eitaa logo
🇮🇷بصائر ثامن الحجج🇮🇷
276 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴فرماندهان دفاع مقدس ۳۰ شهریور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند ♦️سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم روز ۳۰ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. ┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
سلام مقرر شده است از ۳۰ شهریور طرح ثامن ۲۵(طرح لبیک یا خامنه‌ای ) بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشود. ۱- جهت به روز رسانی کانالهای طرح در تمام رده های مقاومت پيگيري و اقدام نمایید ۲-مشخصات(نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره کارت حساب شخصی، لینک کانال، نام کانال، نام پایگاه، حوزه، کانون) را به آدرس گروه لینکهای امام رضائی، ارسال نمایید https://eitaa.com/joinchat/3098148983C7ea666527a ۳-به مشخصاتی که تاتاریخ ۳۰ شهریور ارسال شود، ترتیب اثر داده خواهد شد. انشاءالله سرشبکه طرح در ناحیه
8.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ آیا با روند فعلی به جامعه عفیف خواهیم رسید؟! 🔹 در دو دستگی‌های رسانه‌ای، هژمونیک و هیجانی، شنیده نمی‌شود! 🔸 دسته اول؛ از انتقاد به رویه ، به ضدیت با اصل آن و علیه حجاب الزامی و (که حکومت در ارزش‌ها دخالت کند) کشیده شده‌اند و با لبه مخالفین نظام ج.ا مماس شده‌اند. 🔹 دسته دوم؛ ماجراها را صرفاً یک اتفاق(آن هم قابل توجیه) دیده، همین روش را درست و عمل به قانون و شرع دانسته، و گشت ارشاد را سنگر مقاومت علیه دشمن برانداز گرفته که حتی عیب و نقص احتمالی‌اش هم قابل اغماض است! بلکه اصلا و رسانه است که بد جلوه می‌دهد! و... 🔸 حرف سوم؛ نه مخالف اسلام سیاسی و دخالت حاکمیت در ارزش‌هاست و نه حجاب را بی‌اهمیت و حتی غیرقابل الزام می‌داند؛ لکن رویه ناقص و معیوب جاری در گشت ارشاد را ، دینبازی و بالتبع دارای اثر معکوس می‌داند! 🔹 برای عفیف‌سازی جامعه قدم اول عفیف و عادل بودن خود حاکم جامعه است. 🔸 در گام بعد سه مرحله از سیره و سنت اسلامی برداشت می‌شود که رویه موجود فاقد شاخص‌ها و استانداردهای آن است! 1️⃣ واجبات و محرمات در جامعه 2️⃣ دادن جایگاه ولاء طرفینی مومنان به مردم! یعنی ورود مردم به همه معروف‌ها و همه منکرها در برابر حاکمیت و جامعه نه فقط در برابر منکرهای خیابانی! 3️⃣ برای الزامِ رعایت هنجارها و پیگیرد ناهنجاری‌ها! ┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
از نمایش اقتدار تا خنثی‌سازی توطئه‌ها 🔻در سه دهه رهبری داهیانه رهبرمعظم انقلاب، بارها ایشان به سبک خودشان، با زبان بدن ، پیام اقتدار و صلابت را تکرار کرده‌اند. 1⃣رهبر ایران با نشستن با دست‌های صاف و مماس و کشیده شده تا انتهای دسته‌های صندلی که تداعی اقتدار دارد، در دیدار با روسای جمهور کشورهای بزرگ نشان داده که رهبر ایران در سطح بسیار بالایی توانایی استفاده مطلوب از زبان بدن و انتقال پیام از طریق آن را دارند. 2⃣از سوی دیگر بی‌شک زبان بدن رهبر انقلاب و حتی طریقه خاص عصا زدن ایشان در موقع سان دیدن از نیروهای نظامی در چند دهه اخیر از کم نظیرترین زبان‌های بدن متناسب برای یک رهبر نظامی در میان سران سیاسی کشورهای جهان محسوب می‌شود. 3⃣همچنین یکی از نزدیکترین و مشهودترین انتقال پیام از طریق زبان بدن توسط رهبر انقلاب در ایام اوج کرونا اتفاق افتاد. رهبر انقلاب در زمان تزریق واکسن بر خلاف تصاویر برخی از سران کشورهای دیگر، با مشتی گره کرده و حتی چشمانی متمرکز شده به سمت پیش رو، چهره‌ای با صلابت و مطمئن از خود را به نمایش گذاشتند. 4⃣در روزهای گذشته نیز که یکی از بالاترین سناریوهای علمیات روانی درباره تشکیک در سلامت رهبری با اهداف خاص سیاسی و امنیتی در بالاترین سطح رسانه‌ای توسط آمریکایی‌ها با محوریت نشریه معتبر نیویورک تایمز اتفاق افتاد. ایشان با سخنرانی غیر معمول خود در اربعین یعنی با به دست گرفتن میکروفن و با قامت ایستاده سخنرانی کردن، نه تنها خط بطلانی بر شایعات منتشر شده کشیدندبلکه اعتبار بالاترین رسانه‌های غربی رانیززیرسوال بردند.
🇮🇷 🖼 | کد رمز برای یک فتنه 🍃🌹🍃 1⃣ سازمان مجاهدین اعتراف کرد که اسم رمز آشوب ها بوده است! 2⃣ روي قبر نوشته شده جان تو نمي ميري و نامت يك رمز مي شود؟! | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
10.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط برای حجاب کتک میخورند و کشته میشوند و صدای هیچ بنی بشری هم در نمی آید در هیچ جای جهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست بی‌شرمانه مزدوران سعودی شبکه اینترنشنال به بهانه مرگ غم‌انگیز "مهسا امینی" از سیاستمداران غربی: ایران را بیش از پیش تحریم کنید! ⭕️ تلاش مزدوران شبکه سعودی اینترنشنال برای تحریم بیشتر ایرانیان و مداخله دیگر کشورها به بهانه ماجرای ناگوار "مهسا امینی" در حالی است که روزانه کودکان ایرانی به دلیل تحریم‌های ظالمانه دارویی و پزشکی پر پر می‌شوند، اما خوب نه آن‌ها از مرگ "مهسا" سوگوارند و نه دلشان برای ایرانیان می‌تپد؛ چرا که حقوقشان به دلار سعودی حساب می‌شود!
♨️کسی تا بحال این ماده‌گرگ را بی‌حجاب دیده است که دم از بی‌حجابی می‌زند؟ 📍با چهره‌ای منافقانه مدعی آزادی است در حالیکه دختران و زنان زیردست حتی در انتخاب رنگ روسری اجباری خود نیز اختیاری ندارند!
💢مرگ مهسا امینی و جنگ روایت‌ها 🔻از دست رفتن جان یک انسان همواره دردناک و غم‌انگیز است؛ اما ابزار سیاسی و در کانون جنگ روایت‌ها قرار دادن این جان شیرین برای اغراض سیاسی دردنا‌ک‌تر است و نه تنها دردی از متوفی و خانواده وی را درمان نمی‌کند حتما برای خانواده و البته وجدان بیدار و عزادار جامعه مشمئزکننده هم هست. 🔹 نگاهی به ساحت رسانه‌ای در باب نحوه مواجهه رسانه‌های مختلف با خبر مرگ تأسف‌بار مرحومه خانم مهسا امینی نشان از غلبه دو نگاه دارد؛ 1⃣ یکی معتقد است ریشه این قبیل حوادث در اجرای قوانین و «تکالیف» همانند گشت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر است و این با «حقوق» شهروندی در تضاد است و راه ممانعت از تکرار چنین حوادث غم‌انگیزی عبور از خیر اجرای آنهاست! 2⃣دسته‌ای دیگر معتقدند صرف یک اتفاق ناگوار نباید جامعه‌ای اسلامی همانند ایران را از مزایای اجرای قانون امنیت اخلاقی و مصون‌سازی جامعه برای حضور زنان محروم نماید. البته این تقاضا، خواسته‌ بخش عمده‌ای از افراد مسلمان جامعه به منظور «کالایی دیده و تلقی نشدن زنان» نیز هست. در ثانی ساحت این بحث در جامعه‌ای به وقوع می‌پیوندد که افتخارش این است که می‌خواهد نصوص اسلامی را به قوانین و مقررات اجتماعی و سایر نظامات زندگی فردی و جمعی مردم مسلمان تبدیل و شریعت را پیاده‌سازی نماید. 🔹حال چقدر زشت است از مرگ انسانی وسیله‌ای بسازیم برای تسویه حساب‌های سیاسی و در خوش‌بینانه‌ترین حالت دنبال برنده جلوه دادن نگاه سیاسی خود در هماورد دو قرائت متعلق به دو جریان سیاسی در باره بحث دیرینه و بی‌نتیجه‌ «روایی و ناروایی گشت ارشاد و امر به معروف» باشیم. 🔹آیا اساسا، می‌توانیم این سؤال شبه کلامی را طرح بکنیم که تکلیف‌مداران که قائل به درست بودن امر به معروف و تداوم گشت ارشاد هستند درست می‌گویند یا عده‌ای که آزادی در پوشش فردی را‌ـ بدون توجه به حقوق اجتماعی آحاد شهروندان‌ـ حق شهروندی می‌دانند راه حقی را می‌پیمایند؟! 🔹آیا این منطق برای قضاوت درست است؟ مگر نظام ما نظام اسلامی نیست؟ مگر نظام اسلامی درباره حضور زن در اجتماع نظر ندارد؟ 🔺 خوب اگر دارد و ما هم ادعا داریم که می‌خواهیم قانون اسلام را در قالب نظام اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سبک زندگی اسلامی اجرا و پیاده‌سازی کنیم پس چرا با ادبیات غیردینی و سکولارها مباحثه می‌کنیم؟! 🔹و نکته پایانی اینکه، بیندیشیم که آیا فرد یا جریانی که به همه چیز در پرتو روایت‌سازی دوگانه نگاه می‌کند، درد حقیقت دارد یا تنها نگاه قطبی خود را به هر قیمت دنبال می‌کند؟!