات ما زير سؤال نرفته . فقط يك اعتقاد رفته زير سؤال و آنهم ولايت مطلقه فقيه ست كه ساخته و پرداخته امام خمينى ست . نه ريشه عقلى داره و نه فقهى . اتفاقاً اعتقادات جوانان كه مبتنى بر احساس بود الان علمى و عقلى و خردمندانه شد . كدام اعتقاد زير سؤال رفته ؟
هدایت شده از یاسریع الرضا
سلام علیکم
ولایت فقیه در تبع ولایت رسول خدا
صلی الله علیه وآله هست.
با نگاهی به آیات قرآن می توان به
این مهم رسید که اعتقاد به ولایت
فقیه ریشه عقلی و فقهی داره:
الف
🔺ادله عقلی
اصل وجود رهبر و سرپرست برای یک جامعه و حتی یک جمع دو یا سه نفره که قصد انجام کار جمعی را دارند مورد خدشه نیست. چنانکه در کلیه حرکتهای اجتماعی این امر مشاهده میشود و عقلا میتوان به ضرورت وجود رهبر و سرپرست برای تجمیع نیروها و هدایت آنها در مسیر تحقق هدف حرکت اجتماعی مد نظر پی برد. تنها تفاوتی که یک حکومت دینی که به جهت دارا بودن بعد اجتماعی، در زمره حرکتهای اجتماعی جای میگیرد،با سایر حکومتها و حرکتهای اجتماعی دارد آن است که هدف حکومت دینی تحقق دستورات دینی و مذهبی است که این حکومت بر اساس آن اقامه شده است و بالطبع رهبر این حکومت باید آگاهترین فرد به دستورات شریعت و نیز عادلترین فرد در انجام آنها باشد تا هم خود به درستی راه را از بیراهه بشناسد و هم دیگران را به درستی در این مسیر هدایت نماید. بنابراین اولین استدلال عقلی در اثبات ولایت فقیه، استناد به ضرورت وجود نظم در جامعه است.
از آنجایی که این برهان ناظر به ضرورت وجود رهبر برای جامعه در راستای ایجاد نظم و تحقق اهداف تعیین شده برای آن میباشد، در عصر حضور، نبوّت و امامت را ثابت میکند و در عصر غیبت، ضرورتِ ولایت فقیه را نتیجه میدهد.
دلیل عقلی دیگری که از آن میتوان ضرورت ولایت فقیه را استنباط نمود، آن است که هر چند مرتبه عالی و مطلوب برای تحقق اهداف یک حرکت اجتماعی مبتنی بر آموزههای الهی آن است که رهبری آن حرکت علاوه بر علمی صحیح و به دور از خطا، در همه امور مورد نیاز، از عصمتی برخوردار باشد که امکان اشتباه را در عمل به صفر برساند، اما بر اساس این قاعده عقلی که «هنگامی که تأمین و تحصیل یک مصلحت لازم و ضروری در حدّ مطلوب و ایده آل آن میسّر نباشد باید نزدیکترین مرتبه به حدّ مطلوب را تأمین کرد»، عقل حکم به تصدی امور توسط فردی میکند که بیشترین شباهت را در رهبر معصوم داشته باشد که در بحث ما منظور از این رهبر همان فقیه جامع شرایط است.
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از یاسریع الرضا
🔺ادله فقهی روایی:
1⃣مرسله فقیه:
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «خدایا، جانشینان مرا رحمت کن» و این سخن را سه بار تکرار کردند. پرسیده شد که ای پیغمبر خدا، جانشینانت چه کسانی هستند؟ فرمودند: «کسانی که بعد از من میآیند، حدیث و سنّت مرا نقل میکنند، آن را پس از من به مردم میآموزند.» از نظر امام خمینی(ره) دلالت حدیث شریف بر ولایت فقیه نباید جای تردید باشد، زیرا خلافت همان جانشینی در تمام شؤون نبوّت است و جمله «اللّهم ارحم خلفائی»، دست کمی از جمله «علی خلیفتی»، که به موجب آن امیرالمؤمنین علی علیه السلام در تمامی شؤون حکومتی جانشین پیامبر(ص) بودند، ندارد و جای تردید نیست که روایت «اللّهم ارحم خلفائی» شامل راویان حدیثی که حکم کاتب را دارند و قدرت تشخیص صحت و سقم احادیث را ندارند، نمیشود بلکه منظور راویانی هستند که فقیه بوده و قدرت فهم عمیق از احادیث را دارند.
2⃣موثقه سکونی: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «فقها امین و مورد اعتماد پیامبرانند تا هنگامی که وارد دنیا نشده باشند. گفته شد: ای پیغمبر خدا وارد شدنشان به دنیا چیست؟ فرمودند: پیروی کردن از قدرت حاکم. اگر چنان کردند، بایستی از آنها بر دینتان بترسید و پرهیز کنید.»
در این روایت اولاً امین بودن فقیه نسبت به پیامبر (ص) به صورت مطلق بیان شده است و لذا مفیدِ امانت در کلیه شؤون است، ثانیاً امانتداری تنها در انتقال و بیان احکامی که پیامبر(ص) آن را تبلیغ نموده است نیست، چرا که شأن پیامبر (ص) تنها بیان احکام نبوده است، بلکه مهمتر از آن اجرای این احکام است که امانتداری در این عرصه نیز آن است که احکام آنگونه که شایسته است، اجرا گردد.
3⃣توقیع مبارک: امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمودند: «در حوادث و پیشامدها به راویان حدیث ما رجوع کنید، زیرا آنان حجت من بر شمایند، و من حجّت خدا بر ایشان هستم.» در این روایت نیز اولاً منظور از حوادث واقعه، مسائل و احکام شرعی نیست و نویسنده نمیپرسد درباره مسائل تازهای که برای ما رخ میدهد چه کنیم؛ چون از واضحات مذهب شیعه بوده که در مسائل باید به فقها رجوع کنند، بلکه منظور، پیشامدهای اجتماعی و گرفتاریهایی بوده که برای مردم و مسلمین روی میداده است. ثانیا حجت بودن در این حدیث به صورت مطلق بیان شده است و بدیهی است که همه شؤون حجت را در بر میگیرد که از جمله آنها حجت در عرصه امور حکومتی است. حجت الله کسی است که خداوند او را برای انجام امور معین کرده است. امروز فقهای اسلام حجّت بر مردم هستند، همانطور که حضرت رسول (ص) حجّت خدا بود و همه امور به او سپرده شده بود. فقها از طرف امام(ع) حجّت بر مردم هستند به این معنی که اگر مردم در انجام اموری نظیر تدبیر امور مسلمانان، تمشیت امور سیاسی و هر آنچه مربوط به امر حکومت است، به غیر فقها رجوع کنند، خداوند و امام به واسطه ایشان بر مردم احتجاج خواهد کرد و این اعمال را از ایشان نخواهد پذیرفت.
4⃣صحیحه قداح: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «علما وارث پیامبران هستند.» در استدلال بر این روایت نیز باید توجه داشت که مقتضای وراثت انتقال همه شؤون قابل انتقال از متوفی به وارث است و از آنجایی که جانشینی در معنای تصدی امور اجتماعی و سیاسی، امری اعتباری بوده و قابل انتقال، لذا در انتقال جانشینی پیامبر(ص) به فقها طبق این حدیث، جای تردیدی وجود ندارد.
5⃣روایت علی بن أبی حمزه بطائنی: امام کاظم علیهالسلام فرمودند: «مومنین فقیه محافظان اسلام هستند همچون حفاظتی که دیوارهای یک شهر نسبت به آن دارند.»
در استدلال بر این روایت در راستای اثبات ولایت فقیه نیز گفته شده است که فقیه زمانی محافظ و نگهبانی را به نحو مطلوب انجام میدهد که از همه شؤون و احکام دین چه احکام فردی و چه احکام اجتماعی به نیکی محافظت نماید وگرنه حفظ احکام فردی دین به تنها برای صدق عنوان نگهبان و محافظ- آن هم محافظی همچون دیوار یک شهر که همه جوانب و اطراف شهر را از خطرات حفظ مینماید، کافی نخواهد بود.
6⃣مقبوله عمر بن حنظله: امام صادق علیه السلام فرمودند: «هر کس از شیعیان ما که آگاه به حدیث ماست و در حلال و حرام ما اهل دقت نظر است و احکام ما را نیز به خوبی میشناسد، بر دیگران واجب است که برای قضاوت به وی مراجعه نمایند، چرا که من او را به عنوان داور بین شما منصوب کردم. پس آنگاه که بر مبنای دستور ما قضاوت نمود ولی دیگران آن را نپذیرفتند، در واقع حکم خداوند را نپذیرفتهاند و ولایت ما را رد کردهاند و آنکه ولایت ما را رد کند، ولایت پروردگار را رد کرده است و چنین کسی مشرک خواهد بود.»
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از 🌼 ال نبی.165 🌼
ال نبی:
دوم اینکه اگرهمه رژیم درست نیست وناکارامدن چه کنیم
٢- ايا رژيم ناكارامد است ؟ بله . پس عقلاً بايد عوض شود . چگونه ؟ با اعتراض مسالمت آميز مردمى . چه رژيمى خوب ست ؟ هر چه اكثر مدم بخواهند ( ميزان رأى مردم است )
هدایت شده از یاسریع الرضا
در هیچ جای جهان معقول نیست
که مردم انتخاب حاکمیت را به
رفراندوم بذارن، اما جمهوری اسلامی
در بدو حضور و بعد از پایان دادن
به حکومت سفاک پهلوی این
کار را کرد و جمهوری اسلامی را
به رفراندوم گذاشت و اکثریت چشمگیری (بیش از ۹۰درصد...) به #جمهوریاسلامی
#آری گفتند....،
با اعتراض چند فرد و چند طیف که
تزریق از دشمن میشن و اطلاعات
دشمن اونها رو فریب داده که
نمیشه دوباره رفراندوم کرد...،
ملت عاشق حاکمیت و نظام را در
تظاهرات میلیونی( ۲۲بهمن و غیره) مشاهده کنید
که دشمن هم اذعان به این داره
که مردم بعد ۴۲ سال هنوز
تابع نظام هستند....،
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
هدایت شده از 🌼 ال نبی.165 🌼
ال نبی:
اگرهیچ کس حتی ذرهای برای رای دادن لایق نیست،پس تکلیف چیه
٣- بايد با عدم حضور پاى صندوق هاى رأى اعتراضمان را مسالمت آميز به رأى بگذاريم ( عدم بيعت )
تأئيد باطل و دست بيعت دادن به اين افراد شرعاً و عقلًا حرام ست
هدایت شده از یاسریع الرضا
کسی نگفته هیچ کس برای رأی
دادن لایق نیست....
عدم حضور در پای صندوق
یعنی پاک کردن صورت مسأله، بجای
پاسخ به آن....،
فرار از انتخابات یعنی کمک به
روی کارآمدن فرد غیرصالح...
فرار از رأی دادن یعنی اینکه #منایرانینیستم و #سرنوشت کشور
هم اصلا برام مهم نیست...
رأی ندادن یعنی تشکر از دشمن که
شبانه روز بابت میلیاردها دلار پولی
که گرفته تا مارو منصرف کنه و
در حقیقت موفق به این کار شد...
یاسریع الرضا 🔵🔴🔵
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin