نکات کلیدی جزء 23 قرآن کریم
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
چرا باید به راهپیمایی #روز_قدس بریم؟
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
#شبهه:
ما تنها کشوری هستیم که می توانیم به خاطر حقوق مردم یک کشور دیگر به خیابان بیاییم و راهپیمایی کنیم، اما به خاطر حقوق خودمان حق نداریم راهپیمایی کنیم.
✅ پاسخ شبهه:
1️⃣ اعتراضات نسبت به جنایات مستکبرین در دنیا مختص ایران نیست. این یک امر انسانی است و در بسیاری از کشورها این تجمعات انجام می شود. به عنوان نمونه راهپیمایی روز قدس در کشورهای مالزی، هند، سنگاپور، اندونزی، ترکیه، آمریکا، کانادا، نروژ، آذربایجان، سودان، انگلیس، بحرین، بوسنی و هرزگوین، تونس، پاکستان، استرالیا، آلمان، رومانی، کویت، اسپانیا، آفریقای جنوبی، سوئد، ونزوئلا، آلبانی، یمن و یونان برگزار میشود؛
🌐https://b2n.ir/a11488
2️⃣ ماده 27 قانون اساسی کشورمان در مورد برپایی تجمعات می گوید: «تشکیل اجتماعات و راهپیماییها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است. » و به استناد ماده ۱۳ قانون فعالیت احزاب و گروههای سیاسی، احزاب و گروههای سیاسی و صنفی میتوانند از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تقاضای مجوز برگزاری راهپیمایی یا تجمع کنند و تجمعاتی را برگزار کنند.
3️⃣ تا الان اعتراضات زیادی انجام شده از جمله اعتراضات صنفی کشاورزان و کارگران و معلمان و دامداران و کامیون داران و دیگر تجمعات که خبرش به همه کسانی که در ایران زندگی می کنند رسیده است.
4️⃣ معلوم است که تجمعات غیر قانونی که اقدام به تخریب اموال دولت و مردم می شود و از طرفی هیچ برنامه ای برای تامین امنیت اعتراض کنندگان وجود ندارد و بعضاً به کشته سازی هم می انجامد، در هیچ کشوری اجازه داده نخواهد شد.
5️⃣ نکته دیگری که باید توجه کرد این است که در کشور ما از این اعتراضات معمولا سوء استفاده می شود و کافی است در گوگل جمله اعتراضات یا تجمعات در ایران را جستجو کنید تا اولین گزینه ها از بی بی سی و رادیو فردا و شبکه های معاند برایتان نمایان شود. نمونه واضح آن دستگیری دو نفر از اتباع اروپا در روز 21 اردیبهشت 1401 توسط وزارت اطلاعات بود که وظیفه آن ها منحرف کردن اعتراضات صنفی بود.
🌐https://b2n.ir/k47964
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
🔰مجله ديلی ميل انگلستان،👆 اسرائیل را چگونه توصیف میکند:
⛔️اسرائیل بر اساس خونریزی و ترور به وجود آمده و اکنون سردمدار ترور در جهان است.
⬅️ چگونه موساد، سرویس مخفی اسرائیل، با 800 عملیات در دهه گذشته در صدر تروریستها است؟
نه تنها ماموران موساد از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بیش از ماموران هر کشور دیگری مردم را کشته اند، بلکه سرعت کشتار آنها در دهه گذشته افزایش هم یافته است.
🖥 منبع:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6001335/How-Israels-secret-service-world-leader-assassins.html
❓آیا سکوت در برابر این رژیم جانی مسلمین، رواست؟
#قدس
#روز_قدس
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
🌙 فرازی از دعای افتتاح
#دعای_افتتاح
#ماه_رمضان
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجویی
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان🌙
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
Tahdir joze24.mp3
3.94M
📖 تحدیر(تند خوانی) قرآن کریم
♻️ جزء 24
🎤 استاد معتز آقایی
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
نکات کلیدی جزء 24 قرآن کریم
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
🔰با سلام وآرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
⏱ارزشیابی اساتیداز تاریخ 26 فروردین ماه لغایت ۷ اردیبهشت ماه در دسترس وقابل انجام خواهد بود.
🔰ارزشیابی اساتید در سامانه گلستان به آدرس golestan.quran.ac.ir در دسترس خواهد بود.
🔷تذکر مهم : عدم انجام ارزشیابی توسط دانشجویان محترم مانع انجام انتخاب واحد نیم سال آتی و مانع رویت نمرات پایانی نیمسال جاری خواهد بود.
🔸یادآوری: ارزشیابی اساتید در سامانه گلستان در تب ارزشیابی و نظر سنجی قابل انجام می باشد.
https://eitaa.com/joinchat/2433482855C1d6ced834e
آموزش نوین قرآن کریم ، «طرح بُشری »
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد
آموزش نوین قرآن کریم ، «طرح بُشری » ┅┅┅❀💠❀┅┅┅ بسیج دانشجوییِ ِدانشکده علوم قرآنی میبد @basij_oqm
معرفی طرح :
نیاز مبرم و جدی به ارائهی آموزش های صحیح و اصولی به علاقمندان باعث شد که طرح نوین بشری تدوین شود. پایهگذار این طرح، استاد عبدالرضا صدیق فعالیت های قرآنیشان را از سال ١٣۵۴ آغاز کرده و از حدود سال ١٣۶٠ در زمینه های قرائت و تدریس قرآن شناختهشدند. فعالیت های آموزشی ایشان در سطوح مختلف و در میان گروههای سنی گوناگون با موفقیت در خور توجهی همراه بوده است.
از ویژگیهای بارز این طرح میتوان به این موارد اشاره کرد:
• کاملاً عمومی و فراگیر بودن: به طوری که در تمام زمانها و مکانها قابل استفاده است؛
• دسترسی آسان برای گروههای سنّی و فرهنگی مختلف: برای باسواد و کمسواد یکسان بوده و به کتاب درسی و جزوه آموزشی بیرون از قرآن مشروط نیست؛
• دارای ارزش علمی: منظور آنکه مرحلهبندی و مقاطع مشخص آموزشیای با رهآوردهای تعریف شده وجود دارد. بدین ترتیب که با بهرهگیری از روش شنیداری- گفتاری (اِقراء) در سه مرحلهی اساسی اِسماع، اِستماع و اِتّباع، ترغیب قرآن به جای تحمیل آموزشی آن، آسانسازی آموزش تلاوت با صدا و لحن خوش و توجه ویژه به تجوید عملی یعنی فن و هنر تلاوت قرآن کریم براساس تلفظ صحیح حروف و اصوات با لهجه فصیح عربی موجب میشود که یادگیری قرآن کریم آسان و علمی میشود.
کوتاه سخن آنکه، آموزش قرآن با بهرهگیری از مکتب پیامبر اکرم(ص) باید باعث انتقال آیات قرآن از قلب معلم به قلب متعلّم گردد و متعلّم قرآن نیز چونان معلّم خود، حامل آیات الهی گردد.
اهداف طرح آموزش نوین قرآن کریم (بشری)
-فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)
- آموزش به روش آکادمیک
- ارائهی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد
- جلوگیری از اتلاف زمان
- قابل درک برای تمامی اقشار جامعه
- پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی
-سادهسازی یادگیری قرائت قرآن کریم
-مهندسی تلاوت
سخن آخر
با بشری، بشارت می دهیم که کلام وحی، روح تشنگان مشتاق را آبیاری می کند، فرا می گیریم گل واژه های قرآن را، بدان سان که زبان مادری را آموختیم و بدان گونه که مهر مادری در روح و جانمان نشست.
همصدا با قرآن، به سوی جهانی که میعادگاه منجی منتظران است.
https://www.iqfa.ir/fa/bakhshha/amoozeshnovin
┅┅┅❀💠❀┅┅┅
بسیج دانشجوییِ
ِدانشکده علوم قرآنی میبد
@basij_oqm