eitaa logo
بسیج هنرمندان فریدونشهر
119 دنبال‌کننده
20.4هزار عکس
11.6هزار ویدیو
796 فایل
ارتباط با ادمین: Atreseeb1212
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معیار
AUD-20200905-WA0003.opus
زمان: حجم: 1.73M
🔴صوتی/ ✅ موضوع: ویژگی های توبه حربن یزید ریاحی 🔴 حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی 🔻حربن یزید ریاحی از بزرگان و دلاوران کوفه بود و نقش او در کربلا معطل نگه داشتن کاروان امام حسین علیه السلام بود. 🔺در طول ماموریت چند روزه اش کوچکترین بی احترامی به امام حسین علیه السلام نکرد تا جایی که حتی در صف نماز گزاران امام قرار می گرفت. 🔻برخی ها با استفاده های نادرست از وقایع تاریخی دنبال مستندسازی برای اهداف خودشان هستند 🔺مقایسه کردن توبه حربن یزید با ادعای بازگشت برخی از افراد به نظام اشتباه محض است 🔹در طول چهل و یک سال از انقلاب اسلامی، خیلی ها بودند که توبه آنها پذیرفته و راه برای انها باز شد. 🔸برخی انسانهای فاسق، فاجر و طلبکار که اصرار به اعمال زشت و توسعه فحشا و فساد در جامعه دارند، به بهانه سواستفاده از داستان حر، توقع دارند برگردند داخل کشور و هر کاری دوست دارند انجام بدهند، پذیرش آنها یک حماقت است. این عقلانیت و رحمانیت نیست، بلکه خیانت است. 🔷 در قرآن و دین ما روشن است که راه توبه باز است لذا برای کسانیکه پشیمان باشند و دنبال جبران باشند. بصیرتی کمالی 🆔https://sapp.ir/meyar.pb 🆔eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
hedayat 15-06-99.pdf
حجم: 740.7K
🛑 نشريه الکترونيکي هدايت/ شماره 12 ✅ انتخابات آمریکا وتکرار یک خطای راهبردی ✍️به قلم: عباس حاجی نجاری-کارشناس مسایل سیاسی 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
hedayat 13 15-06-99.pdf
حجم: 532.7K
🛑 نشريه الکترونيکي هدايت/ شماره 13 ✅ وحدت اسلامی و نقش علمای دین و مساجد در تحقق آن ✍️به قلم: علی مرادزاده -کارشناس مسایل سیاسی 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
فکرِ تحول در آموزش و پرورش غایب استhttps://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=46413
حاج سعید رهنمائیان: بسم الله الرحمن الرحیم محضر شریف اعضای گروه مجازی " فدائیان امام خامنه ای " سلام و عرض ادب دارم. خیلی مشعوفم بخدمت رسیدم.
حاج سعید رهنمائیان: زندگی دنیوی با تکیه بر مذهب و دیانت، مجموعه لوازمی را باخود بهمراه دارد. زندگی را با امور دینی میشود بسیار زیبا و دلچسب نمود. دین اسلام قشنگترین دینی است که بشر آنرا درک کرده است. در سبک دینی و اسلامی به مواردی برمی خوریم که بسیار حائز اهمیت است. یکی از موارد و زوایا مبحث پوشش و منش نجابت است.
حاج سعید رهنمائیان: مگر می شود که آدمی خود را مذهبی بداند اما امور مذهبی را در حیات خویش منظور نکند.؟! هرآنچه آدمی را از تقرب به پاکی و نزدیکی به خدای رحمان دور سازد اجتناب از آن بایسته است. دین انسان ساز اسلام تاکید وافر به مواظبت از بدن و جسم آدمی چه از لحاظ فیزیکی و چه ار لحاظ معنایی دارد. حفظ اعضا و جوارح بدن از خطرات و صدمات جزو واجبات است، همانطوری که مراقبت از نگاه های شهوانی به بدن هم از واجبات. پوشانیدن بدن در مقابل نگاه نامحرم از فرامین وحیانی و قرآنی است. اصل بر تقرب به خداست. هرچه این تقرب را تخریب نماید، مردود است. بدپوششی و بی پوششی از منظر دینی، مذموم و ردّ است.
استاد ببخشید به چه کسی میشه گفت مذهبی؟ حاج سعید رهنمائیان: کسی که به مذهب مقبول اسلامی گردن نهد و بپذیرد اورا مذهبی می نامیم.
حاج سعید رهنمائیان: مذهب، سبک زندگی را تعیین می کند. اگر دین اسلام بر پوشش پافشاری می نماید، برای حفظ آرامش و صلح روانی ما بشریت است. چشمان آدمی به هرآنچه شهوت انگیز باشد کشش دارد. کشش به غیر دینی منجر به شوربختی می گردد. حفظ پوشش مناسب، طمانینه را برای آدمی به ارمغان می آورد.
حاج سعید رهنمائیان: راستی اگر خدای ناکرده مادر و خواهر و زن آدمی با پوشش بد، ناموزون و غیرمناسب در انظار و جلوی چشم های شیطانی حاضر شوند آیا از دل می پذیریم. ؟! هرگز.! دل آدمی می لرزد وقتی ناموس آدمی در معرض دید همگان و اجنبی ها قرار بگیرد. بخدا قسم نظر دین اسلام در پوشش مناسب برای حفظ آرامش و صلح در زندگی اجتماعی است‌.
حاج سعید رهنمائیان: حال برای مناسب سازی نحوه پوشش در اجتماع باید چاره اندیشید. افراط و تفریط در نحوه پوشش، ناپسند است. اسلام نظر متوازنی در پوشش دارد. این بشر و مسلمان است که آنرا تعبیر و تفسیر دیگری می کند. پوشش مناسب، آدمی را محفوظ نگه می دارد.
حاج سعید رهنمائیان: اگر فلسفه پوشش دینی را در دل و اندیشه خود نهادینه نمائیم هرگز به برداشتن پوشش و روش نامناسب تن در نمی دهیم. یا پوشش را به ما بد آموزش دادند و تفهیم کامل و منطقی نکردند یا ما در فهم آن تقصیر و قصور داریم. اگر قابلیت و فلسفه پوشش دینی را دریافته باشیم هرگز به کشف آن نمی پردازیم.