eitaa logo
بسیج هنرمندان فریدونشهر
119 دنبال‌کننده
17.8هزار عکس
9.2هزار ویدیو
756 فایل
ارتباط با ادمین: Atreseeb1212
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️۲۳ میلیون رای خود کرده را تدبیر نیست! 🔴ازش میپرسم؛ 🔻چرا به روحانی رأی دادی؟ 🔹میگه برای اینکه گزینه رهبری رأی نیاره... 🔻میگم پس الان مقصر مشکلات کیه؟ 🔹میگه رهبری!!!!😐😭
🔴 شباهت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب برای درگذشت منتظری و صانعی 🔺 پیام تسلیت رهبر انقلاب برای آیت الله منتظری: بسم الله الرحمن الرحیم    اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمۀ الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند. در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند  و ابتلائات دنیوی را کفاره ی آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم. سیّد علی خامنه ای ۲۹ آذر ۱۳۸۸ 🔺 پیام تسلیت رهبر انقلاب برای آیت الله صانعی: بسم‌الله‌الرحمن الرحیم  درگذشت مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج شیخ یوسف صانعی رضوان‌الله‌علیه را به فرزندان و خاندان مکرّم و به برادر معززّ و محترم ایشان و نیز به شاگردان و علاقمندان و دوستان آن عالم بزرگوار تسلیت عرض میکنم. آن مرحوم از شاگردان پر تلاش درسهای فقه و اصول و از نزدیکان حضرت امام خمینی اعلی‌الله‌مقامه بودند و پس‌از پیروزی انقلاب در مسئولیتهای مهمّ قضائی و غیره به خدمت اشتغال داشتند و امید است این همه مقبول درگاه احدیّت و موجب اعتلای مقامات اخروی ایشان باشد. رحمت و مغفرت حضرت حق را برای آن مرحوم مسألت میکنم.  سیّدعلی خامنه‌ای  ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ پشت پرده جنبش عدالت خواهی 🔺امنیتی های آلوده چه کسانی هستند ؟ 🔹چه کسانی پروژه مبارزه با فرهنگ سازیِ کمک های مومنانه را از بهمن ۹۶ به جماعت عدالت خواه سپرده اند ؟ / پشت پرده استفاده از ایده حجتیه در سیاست 🔸تلاش عجیب و غریب یک جنبش برای مقابله با جا افتادن فرهنگ "کمک مومنانه" در ایران 🔹 حجتیه می گوید : فساد زیاد شود ، هدایت گر ظهور می کند . عده ای می گویند : باید از این ایده استفاده و طوری کشور را بحرانی کرد که چاره ای جز براندازی برای مردم وجود نداشته باشد ... 🔸مجددا با درک این نکته سوال را مرور کنیم : چرا جماعت عدالت خواه از سال ۹۶ با جا افتادن کمک مومنانه در کشور مقابله کردند ؟
✍ ماجرای حجت الاسلام پناهیان را می‌بینید؟ آیا از اهداف پشت پرده تخریب پناهیان اطلاع دارید ؟ ⁉️ یک سوال: 👈 آیا نارسانه ها، کانال ها و پیج هایی که با صرف پول های هنگفت مردم را به خود جذب کرده اند و البته در اکثریت مطلق اند و مغرضانه تخریب پناهیان را شروع کرده‌اند؛ جوابیه پناهیان را هم بی طرفانه منتشر کرده و از پناهیان دفاع کردند؟ 👈 قطعا جواب شما هم خیر است. 🔹این یعنی دشمنان داخلی و خارجی هماهنگ در حال زدن جریان انقلابی اند ⁉️چرا؟ 👈 چون انتخابات ۱۴۰۰ در راه است و قرار است بی اعتباری خود را با بی اعتبار کردن جریان انقلابی جبران کنند ⁉️چگونه؟ 👈عامل موفقیت و حاشیه سازی اشان هم فضای مجازی تحت مدیریت دشمن است. 🔹در زمان بی اهتمامی مسئولین و فضای مجازی تحت مدیریت دشمن تک تک شخصیت ها و ارگان های انقلابی منتظر آماج تخریب ها و تهمت ها باشند.
‏❎فرقه بهار و پیروان فرقه ضاله مشائیه طی ۷ سال اخیراز نفاق بیرون آمده و زاویه خودراباولایت بتدریج علنی کرده واینک خیمه شب بازی ترجیح عدالت برولایت راه انداخته اند شک نکنید انتهای راه ترجیح عدالت برولایت به زباله دانی نهروان و مارقین ختم میشود ‎ ‏سپردن تشخیص عدالت به عوام مثل سپردن تشخیص تومور مغزی به عوام و مثل سپردن تشخیص میزان حجاب صحیح به نانوای محل است تشخیص عدالت با ولایت است نه عوام ‏۱۲۴ هزار پیامبر از سوی خداوند آمدند تا به مردم تفهیم کنند عقل به تنهایی برای تشخیص عدالت کافی نیست آیا میدانید تمام دزدها هم دزدی را حق خود میدانند و معتقدند دزدی قدرالسهم آنان برای رسیدن به عدالت است ولایت میزان و معیار تشیخص عدالت است عدالت بی ولایت حقه بازی است "سید عبداله متولیان"
✍سوال می شود که چرا امام جامعه فلان فرد را عزل نمی کند ؟ و یا مثلا احمدی نژاد را در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، قرار داده است ؟ 🖊لازم است که این مصلحت اندیشی سیاسی آقا امام علی ع را بازخوانی کنیم تا راز تصمیمات رهبران دینی را بیشتر متوجه شویم . 🔹 اشعث بن قیس کندی پس از افشای فسادش در آذربایجان با اقتدار مولا امیرمؤمنان علیه السلام برکنار و به کوفه فرخوانده شد . 🔸 ولی وقتی طبل جنگ نواخته شد قوم بزرگ « کنده » به دلیل رفتار تند امیرمؤمنان علیه السلام با اشعث از جنگ سرباز زدند . 🔹و چون احتمال داشت در سفر جنگی یاران حضرت علیه السلام و خالی شدن کوفه کودتا کنند و نبودشان در جنگ هم خللی ایجاد می کرد ، حضرت شخصاً به در خانه اشعث ملعون رفت و منت استاندار اختلاس گرش را کشید ٬ اشعث هم قبول نکرد و حضرت تمام روز پرچم بخشی از سپاه را درب منزلش نصب کرد تا وی رضایت داد و ... 🔸اوج مظلومیّت آنجاست که « جعده » دختر همین اشعث همسر فررند برومند امام شد تا قاتلش هم شود . 🔹 آقازاده اش محمد اشعث هم یکی از قاتلان کربلاست و ... 🔸می بینیم امام علی (ع) این چنینن مجبور شد ، اشعث را برای مصلحت نظامش در بالاترین سطح نگهدارد ! 🔹 حال با این اوصاف تاریخی ، نباید اینگونه برداشت کرد که تمام انتصابات از جانب ولی فقیه زمان ، به خواست و رضایت قلبی ایشان بوده و هر ایراد و ضعفی را در عملکرد مدیریتی اشخاص ، صرف انتصاب از جانب رهبری ، نادیده بگیریم یا به ایشان و خواست شخصشان نسبت دهیم . 🖊پی نوشت : 🔺 تشخیص این مهم بصیرتی '' مالکی '' می خواهد... 🔺چونکه هنوز هستند کسانی که مثلا احمدی‌نژاد امروز را هنوز نشناخته اند و در احمدی‌نژاد ۸۴ مانده اند و برخی از آنها آگاهانه و برخی هم ناآگاهانه از ایشون حمایت می کنند . بایستی زمان بگذرد که چهره نفاق گونه او مشخص شود . 🔺برای حفظ حامیان ناآگاه از انحراف، مصلحت نظام اسلامی و جلوگیری از سوء استفاده دشمن ، بایستی افراد منحرف شده ای مثل احمدی‌نژاد را در کنار دست خود نگه داشت که شاید بفهمد و برگردد و یا کمتر ضربه به نظام بزند . 🔺مثلا اگر هاشمی‌رفسنجانی بعد از حمایت ازجریان فتنه و... ، توسط رهبری نظام از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام عزل می شد و ایشان می رفتند قم و با همفکران خود برعلیه نظام توطئه می کردند ، آیا ضربه او به نظام قابل جبران بود ، آیا حفظ او در مجمع تشخیص مصلحت نظام به صلاح نبود ؟
هدایت شده از معیار
hedayat daneshamozi nime shahrivar.pdf
627.4K
🛑 نشريه الکترونيکي هدايت/ شماره 15 ✅ سياست به سبک دهه هشتادي‌ها ❇️ ويژه دانش آموزي 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
ارز و عدالت.doc
91.6K
🌀نسخه word 🛑 یادداشت ✍️ ارز و عدالت ❇️به قلم: سید یاسر جبرائیلی-کارشناس اقتصاد سیاسی 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
ارز و عدالت.pdf
1.39M
🌀نسخه pdf 🛑 یادداشت ✍️ ارز و عدالت ❇️به قلم: سید یاسر جبرائیلی-کارشناس اقتصاد سیاسی 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
✍️بازی جنگ روانی و فریب افکار عمومی ، توسط اصلاح طلبان و حامیان رسانه ای آنها در پی حذف قرآن و تصاویر دختران از کتاب های درسی 🔹وزارت آموزش و پرورش در «دولتِ اصلاح طلبان» ، با این استدلال که تصویر شلوغ بوده است، تصاویر دختران را از جلد کتاب درسی ریاضی سوم دبستان حذف کرده است! و در یکی از صفحات، تصویر قرآن را از کتاب فارسی اول دبستان حذف کرده است. 🔸جالب اینجاست که دولتِ اصلاح طلبان این اقدام را انجام داده، اما رسانه های دولتی و اصلاح طلب به گونه ای موضع گیری کرده اند که گویا طیف مقابل این اقدام را انجام داده است! 🔹به این تیترها دقت کنید: «دختران ریاضی حذف شدنی نیستند(روزنامه ایران-ارگان رسانه ای دولت)»🔻 🔺«جدایی جنسیتی در کتاب درسی(روزنامه اعتماد)» 🔺«ماجرای یک حذف نابرابر(روزنامه شهروند-ارگان دولت)» 🔺«از مریم میرزاخانی تا تبعیض میان دختران(روزنامه آرمان)» 🔺«محاسبه غلط روی جلد کتاب ریاضی(روزنامه ابتکار)» «رانده شدگان کتاب های درسی(روزنامه همشهری-ارگان رسانه ای شهرداری تهران)» 🔺 «به نام عدالت(روزنامه سازندگی-متعلق به کرباسچی)» 🔺 «حساسیت های یک اخراج(روزنامه همدلی-متعلق به معاون سابق شهرداری در دوره اصلاح طلبان) و... 🖊پی نوشت : 🔸چه مثل ندا آقاسلطان مقتول باشی و چه مثل نوید افکاری قاتل، اصلاح طلب ها از مرگ تو، نمدی برای کلاه خود خواهند ساخت. مگر اینکه مثل میترا استاد به دست خودشان کشته شده باشی!
﷽✍️پدیده ای ارزشمند به نام حاج آقا علیرضا با حداقل سی سال خدمات تبلیغی و فرهنگی در کشور (۱) 🔹گویی هر کسی سرمایه اجتماعی دارد و این سرمایه را در خدمت انقلاب و اسلام آورده به راحتی آماج تیرهای تهمت، افترا و تجسس در احوالات شخصی قرار می گیرد. 🔸حضرت امام خمینی ره تعبیری ژرف و شگرف دارند که «آنچه مرا در مورد آقای بهشتی غصه دار می کند بیش از آنکه فقد و شهادت وی باشد مظلومیت وی بود.» 🔹شهید بهشتی را ترور شخص کردند که ثلمه ای برای انقلاب بود ولی برای شخص او لذت و بهجت اخروی بود ولی ترور شخصیت و هتک حیثیت وی هم او را به شدت آزرده بود و هم امام خمینی را اندوهناک کرده بود. 🔸ریختن آبرو و ضربه به حیثیت یک مومن که در اثر بی تقوایی جماعتی منافق و یا بی انصافی عده ای نادان نسبت به یک رجل و عنصر موثر جبهه اسلام و انقلاب روا داشته می شود، ناراحتی بیشتری حتی از ضربه به جسم و بدن و ستاندن جان وی دارد 🔹چنین ماجرایی در میان یاران امیرالمومنین برای جناب قیس نیز رخ داد و پس از انتصاب وی بر فرماندهی مصر، آنچنان وی را هتک حیثیت کردند که امام علی با جابجایی او موافقت فرمودند. دیرزمانی آیت الله استاد علامه مصباح یزدی، زمانی استاد رحیم پور ازغدی، اخیراً برادر خوبمان مهرداد بذرپاش و اکنون علیرضا پناهیان و فردا مشخص نیست چه کسی در سلسله پروژه هایی ترور شخصیت می شوند. 🔸آنچه که در نسبت با عناصر موثر جبهه اسلام و انقلاب در حال رویداد و رخداد است، عصبانیت، هتک، پرخاشگری، افشاگری و تجسس در زندگی شخصی و بازی با آبروی خانوادگی افراد است و مطلقا نسبتی با عدالت، حقیقت، مصلحت و اصلاح امور ندارد. ادامه دارد ....
﷽✍️پدیده ای ارزشمند به نام حاج آقا علیرضا پناهیان با حداقل سی سال خدمات تبلیغی و فرهنگی در کشور (۲) 🔹از آغازین سالهای دهه ۷۰ تا کنون، یک چهره معمم، با صدایی گیرا و بیانی نافذ و ادبیاتی مردم فهم و خواص پسند در محافل دانشگاهی و بر صفحه تلویزیون ظاهر می شود و برنامه اش مخاطبان بسیاری را در تمام گروههای سنی و فکری جامعه پیدا کرده؛ دانشگاهیان و حوزویان، سبک صحبت و استنادات تاریخی و روایی او را می پسندند. 🔸علیرضا پناهیان سالهاست که در میان خانواده ها نیز نامی آشناست. او در سن جوانی از مطالعات گسترده خود در محضر اساتید، بهترین استفاده ها را برده و با تولیدات فکری خود، به عنوان یکی از سرداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نقش ایفا می کند. یکی از علل موفقیت او قرار گرفتن هوشمند در جایگاهی است که از آن به متفکر حاشیه ای تعبیر می شود. 🔹در جامعه شناسی سیاسی و مطالعات سیاسی فرهنگی امروز دنیا به افرادی که ضوابط نظام و سیستم حاکم را قبول دارند ولی تن به حضور در مناصب رسمی نمی دهند "روشنفکر، نظریه پرداز و متفکر حاشیه ای" اطلاق می شود. 🔸 این افراد از قدرت و ضریب تأثیر فوق العاده بالائی برخوردار می شوند و اتفاقاً بهتر می توانند از عقاید نظام حاکم دفاع کنند. پذیرش چنین نقشی با توجه به محبوبیتی که دارند و می توانند با رأی و نفوذ خود مناصب حکومتی را در دست بگیرند ولی امتناع می کنند کار سختی است؛ پناهیان از این دست از افراد است و شاید علت هجمه ها و حسادت ها به وی که هر از چندگاهی اوج می گیرد همین باشد. ادامه دارد ..
﷽✍️پدیده ای ارزشمند به نام حاج آقا علیرضا پناهیان با حداقل سی سال خدمات تبلیغی و فرهنگی در کشور (۳) 🔹جاج آقا پناهیان را بی تردید می توان به عنوان یک صاحب نظر نوظهور و در عین حال توانمند دانست که در خارج از حوزه رسمی است و به عنوان یک چهره منتقد جریانات لیبرال مسلک، در مقابله با ایدئولوژیهای وارداتی لیبرالیستی، تاثیر وسیع و گسترده ای داشته است. 🔸این صاحب نظر حاشیه ای، تولیدکننده یک حوزه نمادین جدید است که مستقل از قدرت و مسئولیت حکومتی عمل می کند. همزمان او، نمونه دیگر و در سطحی بالاتر حضرت آیت الله مصباح یزدی است که پیوستگی عمیق تئوریک با نظام اسلامی دارد اما چسبندگی ساختاری ندارد و در عین استقلال ساختاری حامی قدرتمند تفکر انقلابی نظام اسلامی است. 🔹نمونه های دیگری نیز در سطوح مختلف وجود دارند مانند حسن رحیم پور ازغدی و شهریار زرشناس به عنوان چهره هایی شاخص از یک متفکر حوزوی یا دانشگاهی که چنین نقش جذاب و جالبی را ایفا می کنند . 🔸نظریه پرداز حاشیه ای نقش آواره ای را ایفا می کند که خود را از هر گونه جایگاه و پایگاه رسمی و مشخص محروم میکند و البته آواره ای نیست که امروز بیاید و فردا برود، بلکه کسی است که امروز می آید و فردا را می سازد. 🔹چنین متفکری، عزلت نشین، گوشه نشین، منزوی و متن ستیز نیست بلکه صرفا فضای تنفس سیاسی خود را از بحبوحه رقابتهای حزبی مرسوم دور نگه میدارد. 🔹در شهر سیاست حضور دارد اما آنچنان آزادانه و سیّال در این حوزه و بدون تعهد به قدرت، حرکت می کند که کسانی که به مرزبندیهای سیاسی خو کرده اند، نمی توانند او را تحلیل کنند. ادامه دارد ....
﷽✍️پدیده ای ارزشمند به نام حاج آقا علیرضا پناهیان با حداقل سی سال خدمات تبلیغی و فرهنگی در کشور (۵) 🔹متفکرینی همچون حاج آقا پناهیان سعی می کنند از هرگونه مناسبات وسوسه انگیز با کانون های قدرت دوری کنند و این آزادی به متفکر حاشیه ای امکان می دهد که او خارج از خطها و جناحهای سیاسی، از پذیرفتن مسئولیت بسیاری از رویدادهای رخ داده در حوزه سیاسی سرباز زند و کسی نیز به دلیل جایگاه حاشیه ای او چنین مسئولیتی را متوجه او نمیداند. 🔸این آزادی در واقع محصول موقعیت نقّادی اوست که او را در عین آنکه مؤثّر و تأثیرگذار بر حوزه قدرت سیاسی می سازد، در عین حال به عنوان یک منتقد، هیچ گاه متعهد به تمام تصمیم گیری ها در این حوزه نمی نماید و او تنها آماده پذیرش مسئولیت اقدامات ناشی از عاملیت خود است. 🔹در واقع صاحبنظر حاشیه ای از لحاظ نظری و عملی، آزادترین کنشگر فرهنگی و سیاسی است و شرایط را با تعصب کمتری میسنجد؛ هیچ کس نمیتواند مواضع تند انتقادی او را حرف ضد انقلابی و ضد حکومتی معرفی کند و چنان ظریف در مرزهای سیاسی حرکت میکند که امکان سوءاستفاده را از نامحرمان میستاند. 🔸لذا با تعاریفی که بیان شد می توانیم علیرضا پناهیان، محسن قرائتی، شهریار زرشناس، شهید سیدمرتضی آوینی و حسن رحیم پور ازغدی را به عنوان نمونه کامل صاحبنظران حاشیه ای مبتنی بر تعاریف جامعه شناسی سیاسی معرفی کنیم. گزنده و صریح نقد می کنند و در برابر بی انصافی به اندیشه سیاسی اسلام قاطعانه می ایستند. 🔹پناهیان در این سالها توانسته از مرزهای حساس دوگانه "کنشگر، منفعل" عبور کرده و دست به جریان سازی بزند. تفاوت ارتباط متفاوت نسل فرهیخته دانشگاهی با پناهیان و جلسات پر رونق وی در اصلی ترین دانشگاههای کشور (امام صادق(ع) و تهران) با نوع ارتباط کمرنگ و تقریباً منفعل برخی از منبریهای سنتی با دانشگاهیان خود گویای بسیاری از حقایق است. ادامه دارد ....
﷽✍️پدیده ای ارزشمند به نام حاج آقا علیرضا پناهیان با حداقل سی سال خدمات تبلیغی و فرهنگی در کشور (۴) 🔹افرادی همچون حاج آقا پناهیان مدافع اندیشه و ایدئولوژی حکومت اسلامی است و مبانی و اصول آن را تئوریزه می کند؛ اما مسؤولیت برخی اشتباهات مجریان را نمیپذیرد. 🔸این وضعیت سیّال و منتقدانه در متفکر حاشیه ای است که او را به یک بازیگر ممتاز در صحنه اجتماعی و سیاسی بدل می کند. در واقع نظریه پرداز حاشیه ای عضوی از حوزه گفتمان سیاسی است ولی موقعیت او به عنوان یک عضو تمام عیار حوزه گفتمان سیاسی اینگونه است که هم بیرون حوزه است و هم رو در روی حوزه گفتمان سیاسی غیر خودی قرار دارد. 🔹چنین متفکری شخص پرتحرکی است و شخص پرتحرک، دیر یا زود با آحاد فکری جامعه ارتباط برقرار میکند و می تواند همواره بر اساس درک آزاد و رها و به دور از هر ملاحظه و مصالحه ای، مسیر مستقل خود را انتخاب کند ... 🔸و گرچه دیگر به هیچ محدوده خاصی که از قدرت سیاسی ساخته شده باشد، پایبند نیست و از آن دوری می جوید، اما می تواند در هر زمان، خود را به عناصر و نیروهای سیاسی معتقد به نظام نزدیک کند و از ظرفیت آنها برای اهداف انقلابی خود استفاده کند. 🔹مثلاً بیشترین بهره ها را از صدا و سیما میبرد و در همان رسانه تندترین انتقادها را به برخی برنامه ها وارد میکند. این ویژگی، نوعی آرمانگرایی را در شخصیت متفکر حاشیه ای پدید می آورد. 🔸او خود را به اجرای اصول و صلاحدیدهای اخلاقی برآمده از معرفت دینی، پایبند کرده است و تلاش نمی کند که خود را با گرایش های ویژه درون حوزه رقابتهای سیاسی مرسوم سازگار کند و دست به «مصلحت اندیشی» نمی زند. از این رو رویکردها و گرایش های حوزه گفتمان سیاسی را با آرمانگرایی خود می نگرد. ادامه دارد ....
﷽✍️پدیده ای ارزشمند به نام حاج آقا علیرضا پناهیان با حداقل سی سال خدمات تبلیغی و فرهنگی در کشور (۶) 🔹چند سالی ست در جبهه انقلاب یک اشکال راهبردی داریم که وقتی یکی از رجال و فحول انقلابی آماج تهمت و توهین قرار میگیرد،دوستان انقلابی به جای پاسخ و رفع شبهه و کمک رسانه ای برای دفع تهمت،خودشان تبدیل به بخشی از جریان نشر تهمت می شوند. 🔸به آقای پناهیان با حداقل بیست سال زحمت تبلیغی و معارفی حمله ای صورت گرفته است؛ اما در میان مجامع و محافل فعالین انقلابی باید درباره اینکه این تهمتها را باور نکنند و از یک برادر ارزشمند و سردار عرصه منبر و وعظ و تبلیغ دفاع کنند چندین ساعت بحث شود! 🔹تربیت عقول جوانان انقلابی بر اساس عقل درایه باید در دستور کار اساتید و خطبا و مبلغان فرهنگی قرار گیرد؛ «اعقلوالخبر اذا سمعتموه عقل درایه لا عقل روایه فان رواه العلم کثیر و رعاته قلیل» 🔸خطاب به دوستان خیرخواه که حقیقتا عدالت را می کاوند و حقیقت را می جویند ۹ سفارش و دستور قرآنی را که منطق عمل جریان انقلابی و عدالتخواه باید باشد منبعث از سوره مبارکه حجرات عرض می شود : 🔹فتَبَیَّنُوا: اهل تحقیق و بررسی باشید، قبل از اینکه سخنی بگویید، خوب در باره آن تحقیق کنید. 🔸فأَصْلِحوُا: اگر بین دوستان و آشنایان شما کدورتی هست، میان ایشان صلح و سازش برقرار کنید و خود نیز اهل صلح و سازش باشید. 🔹وأَقْسِطُوا: عادل باشید و براساس حق قضاوت کنید و در اجرای حق، میان دوست و آشنا با غریبه فرقی نگذارید. 🔸لا یَسْخَر: دیگران را مسخره نکنید، مردم‌ و اقوام گوناگون را به سُخره نگیرید. 🔹ولَا تَلْمِزُوا: به دیگران طعنه نزنید و از آنها عیب جویی نکنید. 🔸ولَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَاب: لقب‌های زشت و ناپسند بر یکدیگر مگذارید و از اینکه یکدیگر را با القاب زشت و ناپسند صدا بزنید، شدیداً اجتناب کنید. 🔹اجْتَنِبُوا کَثِیرًا مِنَ الظَّنِّ: از بسیاری از گمانها دوری کنید، همچنین از گمان بد در مورد دیگران به شدت خودداری کنید. 🔸ولَا تَجَسَّسُوا: اهل جاسوسی و پرده دری نباشید و در کار و زندگی دیگران سرک نکشید. 🔹ولَا یَغْتَب: اهل غیبت پشت دیگران نباشید و جلساتی را که در آن غیبت کسی می شود، ترک کنید.
چقدر درد دارد این جمله ... "و تک و تنها مانده..." ... حسین (ع) را هم روزی ، خواص بی بصیرت آن زمان، "تنها" گذاشتند... ... حسین (ع) را هم روزی ، همان کسانی "تنها" گذاشتند ، که نامه ی فدایت شوم ، نوشته بودند! ... حسین (ع) یک روزی ، آنقدر "تنها" شد که ، فریاد بر آورد و "تقاضای یاری" کرد ، ولی هیچکس نبود که "لبیک" بگوید ! ... یک روز حسین(ع) ، "تنها" ماند ، در میانِ " " ...! ... حسین (ع) را یک روزی ، همان هایی کشتند که پا به پای رسول خدا و امیر المومنین ، "شمشیر میزدند و جانباز هم ، بودند ...!" ... نه ایران، کوفه است و نه ایرانی ، کوفه ایی! فقط ! لبیک هایمان از جنس کوفه ایی نباشد ! ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
💔 شهیدی که بر سر مزار شهید حاج قاسم شهادتش را گرفت ‏ برادر ⁧ ⁩ میگوید: یک ماه پیش از شهادت برادرم، همراه او بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافتیم و بعد از اینکه توسلی پیدا کرد از او پرسیدم از حاج قاسم چه خواستی⁉️ ‏گفت: آرزوی شهادت کردم.🕊 ...
هدایت شده از معیار
❇️ یادداشت/ ❌ با مشکلات کشور چه کنیم؟ 🔻رئیس‌جمهور طی چهار ماه گذشته دو بار به وزارت صمت دستور ساماندهی بازار خودرو را داده است؛ ولی تنها چیزی که امروزه در بازار خودروی کشور مشاهده نمی‌شود، ساماندهی است! نگاهی ولو سطحی و با عینک مردم کوچه و بازار به سایر بازارها و حوزه‌های اقتصادی نیز کم‌وبیش از همین نگاه حکایت دارد! اما علت یا علل رها بودگی مسئولیت‌ها در مباحث اقتصادی چیست؟ چگونه می‌شود همچنان امور را با انگیزه و جدیت کامل تا روز آخر مسئولیت‌ پیگیری کرد؟ 🔹نکات تحلیلی: 1- دو مدل و الگو در این حوزه قابل شناسایی است؛ در کشورهای غربی و توسعه‌یافته، تکلیف دولت با داشتن رویکرد و عقبه حزبی، مشخص است. حزب به خاطر آبرو و حفظ سازمان رأی خود و برای این‌که فرصت‌های آتی خود را تخریب نکند، تا لحظه آخر کار می‌کند و دولت متبوع خود را به کار و پایان دادن به برنامه‌ها و وعده‌ها، ولو با کمترین امید به رأی آوری، وادار می‌سازد. 2- اما در دولت‌هایی که ساختار حزبی جا نیفتاده، مکانیزم‌های پایشی و کنترلی دیگری در قانون پیش‌بینی شده است. البته شکی نیست که بهترین سازوکار کنترلی در منظر دینی و دولت اسلامی، انجام کارها به قصد قربت و خدمت و پاسخگویی به وجدان بیدار خود، ملت، تاریخ و در آخر دادگاه عدل الهی است؛ اما به‌هرحال لازم است مکانیزمی بیرونی نیز تعبیه شود. این موضوع در قانون ما، در کارکردهای مجلس پیش‌بینی شده است. مجلس در کنار وظیفه جعل قانون، رسالت نظارت بر حسن اجرای آن را نیز بر عهده دارد. از این منظر، کسانی که سفرهای استانی نمایندگان خانه ملت را دور از ابعاد قانونی تحلیل کردند، به کژ راهه‌ای افتادند که خود در تحلیل‌هایشان نگران آفات و شائبه‌های سیاسی آن بودند! چراکه اصل کار مجلس در راستای جدیت بخشی و مصون‌سازی به اقدامات دولت قانونی است. اساساً، هر سفری از سوی هر مسئولی که سبب آشنایی با مشکلات مردم شود و در نهایت به حل و گره‌گشایی از آن‌ها منجر گردد، پسندیده است. 🔺نکته نهایی: مجلس باید صیانت کند و با درایت و نظارت میدانی، جلوی ورود ویروس تنبلی، بی‌تفاوتی، رهاسازی کارها و تزلزل‌ها را در دولت بگیرد؛ این بزرگ‌ترین خدمت به دولت و حیثیت آن است. مجلس کارآمد و هوشمند تنها با نیت کارگشایی و البته به دور از شائبه‌های سیاسی می‌تواند با پیشنهاد راه‌های قانونی و گشایش روزنه‌های حقوقی در جذب سرمایه‌گذاری‌های تازه، شناسایی منابع درآمدی جدید، هموارسازی قانونی مسیر، دولت را تا روز پایانی آن ترغیب به کار و خدمت نماید. ✅(نویسنده: فتح‌الله پریشان) 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از بینات
روابط بحرین و رژیم صهیونیستی.m4a
32.02M
🍃 " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ " (مائده ، ۵۱) 🎙 سخنرانی در جمع نیروهای انقلابی 🌐 با موضوع : 🍂 تحلیلی بر آشکار شدن روابط بحرین و کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی. 🆔 @gh_karimi
السلام علیک یا مولانا و یا سیدنا ابالقاسم محمد المصطفی صلوات الله علیک وآلک الطیبین الطاهرین عاجز اند از درکِ والشمس و ضُحا خفاش ها در نمی یابند هرگز نور را خفاش ها برده اند انسانیت ها را به مسلخ ،می زنند در سیاهیهای مطلق دست و پا خفاش ها : ذات خون آشام آنها قابل تغییر نیست تا به وجدان ها ندارند اعتنا خفاش ها در درون غار نَفْسِ خویش جولان می دهند بوده اند از ابتدا ، ظلمت گرا خفاش ها زخم بی حد خورده ایم و خوب می دانیم ما بوده اند عمری چنین آدم نما، خفاش ها ذکر اعظم بعد حق نام محمد(ص) بود وهست می هراسند از شکوه مصطفی(ص) خفاش ها مانده بود این یک قلم از میوه ی برجامشان تا دهند آل خدا را ناسزا خفاش ها؟؟؟!!! *رحمة للعالمین* است آخرین پیغامبر لعنِ آل الله ، بر آل شما ،خفاش ها # اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد (ص)و آخر تابع له علی ذلک جواب نشریه ی فرانسوی ملعون سیده فاطمه موسوی
أين بَقيَّة الله(عج)؟سیده فاطمه موسوي🌙🌙: السلام علیک یا مولانا و یا سیدنا ابالقاسم محمد المصطفی صلوات الله علیک وآلک الطیبین الطاهرین عاجز اند از درکِ والشمس و ضُحا خفاش ها در نمی یابند هرگز نور را خفاش ها برده اند انسانیت ها را به مسلخ ،می زنند در سیاهیهای مطلق دست و پا خفاش ها : ذات خون آشام آنها قابل تغییر نیست تا به وجدان ها ندارند اعتنا خفاش ها در درون غار نَفْسِ خویش جولان می دهند بوده اند از ابتدا ، ظلمت گرا خفاش ها زخم بی حد خورده ایم و خوب می دانیم ما بوده اند عمری چنین آدم نما، خفاش ها ذکر اعظم بعد حق نام محمد(ص) بود وهست می هراسند از شکوه مصطفی(ص) خفاش ها مانده بود این یک قلم از میوه ی برجامشان تا بگویند آل حق را ناسزا خفاش ها؟؟؟!!! *رحمة للعالمین* است آخرین پیغامبر لعنِ آل الله ، بر آل شما ،خفاش ها # اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد (ص)و آخر تابع له علی ذلک جواب نشریه ی فرانسوی ملعون سیده فاطمه موسوی
۲۳شهریور.pdf
436.2K
اخبار روزانه23شهریور99یکشنبه
هدایت شده از زمانه
🔴 | شكست سنگين ضدانقلاب در موج‌سازی عليه نظام در پروژه تطهير يك قاتل 🔻 | روز گذشته پس از اعلام خبر اجرای حكم قصاص افكاری، ماشين رسانه ای ضدانقلاب بار ديگر سعي كرد با كليدواژه «نويد افكاری» عليه نظام موج‌آفرينی كند. اما عليرغم خبرسازی بی .بی .سی در مورد جهانی شدن اين كليدواژه، نتوانستند به ترندهای جهانی نزديك شوند 🔹 به ميدان آمدن برخی شخصيت های سياسی آمريكايی و تلاش گسترده رسانه های معاند فارسی زبان در فراگير نشان‌دادن اعتراضات، حتی نتوانست بدنه اصطلاحا خاكستری و روزمره نويس توئيتر و اينستاگرام را به اين كمپين پيوند زند چه رسد به ايجاد يك موج اجتماعی! ✅ پخش اعتراف قاتل به سلاخي مقتول و سخنان دردمندانه خانواده مقتول نقش مهمي در شكست پروژه ضدانقلاب داشت 【 : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند】 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻اگر میخوانید 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd
🌀 شمشیری که بار‌ها اندوه از چهره پیامبر (ص) زدود! 📝 تحلیل پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درباره آیت‌الله صانعی 🖋 علی مهدوی 🔹 برخی انتظار نداشتند امام خامنه‌ای در پیام تسلیت خود درباره آیت‌الله صانعی اینچنین با ملاطفت و بزرگواری برخورد کنند و برخی هم این پیام تسلیت را حمل بر «تطهیر کامل عمر سیاسی» هشتاد و اندی ساله‌ی این فقیه کردند و بدان وسیله افرادی که نقدی بر سیره و رفتار سیاسی سال‌های اواخر عمر ایشان دارند را «منکوب» کردند. عده‌ای اما طبق معمول این روزها، پیام رهبری را حمل بر «تقیه» می‌کنند و عده‌ای دیگر حمل بر «اخلاق شخصی»! لذا منتقدان را سفارش به فروبستن دها‌ن‌ها و رعایت اخلاق فردی می‌کنند! 🔹 حال آنکه اگر از زاویه‌ی درستی به این موضوع نگاه کنیم، گرفتار تحلیل‌های غلط و آلوده به افراط و تفریط نخواهیم شد. یک. 🔸 خوشحالی از مرگ دیگران بخصوص اگر دارای سوابق انقلابی باشند، مذموم و ناپسند است تا حدی که ممکن است انسان را به همان عاقبت دچار نماید. لذا درخواست مغفرت برای چنین افرادی ممدوح و حتی لازم است. در پیام تسلیت حضرت آقا مطابق معمول پیام‌های تسلیت علمای أعلام، خبری از درخواست «علو درجات» و یا تسلیت به عموم مؤمنین نبود، و صرفا تسلیت به شاگردان و ارادتمندان و درخواست «رحمت و مغفرت» برای آیت الله صانعی بود. برای نمونه پیام تسلیت حضرت آقا درباره مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی (دیگر شاگرد امام راحل) را مراجعه کنید. دو. 🔹 همه‌ی آنچه در پیام امام خامنه‌ای مورد مدح و تمجید قرار گرفته است؛ تماما سوابق مبارزاتی و خدماتی است که آیت‌الله صانعی در زمان حیات امام خمینی (ره) به انقلاب داشته است. بد نیست پیام امام خامنه‌ای درباره آیت‌الله منتظری را با پیام ایشان درباره آیت‌الله صانعی مقایسه کنیم؛ در پیام آیت‌الله منتظری به امتحانی که وی شد و مردود شد اشاره کردند و ابراز امیدواری کردند که ابتلائات دنیوی وی کفاره‌ی آن شود؛ چرا که وی در زمان حیات حضرت امام(ره) گرفتار لغزش سیاسی-اجتماعی شد. ولی از آنجا که آیت‌الله صانعی تا پایان عمر امام راحل (ره) بر صراط مستقیم بود، رهبری هیچ اشاره‌ای به لغزش‌های بعدی وی خصوصا «فتنه ۸۸» نداشتند؛ فتنه‌ای که بارها آن را «خط قرمز» خود معرفی کرده‌اند. سه. ❓اینکه چرا امام خامنه‌ای جفاهایی که برخی مبارزین انقلابی به ایشان کردند را مورد اشاره قرار نمی‌دهند، جهات مختلفی دارد: 🔺 اولا این «رأفت امام امت» است که از حق خود سخنی به میان نمی‌آورد و بیشترین عنایتش به خدمات سابق مجاهدین انقلابی در زمان حیات امام است. 🔺 ثانیا «الگوگیری» از سیره حضرت امیرالمومنین (ع) در رأفت با سابقین مجاهد صدر اسلام، چراغ راه این سیره رهبر معظم و گواه صدق کلام فرزند امیرمؤمنان است؛ «آنگاه که امیرالمومنین علیه‌السلام شمشیر زبیر را پس از مرگش دید، با یادآوری دلیری‌های وی در جنگ‌های صدر اسلام فرمود: این شمشیر بار‌ها اندوه را از چهره رسول خدا زدوده است.» (طبقات الکبری، ج۳، ص۷۸) ❓مگر نه این است که همین شمشیر زبیر در آوردگاه جمل، به «مقابله» و فتنه‌انگیزی علیه امیرالمؤمنین علیه‌السلام برخاسته بود؟ آری اما نه آن رفتار امام علی علیه‌السلام و نه این رفتار امروز فرزندش، هیچ‌یک به معنای تقیه و یا حتی «ندیدن و چشم بستن بر واقعیت» نیست. بر عاقبت هر دو مجاهد مبارز با سوابق انقلابی سخت باید گریست، همانطور که امیرالمؤمنین با شنیدن خبر قتل او گریستند. 🔺 ثالثا رهبر نظام اسلامی هیچگاه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند که دشمنان جمهوری اسلامی را به «طمع» اندازد تا دست به ایجاد تفرقه‌های بیشتر بزنند و «مانور رسانه‌ای» راه بیندازند و حتی از مرگ یاران قدیمی انقلاب، برای تضعیف انقلاب اسلامی «بهره برداری سیاسی» کنند. چهار. ❓آیا اگر امام جامعه مسلمین از حق خود سخنی به میان نیاوردند، ما نیز مأمور به سکوتیم تا نامردمان جای حق و ناحق، «ولایتمداری و ولایت‌گریزی» را در رسانه‌هایشان عوض کنند؟ 🔹 قطعا و بی‌هیچ تردیدی، وظیفه ما «تبیین» است؛ جهاد تبیینی امروز ما، روشنگری در خط مستقیم صراط ولایت است و این امکان‌پذیر نیست مگر با عبرت‌آموزی از سیره و خط مشی سلمان‌ها و زبیرها؛ همانقدر که سلمان‌های اسلام و انقلاب برای ما «درس‌آموز» اند؛ زبیرها هم برای ما «عبرت‌آموز» هستند. لذا بیان حقایق امور و تبیین خط مشی اجتماعی و سیاسی افراد با رعایت انصاف و ادب، امری لازم و ضروری است. گاهی سکوت ما در عدم تبیین صراط مستقیم، امر را بر عموم جامعه نیز «مشتبه» می‌سازد و «خواص تردید افکن» را به «پاشیدن بذر نفاق» امیدوار می‌سازد. ✅ شاید بهترین تحلیل برای این پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب این باشد که: «آقای صانعی رفت، اما کرامت آقای ما سید علی ماند.» غفرالله لنا و له