eitaa logo
باشگاه تبیین افسران جنگ نرم
148 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
471 ویدیو
10 فایل
این باشگاه با هدف،محتوی سازی،معرفی جنگ شناختی و فتنه های دشمنان استکباری ،راه اندازی شده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سَبزِ سُرخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی دوربین سرزده وارد جلسۀ صبحانۀ کاری فرماندهان ارشد نظامی می‌‌شود https://eitaa.com/sabzsorkh
🌍 ارزان‌ترین و گران‌ترین اینترنت‌ در کدام کشورهاست؟ 🔹بین کشورهای جهان، اوکراین با هزینه تنها ۵ دلاری ارزان‌ترین اینترنت را در اختیار دارد و ایران با میانگین حدودا ۱۳ دلاری، در رده چهاردهم جهان قرار دارد. @bashgahajn
11.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷حباب اطلاعاتی چگونه کاربران را ناک اوت میکند؟ 🔹مسخ شناختی با تزریق مداوم اطلاعات جهت دار 🎥این فیلم توسط رسانه رسمی دولت آلمان تهیه شده است... @bashgahajn
هدایت شده از تربیت رسانه ای کودک
⭕️ عنوان‌سازی‌های رسانه‌ای 🔺«عنوان سازی» یکی از مهم‌ترین و در عین حال موثرترین روش‌های رسانه‌ای برای تاثیر مشخص بر مخاطب است. با این روش رسانه می‌تواند به صورت «هدفمند»، مفهوم موردنظر خود را در ذهن مخاطب ایجاد و ضمن تکرار، آن را در ذهن نهادینه سازد. 🔹آنچه در این روش رخ می‌دهد، هدف‌گیری «ضمیر ناخودآگاه مخاطب» است. در «عنوان سازی»، رسانه با استفاده از کلماتی با «مفاهیم نزدیک به هم» اما متفاوت در معنا، وارد عمل می‌شود و «مخاطب» بدون در نظر گرفتن بار معنایی متفاوت واژه ها، تحت تاثیر آنها قرار می‌گیرد. 🔹به کلمات زیر دقت کنید و ببینید که به ظاهر همه آنها یک معنا دارند، در حالی که در واقع بار معنایی و روانی هر کدام از کلمات با دیگری تفاوت دارد. ‼️همین عنوان سازی باعث می‌شود ما فردی را شهید، اما بی‌بی‌سی کشته بخواند. همین روش باعث می‌شود ما برخی را منتقد، اما رسانه‌هایی آنها را معترض بنامند. در ظاهر برای مخاطب هر دو اینها یکی است اما در عمل با یکدیگر فرق دارند. ⬅️رزمنده ـ جنگجو ـ مبارز ⬅️دولت ـ نظام ـ رژیم ـ حکومت ــ حاکمیت ⬅️واکنش ـ تلافی ـ دفاع ⬅️عدم احراز صلاحیت ـ رد صلاحيت ⬅️سانسور ـ تحريف ⬅️معترض ـ آشوبگر ⬅️فرار ـ عقب نشينی ⬅️اعتصاب ـ تحصن ـ تجمع ـ راهپیمایی ـ تظاهرات ⬅️هلاکت ـ مرگ ـ وفات ـ شهادت و...... 📍«واژه ها» در اخبار، بی دلیل انتخاب نمی‌شوند. هر واژه بر روی مخاطب اثر خاص خود را دارد. حواسمان به واژه ها باشد. @kidkid
🌺 هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. 🌼هفته دولت بر پیش قراولان خدمت و امیدآفرینی ایران اسلامی، فرخنده و گرامی باد. @bashgahajn
🔹 رفتارشناسی کاربران ایرانی در فضای مجازی @bashgahajn
💚 قال الصادق عليه السلام :أيَّامُ اللّه ِثَلَاثَةٌ : يَوم يَقُومُ القَائِمُ عَلَیهِ السَّلَامُ وَ يَومُ الكَرَّةِ وَ يَومُ القِيَامَةِ . 🟢 امام صادق (ع) می فرماید: ايّام اللّه سه روز است : ☀️ روزى كه قائم( عج) قيام مى كند. ☀️ روز رجعت ☀️ روز قيامت. 📗بحارالانوار @bashgahajn
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نام این فیلم عالی و کوتاه "تضاد" است. 🎞 "تضاد" ویدئویی ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای که برنده ۱۱ جایزه بین‌المللی شد ... آرزو آرامش و آسایش برای جهان ... در این فیلم ، بسیار زیبا تضاد وضعیت رفاه غربی های وحشی، با کشورهای بمباران شده توسط همین غربی های لیبرال دمکراسی زر و زور و تزویر، با هنری بسیار زیبا ، مقایسه شده است. @bashgahajn
💠تربیت و فضیلت 🔹تربیت و فضیلت هر دو، جلوه های شکوه مندی از بی کرانه هاست. پس بیاییم در جستجوی تربیتی باشیم که از بینش مسلط آدمی بر آفاق و انفس نشات می گیرد. 💫فمن ابصر فلنفسه(سوره انعام . آیه ۱۰۴) @bashgahajn
هدایت شده از  بسیج اساتید امین
7.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صحبت های آخرالزمانی فرمانده ارتش روسیه با سربازانش ـــــــــــــــــــــــ 🇮🇷 بسیج اساتید دانشگاه امین↙️ ✅https://eitaa.com/basij_asatid
♦️گردش مالی ۳۰هزار میلیاردی برای خرید و فروش فیلترشکن در سال گذشته. 🔹آمارها حاکی از آن است که ایرانیان روزانه ۱۶۹ دقیقه از اینترنت استفاده می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد ۸۰ درصد ایرانیان، از فیلترشکن برای ورود به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند. 🔹در سال ۱۴۰۱ نیز بین ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان برای خرید و فروش فیلتر شکن خرج شده است. @bashgahajn