eitaa logo
باسواد باش ᅠᅠࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣩࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧࣧ
602 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
9 فایل
#کانال #آموزش #سواد_رسانه ✅ تطبیق مصادیق ومفاهیم ✅ ترفندهای رسانه ها ✅ #تکنولوژی ذهن ✅ واکاوی اصول #روانشناسی دررسانه ✅ باسوادباش #باسوادباش ✅ سواد رسانه و #سواد_دیجیتال ✅ سینمای #هالیوود ✅ #انیمیشن و #انیمه ✅ #گیم و #گیمرها ✅ پیام های پنهان ✅مهدویت
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑ما در کجا ایستاده ایم؟؟؟ ✡️ شبکه اسرائیل فارسی: رای ندید ✡️ شبکه‌صهیونیستی‌اینترنشنال:رای ندید ☸️ شبکه بهایی منوتو: رای ندید 🇺🇸 شبکه رادیو فردای آمریکا: رای ندید ☸️ شبکه سازمان منافقین: رای ندید ✡️ شبکه سلطنت طلب خارج نشین: رای ندید ⭕ شبکه تروریستی و جدایی طلب کوموله: رای ندید 🕎 شبکه وهابی جدایی طلبان بلوچ: رای ندید ⭕ شبکه جدایی طلب پان ترک: رای ندید ⭕ شبکه پان کردها : رای ندید ✡️ شبکه نفاق بی بی سی: رای ندید 🇺🇸شبکه ووآ فارسی: رای ندید 🔺 شهید همت: هر وقت در مناطق جنگی راه را گم کردید، به آتش دشمن نگاه کنید که کجا را می کوبد؛ همانجا جبهه ی خودیست! @basavadbash @basavadbash
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠آیا می‌دانید یکی از شگردهای کلاهبرداری سایبری، دعوت به گروه‌های انتخاباتی غیر رسمی است؟ 🔺️برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از شرایط انتخاباتی به دنبال جذب دنبال کننده و یا سوء استفاده از هموطنان می‌باشند. ⬆️لازم است با دقت و هوشیاری بیشتری در این فضا فعالیت کنید و به 3 نکته مهم زیر توجه داشته باشید: 🚫به کانال‌ها و گروه‌های غیررسمی ایجاد شده در فضای مجازی اعتماد نکرده و بدون اجازه مخاطبان خود را نیز به این گروه‌ها دعوت نکنید. ❗به هیج وجه اطلاعات هویتی خود را نه برای گردانندگان اینگونه کانال‌ها و گروه‌ها و نه در داخل گفتگوها ارسال نکنید❗ 🔸️با توجه به برگزاری انتخابات در زمان‌ و دوره‌های مشخص بازار شایعات و در فضای مجازی همیشه داغ بوده و از این رو باید با نحوه تشخیص اخبار کذب و جعلی از اخبار صحیح آشنایی داشته باشید. در اشتراک گذاری محتوای پیشگیرانه در آگاه سازی عمومی مشارکت کنید. همچنین با دنبال کردن این کانال ، از آخرین هشدارها و آموزش‌های ایمنی و امنیت سایبری به زبان ساده آگاه شوید. @basavadbash @basavadbash
3.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 در رشت، قم، آبادان و ملایر انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود 🔸اما رای‌گیری الکترونیکی چگونه است؟ @basavadbash @basavadbash
🔴 حقایقی درباره ی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در میان نوجوانان ایالات متحده در سال 2023 ➖طبق نتایج مطالعه موسسه افکارسنجی پیو در سال 2023 : 🔺پلتفرم‌های ویدیویی محبوب: YouTube و TikTok محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در بین نوجوانان آمریکایی هستند که استفاده روزانه قابل توجهی دارند. 🔺افول محبوبیت فیس بوک: تنها 20 درصد از نوجوانان روزانه از فیس بوک استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده کاهش محبوبیت آن در بین مخاطبان جوان است. 🔺جنسیت و ترجیحات پلتفرم: دختران نوجوان بیشتر از پسرها به طور مکرر از TikTok استفاده می‌کنند. 🔺دستگاه مورد استفاده : بیشتر نوجوانان به گوشی‌های هوشمند، رایانه‌ها و کنسول‌های بازی دسترسی دارند و حضور آنلاین آنها را تسهیل می‌کند. 🔺الگوهای نژادی و اقتصادی: الگوهای استفاده بنا به قومیت متفاوت است اما تفاوت معناداری با سطح درآمد خانوار ندارد. 🔺نگرانی‌های مربوط به سلامت روان: استفاده بیش از حد و منفعل از رسانه‌های اجتماعی با مسائل مختلف سلامت روان، مانند افسردگی و اضطراب، به ویژه در میان نوجوانان مرتبط است @basavadbash @basavadbash
📖 فضای مجازی و نقش دوگانه در انتخابات 📝 یکی از مزایای کلیدی استفاده از فضای مجازی در مبارزات سیاسی این است که می‌تواند به سرعت به تعداد زیادی از رأی‌دهندگان که از نظر جغرافیایی متنوع و دور از یکدیگر هستند، دسترسی پیدا کند و آنها را در قالب یک گروه با سلایق و نظرات گوناگون گرد هم آورد. همچنین یک تجربه شخصی و همه‌جانبه از پیام مبارزات انتخاباتی نامزدها را ارائه می‌دهد. فضای مجازی می‌تواند تعامل با کمپین‌های سیاسی را افزایش دهد. برای مثال، یک کمپین می‌تواند از فضای مجازی برای ارائه یک تور مجازی به رای‌دهندگان بالقوه از سیاست‌های نامزد مطلوب و مورد هدف خویش استفاده کند که این امر در کاهش هزینه‌های انتخاباتی آن نامزد مؤثر واقع می‌شود و بدین ترتیب، مردم به‌طور غیرمستقیم و بدون آنکه اطلاعی داشته باشند در حمایت‌های مالی خود از نامرد انتخاباتی دخیل می‌شوند. فضای مجازی به مردم اجازه می‌دهد تا در مورد نامزد و سیاست‌های آنها به صورت تعاملی و جذاب اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر چه در گذشته شناخت مردم از کاندیداها اندک و مختصر بود و از جریان برخی جزییات بی‌خبر بودند، اما با گسترش رسانه‌ها و فضای مجازی، اطلاعات و شناخت افراد از نامزدها بیشتر شده و آگاهی آنها افزون‌تر شده است. این امر، در نحوه رفتار رأی‌دهی و گزینش مطلوب و معقول افراد جوامع از بین کاندیداهای زیاد، تأثیر مثبتی گذاشته است. هر چند برخی بر این باورند که فضای مجازی این فضا، آگاهی مردم بیشتر شده، تنوع خبر و اطلاعات وجود دارد، جریان اطلاعات به سرعت پخش می‌شود و مکان در هم شکسته می‌شود. بنابراین، افراد در فرآیند انتخابات از برنامه‌ها و اهداف نامزدهای انتخاباتی آگاهی می‌یابند و خود دارای قدرت تشخیص می‌شوند. @basavadbash @basavadbash
💢تکنیک های انتخاباتی «پاره حقیقت گویی»؛ از جریان تحریف تا مهندسی رأی 📌این روزها اگر مشاهده کردید کاندیداها مدام بر روی یک وجه از موضوعات تاکید و از بیان همه‌ی ابعاد آن پرهیز می‌کنند؛ یعنی در تلاش هستند با قطعه قطعه کردن یک رویداد، بخش‌هایی از موضوع را حذف و بخش‌هایی که موجب انحراف مسیر تصمیم‌گیری رأی دهندگان به نفع خود می‌شود را پررنگ کنند. ⁉️در این روش چگونه بخش شناختی رأی دهندگان متأثر می‌شود؟ 🔺کاندیدا بر روی هست‌ها متمرکز می‌شود و این یعنی چون مخاطب ذهنیت خوبی در این موارد دارد با او همراه شده و حواسش از برنامه و حتی کارنامه‌ی فرد منحرف می‌شود. ♨️ پاره حقیقت گویی مخاطب را از مطالبه برنامه دور میکند. در این روش تحریف واقعیت نیز به راحتی رخ می‌دهد. 📌هنگام مشاهده مناظره ها و سخنرانی های کاندیداها، تنها چیزی که نباید رخ دهد؛ «هیجان زده شدن» است. عاقلانه و موشکافانه قول و فعل ها را بررسی کنید... @basavadbash @basavadbadh