سلسله جلسات کارگروه علم و دین
🔸جلسه مقدماتی با موضوع :
《بندگی و آزادی》
🔸دورهمی صمیمانه و هم اندیشی با حضور :
《 دکتر سید محسن میرباقری 》
🔸تاریخ : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت
🔸ساعت ۲۰ الی ۲۲
🔸مکان : سالن جلسات دانشکده پزشکی
❗️حرکت سرویس ها از خوابگاه ها 19:45
@quran_ajums
🔰#نتایجمسابقه عکس نوشته:
1- زهرا مهدویان
2- فاطمه جلالی نسب
3- محمد آلبوطاها
#راهیان_نور
#شهدا
🌐 @basijajums
🔰#نتیجهمسابقه دلونشته و خاطره نویسی:
زینب مرادی
متن دلنوشته:
بریده بودم از همهجا! از همه کس!
خسته بودم...به سوی هر دری رفتم باز نشد
جمع کردم تمامِ خودم را...قلبِ شکستهام..ذهن آشفتهام..چشمان ابریام..
قدم گذاشتم جایی که یک روزی قبلتر از من مردانی بیادعا تمام دنیایشان را فدای وجب به وجب خاک آن کردند.. شنیدهبودم دستگیرند، عند ربهم یرزقوناند.. ز جان و جا رهیدند..
خاک بوی عشق میداد..بوی شهامت..بوی ایثار..بوی غیرت
چه کرده بودم با خودم؟! دست زدم تکههای شکسته وجودم را لمس کردم!
آه که بند بند وجودم، به خودم حس ترحم داشت!
چشم گرداندم! خاک بود و خاک بود و خاک!
عشق بود! شهادت بود! معرفت بود! خدا بود!
زانوانم را به آغوش کشیدم!
زیر لب صدا میزدم سبکبالان عاشق را، بغض، سماجتوار چنگ زده بود گلویم را...جنگ دیدم! تیر و خون دیدم! پلک زدم! اشکی غلتان، همچون کودکی بیسرپناه از چشمم فرود آمد! نه اشتباه نمیکردم! خودش بود! همت!میدوید این سو و آن سو! هدایت میکرد نیروهایش را! صدایش زدم!" حاجی !حاج همت! نگام کن! "اشک لجوج پایین آمد! "حاجی! به همین خاک قسم خستم! دستمو بگیر!"
آسمان هم بغض کرده بود..میبارید آرام اما غمانگیز..همچون من!
دوباره دیدمش.."حاجی! قربون معرفتت! ببین..ببین دیگه کارم به جایی رسید که اومدم پیشت! روبرنگردون ازم!" نتوانستم جلوی ریزش بیامان چشمانم را بگیرم..باریدند..همپای آسمان!
هق زدم..برای تمام روزهایی که اشتباه رفتم.."کجایی حاجی! کجایی شهیدِ خدایی! به داد دلم برس..."
حرف زدم..گلایه کردم..گریه کردم..دلسپردم..خودم را سپردم به همت به باکریها .."حاجی! مَشتی! دلم خیلی گرفتهها...من رو برسون به اون بالا..نذار زرق و برق این زندگی ،از پا در بیاره منُ"
مُشتی خاک میان انگشتانم جا دادم، قدم برداشتم..آهسته.. قصد وداع داشتم با این بهشت زمینی.."سردار! تو راه و رسم دلبری از خدا رو بلد بودی..من بلد نیستم..هوامو داشته باش!"
#راهیان_نور
#شهدا
🌐 @basijajums
♨️نحوه و چگونگی شرایط شرکت در انتخابات #انجمن_اسلامی_دانشجويان :
🔷نوزدهمین انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان در روز دوشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ به صورت مجازی برگزار میگردد. هم چنین جهت تسهیل در فرایند انتخابات از ساعت ۱۱ لغایت ۱۵ این فرایند انتخابات درب سلف مرکزی هم صورت می گیرد.
🔶سامانه برگزاری انتخابات election.ajums.ac.ir است که پس از ورود به سامانه با وارد کردن نام کاربری( شماره دانشجویی) و شماره همراه خود بعنوان رمز عبور ( شماره همراه ثبت شده در سامانه هم آوا) می توانید به هفت نفر از نامزدهای انتخاباتی رای دهید.
🔷گفتنی است در صورت هرگونه مشکل و یا سوالی با آیدی مقابل @anjomanajumsPR
ارتباط برقرار نموده و اظهارات خود را بیان کنید.
✅منتظر حضور گرم و صمیمی شما عزیزان هستیم .
📍دوشنبه ۱۸ اردیبهشت
📍روبروی سلف ساعت ۱۱ لغایت ۱۵
🆔 تلگرام / اینستاگرام / ایتا / توییتر
#گزارش_تصویری
⭕️ کارگاه آموزشی بخیه با تدریس استاد قنواتی و حضور دانشجویان برگزار گردید.
✅در این کارگاه دانشجویان پس از آموختن بحث تئوری به صورت عملی به تمرین با مولاژ و مرغ پرداختند.
🌱به دلیل استقبال فراوان و درخواست به برگزاری مجدد ؛ هفته آینده کارگاهی دیگر برگزار میشود😍 متعاقبا روز و ساعت اعلام میشود.
کانال رو دنبال کنید 😉😉
💠 @basij_parastari_ajums
#گزارش_تصویری
🦋✨ طرح حمایت از کودکان بیمار(2)✨🦋
و اینک برای دومین بار
با عنایت پروردگار و به همت پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و با کمک های مردمی و دانشکده بهداشت انجام شد🌸🌱
در این طرح از دو بخش غدد و گوارش بیمارستان ابوذر اهواز بازدید شد🌸🌱
باشد که در راه امور خیر وعلی وار ثابت قدم باشیم🌱
#پایگاه_بسیج_بهداشت
🌐 @basijajums
♨️انجمن اسلامی دانشجویان تقدیم می کند؛
🔴اکران عمومی فیلم سینمایی « غریب »
💯شنبه ۲۳ اردیبهشت
💯ساعت ۲۰
💯تالار شهدا
☑️تهیه بلیط:
📲@Majid_Ahmadpour
📞09388008882
🍽 شنبه ، روبروی سلف
🆔@anjoman_ajums
🔻سردار رادان: جامعه باید برای قانونشکنان و گردنکشان کاملا ناامن باشد
🔹️ سردار رادان با بیان اینکه پلیس برای آرامش مردم در صحنه است، تاکید کرد: برای مردم و بخاطر آنان با تمام کسانی که در برابر مردم قرار می گیرند مقابله می کنیم.
@basijajums
#یادداشت_دانشجویی
لعنت خدا بر این دهانهای دروغگو، بر این دلهای سیاه و شقی! این جور عمل میکنند، آن جور حرف میزنند. دربارهی حقوق بشر، دربارهی حقوق زن، دربارهی مسائل گوناگون انسانی، حرفشان این است، عملشان آن است؛ یعنی منافقِ کامل! و منافق، کافر است و کافر دشمن خدا است، عدوّالله است؛ اینها، هم کافرند، هم منافقند، هم دشمن خدایند.(رهبر معظم انقلاب اسلامی)
انتقاد سازنده به همراه ایده و عمل بزرگترین سلاح دانشجویان ؛ بخصوص دانشجویانی است که بیشترین فعالیت را دارند .
اما به یک شبه تشکل خود عالم پندار ، توصیه میکنم حتما ملاک ها و رویه مطالبهگری را بازخوانی کنند یا حداقل یکبار مطالعه کنند که بتوانند مفید و سودمند باشند .
دبیر انجمن به اصطلاح اسلامی دانشجویان پیرو خط امام که هیچ نشانی از خط و مشی امام خمینی (ره) ندارند اخیرا در جشن بزرگداشت فردوسی در دانشگاه بیانیه ای خواندند که لازم است به چندمورد اشاره کنم :
اول اینکه چگونه این تشکل خود را بزرگترین تشکل دانشجویی میخواند ؟ بزرگ بودن به چه معنا ؟ به تعداد آرای انتخابات گذشته 😅😅 یا حضور در تجمعات غیر قانونی یا پرکردن تالار شهدای ۴۰۰ نفری دانشگاه از دانشجویان دانشگاه های مختلف (که در مسابقه مشت نمونه خروار رو دیدیم 😅) است .
نکته دوم در رابطه با کنایه ای که دیگر دانشجویان فعال را اقلیت میخوانند .
خط و مشی دانشجو کاملا مشخص است این را در برگزاری تمامی برنامه های مختلف می توان دید که شما در این یکسالی که گذشت هیچ برنامه مفید و پربازده نداشتید اگر شما تریبون آزاد یا جشن دانشجویی را نقد میکنید (که فکر نمیکنم جایگاهی داشته باشید که ایجاد شور و انگیزه در دانشجویان را نقد کنید) اعلام کنید که در این یکسال چه برنامه هایی داشتید ؟؟
شما که به قول خودتان عزادار بودید حداقل تا سال آن مرحومان صبر میکردید بعد جشن و پایکوبی به راه می انداختید ...
#وقاحت و نفاقی که تا اعماق وجودشان نفوذ کرده.
چرا این حرف زده شد؟ فقط کافیست به عملکرد همین مدت نگاه کرد که خود را عزادار می دانند اما جشن برگزار میکنند ، در آغاز برنامه سرود ملی میخوانند اما در شعر هایشان تیشه بر غیرت ملی میزنند ، از این نظام بودجه فرهنگی میگیرند اما به فعالان فرهنگی اتهام سود جویی میزنند (استوری های یکی از معاونین مجموعه اشان)، از تریبون های همین حاکمیت با صدای بلند ادعای نداشتن حق صحبت دارنداما حقیقت این است که حق صحبت دارند اما حرفی برای گفتن ندارند لذا هارت و پورت هایی ازشان شنیده میشود، در جمع دانشجو خود را کاوه معرفی میکنند اما پشت در های بسته ملیجک های بیش نیستند برای مسولین ،خود را بزرگترین تشکل میدانند اما برای نمایش پوشالی صندلی های خالی را با دانشجویان دانشگاه های مختلف پر می کنند (از یک مسابقه هشت نفره فقط دو الی سه نفر از علوم پزشکی بودند)
الحق که دست ابلیس را از پشت بسته اید.
طرف می داند حرفی که میزند غلط است و نشدنی است و عاقبتی جز خسران و زیان ندارد اما مطمئن است در سلسله مراتب این حرف خریدار دارد و عزیز دل میشود این سازو کاری برای بقا و ارتقا است برای زیستن در ساخت دروغ و چرند.
همیشه نقد و مطالبات سیاسی در دانشگاه بوده اصلا تشکل های دانشجویی به همین دلیل است که هنوز پابرجا باقی ماندهاند اما انزجار دانشجویی را به سمت و سوی مخالفین خود سوق میدهید درحالی که شما خود عامل نفاق و دورویی هستید چیزی که وضوح روشن است.
اینکه بعد از روشن شدن حقایق آشوب و اغتشاش های سال گذشته هنوز هم بر مواضع غلط خود پافشاری میکنید نشان از #مغز_کوچک_زنگزده شما دارد.
🖋️یونس ادیبی اصل/دانشجوی رشته پرستاری
⭕️ لازم به ذکر است یادداشت های دانشجویی که در کانال قرار می گیرند مواضع بسیج دانشجویی نیستند و ما صرفا منعکس کننده مطالب هستیم
💠 @basijajums