#گزارش_تصویری
⭕️ برگزاری مسابقه مهیج تیراندازی به همت بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی جندی شاپور اهواز
🔸 روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه مسابقه تیراندازی بین 70 نفر از دانشجویان برگزار شد .
✨ از این تعداد به شش نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند پس از بررسی سیبل ها هدیه نفیسی اهدا می شود .
✅ منتظر اعلام برندگان باشید 😉😉😉
💠 @basijajums
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨🌳🌱رسول خدا (ص) می فرمایند: هرکه درختی بکارد هربار انسانی یا یکی از مخلوق خدا از آن بخورد برای وی صدقه ای محسوب شود.🌱🌳✨
نهج الفصاحه صفحه 597
⭐پایگاه بسیج دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز⭐
#کاشت_نهال🌳
🌿۱۵ اسفند ۱۴۰۱
@basijajums
#اطلاعیه
بسم الله الرحمن الرحیم
🔻دانشجویان عزیز سلام ، باتوجه به عدم همکاری مناسب با بسیج دانشجویی در تامین امکانات اردو #راهیان_نور توسط مسئولین مربوطه در زمان مقرر ، به اجبار #ظرفیت_محدود برای این برنامه در نظر گرفته می شود.
پیشاپیش از محضر همه بزرگوارانی که قصد شرکت در این برنامه را داشتند و باتوجه به شرایط این امکان وجود ندارد #عذرخواهی می کنیم و پوزش می طلبیم.
🔹همچنین به افرادی که امکان شرکت در اردو را دارند اطلاع رسانی خواهد شد.
روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
💠 @basijajums
خبر آمد گل بی خار به دنیا آمد
عاشقان حضرت دلدار به دنیا آمد
کلهم نور نبی اند پسرهای علی
آخرین احمد مختار به دنیا آمد
یازه زاده زهرا همه شیرند و کنون
اخرین حیدر کرار به دنیا آمد
گرحسین بن علی سبط نبی شیرین است
او حسینیست که نه بار به دنیا آمد
سیزده کعبه به دور سر او می گردند
نقطه مرکز پرگار به دنیا آمد
⭕️ ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) بر تمام منتظران منجی عالم مبارک 🌺🌺🌸
💠 @basij_parastari_ajums
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰فقط کمی آنطرفتر...
🔰فقط چند ساعت تا قرار عاشقی...
#راهیان_نور
💠 @basijajums
#گزارش_تصویری
⭕️ اهدا گل و شیرینی به مناسبت ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به اساتید و پرسنل دانشکده پرستاری و مامایی جندی شاپور اهواز
🔸 سهشنبه ۱۶ اسفندماه اهدا گل و شیرینی به اساتید و پرسنل دانشکده به همت #بسیج_دانشجویی_دانشکده_پرستاری انجام شد .
#نیمه_شعبان
💠 @basijajums
🔘 مراسم اولین سالگرد عروج ملکوتی عالم وارسته ، روحانی محبوب و اخلاق مدار حجتالاسلاموالمسلمین سیدمحسن شفیعی (ره)
🎙 با سخنرانی:
حجتالاسلام والمسلمین رستمی ، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور
▫️ حجتالاسلام والمسلمین میرزا محمدی
▫️ دکتر محمدرضا سنگری
🗓 تاریخ:
پنجشنبه ۱۸ اسفند، ساعت ۹ صبح
🕌 مکان:
مصلی مهدیه امام خمینی اهواز
@basijajums
#عبدالحمید که در حمایت از جنبش #زن_زندگی_آزادی از نظام میخواست تا به حقوق زنان احترام بگذارد ، در #مسجد_مکی برای 100 زوج مراسم برگزار کرده اما به عروس خانمها اجازه ورود به مسجد را نداده!
@basijajums
#گزارش_تصویری
⭕️ برگزاری مسابقه دارت بین دانشجویان دختر به همت بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی جندی شاپور اهواز
🔸 بعد از امیتازدهی اسامی برندگان اعلام خواهد شد .
#نیمه_شعبان
💠 @basij_ajums
#گزارش_تصویری
⭕️ ایستگاه صلواتی به مناسب عید نیمه شعبان
🔸ایستگاه صلواتی به مناسبت عید نیمه شعبان به همت بسیج دانشجویی دانشکده در حیاط پشتی دانشکده برگزار شد .
#نیمه_شعبان
@basijajums
#یادداشت_دانشحویی
امام جماعت
مدتی گذشته بود توفیق نشده بود حاج آقا را ببینم، خیلی دلم برایشان تنگ شده بود با یکی از دوستان صحبت کردم که حاج آقا سرشان خیلی شلوغ است و نمیخواهم دفترشان مزاحمشان بشوم اما چه کنم دلم برایشان تنگ شده است.
گفت: چرا به مسجد نمیروی؟
گفتم: کدام مسجد؟
گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) خیلی راحت میشه حاج آقا رو دید
گفتم: تو ایام کرونا مسجد نماز دایره؟
گفت: ستاد کرونا اجازه داده اما بذار بپرسم دقیق که مسجد نماز اقامه میشه یا نه؟ بعد از تماس تلفنی با یکی از دوستانش
گفت: اره نماز اقامه میشه و حاج آقا هم هستن امشب
خیلی خوش حال شدم با یکی دیگر از دوستان هماهنگ کردم که برای نماز مغرب و عشا برویم مسجد و حاج آقا رو هم ببینیم
وقتی رسیدیم درب مسجد دیدیم در فضای باز و درحیاط قالی پهن شده است برای اقامه نماز، دونفرمان کنار هم نشستیم که یک آقا میان سال با موهای جو گندمی گفت: ببخشید جوونا اگر میشه فاصله اجتماعی رو رعایت کنید حاج آقا حساس هست رو موضوع گفتیم: چشم و فاصله گرفتیم ولی خب از دید ما که جز خانواده علوم پزشکی بودیم خیلی جالب و مورد پسند بود این موضوع
بعد از نماز حاج آقا نشست رو به جمعیت و نمازگزار ها هم دور ایشون به صورت یک حلقه و بافاصله نشستند ما یک مقدار عقب تر نشسته بودیم تمام حرکات برایم جالب بود انگار همه را میشناخت از خانواده و بچه هایشان سوال میکرد و به اسم همه را میشناخت و صدا میزد. نگاهش که به ما افتاد با اشاره عرض ادب کردیم و ما را صدا زد ماهم جلو تر رفتیم و نزدیک ایشان نشستیم چهره خندان و بشاش ایشان و نگاه قشنگش از پشت ماسک هم قابل تصور بود.
از اوضاع کرونا در بیمارستان ها و اقدامات جهادی و دانشجویی پرس و جو کرد.
جو خیلی صمیمی بود. به چند نفر از افرادی که آنجا بودند ما را ما معرفی کرد. نحوه برخورد ایشان با نمازگزاران از نزدیک برایم جالب تر شده بود. توجه به صحبت های همه آنها، بسیار ارزشمند بود. یک نفر را صدا زد و فرمود: آقای فلانی دختر خانم کوچولوت رو ندیدم امشب
گفت: حاج آقا یکم حالش خوب نبود نیاوردمش
حاج آقا: این کیک و آب میوه رو ببر خونه از طرف من به دختر خانمت بدش. خندید و با گشاده رویی ادامه داد تاکید میکنم که بهش بگی از طرف من بوده...
یک عدد حرز امام جواد علیه السلام همراهم بود که میخواستم به عنوان هدیه به ایشان بدهم موقع رفتن هدیه را به ایشان دادم.ایشان هدیه را پذیرفت و مجدد به خودم هدیه داد فرمود که حتما ازش استفاده کن ما برگشتیم و یک ساعت بعد با ویبره گوشیم متوجه پیامک حاج آقا شدم: سلام عزیزدلم خیلی خیلی لطف کردید و من رو خوشحال کردید. ازتون ممنونم.
معجزه حتما زنده کردن مردگان نیست، این اتفاق که در ابتدا بسیار ساده بنظر می رسد برای من یک معجزه است. برای همه افرادی که حاج آقا شفیعی (ره) را از نزدیک میشناسند این برخورد ها را زیاد مشاهده کرده اند. اما همین خوش رویی، مهربانی، حفظ کرامت انسان ها و در واقع عرفان عملی ایشان بود که ایشان را از بقیه متمایز کرده بود....
روحش شاد...
مرگ تو را چو داد گردون خبرم
خبرت نیست که یک باره چه آمد به سرم
کاش با قیمت جان، عمر تو میشد ممکن
تا دهم جانی و از بهر تو عمری بخرم
حمزه جعفرزاده دانشجو ترم آخر پزشکی
@basijajums