eitaa logo
بصائر رسانه 🧕🇵🇸 🇮🇷
332 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
8.9هزار ویدیو
112 فایل
🔰مباحث مطرح رسانه ای بصیرت رسانه ای دشمن شناسی را با ما دنبال کنید. دغدغه های انقلابی ما با عمل رسانه پیوند دارد⁉️ 🌐🔊 @basaer_resane ✅ارتباط با ادمین @daryabari_Ms
مشاهده در ایتا
دانلود
13.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام و زیبایی های کشور عزیزمان تقدیم نگاه پر مهرتان 🥀 زیبایی و معماری ناب کردستان ❤️ یکی از قشنگ ترین و اصیل ترین معماری های کردستان همین روستاهای پلکانی هستن که که دولاب یکی از اون روستاهایی هستش که بافتش حفظ شده 🧕🌐 @basaer_resane
14.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفته بودم سوی قبرستان شهرم 👆👆 👈جرعه ای تفکر 🧕🌐🔈 @basaer_resane
شیخ‌قمیروش تقابل با جریان صهیونیستی قرآن سوزی.mp3
زمان: حجم: 12.53M
✅ روش رسانه ای تقابل با هتاکان به قرآن کریم ➖جلسه هم اندیشی با نخبگان فعال بین الملل ➖ اربعین ۱۴۰۲
704.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویر شهید محسن حججی در پیاده روی اربعین فیلم شهید حججی در پیاده روی اربعین نشان می‌دهد که او بعد از عبور از مرز مهران با شوق وصف ناپذیری مسیر را ادامه می‌دهد. ثبت دقایقی که در آن شاید محسن فکرش را هم نمی کرد کمتر از یک سال دیگر بی‌سر به زیارت ارباب خواهد رفت.
7.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام و زیبایی‌های کشور عزیزمان تقدیم نگاه پر مهرتان🥀 دریاچه عباس آباد بهشهر 🧕🌐🔈 @basaer_resane
21.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | مستند «برنامه شیطان» 🎯 قسمت پانزدهم: تروریسم (٢) 🧕🌐🔈 @basaer_resane
15.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸ماجرای تصمیم سازی برای مسوولین توسط نفوذی ها، ماجرای امروز و دیروز نیست. 🔺همواره افرادی توانسته اند در لایه های مخفی و نرم در فکر و اقدام مدیریتی کشور تاثیر گذار باشند... 🔻گاهی با اقدامی غلط یا بی فایده و گاهی هم با بی اقدامی، کشور را دچار فشل و سستی کرده اند... 🔻گاهی هم با تربیت افراد همفکرو همراستا ، از خود افراد و مسولین ، آنها را تبدیل به سرباز دشمن کرده اند و بصورت اتوماتیک اینها خودشان برضد منافع ملی و دینی عمل میکنند... حسین 🧕🌐🔊
41.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مستند 《ماجرای نیمروز》| مدت زمان مستند :62دقیقه 🔺 مستندی در مورد شهادت محسن فخری زاده رو که تولید شده با هم ببینیم تا مبادا سیطره کامل و روزافزون یهود در سراسر دنیا از یادمون بره !
7.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اولین اعترافات عامل حمله کور به روحانیون در تهران 🔸️با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود. 🔸️میخواستم نشان دهم که ایران امنیت ندارد ولی اگر امنیت نداشت من الان اینجا نبودم! --------- ❓⁉️تاثیرات فضای مجازی ول و آشوب و فتنه بر خواسته از اینستاگرام آنچنان روشن است که خود فتنه های رو شده روشن است. شگفتا که قاتل آدمکش را اعلام میکنند اما خانه و راه پرورش و تعلیم این قاتلان را نمی بندند. 🧕🌐🔊 @basaer_resane
4.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 طرح "استراتجیک" هالوی اپوزیسیون برای براندازی در اربعین! رونمایی شبکه اینترنشنال از شاخ اپوزیسیون! 😂 اپوزیسیون! بااین مغزهای متفکر نمیری. 🧕🌐🔊 @basaer_resane
‍ 📌 چطور «روایت» دنیای ما را به تسخیر خود درآورد؟ 🔻«روایت» به غولِ همه‌فن‌حریف دنیای ما تبدیل شده است. طوری که امروز دیگر ممکن نیست یک بسته بیسکویت را ببیند یا یک اسپری بدن را در اینترنت پیدا کنید، بدون اینکه با داستان‌های جورواجورِ کارآفرینان جوانِ بلندپرواز و قهرمانان آرمان‌گرایی روبه‌رو شوید که از کودکی رؤیای تولید بیسکوئیت یا اسپری بدن را داشته‌اند و حالا هم قرار است با محصولات ارگانیک یا بدون مواد نگه‌دارندۀ خود بیماری‌ها را ریشه‌کن کنند و خنده به لب همگان بیاورند و دنیا را نجات دهند. 🔻 ما چنان از «داستان» اشباع و به آن معتادیم که به مصرف‌کنندگانی بی‌تمیز تبدیل شده‌ایم و، حتی آنجا که لازم است دربارۀ منشاء اطلاعات و اشخاصی که آن را بیان می‌کنند تردید کنیم، مشتاقانه با داستان‌هایشان همراه می‌شویم. 🔻 پیتر بروکس، نظریه‌پرداز ادبیِ مشهوری که چهل سال پیش در کتاب دوران‌ساز خود به دفاع از «روایت» برخاست و اعلام کرد درک ما از خودمان به‌واسطۀ داستان‌ها شکل می‌گیرد، امروز نگران استیلای روایت بر زندگی ماست. 🔻بروکس در کتاب جدیدش فریب داستان: استفاده و سوءاستفاده از روایت، دربارۀ «تورم افسارگسیختۀ داستان» سخن می‌گوید و می‌پرسد: چرا «اَشکال دیگرِ ارائه و فهم عمدتاً به‌نفع داستان‌سرایی کنار گذاشته شده‌اند؟». او هشدار می‌دهد که «داستانی‌شدن واقعیت» می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای ما داشته باشد. 🔻از نظر بروکس، مواجهۀ دائمی با روایت حتی ممکن است ما را در برابر تئوری‌های توطئه نیز آسیب‌پذیر کند، زیرا مواجهۀ نقادانۀ ما با واقعیت را کمرنگ می‌کند. 🔻در قرن هجدهم، نویسندگان رمان‌ها رنج بسیاری می‌کشیدند تا شرح دهند ماجرای داستانی که نقل می‌کنند از کجا آمده و غالباً پیش‌گفتارهای مفصلی می‌نوشتند و مدعی می‌شدند نسخه‌ای خطی یا چند نامه را در چمدانی رهاشده پیدا کرده‌اند یا آنکه می‌خواهند به‌طور ناشناخته اعترافی خطرناک را منتشر کنند. این نوع قاب‌بندی‌ها خوانندگان را مجبور می‌کردند به رابطۀ نویسنده و داستان نگاهی نقادانه داشته باشند و این مسئله را فراموش نکنند که «داستان واقعیت نیست». 🔻تدریجاً که ژانر رمان مشروعیت یافت، نویسندگان راحت‌تر توانستند خوانندگانشان را مستقیماً به درون جهان داستانی و، درنهایت، خودآگاهیِ داستانی پرتاب کنند. این مسئله باعثِ غرق‌شدنِ ما در داستان‌ها بدون هشدارهای لازم می‌شود. 🔻بروکس می‌گوید امروزه ما چنان در محاصرۀ داستان‌ها گیر افتاده‌ایم که ناگزیریم عدسیِ روایت را به‌سوی خودمان نیز بچرخانیم و رخدادهای زندگی‌مان را حوادثی داستانی و بخش‌هایی از سفر یک قهرمان خیالی بپنداریم. چیزی که نمونۀ آن را حتی در رزومۀ کاری افراد می‌بینیم. 🔻اما زندگی ما، تفاوت‌های بنیادینی با داستان دارد و شاید از همه مهم‌تر، اینکه ما «پایان داستان» خودمان را نمی‌دانیم. بنابراین اگرچه می‌توانیم معناهایی «جزئی و موقت» برای زندگی‌مان بتراشیم، اما معنای کامل عمر ما، تا لحظۀ مرگ روشن نمی‌شود. ✍️نویسنده: الیس راب 📑مترجم: عرفان قادری 📰مجلۀ ترجمان، شمارۀ ۲۷ 🧕🌐🔊 @basaer_resane