eitaa logo
رهروان شهداء کرچگان
164 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
925 ویدیو
140 فایل
با ولایت تا شهادت انسجام و پیشرفت در راستای خط انقلاب اسلامی و نابودی دشمنان انقلاب و اسلام و حذف شبکه های اجتماعی بیگانه خدایا، هنگامی که شیپور جنگ طنین انداز می‌شود، قلبم شکفته شده زیرا جنگ مرد را از نامرد تشخیص میدهد
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ثامن لنجان
سربازم و صاحب عـلم ، خواهم شد با منطق عشق ، هم قسم خواهم شد این دفعه به جانِ حاج قاسم من هم با رأی " مـدافـع حـرم " ، خواهم شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از منصور مفیدی
تقدیر از سرمربی و ارکان تربیت و آموزش پایگاه مقاومت بسیج شهدای کرچگان به عنوان پایگاه الگو 1400/3/9 با حضور معاونت تعلیم و تربیت ناحیه لنجان حاج آقا عبدی - امام جماعت محترم باغبادران حاج آقا طباطبایی - فرماندهی محترم حوزه جناب سرگرد موذنی و جمعی از بسیجیان محترم
هدایت شده از ثامن لنجان
✅ دست‌نوشته‌های یکی از مادران میدان انتخابات
هدایت شده از ثامن لنجان
⭕️چند روش برای رسیدن به انتخاب درست در انتخابات 1️⃣ تفاوت شعار و برنامه را تشخیص دهید مبتنی بر مسائل اصلی کشور و مردم است، راهکار دارد و جزئی‌تر مطرح می‌شود. اما اکثرا کلی، پر ابهام و با استفاده از واژگان فریبنده مطرح می‌شود. 2️⃣ آیا وعده‌های کاندیدا در حیطه اختیارات رئیس‌جمهور است گاهی کاندیداها قول‌هایی می‌دهند که طبق قانون اساسی در حیطه اختیارات رئیس‌جمهور نیست. مثلا در حیطه اختیارات مجلس یا ستاد کل نیروهای مسلح یا سایر بخش‌هاست. مهم است بدانیم فرد قانونا توانایی اجرای وعده‌اش را دارد یا فقط بنا دارد با ذکر برخی مسائل، از این مرحله عبور کند. 3️⃣ به کلیدواژه‌ها دقت کنید واژگان بی‌علت انتخاب نشده‌اند و به شما کمک خواهند کرد میزان دغدغه فرد در قبال مسائل کشور را ارزیابی کنید. مثلا کاندیدایی که از هشتگ یار کمکی یا نامزدپوششی بسیار زیاد بهره می‌برد مسأله اصلی کشور را پوششی بودن نامزدها می‌داند یا موضوعات اقتصادی. کلیدواژه‌های پرتکرار یک کاندیدا اگر ناظر بر مسائل اصلی کشور نبوده و مربوط به حواشی باشد، یکی از روش‌های است که به شما در انتخاب بهتر کمک کند. 4️⃣ فقط تیتر اخبار را نخوانید در هفته‌های گذشته به‌وفور اخباری را دیده‌ایم که تیترشان به نکته‌ای جنجالی اشاره کرده که اساسا آن جملات و کلمات به شکلی دیگر در متن اظهارات فرد بوده است. دقت کنید تیترها می‌توانند شما را گمراه کنند. 5️⃣برچسب است یا واقعیت؟ در انتخابات رقبا برای بی‌اثر کردن تبلیغات یکدیگر اقدام به برچسب‌زنی و انگ زدن می‌کنند. لزوما برچسب‌ها با واقعیت یکی نیستند و گاهی حتی در تضاد با واقعیت هستند اما در زرورق واژگان جذاب پیچیده می‌شوند و شما را از مسیر اصلی دور می‌کنند. ✍️معصومه نصیری_مدرس سواد رسانه‌ای