فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✋
رهبر انقلاب: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخشهای کشور اولویت آن را بپذیرند
🔹همه همتها و ارادهها در طول سال باید متوجه این نقطه کانونی باشد.
✅ کانالجامع #خبری، #تحلیلی، #آموزشی باسواد رسانهای
👇
https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155
✋
رهبر انقلاب: تورم بالا در سالهای متعدد روی نظام توزیع درآمدها اثر میگذارد/ مهم این است که مهار تورم به رکود تولید نینجامد
🔺امام خامنه ای در دیدار مسئولان نظام:
🔹 اقتصاد اولین مسئلهی کشور است. مهمترین مسئلهی کشور است؛ مسئلهی معیشت مردم است. شعار امسال شعار مهمی است. اینکه ما شعارها را شعارهای اقتصادی قرار دادیم این به معنای بیاعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اینها نیست. آنها هم به جای خود مهم است اما یک اقتصاد نابسامان بر روی فرهنگ جامعه هم اثر میگذارد.
🔹تورم بالا در چند سال پی در پی، این خیلی چیز مهمی است. سالهای متعدد، پشت سر هم، تورم بالا. خب؛ این روی نظام توزیع درآمدها در کشور اثر میگذارد. توزیع درآمدهای کشور را ناموزون میکند یک عدهای محروم میمانند یک عدهای هم حالا از طرق مختلفی جیبهایشان پر میشود. از هر دو طرف ایجاد فساد خواهد شد.
🔹گاهی شده که ما تورم را توانستیم کنترل کنیم اما از آن طرف با رکود همراه بوده، این به ضرر کشور است. اینکه تورم بیاید پایین اما رکود حاکم بر اقتصاد کشور باشد این چیز خوبی نیست. تولید رشد پیدا کند و این ممکن است.
✅ کانالجامع #خبری، #تحلیلی، #آموزشی باسواد رسانهای
👇
https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155
✋
رهبر انقلاب: زندگی مادی درون ما را از لطافت میاندازد مثل یک چرخ احتیاج به روغنکاری دارد تا راحت بچرخد / ذکر و دعا در ماه رمضان دل و جانها را تلطیف میکند
🔺امام خامنه ای، امروز در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام:
🔹 ماه رمضان، ماه ذکر است. ماه یاد است. ماه تابیدن انوار ذکر الهی بر دلهاست. این را به راحتی از دست ندهیم. هیچوقتِ سال، این اندازه، دلها آمادهی تلقّیِ انوارِ الهی، انوار هدایت الهی، برکات الهی، رحمت الهی نیست.
🔹این ماهِ رمضان است. ماهی که یک شب در آن هست که برتر از هزار ماه است: خَيرٌ مِن أَلْفِ شَهر. ماه تلطیف دل و جان است؛ این زندگی مادّی، بخصوص زندگی ماشینی، روابط ما را، درون ما را، باطن ما را، عملکرد ما را از لطافت میاندازد، مثل چرخی که احتیاج به روغنکاری دارد تا راحت بچرخد تا سایشِ مضر نداشته باشد.
🔹 ذکر و دعا در این ماه چنین نقشی را ایفا میکند، ما را تلطیف میکند؛ دلهایمان را، جانهایمان را، با تلاوت قرآن، با دعاهای شبانهروزی، با خود روزه، با شب قدر.
✅ کانالجامع #خبری، #تحلیلی، #آموزشی باسواد رسانهای
👇
https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155
🌼سال نو مبارک 🌼
💢برگزاری دوره جامع حسابداری💰🧮
💢به صورت غیر حضوری
💢ویژه معرفی به بازار کار
💢در سراسر ایران
🖇جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان روی لینک کلیک کنید👇🏻👇🏻
https://zil.ink/hesabdari11
https://zil.ink/hesabdari11
💠یا کد 11509 را به شماره 10008785ارسال کنید 💠
✋
صداوسیما به دنبال مرزشکنی از فرهنگ سکولار
🔸 استفاده از ترکیب سرگرمی و پیام
🔺در حوزه برنامه سازی در صدا و سیما در طول زمان یک مرزبندی شکل گرفته بود، که گویا حوزه برنامه های معارفی مختص افراد مذهبی جامعه ساخته میشود و برنامه های سرگرمی و فیلم و سریال دایره انحصاری سلیقه و ذائقه طبقه غیرمذهبی یا نهایتا قشر خاکستری است.این مرزبندی به تدریج سلیقه مخاطب را نیز شکل داده بود.
🔸برنامه هایی مانند محفل، سیدخندان، حسینیه_معلی و پاورقی در واقع در صحنه این روزهای صدا و سیما به دنبال مرزشکنی این فرهنگ سکولار هستند.
🔸طبیعتا این برنامه ها بدون اشکال نیستند ولی نفس این که تکنولوژی ترکیب سرگرمی با محتوا و پیام در سیما شکل گرفته است، بسیار ارزشمند است و با اطمینان میتوان گفت این تکنولوژی به تدریج ارتقا هم خواهد یافت و در صورت استمرار در جذب مخاطب خاکستری نیز موفق خواهد شد.
یکی از استراتژی های پایه بازاریابی بر این اصل استوار است که حفظ مخاطب (مشتری) موجود یا تبدیل مخاطب عادی به مخاطب وفادار، مقدم بر جذب مشتری جدید است و با هزینه ای بسیار کمتر قابل انجام است. در واقع این مخاطبان وفادارند که میتوانند به مجرای جذب مخاطب جدید نیز بدل شوند.
🔸اشتباه مهم گذشته صدا و سیما این بود که در سودای جذب طبقه غیر مذهبی ذائقه ای را در مخاطب خود شکل داد که به راحتی میتوانست آن را با برنامه هایی سازگارتر در ماهواره و شبکههای اجتماعی ارضا کند و همین مسئله ریزش مستمر مخاطب وفادار (حتی جامعه مذهبی و انقلابی) را موجب شده بود.
🔸در واقع صدا و سیما تبدیل به سازمانی شده بود که برای بخش عمده مخاطب خود (خانواده های مذهبی) هیچ برنامه خاصی در حوزه سرگرمی نداشت. در نتیجه نه تنها نتوانست مخاطب جدیدی را اضافه کند که به تدریج همان مخاطب موجود را نیز به ماهواره و شبکههای اجتماعی باخت.
🔸 جسارت صداوسیما در شکستن این مرزبندی کاذب قابل تقدیر است؛ اگر چه در این مسیر به طور طبیعی هم در برابر قشریونی که اساسا بر هر نوع تلفیق مفاهیم دینی با سرگرمی مخالفند قرار خواهد گرفت و هم طبقه ای که اساسا با بروز مفاهیم دینی در هر قالبی مخالف است.
✍میثم ظهوریان
✅ کانالجامع #خبری، #تحلیلی، #آموزشی باسواد رسانهای
👇
https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155