26.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨#اختصاصی | انتشار برای نخستین بار
🛑 آشنایی با دکتر افتخارزاده، سرکردهٔ فعلیِ انجمن حجتیه؛ از لجنپراکنی علیه انقلاب و امام در حساسترین شرایط کشور تا کجفهمی و تحریفِ تاریخِ اسلام و عاشورا
➕همراه با تصاویر دیده نشده از برخی سران انجمن حجتیه
🗓 به مناسبت ۲۶ دی؛ سالروز فوت شیخ محمود حلبی، موسس انجمن حجتیه
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
25.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک کار خلاقانه و درجه یک👌🏼
حتما تا آخر ببینید✅️
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
🔸تاریخ جدید مدرسه در خانه
در مورد مدرسهدرخانه دو سابقه تاریخی وجود دارد. یکی با موضوعات مذهبی که به نویسنده مشهور ریموند مور[1] و دیگری با موضوعات ضد فرهنگی که به جان هولت[2] بازمیگردد(Lyman, 1998). در دهه 1960، هولت با ابراز ناراحتی نسبت به شرایط مدارس دولتی، سفارش میکرد که والدین یکبار دیگر به کنترل وضعیت آموزشی فرزندان خود بپردازند(Brainerd, Sobanski and Winegardner, 2002). پسازآن، باوجود اینکه شرایط کافی جهت آموزشهای مدرسهای فراهم شد، بازهم خانوادهها به دلیل مزایای قابل توجه این رویکرد، به آن تمایل یافتند (Hanna, 2011and (Bergstrom, 2012.
بهعنوان نمونه، شیفر (Shafer, 2010) یکی از مزایای بزرگ این روش را، فراهم آوردن فرصت برای والدینی میداند که تمایل دارند بین روشها و منابع مختلف برنامه درسی، به انتخابهایی متناسب با نیازها و علائق فرزندان خود دست بزنند. همچنین نتایج پژوهش لازن (Lauzon, 2007) نشان میدهد کودکان مدرسهدرخانه، ازنظر وضعیت دانشگاهی آگاهتر بوده، دارای خودپنداره مثبت و روابط بهتری هستند. لوک (Luecke, 2001) نیز معتقد است، هیچ تفاوت معناداری بین نمرات دانشآموزان مدارس سنتی و خانگی وجود ندارد. در همین راستا، نتایج تحقیق اسنایدر(Snyder, 2013) نشان میدهد که نمرات دانشجویان مدارس خانگی بهطور قابلتوجهی در سطح بالاتر از نمرات دانشجویان دانشگاه فلوریدای جنوبی قرار دارد. همچنین طی یک مطالعه وسیع که توسط توماس (Thomas, 2016)، بر روی بیش از 1000 خانواده آمریکایی انجامشده؛ مشخص شد احتمال کاهش بزهکاری در کودکان مدرسهدرخانه، از مزایای اصلی استفاده از این رویکرد به شمار میآید.
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
🔸مدرسه در خانه در آمریکا و استرالیا قانونی است
در ایالت میشیگان آمریکا، والدین یا قیم قانونی آن ها، کلیه امور تحصیلی کودک را پشتیبانی مینمایند (Department of education Michigan, 2016). در قوانین آموزشی نیوسات ولز استرالیا آمده است: والدین میتوانند شرایط مختلفی را جهت تحصیل فرزندان خود انتخاب کنند. مثلاً ثبتنام در مدارس عادی، آموزش راه دور و یا تحصیل در خانه (Green-Hennessy, 2014). در مدرسهدرخانه، نیازی نیست که خانه به شکل کلاس درس باشد. بلکه میتوان آموزش را متناسب با سبک زندگی خانواده، بهصورت سفارشی طراحی نمود (Shafer, 2010). مهم این است که والدین امور مربوط به آموزش را به هیچ همیار آموزشی واحد محول نمیکنند و مسئولیت آن را شخصاً بر عهده گرفته و مدیریت مینمایند (Basham, Merrifield and Hepburn, 2007).
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
مدرسهدرخانه در خارج از کشور چه جایگاهی دارد؟
بعد از دهه 1970 "جنبش منزل"؛ همزمان با افزایش جمعیت ایالاتمتحده و نیز فعالیتهای سیاسی و حقوقی خشن، رشد قابلتوجهی یافت(Kunzman and Gaither, 2013; as cited in Planti, 2009 and Gaither, 2008). مطابق تحقیق (Thomson, 2014)، (Bagwell, 2010)؛ و مرکز مطالعات ملی مدرسه درخانه (NHES)، نرخ گرایش خانوادهها، در سالهای اخیر بین 7 تا 15 درصد گزارش شده است.
بهدلیل قانونی شدن این رویکرد، امروزه خانوادههای آمریکایی، به اجازه دولتی تحصیلدرخانه نیازی ندارند (Watner, 2010). دلایل گرایش آنها، به دو دسته قابلتقسیم است: پداگوژیک و ایدئولوژیک. خانوادههای پداگوژیک از ماهیت نهادی نظام آموزشی ناخشنود هستند. عواملی چون انتخاب آزادانه برنامه درسی، تعمیق یادگیری، تنظیم سرعت آموزش با شرایط یادگیرنده (Luecke, 2001) و عدم رقابت سالم از دلایل آموزشی به شمار میآیند(Brainerd, Sobanski and Winegardner, 2002). ولیکن خانوادههای ایدئولوژیک به دلایل ارزشی از قبیل اعتقادات خاص سیاسی، مذهبی، اجتماعی و... این روش را انتخاب مینمایند (Brewer and Lubienski, 2017). سبکهای خاص یادگیری، منافع خانواده، اولویتهای شخصی والدین و تجارب قبلی آنها، از دلایلی است که (Thomas, 2016) بهوسیله مصاحبه با بیش از 1000 خانواده آمریکایی به دست آورده است. (Lyman, 1998)، (Kunzman, 2013) و (Bergstrom, 2012)، رشد بهتر شخصیت، کنترل تعاملات اجتماعی، نظم در کار، برنامههای خاص کاری یا اقتصادی را، به مؤلفههای فوق افزودهاند. استفاده از این رویکرد در کانادا نیز جایگاه ویژهای دارد (Bagwell, 2010). در سال 1996، وزارت آموزشوپرورش کانادا، رشد 776 درصدی را طی 18 سال اعلام نموده است(Dowell and Ray, 2000). (Arai, 2000) در یک مصاحبه کیفی با 23 خانواده؛ شرایط دشوار اجتماعی، کلاسهای پرجمعیت، بیتوجهی به تفاوتهای فردی و حافظهمحوری را از عوامل آموزشی؛ و محیطزیست ناخوشایند و استفاده از مواد مخدر را، بهعنوان دلایل ارزشی گزارش نموده است. (Bosetti and VanPelt, 2017)، دسترسی بهتر به منابع اجتماعی، مشارکت در ورزشهای پرطرفدار و نظارت دقیقتر بر یادگیری روزانه را، مزید بر عوامل فوق میدانند. (Van Pelt, 2004) نیز ترکیبی از اهداف اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی را برشمرده است؛ ضمن آنکه جئوب (Jeub, 1994)، معتقد به دلایل مذهبی بهجای اخلاقی است.
والدین استرالیایی نیز، از سال 1990، بهطور قانونی در این رویکرد مشارکت نمودهاند(Green, 2014). علل گرایش آنها از نظر (Jackson, 2014) و (Harding and Farrell, 2003)؛ موفقیتهای علمی بیشتر، تقویت خودباوری تحصیلی و تحکیم پیوند خانواده است. (Nicholls, 2006) با تأکید بر عامل دوری مدرسه از خانه، رفع مشکلات مربوط به کودکان فوبیای مدرسه را نیز عامل مهمی میداند. همچنین غنیسازی یادگیری هنر کودکان، از دلایلی است که (Burke and Cleaver, 2018) با تحقیق بر روی روش تدریس 14 مربی هنر مدرسهدرخانه بدان دست یافتهاند. در همین راستا، برک (Burke, 2016) ضعف ابعاد کیفی عملکرد معلمان هنر مدرسه را، مورد تأیید قرار داده است. سندرا (Sandra, 2006)، ضمن تأکید بر عامل رشد خشونت و مشکلات اقتصادی جامعه، این روش را برای کودکان با نیازهای ویژه؛ مطلوبتر میداند. در همین زمینه، کید و کارزمارک(Kidd and Kaczmarek, 2010)، تحقیقی را بر روی مادران 10 کودک اوتیسم مدرسهدرخانه انجام دادهاند که عامل فوق را تأیید نموده است. در سالهای اخیر، مدرسهدرخانه در کشورهای نروژ، پرتغال، آلمان، سنگاپور، روسیه و قزاقستان نیز رواج زیادی یافته است. در یک بررسی تطبیقی، کالیبایوا (Kalybayeva, 2015) اعلام نمود که این والدین به دلایلی از قبیل؛ کنترل بهتر تجارب آموزشی، غنیسازی برنامههای درسی، نارضایتی از عملکرد مدارس دولتی، روزمرگی در آموزش و دلایل ارزشی چون توجه به تمایلات و نیازهای کودکان و حفظ آنان از مضرات مدارس معمولی، به این رویکرد گرایش یافتند.
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
4.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 باز از مسجد شهر ...
📌 دیگه از یک مدرسه چی میخوای؟!
📌 گزارشی کوتاه از مدرسه مسجدمحور بندگی اصفهان
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
4.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢تا تورم در کشور است، هاشمی زنده ست!😐
3.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مجری معروف مسیحی از علاقه اش به امام علی علیه السلام می گوید:
هیچکس نیست که از دور یا نزدیک ،عرب یا غیر عرب امام علی علیه السلام را دوست نداشته باشد
یک رابطه ی روحی بین ما مسیحیان و امام علی علیه السلام وجود دارد♥️
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
✍حکیم ملّا محسن اسماعیلی:
💰بدیهی است که هرچه به تعداد بیماران دنیا افزوده شود، یهود ثروتمندتر خواهدشد.
💢بنابراین یکی از مهمترین گامها در مقابله با یهود، بینیازی جوامع از داروهای شیمیایی است تا بدین وسیله پایههای قوت و سرمایه یهود، سست شود.
👊لذا برداشتن هر یک قدم در راستای اِحیاء و گسترش طب جامع اسلامی، به معنای ایجاد یک مانع در راستای ثروتاندوزی یهودیان است.
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
خبر کوتاه است و هیجان انگیز!😍
دوره دندانپزشکی طب اسلامی🦷
با انتخاب شما تصویب شد
📲بصورت آفلاین
✅کاملا رایگان
إن شاءالله دورهمون از چهارشنبه
۳ بهمن ماه شروع میشه، پس
گوش به زنگ باشید که از
مطالب دوره جا نمونید!👂🏻
حتما دوستانتون رو هم به کانال
دعوت کنید تا اونا هم استفاده
کنن..📲👥
🟡بزرگترین کانال دورههای طب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/390398256Cd970dd4d5d
.
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi
1.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤😭😭امان از دل زینب
🖤وفات حضرت زینب(س) را تسلیت عرض می گویم به تمام عزیزان🖤🥀
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
#برای_آگاهی
https://eitaa.com/baraye_agahi
@baraye_agahi