eitaa logo
بسیج هنرمندان فریدونشهر
122 دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
9.4هزار ویدیو
766 فایل
ارتباط با ادمین: Atreseeb1212
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از السلام علیک یاصاحب الزمان ع
✍️زبان‌ بدن رهبر معظم انقلاب به هنگام قرائت زیارت اربعین زبان‌ بدن آقا رو دیدید؟ از اول تا آخر قرائت زیارت اربعین، به صندلی تکیه ندادن و دست روی سینه به حالت تعظیم مونده بودن.
✍️رهبری که ۲۵ میلیون نفر را شیعه کرد می‌پرسند از وحدت شیعه و سنی چه خیری دیده‌اید؟؟ می‌گوییم: نتیجه وحدت این شد که شخصی سنی، «شیخ زکزاکی» با آموزه‌های امام خمینی(ره) شیعه شد و ۲۵میلیون نفر را شیعه کرد...
﷽✍چرا رهبر معظم انقلاب حس روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم! (۱) 🔹بعضاً برای حزب‌اللهی‌ها مطلوب است رهبری فلان سخن را بگویند یا فلان تصمیم را بگیرند، اما چنین اتفاقی نمی‌افتد. 🔸در زمان حیات حضرت امام هم پیش می‌آمد که مقلدان و همراهان آن یگانه دوران تصمیمات امام را هضم نمی‌کردند و بعضاً از صبر یا تصمیم امام کلافه می‌شدند 🔺 (در خاطرات مرحوم هاشمی هم ملموس است) به طور مثال حزب‌اللهی‌ها و یاران اصلی امام فلسفه حمایت ایشان از بنی‌صدر را نمی‌فهمیدند. 🔹بار‌ها با امام در نقد و نفی بنی‌صدر صحبت می‌کردند، باز می‌دیدند امام از ایشان حمایت می‌کرد، نامه‌های تند به امام می‌نوشتند، اما امام ۱۵ ماه با بنی‌صدر مماشات کرد. 🔸در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل نیز کسانی که جنگیده بودند بعضاً نمی‌توانستند تصمیمی را از امام بپذیرند که تا چند ماه پیش شنیده بودند «جنگ، جنگ تا پیروزی» و «اگر این جنگ ۲۰ سال طول بکشد ما ایستاده‌ایم» و... 🔹اکنون نیز اینگونه است، اما نمی‌توان به این افراد گفت شما نباید سؤال برای‌تان پیش بیاید بلکه باید توضیح داد، حجت آورد و ملاحظات را برشمرد. 🔸پیش آمده است که حزب‌اللهی‌ها چرا‌های مختلفی را پیرامون نوع نگاه، گفتار یا تصمیم رهبری مطرح کرده‌اند. به طور مثال: چرا رهبری به مشکلات ورود نمی‌کنند؟ و یا چرا ...... ادامه دارد .... 🖊دکتر عبدالله گنجی، تحلیل گر مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان
﷽✍چرا رهبر معظم انقلاب حس روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم! (۲) 🔺......ادامه از قبل در آسیب‌شناسی چرایی این سؤالات می‌توان موارد زیر را برشمرد . 1⃣ رابطه صرفاً عاطفی و عدم درک حاکمیتی: برخی حزب‌اللهی‌ها به خصوص جوانان نگاه‌شان به رهبری صرفاً عاطفی است. 🔹محبتی دوطرفه را برقرار می‌بینند که بین دو فرد برقرار است و یکی مرید است و دیگری مراد؛ و البته این رابطه ستودنی است، در عین حال از صحنه سیاسی کشور فهم و درکی شخصی دارند؛ 🔺 بنابراین هر آنچه از رهبری صادر شود که خلاف فهم‌شان است با خود می‌گویند: کسی که ما دوستش داریم نباید چنین کند! 🔸آنچه متوجه نمی‌شوند اینکه رهبری، حاکم نیز هست و حکومت صد‌ها تنگنا، مسئله، معضل، ملاحظه، محدودیت و مصلحت دارد که حل بعضی از آن‌ها از قضا تلخ خواهد بود. 🔹 بعضی حزب‌اللهی‌ها ناخودآگاه احساس می‌کنند عضو گروه چریکی هستند و می‌توانند بزنند و در بروند حال آنکه رهبری دارای چتر عام هستند .... 🔺ایشان رهبر ملتی هستند که مملو از سلایق، نگاه‌ها، سبک‌های زندگی و بینش سیاسی هستند، آن هم رهبری که با مخالفان نظام هم دیالوگ برقرار می‌کند که بیایید برای کشورتان رأی دهید. 2⃣ آرمانگرایی و مطلوب‌گرایی صرف در جوانان حزب‌اللهی عامل مهم دیگری است. اما اداره کشور یک واقعیت است. 🔸حزب‌اللهی‌ها با ماهیت حقیقی انقلاب اسلامی همسو هستند. حال آنکه ماهیت حقوقی جمهوری اسلامی که مانند سایر کشورهاست نیز پراهمیت است. 🔹مطلوب‌گرایی بعضاً چنان است که از حال کشور توقع مدینه فاضله می‌رود. جوانان حزب‌اللهی اگر تصویر یک فقیر را در مقابل یک کپر در منتهی‌الیه جنوب استان کرمان ببینند به هم می‌ریزند. 🔸 اصل حساسیت ارزشمند است، اما شاخص فهم عدالت اجتماعی از خاستگاه حکومت شاخص دیگری را می‌طلبد. 🔹واقع‌گرایی مقدمه آرمانگرایی در نظام اسلامی است و پیمودن مسیر قله باید از دامنه آن صورت گیرد. 🔺نمی‌توان با هلیکوپتر بالای قله نشست و این موضوع بار‌ها از سوی رهبری تبیین و توضیح داده شده است. ادامه دارد .... 🖊دکتر عبدالله گنجی، تحلیل گر مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان
﷽✍چرا رهبر معظم انقلاب حس روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم! (۳) 🔺ادامه از قبل .... 3⃣ ادراک حق و باطل از صحنه سیاسی کشور: از گفتار برخی حزب‌اللهی می‌توان فهمید که تقسیم‌بندی آنان از سیاسیون کشور مبتنی بر گزاره حق و باطل است، در این صورت طبیعی است که اگر رهبری از آنچه آنان باطل می‌دانند حمایت کنند، قدرت هضم‌کنندگی خود را از دست می‌دهند. 🔹صحنه سیاسی کشور تشکیک در مراتب انقلابی یا دوگانه انقلابی و غیرانقلابی است. کاربرد حق و باطل اینجا بی‌معنا است. 🔸اگر طرف را باطل فرض نمودیم حتماً رقابت و رسمیت یافتن وی را نیز نمی‌پذیریم، تا چه رسد که رهبری از باطل مدنظر ما حمایت کند. 4⃣ تنوع ورودی‌های اطلاعات و تلنبار شبهات: در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات راه‌های دریافت اطلاعات از حالت خطی خارج شده است. 🔹 صد‌ها گزاره کذب و صدق روزانه نیرو‌های انقلاب را احاطه می‌کند. قبلاً نوشته‌ام که حتی منافقین متناسب با ذائقه حزب‌الله تولید پست و محتوا می‌کنند و بعضاً خوشایند حزب‌الله قرار می‌گیرد، چون احساس می‌کنند حرف خودشان است. 🔸حتی علیه رئیس‌جمهور یا معاون اول (حضور خواهرزاده‌های جهانگیری در نیشکر هفت‌تپه) یا رئیس فعلی مجلس محتوا تولید و با ذائقه ما چفت می‌کند و طبیعی است که اگر این محتوا به باور تبدیل شود و رهبری در نقطه مقابل آن سخن بگوید بعضاً قابل هضم نیست. 5⃣ اخبار محفلی: رهبری بار‌ها گفته‌اند که یا بنده مطلبی را نمی‌گویم یا اگر بگویم در باطن طوری دیگر نخواهم گفت. 🔹بعضاً روایت‌های رسمی و غیررسمی از رهبری خلط می‌شود و به تزاحم و تضاد می‌رسد. به همین دلیل چاره این است که «محفل‌گریز» باشیم و سامانه‌های رسمی متعلق به رهبری و سخن مستقیم ایشان را شاخص قرار دهیم و تمام. ادامه دارد .... 🖊دکتر عبدالله گنجی، تحلیل گر مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان
﷽✍چرا رهبر معظم انقلاب حس روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم! (۴) 🔺ادامه از قبل .... 6⃣حس بدبینانه نسبت به ورودی‌های رهبری: برخی حزب‌اللهی و ایضاً دیگران بعضاً مواضع و تصمیمات رهبری را ناشی از دریافت اطلاعات اشتباه می‌دانند و به اعضای بیت بدبین می‌شوند (البته هر جا مواضع رهبری با آنان همسو باشد، چنین فکر نمی‌کنند)، 🔹اما خوشبختانه ورودی اطلاعات رهبری چندوجهی و چندلایه است و اعلام نظر ایشان مبتنی بر تقاطع‌گیری همه ورودی‌هاست. 🔸 البته بدبینی به دفتر یا بیوت امری قدیمی و مسبوق به سابقه است که درباره امام و دیگران نیز طرح بوده است، اما مقام معظم رهبری همه آن تجربیات منفی و مثبت و قضاوت‌ها را شنیده و دیده‌اند. نگارنده معتقد است این باور در ذهن هرکس باشد اشتباه است. 7⃣ مطالبه استصواب از فرامین رهبری: این سؤال درباره وضعیت حال کشور یا برجام زیاد طرح می‌شود که «چرا رهبری کاری نمی‌کند؟» 🔹در نقطه مقابل آن برخی اصلاح‌طلبان نشان‌دار معتقدند رهبری همه‌کار است و اصلاً دولت هیچ‌کاره که البته غرض‌آلودگی آنان محرز است. 🔸نیت حزب‌الله خیر است، اما به سازوکار چفت و بست‌های حقوقی حاکمیت کمتر توجه می‌کند. 🔺در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبری، ایشان در پاسخ به دانشجویی درباره برجام فرمودند که شما دیدید که من شرایط را نوشتم، اما در عین حال به آن دانشجو متذکر شدند که این طور نیست که اگر انجام نشد رهبری کاری کند. 🔹یعنی تدابیر رهبری (به جز حکم حکومتی) استصواب ندارد و هر کس مقید به شرعی بودن آن باشد تمام تلاش را می‌کند، اما بعضاً همان حرف را به عنوان «حرف‌خوب» تکرار می‌کنند و در عمل خبری نیست. 🔸رهبری در این موارد به قوه قهریه متوسل نمی‌شود، بگیر و ببند ندارد. امیرالمؤمنین هم دچار این مسئله بود که «کسی که به رأیش عمل نمی‌کند تدبیرش بی‌فایده است» ادامه دارد .... 🖊دکتر عبدالله گنجی، تحلیل گر مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان
﷽✍چرا رهبر معظم انقلاب حس روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم! (۵) 🔺ادامه از قبل ..... 8⃣ پذیرش استدلال به جای نقل و تعبد: اگرچه جوانان مؤمن به انقلاب اسلامی (نسل حاضر) جزو بهترین جوانان کشور و جهان هستند، اما این واقعیت وجود دارد که بعضا تن‌شان به تن روشنفکران خورده است. 🔹 مواجهه‌شان با رهبری با مواجهه نسل ما با امام و رهبری قدری متفاوت است، استدلال را می‌پذیرند نه نقل را. 🔸روش استدلالی را با روش تعبدی می‌آمیزند. به همین دلیل بعضاً به بهانه عدالت‌خواهی و دوآبشخوری دیدن ولایت و عدالت، چند پله از رهبری جلوتر می‌روند و مطلوب‌گرایی حداکثری آنان را به مسیر‌های باریک می‌رساند که نهایتاً به بن‌بست ختم می‌شود. 9⃣ معذوریت رهبری در بیان: حضرت امام فرمود: «گفتن حقایق از یک‌سو و نیفتادن سوژه‌ای به دست دشمنان از سوی دیگر کار آسانی نیست»؛ 🔺 بنابراین رهبری در فضای عمومی کشور همه چیز را نمی‌توانند بیان کنند، زیرا فقط ملت شنونده نیستند. 🔹در اینجا اگر حزب‌الله با سیره ۳۰‌ساله و منظومه تحلیلی رهبری زندگی کرده باشند، جهت ایشان را به راحتی درک می‌کنند و دچار اشتباه در فهم و قضاوت نمی‌شوند. ادامه دارد .... 🖊دکتر عبدالله گنجی، تحلیل گر مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان
﷽✍چرا رهبر معظم انقلاب حس روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم! (۶) 🔺ادامه از قبل .... 🔟 اشراف رهبری و ضعف اطلاعات دیگران: بعضاً برای حزب‌اللهی‌ها مطلوب است رهبری فلان سخن را بگویند یا فلان تصمیم را بگیرند، اما چنین اتفاقی نمی‌افتد . 🔹مثلاً حتی بدون توجه به سازوکار قانون اساسی می‌گویند: «چرا رهبری روحانی را برکنار نمی‌کند؟ چقدر صبر کنیم.» 🔸 فرق رهبری با این جماعت اشراف بر محدودیت‌ها، ملاحظات، تنگناها، تاکتیک‌های دشمن، پیامد‌های بعدی، جابه‌جایی محاسبات خود و دشمن و ده‌ها مؤلفه دیگر است که از زاویه تک‌منظری یا تک‌بعدی ما مغفول است. 🔹وقتی کسی مطالبه استعفای دولت یا استیضاح رئیس‌جمهور را اکنون طرح می‌کند، معلوم است که تک منظری به موضوع نگاه می‌کند و حتی بی‌دولت‌سازی در کشور‌های همسایه را نیز نمی‌تواند ببیند. 🔸فهم خطی از پدیده‌ها آفت بزرگی است. تغییرات، تصمیمات و تحولات بزرگ را نمی‌توان صرفاً تک‌بعدی دید، اجتماعی دید، اما امنیتی ندید، اقتصادی دید، اما سیاسی ندید، فرهنگی دید، اما سیاسی ندید. 🔹 رهبری با همه این ابعاد تصمیم می‌گیرند، اما ممکن است ما صرفاً برای راحت شدن از درگیری ذهنی خود مطالبه‌ای داشته باشیم و دیگر هیچ. 1⃣1⃣ مصلحت و حکومت: در ده، دوازده سال اخیر بازی با مفاهیمی مانند مصلحت و عدالت، عدالت و ولایت به ذهن برخی جوانان تزریق شد و بدون توجه به تقدم‌ها و تأخر‌ها و لزوم و وجوب حکومت بر دیگر مؤلفه ها، بازی‌های سیاسی و فکری متنوعی طراحی شد. 🔸 ورود نگرش روشنفکرانه به این منازعه صحنه را آلوده‌تر و رادیکال‌تر کرد و گویی باید رهبری با آنچه ما در ذهن ساخته‌ایم یا دیگران برای‌مان پرداخته‌اند همسو گردد وگرنه یک جای کار اشکال دارد. 🔹آنچه مهم است اینکه گذر زمان اصلاح‌گر است. آنان که در قضیه بنی‌صدر یا پایان جنگ، امام را شماتت می‌کردند، اکنون می‌ستایند و مَثل داستان آنان مَثل داستان خضر و موسی است. 🔸آنان که رهبری را به خاطر عدم ورود به جنگ با طالبان یا عدم ورود به جنگ با امریکا - به نفع صدام- شماتت می‌کردند، اکنون حتی خجالت می‌کشند خود را صاحب آن مطالبه بدانند. 🔹آنچه طبیعی‌تر می‌نمایاند، مطالعه سرنوشت صحابه و یاران و سرداران پیامبر اکرم (ص) است که تا سال چهلم هجری امثال عمار تک‌ستاره بودند. همه یا جلوی علی (ع) ایستاده بودند یا او را ر‌ها کردند و رفتند. اینکه می‌گویند تاریخ معلم انسان‌هاست یعنی همین. 🖊دکتر عبدالله گنجی، تحلیل گر مسائل سیاسی و مدیرمسئول روزنامه جوان
✨ماهاتما رهبر پرآوازه هند زندگي امام حسين(ع) را به دقت مطالعه کرده و قيام آن حضرت را سرلوحه خود قرار داده است. 🍁گاندي مي‌گويد: من زندگى امام حسین عليه السلام، آن شهید بزرگ اسلام را به دقت خوانده‏ و توجه کافى به صفحات کربلا نموده‌ام و بر من روشن شده است که اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز گردد، بایستى از سرمشق امام حسین پیروى کند. 〖دُشـمَنَت کُـشـت وَلی نور تـو خامـوش نشد ، آری آن جلـوه کــه فانی نشـود نور خـــداســت. نــه بقــا کــرد ستمگر ، نه بجا ماند ستم، ظالـم از دست شـد و پایه مظلوم بجاست۰۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خبر‌شهادتت را بعد از نماز صبح روزجمعه شنیدیم و آسمان برسرمان آوار شد... چهلمین هفته شهادتتان هم با چهلمین روز شهادت امام حسین یکی شد و چه یکی شدن های زیبایی... از نبودنت فقط به ما سختی رسید... شما که بودی سردار؟! انگار زمین با بودنت آرام بود که بانبودنت ناآرام شده...😭 شما که بودی که با رفتنت نظم دنیا به هم ریخت؟! در جوار سیدالشهدا و دوستان شهیدت ماراهم دعا کن...😔💚
رئیس‌جمهورِ «بی‌درد»!! مهدی جمشیدی [1]. حسن روحانی، به‌گونه‌ای سخن می‌گوید که گویا تا پیش از کرونا، «در کنارِ مردم» و «در میان ِمردم» بوده و اینک که شرایط این‌چنین شده، «به‌ناچار» و «از سرِ اجبار»، ارتباطش با مردم قطع شده است! شما «مردم»، چنین احساسی دارید؟!! در طولِ هفت سالِ گذشته، کدام‌یک از شما، توفیقِ زیارتِ وی را داشتید؟!! [2]. «التماس‌های انتخاباتیِ» روحانی را به یاد دارید که چگونه در سالِ نودوشش، با هزارویک ترفند و خدعۀ زبانی، رأی را از شما گدایی کرد؟! او، هنگامۀ انتخابات که فرا‌ رسید، در «زبان» و در مقامِ «سخنرانی»، مردم‌دوست و مردم‌دار شد، امّا همین که از سدِ انتخاباتِ گذشت، «کاخِ ریاست‌جمهوری» را برگزید و برای آن استخر و ... ساخت و بساطِ صبحانه و نهارِ آنچنانی به‌پا کرد!! [3]. وقتی حتّی «وزیرانِ» روحانی، امکانِ ملاقات با وی را ندارند، چگونه می‌توان انتظار داشت که «عمومِ مردم»، چنین امکانی داشته باشند؟! مگر مشاهده نمی‌کنید که او اسحاق جهانگیری را برای هر شورا و بازدیدی می‌فرستد تا خودش، متحمّلِ زحمتِ حضور نشود! این‌که می‌گویم، نه برای اکنون است، که او از آغاز، این‌گونه بوده است! [۴]. حسن روحانی را باید به چه نامی خواند؟! «رئیس‌جمهورِ پشت‌میزنشین»! «رئیس‌جمهورِ غیرمردمی»! «رئیس‌جمهورِ مردم‌گریز»! «رئیس‌جمهورِ بالانشین»! «رئیس‌جمهورِ اشرافی»! «رئیس‌جمهورِ مرفه»! ... «رئیس‌جمهورِ بی‌درد»! https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از بینات
1.pdf
910.2K
🍃🌺 نمودار معارف زیارت اربعین
🔰پنج شاخص انقلابیگری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن 🔺شاخص اول:پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب ◾️مبانی اساسی ما آنهاست ... اگر این پایبندی وجود داشت، حرکت، حرکت مستمر و مستقیم خواهد بود. در تندباد حوادث این حرکت تغییر پیدا نمیکند... نقطه‌ی مقابل این پایبندی عمل‌گرایی افراطی است. یعنی هر روزی به یک طرف رفتن، هر حادثه‌ای انسان را به یک طرف کشاندن. 🔺شاخص دوم:هدفگیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها ◾️بعضی سعی می‌کنند جامعه و جوان‌های ما را دچار ناامیدی کنند. بگویند آقا فایده ندارد! نمیشود! نمی‌رسیم! ... شاخص دوم این است که هرگز منصرف نشویم از رسیدن به آن اهداف بلند و آرمان‌های بلند. تسلیم نشویم در مقابل فشارها. 🔺شاخص سوم:پایبندی به استقلال کشور ◾️استقلال سیاسی معنایش این است که ما در زمینه‌ی سیاسی فریب [دشمن را] نخوریم... استقلال فرهنگی که از همه مهم‌تر است در این است که سبک زندگی را سبک زندگی اسلامی ایرانی انتخاب بکنیم... استقلال اقتصادی هضم نشدن در هاضمه‌ی اقتصاد جامعه جهانی است. 🔺شاخص چهارم:حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن ◾️باید دشمن را شناخت، نقشه‌ی او را فهمید، از تبعیت دشمن سر باز زد؛ این شاخص چهارم، این عدم تبعیت را قرآن، جهاد کبیر نام نهاده است. 🔺شاخص پنجم:تقوای دینی و سیاسی ◾️اینکه ما عرض کردیم که باید به آرمان‌ها پابند بود، اسلام اینها را از ما خواسته است. یک تکلیف دینی است و رعایت آن تقوای دینی است. تقوای سیاسی هم همراه همین است؛ تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشگاه‌هایی که دشمن می‌تواند از آن استفاده بکند پرهیز بکند. 📆مطرح‌شده در بیانات رهبر انقلاب در حرم امام خمینی ۹۵/۳/۱۴
📝طوفان توئیتری؛ شورش داخلی ضد قوانین جمهوری اسلامی 🔸طوفان های توئیتری این روزها نقل محافل انقلابی شده و تا کوچک ترین اتفاقی رخ می دهد از طریق شبکه های سازمانی موجود یک طوفان برپا می شود و سپس آرامشی پیش از طوفان بعدی؛ همیشه اما سوالات و ابهامات بسیاری بی جواب ماند که وقت خوبی است برای پرسش 1️⃣ که چی؟؟!! 🔹هدف از این مثلا طوفان ها چیست؟ چه سودی در این طوفان ها وجود دارد؟ چرا جبهه انقلاب طوفان های توئیتری گسترده ای را به زبان فارسی یا عربی به راه می اندازد؟ اصلا توئیتر مگر ارزشی برای چنین رقابت های رسانه ای دارد؟ 🔸در واقع باید گفت هدف از این چنین اقداماتی معلوم است و آن هم دست آورد سازی برای نهادهایی که عموما در جبهه رسانه و بزنگاه های مهم کشور مغلوب جریان حریف بوده اند و با استفاده از این دست اقدامات بی فایده تنها بناست خوراک تبلیغاتی و آماری تهیه کنیم. 🔹برای درک بهتر این واقعیت دو نکته را متذکر می شوم 🔻 آیا ترندهای جهانی به زبان هایی مانند چینی، اردو،روسی و.... برای ما در ایران اهمیت دارد تا پیگیر شویم مثلا فلان جمله که با زبان روسی ترند شده معنایش چیست و به چه واقعیتی اشاره دارد و البته زبان های دیگر و حتی باید ادعا کنم در مورد زبان عربی و انگلیسی هم چنین وضعیتی حاکم نیست. 🔻 این یک واقعیت است که توئیتربازان فعال کمتر از 2 درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند و صرفا در محدوده علایق خود و البته اخبار فراگیر جهانی به کسب اطلاعات می پردازند و این دست عملیات های رسانه ای مرسوم در جبهه انقلاب هیچ تاثیر قابل مشاهده و سنجشی ندارد. 2️⃣ شکست حقوق بشری و پیروزی فرهنگی 🔸توئیتربازان انقلابی همواره طوفان هایی در مقیاس امور فرهنگی و دینی ایجاد می کنند که صرفا در محدوده کوچکی از مخاطبین توان تاثیرگذاری دارد و حتی مباحث سیاسی و حقوقی آن ها نیز در همین مقیاس فرهنگی شکل گرفته، رنگ و بوی کاملا مذهبی دارد و در نتیجه توان ایجاد همدلی و همفکری جز برای معتقدین به همان باور و مذهب را ندارد اما جریان ضد انقلاب عموما تلاش می کند فعالیت های مهم خود در این زمینه را بر امور حقوق بشری ایران متمرکز کند. 🔹امور حقوق بشری وجه جامعی برای جلب نظر جوامع مثلا روشن فکر غربی است و همین امر باعث می شود ترندهای انگلیسی حقوق بشری ضد ایران همواره موج ساز شوند همانند ماجرای قاتل سنگدل، نوید افکاری که همین طوفان های توئیتری و البته حمایت های سازمان یافته رسانه ای توانست یک جریان ضد ایران را شکل دهد و تصویری مطلوم از این ظالم در جهان ایجاد کند. 🔸درک غلط از فعالیت رسانه ای و حوزه های اصلی فعالیت در میان مدعیان سواد رسانه به انضمام عدم فهم ضرورت زبان و ادبیات مشترک باعث می شود همواره در همین فضای طوفان سازی هم مغلوب باشیم. 3️⃣ به چه قیمتی؟؟ 🔹این طوفان عموما محصول بسیج سازمانی افراد برای حضور منسجم در یک عملیات است که شامل نوجوانان و جوانان و بزرگسالان می شود اما هرگز اقتضای چنین حرکتی درک نشده است. 🔸اینکه شما به جوانان و نوجوانان می آموزید شکستن قانون و حکم در جمهوری اسلامی مبتنی بر منافع است و البته آن ها ترغیب به استفاده از روش های دورزدن فیلترینگ قانونی می کنید و در نهایت راهی سرزمینی می کنید که هیچ فیلتری در مسائل غیراخلاقی ندارد به چه قیمتی رخ می دهد؟ 4️⃣ برای چه مخاطبی؟؟!! 🔹معضل خود نخبه پنداری توئیتربازان به کنار سوال مهم دیگر این است مخاطب این طوفان ورزی ها کیست؟ 🔸اگر برای مخاطبان انقلابی ترند می سازید که خب بهتر است در پیام رسان های ایرانی وارد شوید که گرفتار نقض قوانین فیلترینگ نشوید و هم تبلیغی برای این نرم افزارها باشد و اگر برای ضد انقلاب ها ترند می سازید که باید بگویم آب در هاون می کوبید و الباقی هم که یا فارسی زبان نیستند و اگر هم باشند به این دعواها و برنامه ها عملا تعلق و گرایشی ندارند. 🔹بزرگواران مسیر را غلط می روید و بهتر است بجای عادی سازی شورش مدنی علیه قوانین جمهوری اسلامی میان بچه های انقلاب و دست آورد سازی های نمایشی، فکری جدی برای تقویت رسانه ای جریان انقلاب بکنید که اگر دیر شود داستان باد کاشتن های شما در توئیتر می شود طوفانی که در نهایت خانه خودمان را نشانه می رود. 🆔 @feckrat
✍️ سید مهدی مرتضوی بسم الله الرحمن الرحیم 🔹 خداوند ما را متفاوت اما در كنار هم آفريده. اين تفاوتها باعث مي‌شود در فهمها و و به تبع آن در انتخابهاي‌مان با يكديگر پيدا كنيم. 🔹 برخي اين اختلافات را بهانه دشمني و نفرت و نسبت به يكديگر مي‌كنند. 🔹 يا پلوراليستها ريشه اين دشمني‌ها را در اعتقاد و ايمان مومنان مي‌دانند، پس به مومنان توصيه مي‌كنند دست از برداشته و دين و مذهب و انديشه خود را حق مطلق نپنداشته و براي ساير مكاتب و انديشه‌ها نيز سهمي از حقيقت قائل شوند. در گامي بلندتر حتي از مومنان خواسته مي‌شود دست از نيز برداشته و آماده باشند كه اگر روزي بطلان باورهاي ديني‌شان اثبات شد دست از آنها بردارند. در گامي نهايي، حقيقت را غير قابل شناخت دانسته و انتخاب دين و باورها و نحوه زندگي را امري سليقه‌اي مي‌دانند. بر اساس اين مبنا، انسانها يكديگر را و نخواهند كرد و سفره تكفير و دشمني و نفرت بر سر اختلافات ديني و اعتقادي برچيده خواهد شد. 🔹 آيا راهي وجود دارد كه مومنان، نسبت به حقانيت باورهاي اساسي و كلان خود داشته باشند اما نسبت به غير مومنان، نگاهي توهين‌آميز و نداشته و بتوانند با وجود اختلاف در مهمترين عقايد، با اكثريت انسانهاي غير مومن، همزيستي مسالمت‌آميز و دوستانه و داشته باشند و شريك شادي و غم آنها شوند؟ 🔹 آيا مي‌شود مومن بود و بدون آنكه به دام كثرت‌گرايي افتاد، براي غير مومنان،‌ انساني قائل بود و آنها را قضاوت و سرزنش نكرد؟ 🔹 بر اساس تعاليم قرآن و اهلبيت، منشأ بددلي مومنان نسبت به غير مومنان يا مومناني كه در مراتب پايين‌تر ايمان هستند و در برخي عقايد يا رفتارها با آنها اختلاف دارند، آنها نيست. منشأ اين بددلي‌ها دو امر ديگر است: 🔹 يكي از عوامل بددلي، است. مومناني كه گرفتار عجب و خودپسندي هستند، به ايمان و عبادت خود غره شده و با نگاهي تحقير‌آميز و سرزنشگرانه به كساني كه در ايمان و عبادت از آنها پايين‌تر هستند نگاه مي‌كنند. در حالي كه بر اساس تعاليم ديني، عجب در تعارض اساسي با ايمان و نابود‌كننده آن است. سيئه تسؤوك خير من حسنه تعجبك: گناهي كه انسان را شرمنده كند از كار خوبي كه انسان را به عجب بيندازد بهتر است. 🔹 عامل ديگري كه سبب بددلي انسانها نسبت به يكديگر مي‌شود ناديده گرفتن اراده حكيمانه خداوند در انسانهاست. بديهي است كه خلقت متفاوت انسانها،‌ زمينه‌ساز اختلاف آنها در فهم حقيقت خواهد بود. 🔹 اين گونه از بددلي اختصاصي به مومنان ندارد و ردپاي آن را در همه مسلكهاي ايماني و علمي و اجتماعي مي‌توان ديد. 🔹 بسياري از انسانها گرفتار نگاه حصرگرايانه هستند. پيشفرض اين نگاه حصرگرايانه آن است كه شناخت حق براي همگان آسان است. نتيجه اين ديدگاه آن است كه هر كس مانند من مي‌انديشد و مانند من زندگي مي‌كند مومن يا خوب است و هر كس متفاوت با من است، با حق عناد دارد و انساني بد يا كافر است. بر اساس اين ديدگاه، اختلاف انسانها در فهم، به رسميت شناخته نمي‌شود و انسانها به دو دسته و تقسيم مي‌شوند. 🔹 پذيرش اختلاف انسانها در فهم به معناي غلتيدن به دامن پلوراليسم نيست. زيرا بر مبناي پلوراليسم، شناخت حق براي هيچكس ميسر نيست و سخن گفتن از كفر و ايمان بي‌معني است. 🔹 بر اساس اين ديدگاه، مومنان در شناخت حق مصيب هستند اما بايد بدانند كه ممكن است شناخت همان حق، براي برخي ديگر دشوار يا دست‌ نيافتني باشد. البته در كنار اين دو گروه، اندكي از انسانها نيز هستند كه حق را شناخته و آگاهانه به آن كفر مي‌ورزند. 🔹 آيا مومنان مي‌توانند جزم‌انديش بوده و به حقانيت عقيده خود يقين داشته باشند اما با نگاهي همدلانه به بسياري از انسانهاي ديگر كه با آنها اختلاف عقيده و عمل دارند بنگرند؟ و حتي اگر عقيده آنها را باطل و رفتار آنها را غلط مي‌دانند و در فرصتهاي مناسب نيز آن باورها و رفتارها را نقد مي‌كنند، خود آنها را دوست بدارند و براي آنها كرامت و احترام قائل باشند؟ در سوگ آنها بي‌تفاوت نباشند و با نگاهي همدلانه به دوستداران چنين بزرگاني تسليت بگويند؟ 🔹 پاسخ كثرت‌گراياني كه دغدغه اخلاق دارند و نگران كرامت انسانها هستند به پرسش بالا، خير است. پاسخ شما چيست؟ از طريق لينك زير مي‌توانيد به كانال يادداشتها بپيونديد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحانی در خانه قرنطینه داری می‌کند و رئیسی هم در میان سیل مشکلات مردم کره گشایی می‌کند! حل شدن مشکل یک تولید کننده در دیدار با رییس قوه قضاییه
🔴سردار نقدی: توان حمله نظامی به ابرقدرتی مثل جمهوری اسلامی را ندارد معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران: 🔹 آمریکا مرده است، از دوران پوسیده ست و رو به زوال است. 🔹 تلاش آمریکا برای حفظ قدرت تلاشی مذبوحانه است و توان حمله به هیچ‌جا را ندارد چه برسد به ابرقدرتی مثل جمهوری اسلامی که نمی‌تواند پیش‌بینی کند که اگر با ایران وارد شود ضربه را از کجا خواهد خورد. ➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴️پاسخ ایران به اقدام احتمالی رژیم اسرائیل علیه امنیت ملی کشورمان چه خواهد بود؟ 🔹پاسخ سردار نقدی در این باره را بشنوید / اگر حرکتی از طرف صهیونیست‌ها آغاز شود، متوقف نخواهد شد و نتیجه آن آزادی فلسطین خواهد بود. وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ ➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم از حضرت آقا رو ببینید و آروم بشید.. 🎥 پاسخ رهبر انقلاب به آقای "خوش لفظ"جانبازشهید که گفتند در این وضعیت کشور، یک چیزی بگویید آرام شویم. 💎 آقا میفرمایند: داریم به سمت قله حرکت میکنیم و این حوادث طبیعیه.. برای من روشنه که داره چه اتفاقی تو کشور میفته.. اظهار وجود امثال شما خودش مبارزه و دفاع فرهنگی است..
🔻سردار نقدی: ما از آنچه که صهیونیست‌ها فکر می‌کنند به آن‌ها نزدیک‌ هستیم، آن‌ها در محاصره‌های نیروهای ما هستند و در آینده نزدیک این موضوع را بیشتر خواهید دید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 رئیس قوه قضائیه در حال بازدید از خطوط مرزی شمالشرق و سرکشی از مرزبانان هستند اما رییس جمهور هشت ماه است در کاخ ریاست جمهوری خود را قرنطینه کرده است. 🔹رئیس قوه مقننه به خط مقدم مبارزه با کرونا می‌رود اما رییس جمهور از ترس ابتلا به کووید۱۹ جلسه‌ی سران قوا را لغو می‌کند. 🔹ملتی که از تاریخ درس عبرت نگیرد محکوم به کردن است. پ.ن آقای رییسی اگه یه وقت سیل بیاد اون وسط چه کار می کنی ؟ ➖➖➖
🔴عجیب ترین حکومت دنیا !!! کشوری دچار آشوب و بلوای شدید شده و خیابان های پایتختش شاهد اغتشاش و هرج و مرج و اعتراضات شدید بخشی از مردم به حکومت است. در این شرایط یک خواننده معروف ، با صراحت تمام علیه حکومت موضع می گیرد ، روبه دوربین "مرگ بر دیکتاتور" می گوید و حتی یک سرود به شدت تند در تهییج معترضین علیه حکومت می خواند و بر آتش اغتشاشات و اختلافات می دمد! و در اقدامی دیگر در خارج از کشور و طی مصاحبه با رسانه های دشمن رسماً اعلام می کند که مخالف پخش کارهایش از رادیو و تلوزیون کشورش می باشد! در هرجای دنیا این اتفاق بیفتد رفتار حکومت با این خواننده چگونه است؟ اما عجیب ترین حکومت دنیا با سعه صدر تمام نه تنها کوچکترین برخوردی با این خواننده نمی کند بلکه حتی مانع ورود وی به کشور هم نمی شود! چند سال بعد که آن خواننده در سن ۸۰ سالگی در یکی از بیمارستان های کشورش فوت می کند ، تلوزیون آن حکومت نه تنها از کم لطفی او انتقام نمی گیرد که درگذشت وی را یک ضایعه اعلام می کند!! و حتی رئیس جمهور و اعضای دولت همان حکومت به طور رسمی درگذشت او را تسلیت می گویند!! جالب تر و عجیب تر آنکه با همه این تفاسیر باز هم به این حکومت اتهام دیکتاتوری زده می شود!!! بله ؛ شما با عجیب ترین و مظلوم ترین حکومت دنیا یعنی جمهوری اسلامی روبه رو هستید !!! ... ✍️"قاسم اکبری"
⚫️ خیلی جالبه؛ قابل توجه طرفدارای خدابیامرز👇👇 🔺خیلی روشنفکر بود ، پدر و پسر باهم باجناق بودن 🔺 خیلی جنتلمن بود ، زن دومش از دختر سوم زن اولش کوچیکتر بود 🔺مردمی و ساده زیست بود اما کاخهایی داشت از گیلان تا تورنتو و ونکوور کانادا 🔺میهن پرست بود اما بچه اش تو ونکوور کانادا بدنیا اومد و یه پاش کانادا بود و یه پاش آمریکا 🔺خیلی موقعیت شناس بود ؛ قبل از انقلاب با نام سیاوش بیدگانی میخوند ،انقلاب که شد اسم محمدرضا به نفعتر بود 🔺گویا بهره برداری به نفع خود از شرایط موجود در خون شونه ، زیبا کلام از زلزله کرمانشاه به جیب زد، ایشون هم از زلزله بم متنعم شد 🔺طرفداراش خیلی سینه چاکند اما هیچ کدوم حتی اسم آثارشو نمیدونند و تا حالا شاید دو سه ترانشو بیشتر گوش نکردند 🔺طرف خودش به صداوسیما نامه نوشته که چون من راضی نیستم ، شرعا‌ً مجاز نیستید آثار منو پخش کنید ، حالا طرفداراش شعار میدن " ننگ ما ننگ ما صداوسیمای ما" 🔺طرفداراش همونا هستند که میگن صدای دسته های عزاداری مردمو اذیت میکنه ، اما چندهزار نفرشون جلوی بیمارستان عربده میکشیدند ، البته گویا جلوی بیمارستان ایراد نداره 🔺درضمن کرونا و پروتکل های بهداشتی فقط برای هیئت های مذهبی و راهپیمایی اربعین و تشییع شهداست نه برای سلبریتی ها و طرفداراش. کرونا جرات نداره تو جمع اینا بره
♦️مخالفت با شجریان مخالفت با هنر نیست ، مخالفت با رفتار و اندیشه های سیاسی اوست مرحوم شجریان هدف از اواز خوانی را لذت بردن افراد نمی دانست بلکه اعتقاد داشت بواسطه هنر اواز ، باید اندیشه ها را پیاده کرد . اینکه شجریان در هنر اواز خوانی نمره حداکثری را می گیرد شک و شبهه ای وجود ندارد ، او استاد تمام آواز ایران است . انچه که سبب نقد از شجریان است تفکر و اندیشه های اوست که همواره در خلاف مسیر اسلام و انقلاب قرار داشت و در زمین ضد انقلاب بازی می کرد اگر حمایت های او از فتنه ۸۸ و آواز ضد انقلابی او ، بنام تفنگت را زمین بگذار، عبور کنیم، از این سخن شجریان که اعلام کرد ۱۴۰۰ سال است که اسلام با هنر کنار نمی آید، نخواهیم گذشت تلاش شجریان در این بود که اسلام در تقابل با هنر است اسلام با ابتذال مخالف است نه با هنر اسلام هنر را از دین جدا نمی داند بلکه نظام هستی و کتاب قران خود هنر خداوند است محسن پور